|
|
|
|
|
|
|
Dyrektorzy TVP odsunięci od pracy po emisji ,,Voice of Poland" równocześnie z ,,Rolnik szuka żony". Kurski: za błędy się karze
Wicedyrektor TVP2 Tomasz Mazur i wicedyrektor biura programowego TVP Marcin Stefaniak zostali odsunięci od tych funkcji, po tym jak w ostatnią niedzielę w TVP2 pokazano „Voice of Poland” w porze emisji programu „Rolnik szuka żony” w TVP1.
więcej
|
Nc+ zlikwidowało 150 tys. pirackich źródeł ,,Belfra", 70 tys. z samego Chomikuj.pl
Platforma nc+ wykryła ponad 200 tysięcy naruszeń dotyczących praw autorskich pierwszego sezonu „Belfra”. Łącznie zlikwidowała 150 tysięcy pirackich kopii serialu - 80 tys. adresów z wyszukiwarki Google oraz 70 tys. plików z Chomikuj.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Tomasz Sekielski. Teoria spisku" od 5 października w Fokus TV. ,,Serial poświęcony głośnym tajemniczym wydarzeniom" (wideo)
W czwartek, 5 października 2017 roku Fokus TV rozpocznie emisję nowego serialu dokumentalnego produkcji własnej „Tomasz Sekielski. Teoria spisku” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Postanowiłem stworzyć serial poświęcony głośnym tajemniczym wydarzeniom z najnowszej historii Polski - mówi nam Sekielski.
więcej
|
1,7 mln widzów ,,Drugiej szansy 4". Widownia rośnie z odcinka na odcinek
„Drugą szansę 4” ogląda średnio 1,71 mln osób, o 80 tys. więcej niż drugą serię pokazywaną rok temu. TVN w czasie emisji serialu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49. Widownia produkcji rośnie z odcinka na odcinek.
więcej
|
,,Bake off - Ale ciacho! 3" śledzi 1,2 mln widzów. TVP2 na trzecim miejscu
Trzeci sezon kulinarnego teleturnieju „Bake off - Ale ciacho!” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,20 mln osób, o 270 tys. widzów mniej niż premierową odsłonę produkcji pokazywaną rok temu. TVP2 w czasie emisji formatu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
,,Ślub od pierwszego wejrzenia 2" stracił 560 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej
Drugi sezon programu „Ślub od pierwszego wejrzenia” ogląda średnio 840 tys. osób, o 560 tys. widzów mniej niż rok temu. TVN w czasie emisji show jest drugi w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwszy w 16-49. Oglądalność formatu rośnie z odcinka na odcinek.
więcej
|
1,6 mln widzów ,,Twoja twarz brzmi znajomo 8". Widownia show rośnie z odcinka na odcinek
Ósmą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” ogląda średnio 1,63 mln widzów, o 370 tys. mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Program jednak nadal daje Polsatowi pozycję zdecydowanego lidera w rynku telewizyjnym, a jego widownia rośnie z odcinka na odcinek.
więcej
|
2,7 mln widzów ,,Dziewczyn ze Lwowa". TVP1 liderem rynku
Drugi sezon „Dziewczyn ze Lwowa” ogląda średnio 2,68 mln osób. TVP1 w czasie emisji produkcji wygrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku wśród wszystkich widzów i zajmuje trzecie miejsce w grupie komercyjnej 16-49.
więcej
|
Jarosław Gugała, Piotr Jacoń, Paulina Mikuła i Katarzyna Stoparczyk nagrodzeni w Kuźni Mistrzów Mowy Polskiej
Dziennikarze Jarosław Gugała z Polsatu i Piotr Jacoń z TVN24 otrzymali tytuł Mistrzów Mowy Polskiej. W plebiscycie nagrodzono również youtuberkę Paulinę Mikułą oraz dziennikarkę Katarzynę Stoparczyk z radiowej Trójki.
więcej
|
Zmarła dyrektor TVP3 Szczecin Maria Bartczak
W wieku 56 zmarła Maria Bartczak, od ponad 6 lat dyrektor i redaktor naczelna TVP3 Szczecin. Z Telewizją Polską była związana od 1990 roku.
więcej
|
TVP1 pokaże animację ,,Niezwyciężeni" o walce Polaków o wolność w latach 1939-1989 (wideo)
W najbliższą środę TVP1 dwa razy wyemituje krótkometrażowy film animowany „Niezwyciężeni” opowiadający o historii Polski w latach 1939-1989, głównie w czasie II wojny światowej.
więcej
|
TVP1 przenosi ,,Magazyn śledczy Anity Gargas", w środy króluje Liga Mistrzów
„Magazyn śledczy Anity Gargas” będzie teraz emitowany w TVP1 we wtorki o godz. 20:55. Wynika to z faktu, że w środy stacje będzie pokazywać wybrane mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów, a potem skróty wszystkich.
więcej
|
Bartosz Lenk (LeneK) oficjalnym ambasadorem Cartoon Network
Vloger Bartosz Lenk (LeneK) został zwyciężył w organizowanym przez Cartoon Network konkursie CN Vlog It i tym samym został oficjalnym ambasadorem stacji.
więcej
|
|
|
Spada zaufanie do mediów publicznych i komercyjnych. ,,Przekazy w różnych mediach wykluczają się, ludzie coraz mniej im ufają"
Mediom publicznym ufa 29,8 proc. Polaków, o 0,7 p.proc. mniej niż przed rokiem. Nadawcom komercyjnym ufa natomiast 46,5 proc. obywateli, o 1,2 p.proc mniej niż rok temu. - Wraz ze wzrostem zaangażowania wynikającego z temperatury sporu politycznego, często spada ufność do tych samych mediów - a to dlatego, że prezentują one wiele wzajemnie sprzecznych narracji - ocenia dla portalu Wirtualnemedia.pl dr hab. Tomasz Gackowski z UW.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Krakowie. Trójka i TOK FM uzupełniają podium
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Zakaz reklamy piwa najmocniej uderzy w wpływy reklamowe telewizji
Na proponowanym przez Ministerstwo Zdrowia zakazie reklamy piwa w godz. 20-23 najwięcej straci telewizja, bo to właśnie tam trafia ponad połowa budżetów reklamowych piwa. Beneficjentem tych zmian może być internet. Ryzykuje też Skarb Państwa, bo wskutek spadku sprzedaży piwa mniejsze będą wpływy z podatku akcyzowego. O skutkach ograniczenia reklam piwa mówią serwisowi Wirtualnemedia.pl Bartłomiej Morzycki, Jakub Szustak i Tadeusz Żórawski.
więcej
|
TVP, BWM Art, Telewizja Kraśnik i Tomorrow chcą zająć się promocją parków narodowych
Agencja Produkcji Telewizyjnej TVP, BWM Art, Telewizja Kraśnik Machulski Opoka i firma Tomorrow są zainteresowane współpracą z resortem środowiska. Złożyły oferty w przetargu dotyczącym kampanii promującej polskie parki narodowe.
więcej
|
Podróż po Azji reklamuje Konto Jakże Osobiste w Alior Banku (wideo)
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej Alior Banku utrzymana w nowej koncepcji kreatywnej. Akcję, promującą Konto Jakże Osobiste, przygotowały firmy marketingowe PZL, Papaya Films, Televisor, Juice i Maxus.
więcej
|
Mariola Sobieraj po odejściu z Leo Burnett Warsaw została prokurentem w ICP Group
Mariola Sobieraj objęła funkcję prokurenta w ICP Group. Poprzednio przez 15 lat pracowała w Leo Burnett Warsaw.
więcej
|
Łukasz Heine: z Wirtualnej Polski do Yetiz Interactive
Łukasz Heine po 9 latach pracy odszedł z Grupy Wirtualna Polska, w której w ostatnim okresie był kierownikiem trójmiejskiego zespołu sprzedażowego. Przechodzi do agencji Yetiz Interactive, gdzie będzie pełnił funkcję dyrektora marketingu.
więcej
|
Terg szuka agencji do obsługi marki Avans na Facebooku
Spółka Terg, właściciel m.in. Media Expert i Electro chce zatrudnić agencję, która zajmie się obsługą marki Avans na Facebooku. Chce „wskrzesić” jej fanpage po około trzech latach braku aktywności.
więcej
|
Vlogerka Iwona Blecharczyk reklamuje karty flotowe euroShell
Ruszyła kampania digitalowa flotowych euroShell, której twarzą została vlogerka Iwona Blecharczyk. Za kreację odpowiada agencja interaktywna K2.
więcej
|
Mateusz Wisznicki senior graphic designerem w 180heartbeats + Jung v Matt
Do zespołu agencji 180heartbeats + Jung v Matt dołączył jako senior graphic designer Mateusz Wisznicki. Będzie pracował m.in. dla Allegro, Google i OBI.
więcej
|
|
|
,,Wprost", ,,Twój Styl" i ,,Tele Tydzień" w mniejszymi wpływami reklamowymi, w górę ,,Życie na gorąco", ,,Pani" i ,,Viva" (TOP10)
Miesięcznik „Twój Styl” po raz pierwszy od dłuższego czasu zanotował spadek przychodów z reklam. Mniejsze wpływy po ośmiu miesiącach br. miały też „Tele Tydzień”, „Wprost”, „Claudia” i „Przyjaciółka”.
więcej
|
Tomasz Pietryga został wicenaczelnym ,,Rzeczpospolitej", Anna Wojda szefową działu prawnego
Tomasz Pietryga został zastępcą redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej” (Gremi Media), zaś Anna Wojda - szefową działu prawnego. - Awansując dwoje doświadczonych dziennikarzy na tak ważne stanowiska promujemy pracowitość i talent - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
Agora ogłasza skup akcji, po 20 zł za sztukę. ,,Dzielimy się zyskiem z akcjonariuszami"
Zarząd Agory ogłosił ofertę zakupu do 1.191.635 akcji spółki, stanowiących do 2,50 proc. jej kapitału zakładowego, po 20 zł za sztukę. - Dzielimy się zyskiem z inwestorami, to forma wynagrodzenia akcjonariuszy za brak wpłaconej dywidendy - informuje Wirtualnemedia.pl Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji Agory.
więcej
|
,,Działkowiec" liderem sprzedaży w I półroczu 2017, ,,Magnolia" straciła najwięcej
W pierwszym półroczu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie znalazł się „Działkowiec”. Wszystkie magazyny w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Magnolia”.
więcej
|
Urodzinowe wydanie ,,Tiny" na 25-lecie istnienia pisma
W środę, 27 września dwutygodnik „Tina” (Wydawnictwo Bauer) obchodzi jubileusz 25-lecia. Na okładce pojawiła się Barbara Bursztynowicz.
więcej
|
|
|
Zarobki youtuberów nie są prostą pochodną prezentowanych treści czy liczby subskrypcji, najpopularniejsze lokowanie produktu (opinie)
Zarobki youtuberów są ściśle uzależnione od segmentu treści w którym działają, na największe pieniądze mogą liczyć najbardziej popularni twórcy, a najważniejsze źródło przychodów to reklamy AdSense. Jednak eksperci ekosystemu YouTube’a w rozmowach z serwisem Wirtualnemedia.pl nie do końca zgadzają się z taką kategoryzacją. - Sprawa zarobków jest bardziej złożona, dochodzą do głosu nowe trendy, a ewolucja YouTube’a wyznacza kolejne sposoby współpracy pomiędzy youtuberami a markami - oceniają dla nas Taida Mrówczyńska, Weronika Krzymińska, Krystian Botko i Łukasz Głombicki.
więcej
|
36 proc. polskich internautów obserwuje marki w social media, chcą rad i treści rozrywkowych, połowa blokuje reklamy
Do społeczności różnych marek w social media dołączyło 36,3 proc. polskich internautów, natomiast nigdy nie zrobiło tego 51,6 proc. Użytkownicy od marek w social media oczekują głównie rad i pomocy oraz informacji o produktach. Najczęściej dzielą się w innymi internautami treściami rozrywkowymi, a najrzadziej - informacjami o akcjach charytatywnych.
więcej
|
,,Newsweek" przed ,,Gazetą Wyborczą" liderem prasowym na Twitterze, ,,Gazeta Polska" mocno dyskutowana
Zdecydowanie najpopularniejszymi polskimi markami prasowymi na Twitterze są „Newsweek Polska” i „Gazeta Wyborcza”. W przeliczeniu na jeden wpis najbardziej dyskutowane były treści zamieszczane przez „Gazetę Polską”.
więcej
|
Grupa Sare nie kupi GG, nie dogadała się z Xevin Consulting Limited
Grupa Sare poinformował, że odstąpiła od dalszych negocjacji z Xevin Consulting Limited dotyczących kupna komunikatora internetowego GG. Przejęcie zapowiedziano w czerwcu br., jego wartość miała wynieść maksymalnie 2,4 mln zł.
więcej
|
Rosja grozi Facebookowi blokadą za brak dostępu do danych o użytkownikach
Roskomnadzor, rosyjski regulator rynku internetowego zapowiedział, że w 2018 roku może w tym kraju dojść do blokady Facebooka. Rosjanie zostaną odcięci od serwisu jeśli nie podporządkuje się on przepisom nakazującym utrzymywanie baz danych użytkowników na terenie Rosji.
więcej
|
Instagram wprowadza opcję ograniczania komentarzy przy wpisach
Instagram zapowiedział wprowadzenie na platformie opcji pozwalającej właścicielom publicznych profili na wskazanie które osoby mogą zamieszczać komentarze pod ich postami. Pojawią się też bardziej precyzyjne filtry dotyczące treści komentarzy oraz system ostrzegający administratorów serwisu o użytkownikach znajdujących się w złym stanie psychicznym.
więcej
|
159 kampanii zakwalifikowanych do jedenastej edycji Mixx Awards
159 kampanii zgłaszanych przez 123 reklamodawców, agencji, domów mediowych i mediów zostało zakwalifikowanych do udziału w jedenastej edycji MIXX Awards. Listę nominowanych w konkursie na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu poznamy 30 października 2017 roku, a laureaci każdej z 20 kategorii odbiorą statuetki podczas gali, która odbędzie się 30 listopada. Wydarzenie jest organizowane przez IAB Polska.
więcej
|
Gazeta.pl Junior - nowy serwis parentingowy Gazeta.pl
Gazeta.pl uruchomiła nowy serwis parentingowy: Gazeta.pl Junior. Strona przeznaczona jest dla rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Prezentuje informacje m.in. z zakresu psychologii, medycyny i prawidłowego rozwoju dzieci w tym wieku.
więcej
|
|
|