|
|
|
|
|
|
|
TVP zarobiła z reklam mniej o 50 mln zł. Jacek Kurski: zorganizowany system grabieży
Przychody Telewizji Polskiej z tytułu reklam i sponsoringu za pierwsze siedem miesięcy 2017 r. wyniosły 430 mln zł - to o 50 mln zł mniej niż przed rokiem - mówił podczas spotkania z Radą Mediów Narodowych Jacek Kurski, prezes TVP. Winą za to obarczył zaniżane - jego zdaniem - pomiary oglądalności.
więcej
|
TVN nie obawia się dekoncentracji w mediach, TVN24 nie na sprzedaż
Kierownictwo Grupy TVN nie obawia się, że zapowiadane przez rząd przepisy dotyczące ograniczenia koncentracji kapitałowej w mediach znacząco wpłyną na niej działalność. Jim Samples, prezes firmy, podkreśla, że nie jest ona zainteresowana sprzedażą kanału TVN24.
więcej
|
Polsat ,,czyści" internet z wypowiedzi o właścicielu stacji. Dziennikarze podzieleni: usuwać wideo czy pozwać ,,Masę"?
Telewizja Polsat nie tylko wycięła z zapisu „Skandalistów” słowa „Masy” o właścicielu stacji, lecz także doprowadza do usuwania tego fragmentu z internetu. - Z jednej strony to zrozumiałe: telewizja nie może przykładać ręki do rozpowszechniania pomówień o swoim właścicielu. Z drugiej strony: skoro zaprasza się kontrowersyjnych gości, trzeba liczyć się z konsekwencjami, a z pomówieniami można walczyć w sądzie - komentują dla Wirtualnemedia.pl Tomasz Sekielski, Jan Ordyński, Jolanta Hajdasz i Mariusz Kowalewski.
więcej
|
TVP ABC z kolejnym rekordem w sierpniu. W grupie 4-12 stacja wygrała z tzw. ,,wielką czwórką"
Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w sierpniu br. była stacja TVP ABC, która w grupie 4-12 zanotowała kolejny rekordowy miesięczny wynik. Kanał ten wśród dzieci był najchętniej oglądaną stacją w Polsce wyprzedzając nawet tzw. „wielką czwórkę”. - Te satysfakcjonujące wyniki są efektem konsekwentnej polityki programowej i przemyślanej selekcji treści - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Justyna Karnowska, dyrektor TVP ABC.
więcej
|
Polsat będzie transmitował Nice 1 Ligę i Puchar Polski przez kolejne trzy sezony
Telewizja Polsat przedłużyła o trzy sezony umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej dotyczącą transmisji na wyłączność Nice 1 Ligi i Pucharu Polski. Nowy kontrakt dotyczy sezonów 2018/2019, 2019/2020 i 2020/2021.
więcej
|
TVN pokaże drugi sezon ,,Diagnozy". ,,Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników oglądalności"
Telewizja TVN podjęła decyzję o realizacji drugiego sezonu medyczno-kryminalnego serialu „Diagnoza” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W nowych odcinkach w główną rolę ponownie będzie się wcielać Maja Ostaszewska.
więcej
|
Ekipa ,,Drugiej Twarzy": to nie jest typowy program o metamorfozach, pomagamy ludziom z problemami
W niedziele, 1 października na antenie TTV debiutuje promowana jako jesienny hit stacji „Druga twarz”. Jak przyznają w rozmowach z portalem Wirtualnemedia.pl gwiazdy formatu, nie jest to typowa produkcja o metamorfozach uczestników. - To przede wszystkim program o ludziach. Będą ogromne emocje, łzy, śmiech - mówi nam prowadząca Karolina Gilon.
więcej
|
Paweł Adamowicz poskarżył się do Rady Etyki Mediów na Łukasza Sitka z TVP Info
Prezydent Gdańska Paweł Adamowicz skierował do Rady Etyki Mediów skargę na działania wobec niego prowadzone przez reportera TVP Info Łukasza Sitka. Zarzuca dziennikarzowi m.in. napastliwe zachowanie, terror słowny, brak obiektywizmu i manipulowanie przekazem.
więcej
|
Vectra bez Wojciecha Mecwaldowskiego reklamuje telewizję oraz internet stacjonarny i mobilny (wideo)
Rusza kampania reklamująca nową ofertę abonamentową sieci Vectra obejmującą usługi telewizyjne i internetowe. W kampanii nie występuje już Wojciech Mecwaldowski.
więcej
|
,,Disco jazda" nowym programem Disco Polo Music. Poprowadzi go Norbi
30 września 2017 roku na antenie Disco Polo Music zadebiutuje nowy program „Disco jazda”. Gospodarzem audycji został Norbi, który w polskim Fiacie 125p będzie przeprowadzał wywiady z gwiazdami disco - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dziesięcioro młodych wykonawców zawalczy o udział w konkursie Eurowizja Junior Gruzja 2017
10 młodych wykonawców wystąpi w niedzielę, 1 października podczas eliminacji do Eurowizji Junior Song Contest Gruzja 2017. Krajowy etap konkursu organizuje Telewizja Polska.
więcej
|
1,73 mln widzów ,,Policjantek i policjantów 7". Oglądalność serialu Czwórki wzrosła o 500 tys. osób
Siódmy sezon serialu „Policjantki i policjanci” ogląda średnio 1,73 mln osób. Względem piątej edycji, emitowanej jesienią ub.r., produkcja zyskała 500 tys. widzów. Czwórka w czasie jej emisji wygrywa walkę o widza m.in. z Polsatem, TVP1 i TVP2.
więcej
|
UPC wdraża CallPage, moduł do szybszego kontaktu z klientami
UPC Polska wprowadza rozwiązanie mające na celu usprawnienie kontaktu z klientami. Na stronie internetowej dostępny jest moduł do zamawiania rozmowy z konsultantem UPC. Pracownicy firmy oddzwaniają do klientów, którzy pozostawili swój numer telefonu na portalu. Narzędzie dostarczył CallPage - zwycięzca 4.edycji Think Big, programu UPC Biznes skierowanego do małych i średnich przedsiębiorstw.
więcej
|
|
|
MEC broni obsługi mediowej IKEA przed MediaCom Warszawa i Carat Polska
Sieć sklepów IKEA Retail prowadzi lokalny przetarg na obsługę mediową. Walczą w nim trzy agencje: Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska) oraz MediaCom Warszawa i MEC (należą do GroupM). Ta ostatnia broni obsługi marketera, dla którego pracuje już od kilku lat.
więcej
|
Akcja Reserved ,,Polish Boy Wanted" nieetyczna, bo mogła zniechęcać do zaangażowania się w działania społeczne
Pokazanie w nieoznaczonej reklamie marki Reserved pod hasłem „Polish Boy Wanted” historii opartej na motywie potrzeby niesienia pomocy może w przyszłości spowodować większą zachowawczość odbiorców, brak zaufania do apeli społecznych i zniechęcać do zaangażowania się w działania społeczne - uważa Komisja Etyki Reklamy, która uznała zarazem, że akcja ta naruszyła branżowy kodeks etyczny.
więcej
|
Vectra bez Wojciecha Mecwaldowskiego reklamuje telewizję oraz internet stacjonarny i mobilny (wideo)
Rusza kampania reklamująca nową ofertę abonamentową sieci Vectra obejmującą usługi telewizyjne i internetowe. W kampanii nie występuje już Wojciech Mecwaldowski.
więcej
|
Reklamy artykułów spożywczych i kosmetyków najpopularniejsze w Europie Środkowo - Wschodniej
Według badań Gemiusa mieszkańcy Europy Środkowo - Wschodniej najchętniej klikają w reklamy promujące artykuły spożywcze i kosmetyki, najmniej popularne są segmenty elektroniki, wyposażenie domu i sportu. W Polsce największą popularnością cieszy się branża spożywcza, kosmetyczna i telekomunikacja.
więcej
|
Męskie granie hitem na YouTube w sierpniu
Według zestawienia AdsLeaderboard w sierpniu 2017 roku najpopularniejszą reklamą na polskim YouTube był spot „Nieboskłon” z trasy Męskie Granie promującej markę Żywiec. Na podium znalazły się też kolejna część Legend Polskich Allegro oraz Biedronka reklamująca Gang Świeżaków.
więcej
|
Artur Manista client's partnerem w New Age Media
Do zespołu domu reklamy kinowej New Age Media dołączył Artur Manista. Objął nowo utworzone stanowisko client's partnera.
więcej
|
Grupa Sare z nowym logotypem, rozpoczyna się rebranding spółki
Grupa Sare zmienia identyfikację wizualną. Jej pierwszym etapem jest modyfikacja logotypu spółki, za którą odpowiedzialny jest jej dział graficzny.
więcej
|
Eva Mendes reklamuje wodę toaletową Eve Duet od Avon (wideo)
Aktorka Eva Mendes została globalną ambasadorką reklamową nowej wody toaletowej Eve Duet (produkowanej przez koncern Avon Cosmetics). Kampania z jej udziałem startuje właśnie w Polsce.
więcej
|
,,Codzienna pielęgnacja jelit" w nowej kampanii Colon C
Ruszyła kampania suplementu diety Colon C, należącego do Orkla Care. Za przygotowanie platformy komunikacyjnej pod hasłem „Codzienna pielęgnacja jelit” odpowiada agencja Communication Unlimited.
więcej
|
Aquapark Reda promuje się hasłem ,,Daj się ponieść wyobraźni"
Pod hasłem „Daj się ponieść wyobraźni” ruszyła kampania Aquaparku Reda. Spot promocyjny zrealizowało studio Czarna Zebra, a jego koncepcję przygotował dział marketingu Aquaparku Reda.
więcej
|
Coca-Cola wprowadza testowo wersję z kawą bez cukru
Na sklepowe półki w Australii trafiła limitowana wersja napoju Coca-Cola - Plus Coffee No Sugar, czyli wzbogacona kawą, ale bez cukru.
więcej
|
Katarzyna Sokołowska twarzą marki Intimissimi w Polsce
Katarzyna Sokołowska, reżyserka pokazów mody, jurorka w programie „Top Model” w TVN została ambasadorką marki bielizny Intimissimi w Polsce.
więcej
|
Reklama nakręcona w Warszawie promuje Lexusa w Japonii
Japoński oddział agencji Dentsu przygotował w stolicy naszego kraju reklamę Lexusa na tamtejszy rynek. Spot powstał we współpracy z Papaya Films.
więcej
|
Oshee będzie promowane jako partner Polskiego Związku Lekkiej Atletyki
Firma Oshee została oficjalnym partnerem Polskiego Związku Lekkiej Atletyki. W ramach współpracy w sprzedaży pojawią się wersje napojów Oshee Runners i Oshhe Lemon oznaczone logo PZLA.
więcej
|
Aaron Smith obejmie stanowisko global chief client officer w Wavemaker
Z początkiem października Aaron Smith obejmie funkcję global chief client officer w Wavemaker, nowej agencji w strukturze GroupM, utworzonej w wyniku połączenia domów mediowych MEC i Maxus.
więcej
|
Intermarché uruchomiło fanpage na Facebooku, prowadzi go Get More Social
Sieć supermarketów Intermarché, należąca do Grupy Muszkieterów, wystartowała z prowadzeniem komunikacji na Facebooku. Za obsługę fanpage odpowiada agencja Get More Social.
więcej
|
|
|
Duże spadki wpływów reklamowych ,,Rzeczpospolitej" i ,,Super Expressu", w górę ,,Dziennik Gazeta Prawna". Liderem ,,Gazeta Wyborcza"
Z czołówki 10 największych pod względem wpływów z reklam dzienników tylko trzy tytuły zarobiły przez osiem miesięcy br. więcej niż przed rokiem: „Dziennik Gazeta Prawna”, „Głos Wielkopolski” i „Dziennik Polski”. Największe spadki dotknęły „Rzeczpospolitą” i „Super Express”.
więcej
|
Gremi Media ze spadkiem wpływów o 3,6 proc., grupa KCI z mniejszą stratą. Mniej na pensje i reklamy
W pierwszej połowie br. Gremi Media (wydawca m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) zanotowała 54,16 mln zł wpływów i 63 tys. zł zysku netto, a cała grupa kapitałowa KCI - 59,29 mln zł przychodów i 932 tys. zł straty netto. Firma znacząco ograniczyła wydatki na wynagrodzenia oraz reklamy, a więcej wydała na usługi obce.
więcej
|
Krystyna Pawłowicz przegrała prawomocnie proces wytoczony Monice Olejnik
Dziennikarka Monika Olejnik nie musi przepraszać Krystyny Pawłowicz (PiS) za podanie, że w 2014 r. na sali Sejmu miała ona wulgarnie zwracać się do posłów i marszałka Sejmu - orzekł w czwartek prawomocnie Sąd Apelacyjny w Warszawie.
więcej
|
Katarzyna Białek prezesem Time, a Marcin Gębala - ZPR Media. Renata Krzewska przechodzi do rad nadzorczych
Z początkiem października prezesem spółki Time zostanie Katarzyna Białek, a ZPR Media - Marcin Gębala. Zajmująca poprzednio oba stanowiska Renata Krzewska będzie wiceprzewodniczącą rad nadzorczych tych spółek. Ich zarządy zmniejszono do trzech osób.
więcej
|
,,Życie na Gorąco", ,,Twojego Imperium" i ,,Rewia" na czele sprzedaży tygodników yellow
W lipcu br. na pozycji zdecydowanego lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Wszystkie tytuły odnotowały delikatne spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Rewia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zmarł twórca ,,Playboya" Hugh Hefner
W wieku 91 lat zmarł Hugh Hefner, założyciel magazynu dla mężczyzn „Playboy”. Pismo ukazuje się od ponad 60 lat.
więcej
|
Nowa odsłona kwartalnika ,,Magazyn Miasta"
„Magazyn Miasta” (Fundacja Res Publica) ukaże się 5 października w odmienionej szacie graficznej. Za nowy design odpowiada studio Rzeczyborazkowe. Numer poświęcony będzie muzycznym strategiom miast.
więcej
|
Rabaty na specjalną kolekcją w ,,Top Secret" dla czytelniczek październikowego ,,Avanti"
Od piątku (29 września) dostępny będzie nowy numer magazynu „Avanti” (Agora), ze specjalnym zniżkowym bonem na dedykowaną kolekcję w Top Secret.
więcej
|
|
|
Powstał nowy projekt dziennikarski Outriders, inicjatorem Jakub Górnicki. ,,Jesteśmy zespołem 360°"
Outriders to nowy projekt dziennikarstwa obywatelskiego. Jego inicjatorem jest bloger i reporter Jakub Górnicki. W internecie trwa zbiórka na rozwój przedsięwzięcia.
więcej
|
Adblock Plus z nową opcją blokowania reklam na Facebooku
Firma Eyeo, producent programu Adblock Plus wprowadziła nową wersję narzędzia, które pozwala ponownie na blokowanie reklam na Facebooku. Wcześniej społecznościowy serwis zastosował rozwiązanie wyświetlające reklamy pomimo korzystania przez użytkowników z Adblocka Plus.
więcej
|
Reklamy artykułów spożywczych i kosmetyków najpopularniejsze w Europie Środkowo - Wschodniej
Według badań Gemiusa mieszkańcy Europy Środkowo - Wschodniej najchętniej klikają w reklamy promujące artykuły spożywcze i kosmetyki, najmniej popularne są segmenty elektroniki, wyposażenie domu i sportu. W Polsce największą popularnością cieszy się branża spożywcza, kosmetyczna i telekomunikacja.
więcej
|
Męskie granie hitem na YouTube w sierpniu
Według zestawienia AdsLeaderboard w sierpniu 2017 roku najpopularniejszą reklamą na polskim YouTube był spot „Nieboskłon” z trasy Męskie Granie promującej markę Żywiec. Na podium znalazły się też kolejna część Legend Polskich Allegro oraz Biedronka reklamująca Gang Świeżaków.
więcej
|
Trzeci sezon ,,Rezerwacji" Katarzyny Janowskiej w Onecie ze zmienioną formułą
W piątek 29 września zostanie wyemitowany pierwszy odcinek nowego sezonu „Rezerwacji” Katarzyny Janowskiej. Widzowie Onetu mają zobaczyć program nadawany na żywo i w nowej interaktywnej odsłonie - za pośrednictwem mediów społecznościowych internauci będą mogli komentować rozmowy z gośćmi i zadawać im pytania.
więcej
|
|
|
Biedronka, Lidl i Auchan uznawane za najtańsze sklepy, za najdroższy - Piotr i Paweł
Biedronka, Lidl i Auchan są sieciami najczęściej wskazywanymi jako tanie miejsce zakupów, natomiast Piotr i Paweł uznawany jest za najdroższy - wynika z badań ARC Rynek i Opinia. Jako najczęstsze czynności przed pójściem na zakupy, Polacy wskazują sporządzenie listy oraz sprawdzenie domowych zapasów.
więcej
|
Specjalistom pracującym za granicą najlepiej żyje się w Singapurze, w Polsce lepiej niż w Japonii i Katarze
Singapur został uznany za najlepsze na świecie miejsce do pracy i życia przez ekspatów, czyli specjalistów, którzy opuścili swoje ojczyzny, by podjąć pracę za granicą - wynika z rankingu banku HSBC. Polska znalazła się w nim na miejscu 28., przed Japonią (miejsce 29.) i Katarem (31.).
więcej
|
|
|
Good One PR prowadzi komunikację BCAST
Agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z BCAST - niezależnym operatorem radiofuzyjnym. Klient samodzielnie wybrał tę firmę do współpracy.
więcej
|
Acha PR dla Drew-Trans II Chojnice
Agencja Acha Public Relations od września rozpoczęła pracę dla dystrybutora materiałów wykończeniowych Drew-Trans II Zenon Wrzeszcz i Wspólnicy z Chojnic. Współpracę nawiązano w wyniku polecenia.
więcej
|
|
|