|
|
|
|
|
|
|
Edward Miszczak: Nie jestem fundamentalistą. Dla ,,zdrad" gwiazd jestem wyrozumiały
20. rocznica nadawania TVN zbiega się z kolejną zmianą właścicieli firmy: dwa lata po przejęciu przez Scripps Network Interactive trafi do Discovery. - Będzie to bardzo korzystne dla widzów połączenie - mówi o transakcji Edward Miszczak, od wielu lat dyrektor programowy stacji. W wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl opowiada też o swoich początkach w TVN, zamiłowaniu do gadżetów, relacjach z gwiazdami, rywalizacją z TVP i Polsatem oraz przyszłości tradycyjnej telewizji.
więcej
|
,,Fakty" wyprzedziły ,,Wiadomości" we wrześniu. ,,Wydarzenia" po raz pierwszy w historii wygrały z ,,Teleexpressem"
Nowym liderem oglądalności wśród programów informacyjnych we wrześniu br. zostały „Fakty” TVN, które wyprzedziły „Wiadomości” TVP1. Z kolei z czwartego na trzecie miejsce awansowały „Wydarzenia”, które po raz pierwszy w historii wyprzedziły „Teleexpress” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TLC to flagowa marka w portfolio Discovery Networks. Jesienią trzy polskie produkcje
Wystartowała jesienna ramówka lifestylowego kanału TLC Polska (Discovery Networks), w której przygotowano trzy lokalne produkcje - „Babski blues, czyli ja ci posprzątam”, „Sposób na suknie” i „Co mi dolega?”. - Dominującym trendem na rynku telewizyjnym są programy typu reality, opowiadające o zwykłych bohaterach. Oni cały czas są wokół nas i proszą o to, żeby pokazać ich w sposób prawdziwy - tłumaczy Agata Młynarska, dyrektor rozwoju TLC Polska.
więcej
|
wPolsce.pl w pierwszej sieci kablowej, niebawem dwa razy więcej programów na żywo
W najbliższym czasie kanał wPolsce.pl pojawi się w ofercie sieci kablowej Jambox, Fratria prowadzi też rozmowy z innymi operatorami kablowymi. Stacja będzie rozbudowywać swoją ramówkę o kolejne programy na żywo i magazyny.
więcej
|
Canal+ planuje seriale ,,Kruk. Szepty słychać po zmroku" i ,,Nielegalni". Reżyserują Maciej Pieprzyca i Leszek Dawid
W październiku startują prace na planach dwóch nowych seriali premium Canal+ - kryminalnego „Kruk. Szepty słychać po zmroku”, który wyreżyseruje Maciej Pieprzyca, i szpiegowskiego „Nielegalni”, nad którym pracuje Leszek Dawid.
więcej
|
Drugi sezon ,,Belle Epoque" mroczniejszy, ,,Belfer" dla TVN zbyt dramatycznie umoczony w życiu
Drugi sezon serialu historycznego „Belle Epoque” będzie miał trochę inną obsadę i ma być mroczniejszy niż pierwsza seria - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN. Wyjaśnia też, że stacja nie zdecydowała się emitować serialu „Belfer”, ponieważ „jest za gęsty, dramatycznie umoczony w życiu”.
więcej
|
TVP HD zaczyna emisję cyfrowo odnowionego serialu ,,07 zgłoś się". W kolejce kolejne tytuły
Od piątku, 6 października kanał TVP HD zacznie emisję cyfrowo odnowionego serialu „07 zgłoś się”.
więcej
|
,,Babski blues, czyli ja ci posprzątam" Andrzeja Fidyka od 3 października w TLC
We wtorek 3 października br. stacja TLC rozpocznie emisję serialu dokumentalnego „Babski blues, czyli ja ci posprzątam”, który został zrealizowany przez dokumentalistę Andrzeja Fidyka.
więcej
|
Dokument TVN Fabuła ,,Voyage, Voyage" z nagrodą na festiwalu Cannes Corporate Media&TV Awards
Dokumentalny film Aleksandry Potoczek „Voyage, Voyage. 70 lat PWST w Krakowie” zdobył Srebrnego Delfina na tegorocznym Cannes Corporate Media&TV Awards.
więcej
|
Nowy sezon NHL w TVP Sport i na Sport.tvp.pl
TVP pokaże nowy sezon rozgrywek hokejowej ligi NHL. Od piątku, 6 października mecze będzie można oglądać w TVP Sport, na stronie sport.tvp.pl oraz za pośrednictwem aplikacji mobilnej TVP Sport.
więcej
|
FOX rozpoczął emisję ,,The Gifted: Naznaczeni". Równoczesna premiera w ponad 180 krajach świata
We wtorek, 3 października 2017 roku na antenie FOX odbyła się premiera nowego serialu „The Gifted: Naznaczeni”. Emisja serialu rozpoczęła się w ponad 180 krajach świata, w tym w Polsce.
więcej
|
,,Z kamerą u Kardashianów 14" w E! Entertainment
W niedzielę, 8 października 2017 roku kanał E! Entertainment rozpocznie emisje 14. sezonu reality-show „Z kamerą u Kardashianów”.
więcej
|
|
|
RL Media będzie bardziej agencją celebrytów sportowych niż domem mediowym
Utworzony przez Group One we współpracy z Robertem Lewandowskim dom mediowy RL Media zakresem swojej działalności póki co bardziej przypomina brokera celebrytów sportowych niż stricte agencję mediową. Trudno więc mówić o tym, że nowa firma będzie konkurentem dla domów mediowych. Mało prawdopodobne jest również to, że RL Media uda się przejąć obsługę mediową kampanii reklamowych globalnych marek z udziałem Roberta i Anny Lewandowskich. Potencjał rynkowy RL Media oceniają dla Wirtualnemedia.pl Jan Mosiejczuk, Tadeusz Żórawski, Adam Pawlukiewicz i Konrad Pudło.
więcej
|
Maspex zmienia zasady swoich reklam: szacunek dla wszystkich, żadnej agresji, obsceniczności ani nawiązań do polityki
Grupa Maspex Wadowice po aferze, jaka wybuchła w sierpniu br. z grafikami promującymi napój energetyczny Tiger na Instagramie, wprowadziła standardy komunikacji marketingowej. Mają ich przestrzegać zarówno pracownicy firmy, jak i współpracujące z nią agencje reklamowe.
więcej
|
W większości dużych firm działy marketingu i PR zaangażowane w procesy sprzedażowe, ważniejsza komunikacja wewnętrzna niż media relations
W większości dużych, polskich firm działy marketingu i public relations są bezpośrednio zaangażowane w prowadzone procesy sprzedażowe oraz współtworzenie strategii sprzedaży. Działania public relations skupiają się tam głównie na komunikacji wewnętrznej, a w mniejszym stopniu na budowaniu relacji z mediami - wynika z badań firmy Attention Marketing Research.
więcej
|
Zbigniew Gajewski dyrektorem generalnym Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
Nowym dyrektorem generalnym Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy został Zbigniew Gajewski, który ostatnio pracował jako zastępca dyrektora generalnego Konfederacji Lewiatan i dyrektor Europejskiego Forum Nowych Idei. Zastąpił Konrada Drozdowskiego.
więcej
|
,,Doznaj olśnienia" - Adam Woronowicz w reklamach Samsung QLED TV (wideo)
Samsung Electronics Polska rozpoczął kampanię reklamową telewizorów QLED TV. Głównego bohatera akcji - przygotowanej i realizowanej przez firmy marketingowe VML Poland, Sputnik Studio, Miło, Głośno i Starcom - odgrywa aktor Adam Woronowicz.
więcej
|
Tomasz Zimoch w reklamach aplikacji mobilnej STS (wideo)
Firma bukmacherska Star-Typ Sport rozpoczęła kampanię reklamową swojej aplikacji mobilnej. Reklamy, w których lektorem jest dziennikarz sportowy Tomasz Zimoch, zostały przygotowane przez firmy Digital35 i Blueway Com.
więcej
|
MetLife z nowym logo i hasłem ,,Razem przez życie" reklamuje ubezpieczenie Gwarantowana Emerytura+
Firma ubezpieczeniowa MetLife zmodyfikowała swój logotyp i wprowadziła nowe hasło główne: „Razem przez życie”. Jednocześnie rozpoczęła kampanię, w której reklamuje wprowadzone właśnie do sprzedaży indywidualne ubezpieczenie rentowe Gwarantowana Emerytura+.
więcej
|
Przysnacki reklamowane jako W Kotle Prażone (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej wersji chipsów Przysnacki (produkowanych przez Intersnack Polska) - W Kotle Prażone. Akcję przygotowały firmy marketingowe PZL, ColorOffOn i Halo Productions.
więcej
|
,,Dobre wiadomości" w kampanii Malaga, Tiki Taki i Kasztanki (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii promującej rebranding marek Wawel. Submarki Malaga, Tiki Taki i Kasztanki i czekolady promowane są w telewizji oraz na billboardach. Za działania odpowiadają Schulz brand friendly, Lemon Film Studio, Garden of Words oraz METs.
więcej
|
Robert Lewandowski strzela z wolnego w nowej reklamie head&shoulders (wideo)
Startuje nowa kampania reklamowa szamponu head&shoulders (produkowanego przez Procter&Gamble) z udziałem Roberta Lewandowskiego. W akcji promowany jest nowy wariant produktu - head&shoulders Tea Tree.
więcej
|
Michał Myczkowski: z TVN do Avocet
Michał Myczkowski objął nowo utworzone stanowisko country managera Avocet, wchodzącej na polski rynek platformy DSP. Poprzednio kierował działem programmatic w TVN.
więcej
|
Fervex i Fervex Junior promowane w telewizji i internecie kampanią ,,Podaj dalej" (wideo)
Ruszyła kampania leków na przeziębienie Fervex i Fervex Junior (A&D Pharma Poland). Działania pod hasłem „Podaj dalej” realizuje dom mediowy Infinity Media i agencja Schulc.
więcej
|
Eliza Przybylska za Wiktorię Danielewską dyrektorem HR w Saatchi IS
Eliza Przybylska objęła na początku października br. stanowisko dyrektora HR w agencji Saatchi IS. Zastąpiła na nim Wiktorię Danielewską, która odeszła z firmy.
więcej
|
,,Otwórz się na to, co najlepsze" w nowej kampanii dżemów Łowicz
W dwóch odsłonach ruszyła właśnie nowa kampania dżemów truskawkowych Łowicz (Maspex Wadowice). Za jej przygotowanie odpowiadają Brasil oraz Mindshare.
więcej
|
GetHero uruchamia biuro w Warszawie, szefem Maciej Piotrowski
Wrocławska agencja GetHero uruchomiła biuro w Warszawie. Jego szefem został Maciej Piotrowski do niedawna kierownik departamentu sprzedaży agencyjnej w Grupie Wirtualna Polska.
więcej
|
Agencja Bridge2Fun przygotowała kampanię promującą sklep internetowy born2be
Ruszyła kampania telewizyjna sklepu internetowego z odzieżą i obuwiem born2be.pl. W wyniku wygranego przetargu realizuje ją agencja Bridge2Fun. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.
więcej
|
Robert Lewandowski razem z Group One uruchamiają dom mediowy RL Media
Firma Roberta Lewandowskiego kupiła 49 proc. udziałów w domu mediowym RL Media uruchomionym przez holding marketingowy Group One (obejmujący m.in. agencje Change/Serviceplan i Gong oraz dom mediowy Value Media). RL Media ma obsługiwać wszystkie działania marketingowe oparte na wizerunku Lewandowskiego.
więcej
|
Delecta akcją konsumencką i kampanią ,,Prosto z serca" promuje desery
Wystartowała nowa kampania reklamowa marki Delecta (należącej do Bakallandu) promująca desery, dodatki do pieczenia i akcję konsumencką „Powiedz to na słodko”. Za realizację tych działań odpowiadają agencje MullenLowe Warsaw i Starcom.
więcej
|
McCann&MRM odpowiada za nową platformę kreatywną KFC na Instagramie
Sieć restauracji szybkiej obsługi KFC ma nową platformę kreatywną na Instagramie - #KFCJAKCHCESZ. Przygotowała ją agencja McCann&MRM, na stałe obsługująca tego klienta w zakresie komunikacji w social media.
więcej
|
Screen Network dołącza do IAB Polska
Należąca do Grupy 4fun Media spółka Screen Network dołączyła do grona firm członkowskich IAB Polska.
więcej
|
Ford błyskotliwie odpowiada na zniesienie zakazu prowadzenia aut dla kobiet w Arabii Saudyjskiej
W ostatnich dniach król Arabii Saudyjskiej zniósł zakaz prowadzenia samochodów przez kobiety zamieszkujące kraj. Na decyzję w nietypowy sposób zareagował Ford.
więcej
|
|
|
,,Viva!" wyprzedziła ,,Show" w lipcu. Wszystkie dwutygodniki people na minusie
W lipcu 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Flesz” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Maciej Klepacki odpowiada strategię monetyzacji digitalowego portfolio Edipresse Polska
Maciej Klepacki, dyrektor operacyjny segmentu cyfrowego w wydawnictwie Edipresse Polska, od początku października ma poszerzony zakres swoich obowiązków. Odpowiada teraz także za monetyzację cyfrowego portfolio wydawcy.
więcej
|
Anna Krzyżanowska i Wojciech Tumidalski w dziale prawnym ,,Rzeczpospolitej"
Do działu prawa dziennika „Rzeczpospolita” (Gremi Media) dołączyli Anna Krzyżanowska i Wojciech Tumidalski. Obydwoje są związanie z mediami od kilkunastu lat.
więcej
|
Łukasz Warzecha kontra Jacek i Michał Karnowscy: ,,zaczepki neo-Michnika" i ,,czysta toksyka"
Jacek Karnowski, redaktor naczelny „Sieci”, skrytykował Łukasza Warzechę z „Do Rzeczy” (do niedawna publicystę „Sieci”) za udzielenie wywiadu Onetowi. - Przebudowa salonu trwa. Gratuluję, choć ja tą drogą nigdy nie pójdę - stwierdził Karnowski. - Co począć z tymi ciągłymi zaczepkami neo-Michnika? Chyba ignorować - odpowiedział Warzecha.
więcej
|
Aneta Wasiak nowym szefem sprzedaży w ,,My Company Polska". Zastąpiła Izabelę Nowakowską
Aneta Wasiak objęła stanowisko dyrektor sprzedaży miesięcznika „My Company polska” (Tarsago Polska). Zastąpiła Izabelę Nowakowską, która pożegnała się z firmą.
więcej
|
|
|
Za Google Flexible Sampling stoi twardy biznes, nie będzie szalu wśród wydawców (opinie)
Po wprowadzeniu przez Google Flexible Sampling, mechanizmu dającego wydawcom większą swobodę w sprzedaży treści, wydawcy i eksperci rynku mediów różnią się opiniach na temat tego rozwiązania. - Dla niektórych wydawnictw to może być ciekawa alternatywa w monetyzacji treści, ale za Flexible Sampling stoją twarde kalkulacje biznesowe, a nie wyłącznie chęć pomocy wydawcom. Dlatego odpowiedź na inicjatywę może być chłodna, bo Google nie jest już medialnym monopolistą - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Monika Lech, Szymon Wierciński, Marek Tejchman, Paweł Nowacki i Marek Miller.
więcej
|
Niemcy ukarzą serwisy za brak reakcji na hejt, grzywny do 50 milionów euro
W Niemczech weszły w życie nowe przepisy mające pomóc w walce z mową nienawiści w serwisach społecznościowych. W zależności od wielkości platformy hejt ma być usuwany w terminie od jednego dnia do tygodnia. Za brak reakcji platformy będą odpowiadać finansowo, a grzywny mogą sięgać 50 milionów euro.
więcej
|
Rynek eCommerce w Polsce na fali wznoszącej, a wraz z nim rodzime platformy handlowe.
W ostatnich dniach głośno na rynku e-commerce mówi się o wejściu do polski Amazona, amerykańskiego giganta z branży e-commerce. Jednak już dzisiaj w kraju nad Wisłą, w siłę rosną także rodzime, mniejsze podmioty, które odnotowują znaczące wzrosty i mają ambicję zmienić status quo w branży platform zakupowych. Jednym z takich przykładów może okazać się poznańska spółka Arena.pl.
więcej
|
Telia, Ericsson i Intel uruchamiają pierwszą funkcjonującą sieć 5G w Tallinie
Telia, Ericsson i Intel poinformowały o uruchomieniu w porcie w Tallinie pierwszej działającej w warunkach rzeczywistych sieci obsługującej technologię 5G. Infrastruktura została wykorzystana do obsługi 2 tysięcy pasażerów jednego ze statków cumujących w porcie.
więcej
|
Co piętnaste dziecko z wczesnych klas podstawówki miało kontakt z pornografią w internecie
Jedna trzecia opiekunów nie sprawdza, jakie strony internetowe przeglądało dziecko. Tymczasem 1 na 15 dzieci w pierwszych trzech klasach szkoły podstawowej miało kontakt z pornografią - wynika z badania „Bezpieczny smartfon dla dziecka” na temat bezpieczeństwa najmłodszych w internecie.
więcej
|
Wszystkie mecze eliminacji piłkarskich Mistrzostw Świata 2018 do obejrzenia w Ipli
Internetowa telewizja Ipla pokaże na żywo wszystkie mecze decydującej kolejki eliminacji do piłkarskich Mistrzostw Świata Rosja 2018. W sumie będą to 54 spotkania. 5 października pokazany zostanie też mecz Polska-Armenia.
więcej
|
|
|
Canal+ planuje seriale ,,Kruk. Szepty słychać po zmroku" i ,,Nielegalni". Reżyserują Maciej Pieprzyca i Leszek Dawid
|
Drugi sezon ,,Belle Epoque" mroczniejszy, ,,Belfer" dla TVN zbyt dramatycznie umoczony w życiu
|
TVP HD zaczyna emisję cyfrowo odnowionego serialu ,,07 zgłoś się". W kolejce kolejne tytuły
|
Dokument TVN Fabuła ,,Voyage, Voyage" z nagrodą na festiwalu Cannes Corporate Media&TV Awards
|
Netflix współfinansuje kinowego "Shafta"
|
"Thor: Ragnarok" - Hulk kontra Loki
|
Alexandra Daddario szaleje w Tokio
|
FOX rozpoczął emisję ,,The Gifted: Naznaczeni". Równoczesna premiera w ponad 180 krajach świata
|
,,Z kamerą u Kardashianów 14" w E! Entertainment
|
|
|