|
|
|
|
|
|
|
KRRiT: Opozycja zajmuje więcej czasu w mediach publicznych niż partia rządząca
Telewizja Polska i Polskie Radio przeznaczają znacznie więcej czasu na wystąpienia polityków opozycji niż tych z PiS - wynika z analizy Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. - Ten raport ma zerową wartość. Nie określono metodologii badania, wszystko wrzucono do jednego worka - ocenia medioznawcza prof. Maciej Mrozowski.
więcej
|
Jagna Wiszniewska dyrektorem operacyjnym Telewizji WP, odchodzi Daniel Czarnecki
Od początku października Jagna Wiszniewska będzie dyrektorem operacyjnym Telewizji WP (należącej do Wirtualna Polska Media), zastąpi na tym stanowisku odchodzącego ze stacji Daniela Czarneckiego. Natomiast Kinga Molska, poprzednio w TVN, objęła w Telewizji WP nowo utworzoną funkcję kierownika ds. autopromocji.
więcej
|
Polsat wyciął ze ,,Skandalistów" słowa Masy: ,,Niech pani zapyta właściciela swojej stacji" (wideo)
Z zapisu ostatniego odcinka „Skandalistów” w Polsat News usunięto fragment, w którym Jarosław „Masa” Sokołowski na pytanie o wspólnie imprezy ludzi polityki i biznesu z gangsterami, stwierdził: „Niech pani spyta właściciela swojej stacji”.
więcej
|
,,Abonament się opłaca" - Telewizja Polska zachęca do płacenia abonamentu rtv (wideo)
Telewizja Polska zaczęła kampanię zachęcającą do płacenia abonamentu radiowo-telewizyjnego. Akcja jest realizowana pod hasłem „Abonament się opłaca” w kanałach TVP.
więcej
|
,,Magazyn śledczy Anity Gargas" stracił widzów, słabe wyniki wtorkowej emisji
Nowy sezon programu „Magazyn śledczy Anity Gargas” ogląda średnio 544 tys. osób, o 83 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok temu. TVP1 w czasie emisji audycji przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.
więcej
|
,,Rodzinka.pl" zyskała 140 tys. widzów. TVP2 liderem w grupie komercyjnej
Jedenasty sezon „Rodzinki.pl” ogląda średnio 1,34 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. oglądalność serialu wzrosła o 140 tys. osób. TVP2 w paśmie jego emisji zajmuje drugie miejsce w rynku w grupie 4+ i pierwsze w 16-49.
więcej
|
2,1 mln widzów ,,O mnie się nie martw 7". TVP2 liderem rynku
Siódmy sezon „O mnie się nie martw” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 2,07 mln osób. Produkcja daje Dwójce pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego.
więcej
|
Z powodu prac serwisowych nastąpią przerwy w dostępności MUX-3
W związku z koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych przy stacji czołowej MUX-3, w nocy z 10 na 11 oraz z 11 na 12 października br. godz. 0.00-5.00 nastąpią krótkotrwałe przerwy w dostępności wszystkich programów tego multipleksu w całym kraju.
więcej
|
TVP1 z cyklem dokumentalnym ,,Miasto gniewu" o polskiej mafii
TVP1 zaczęła emisję cyklu dokumentalnego „Miasto gniewu” opisującego największe zbrodnie polskiej mafii w latach 90. Seria, złożona z 13 odcinków, będzie emitowana we wtorki o godz. 20:25.
więcej
|
,,Zuzia" w Polsat JimJam
W sobotę, 30 września 2017 roku Polsat JimJam rozpocznie emisję nowej kreskówki „Zuzia”.
więcej
|
|
|
Platige Image chce sprzedać 2,5-letnie obligacje za 5 mln zł
Firma producencka Platige Image ogłosiła, że zamierza wyemitować 2,5-letnie obligacje łącznej wartości nominalnej do 5 mln zł. Środki z ich sprzedaży chce przeznaczyć bieżącą działalność operacyjną.
więcej
|
KER: napisy ,,Tymczasem" reklamujące piwo EB w niektórych miejscach przekroczyły granice obyczajności
Grupa Żywiec w reklamach piwa EB pod hasłem „Tymczasem”, które w formie sloganów umieszczano na chodnikach w wybranych miastach przekroczyła dopuszczalne granice obyczajności. Komisja Etyki Reklamy uznała, że ze względu na miejsca, w których przekaz był eksponowany, takich jak np. Park Cytadela w Poznaniu, będący nie tylko parkiem, ale również pomnikiem historii, reklama nie była prowadzona w poczuciu odpowiedzialności społecznej.
więcej
|
Warszawska komunikacja ma nowe logo. ,,Synteza, lapidarność i siła wyrazu"
Władze Warszawy rozstrzygnęły konkurs na logotyp Warszawskiego Transportu Publicznego (WTP). Spośród 189 nadesłanych prac jury wybrało projekt autorstwa TypeThree. Koszty zmiany oznaczeń mogą wynieść około 500 tys. zł.
więcej
|
Monika Brodka, Marcin Gortat i Marek Kamiński promują Muzeum Narodowe w Warszawie
Rozpoczęła się kampania promocyjna Muzeum Narodowego w Warszawie. Bohaterami spotów są Monika Brodka, Marcin Gortat i Marek Kamiński, którzy opowiadają o tym, czym jest sztuka.
więcej
|
Nielsen kupuje platformę Visual IQ. Chce dokładniej mierzyć skuteczność reklam
Za nieujawnioną kwotę firma Nielsen przejęła Visual IQ, dostawcę oprogramowania pozwalającego na precyzyjne pomiary zachowań odbiorców reklam korzystających z różnych urządzeń. Akwizycja ma pozwolić Nielsenowi na dostarczenie reklamodawcom i marketerom precyzyjnych danych na temat skuteczności reklam i ułatwić podejmowanie przez nich decyzji biznesowych.
więcej
|
Karolina Rusinek dyrektorem marketingu w Sanofi Polska
Karolina Rusinek objęła stanowisko dyrektora marketingu w Sanofi Polska - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Awansowała po pięciu latach pracy w strukturach tego koncernu farmaceutycznego.
więcej
|
14 firm chce zająć się działaniami eventowymi Enei
14 firm złożyło oferty w organizowanym przez dostawcę energii, spółkę Enea przetargu na realizację działań eventowych. Walczą o obsługę ponad 5 mln zł budżetu.
więcej
|
Anna Guzik sprawdza sery w nowej kampanii marki Hochland
Hochland Polska odświeżył wizerunek i zmienił opakowania serów topionych. Zmiany wesprze startująca z początkiem października br. kampania marketingowa, której twarzą jest aktorka Anna Guzik. Za jej realizację odpowiadają firmy GPD Agency, Value Media i Quality Public Relations.
więcej
|
Sukces programmatic rich media w kampanii "Młodzi Bogowie" Prudential
„Nie ma co dziś zaprzątać sobie głowy emeryturą – to tylko odległa, końcowa faza życia, którą miło spędzę na działce z wnukami” – jak ograć tak poważny temat i dotrzeć do grupy docelowej? Prudential zdecydował się na lekką i zabawną komunikację produktu emerytalnego w kampanii „Młodzi Bogowie”. Wykorzystał do tego skuteczną technologię reklamową – programmatic w Adform przy wykorzystaniu angażujących formatów rich mediowych: desktop i mobile. Kampania osiągnęła wyniki znacznie powyżej benchmarków rynkowych.
więcej
|
Yeti i bogacz reklamują Morizon.pl jako ,,największy portal nieruchomości" (wideo)
Rusza nowa kampania reklamowa serwisu z ogłoszeniami nieruchomości Morizon.pl (należącego do MZN Property). Reklamy, pod hasłem „Od wyszukania do zamieszkania”, podkreślają, że Morizon.pl jest największymi serwisem w swojej kategorii.
więcej
|
KFC promuje swój kubełek grą na Messengera
KFC w ramach promocji powracającego do menu "Wtorkowego Kubełka", uruchomił grę w aplikacji Messenger. Za jej przygotowanie odpowiada agencja McCann&MRM oraz Szymon Korytnicki i Andrzej Mazur.
więcej
|
|
|
Zmiany w Prawie prasowym, popierają je wszystkie partie. Brak autoryzacji nie będzie przestępstwem
Wszystkie kluby parlamentarne poparły w debacie w Sejmie projekt nowelizacji ustawy Prawo prasowe, który dotyczy m.in. autoryzacji. PO zaproponowała poprawki, mające na celu zapewnienie dziennikarzowi prawa do odmowy wykonania polecenia służbowego w określonej sytuacji.
więcej
|
Karolina Stępczyńska szefową cyfrowych operacji w Edipresse
Od października Karolina Stępczyńska obejmie nowo utworzone stanowisko szefowej cyfrowych operacji (head of digital operations) w wydawnictwie Edipresse Polska.
więcej
|
Izabela Bielecka-Gnaś i Dorota Szostek-Rejowska dyrektorami ds. platform cyfrowych w Edipresse
Od października Edipresse Polska wprowadza zmiany w obszarze zarządzania produktami online. Izabela Bielecka-Gnaś i Dorota Szostek-Rejowska obejmą nowo utworzone stanowiska dyrektorów do spraw digitalowych platform multimedialnych. Będą odpowiadać za rozwój i codzienne zarzadzanie grupą produktów digital.
więcej
|
Ramona Wieczorek-Frymark nową redaktor naczelną ,,Czasu Chojnic"
Od 1 października nową redaktor naczelną tygodnika „Czas Chojnic” (Magraf) będzie Ramona Wieczorek-Frymark, dotychczasowa sekretarz redakcji. Michał Rytlewski, który był dotąd szefem tygodnika, odchodzi z wydawnictwa.
więcej
|
Magazyny z serii ,,Lego" najchętniej kupowanymi pismami dziecięcymi w I półroczu
W pierwszym półroczu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazło się „Lego Ninjago”. Największy wzrost w zestawieniu zanotował magazyn „Lego Friends. Magazyn”, a na czele spadków znalazł się „Mój Kucyk Pony” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"Viva!" z okularami VR do obejrzenia filmu "Welcome to the runway"
Na kanale YouTube magazynu "Viva!" (Edipresse Polska) udostępniony został film 360 Virtual Reality "Welcome to the runway", który przenosi widzów w wirtualny świat mody Mariusza Przybylskiego. Można go obejrzeć za pomocą okularów VR dołączonych do najnowszego wydania dwutygodnika.
więcej
|
|
|
Branża social media i dziennikarze krytycznie o pomyśle Twittera zwiększenia limitu znaków
Twitter zapowiedział zmianę w serwisie pozwalającą użytkownikom na zamieszczanie wpisów o objętości do 280 znaków zamiast obecnych 140. Zdaniem większości ekspertów mediów społecznościowych i znanych na Twitterze dziennikarzy serwis chce gonić konkurencję, ale wybrana metoda może okazać się nieskuteczna. - Zmiana nie przyniesie rewolucji, Twitter ryzykuje rozmycie treści wpisów, to przebieranie się w nowe szaty zmurszałej i podążającej na przedwczesną emeryturę platformy - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Michał Pol, Mateusz Borek, Artur Roguski, Grzegorz Berezowski, Michał Chrościcki, Sebastian Lipka i Anna Robotycka.
więcej
|
Jagna Wiszniewska dyrektorem operacyjnym Telewizji WP, odchodzi Daniel Czarnecki
Od początku października Jagna Wiszniewska będzie dyrektorem operacyjnym Telewizji WP (należącej do Wirtualna Polska Media), zastąpi na tym stanowisku odchodzącego ze stacji Daniela Czarneckiego. Natomiast Kinga Molska, poprzednio w TVN, objęła w Telewizji WP nowo utworzoną funkcję kierownika ds. autopromocji.
więcej
|
Facebook i Fotka przyciągają bardziej niż Wykop, Instagram i Twitter, WhatsApp przed Snapchatem, mocno w dół Ask.fm i GG
Zdecydowanie najpopularniejszą i najbardziej angażującą platformą społecznościową w Polsce jest Facebook. Na FB, Fotka.com i NK.pl internauci spędzają zdecydowanie więcej czasy niż na Instagramie, Twitterze, Wykopie i Ask.fm. Wśród aplikacji mobilnych wyraźnie liderują Messenger, natomiast WhatsApp wyprzedza Snapchata i Instagram.
więcej
|
Michał Mańkowski dyrektorem Grupy naTemat, odchodzi Agata Komosa
Michał Mańkowski objął funkcje redaktora naczelnego portalu naTemat.pl i dyrektora operacyjnego Grupy naTemat.pl. Na pierwszym stanowisku zastąpił Agatę Komosę, która odchodzi z firmy.
więcej
|
Menedżerowie Wirtualnej Polski kupują od Jarosława Mikosa 56 tys. akcji spółki za 2,5 mln zł
Jarosław Mikos, szef rady nadzorczej Wirtualnej Polski, porozumiał się co do sprzedaży 56 tys. akcji spółki po cenie jednostkowej 44,25 zł. Akcje kupią (osobiście lub poprzez swoje firmy) Jacek Świderski, Michał Brański, Krzysztof Sierota, Elżbieta Bujniewicz-Belka, Jerzy Dąbrówka, Tomasz Domżalski, Marcin Gotkiewicz, Dariusz Górzny, Grzegorz Kruk, Tomasz Machała, Joanna Pawlak i Adam Plona.
więcej
|
Niemcy i Holandia z najszybszymi stronami mobilnymi, Polska na 11. miejscu
Według badań Google w 17 krajach Europy średni czas ładowania firmowych stron mobilnych wynosi ponad 9,1 sekundy. Najszybciej ładują się witryny zawierające lokalne ogłoszenia i informacje, a spośród testowanych krajów najszybsze strony mają Niemcy, Holandia i Hiszpania. Polska ze średnią przekraczającą 9,1 sekundy zajmuje w rankingu 11. miejsce.
więcej
|
,,Washington Post" z milionem cyfrowych subskrybentów, dwukrotny wzrost od początku roku
„Washington Post” potwierdził, że liczba cyfrowych subskrybentów dziennika przekroczyła milion, o 500 tys. więcej niż na początku 2017 roku. „Washington Post” dołączył do czołówki amerykańskich tytułów budujących z powodzeniem źródła przychodów w segmencie cyfrowym.
więcej
|
Twitter testuje wpisy z limitem 280 znaków, chce je wprowadzić w większości języków
Twitter poinformował, że rozpoczął testowanie wpisów z dwa razy większym niż dotychczas limitem znaków, wynoszącym 280. Przedstawiciele portalu uzasadniają, że w większości języków w 140 znakach nie można przekazać rozbudowanych komunikatów.
więcej
|
Mozilla udostępnia Firefox Quantum w wersji Beta (wideo)
Mozilla udostępniła wersję beta nowego, 57. wydania swojej internetowej przeglądarki, którą nazwała Firefox Quantum.
więcej
|
Kaufland uruchomił nową stronę internetową
Ruszyła nowa strona internetowa sieci hipermarketów Kaufland. Za jej przygotowanie i wdrożenie odpowiada dział wewnętrzny firmy.
więcej
|
|
|
Nielsen kupuje platformę Visual IQ. Chce dokładniej mierzyć skuteczność reklam
Za nieujawnioną kwotę firma Nielsen przejęła Visual IQ, dostawcę oprogramowania pozwalającego na precyzyjne pomiary zachowań odbiorców reklam korzystających z różnych urządzeń. Akwizycja ma pozwolić Nielsenowi na dostarczenie reklamodawcom i marketerom precyzyjnych danych na temat skuteczności reklam i ułatwić podejmowanie przez nich decyzji biznesowych.
więcej
|
|
|