|
|
|
|
|
|
|
Platforma nc+ z programami w jakości 4K. ,,Chcemy pokazać, jak powinno wyglądać"
Platforma nc+ wprowadza do oferty dekoder UltraBOX+, obsługujący standard 4K. Jesienią w tej jakości zostaną udostępnione transmisje sportowe. To pierwsza tego typu oferta na polskim rynku. - Chcemy pokazać, jak powinno wyglądać 4K. Zależy nam, by konsumenci zobaczyli, że ta technologia ma dla nich sens - tłumaczy w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jacek Balicki, wiceprezes zarządu ds. marketingu platformy nc+.
więcej
|
1,36 mln widzów ,,Wyspy przetrwania". Polsat liderem w grupie komercyjnej
Wysokobudżetowe reality-show „Wyspa przetrwania” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,36 mln widzów. Reality-show daje Polsatowi trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w 16-49.
więcej
|
,,Rolnik szuka żony" stracił ponad milion widzów, ale TVP1 nadal nokautuje konkurencję
Czwarty sezon reality-show „Rolnik szuka żony” ogląda średnio 3,13 mln osób. W porównaniu do trzeciej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 1,03 mln widzów. TVP1 w czasie emisji formatu jest jednak nadal zdecydowanym liderem rynku.
więcej
|
,,The Voice of Poland 8" hitem TVP, Dwójka liderem rynku
Ósma edycję „The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,72 mln osób. W porównaniu do siódmej serii widownia show spadła o 260 tys. osób. TVP2 w czasie emisji programu jest jednak liderem rynku.
więcej
|
,,MasterChef" nadal gromadzi 2 mln widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej
Średnia oglądalność początku szóstej edycji „MasterChefa” wyniosła 2 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program zyskał 80 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji jest trzeci w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwszy w 16-49.
więcej
|
2,3 mln widzów ogląda nowy serial ,,W rytmie serca"
Nowy serial „W rytmie serca” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 2,29 mln widzów, o 90 tys. widzów więcej niż „Kabaret na żywo” pokazywany w tym paśmie rok temu. Produkcja daje Polsatowi drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
,,Mam talent!" stracił 310 tys. widzów. Talent-show pozostaje zdecydowanym liderem rynku
Dziesiąta edycja „Mam talent!” po trzech odcinkach ma średnio 2,56 mln widzów. To o 310 tys. oglądających mniej niż rok wcześniej, ale TVN w czasie emisji formatu nadal jest zdecydowanym liderem rynku.
więcej
|
790 tys. widzów drugiego sezonu ,,36,6". Oglądalność rośnie z odcinka na odcinek
Drugi sezon programu „36,6” gromadzi średnio 793 tys. widzów. TVN w czasie emisji medycznego talk-show Ewy Drzyzgi zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i drugie w 16-49.
więcej
|
Spadek TVP1, TVP Info przed TVN24. TVN nowym liderem w 16-49
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły hitowe seriale TVP2 „M jak miłość”, „Barwy szczęścia” i „Na dobre i na złe”. Wśród stacji w 4+ liderem był Polsat, a w 16-49 na pierwsze miejsce awansował TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jesień w nc+: hitem ,,Belfer 2", w ramówce transmisje sportowe, dokumenty i oscarowe filmy
Platforma nc+ zaprezentowała jesienną ofertę programową. Hitem ramówki ma być drugi sezon „Belfra” z Maciej Stuhrem w roli głównej. Nie zabraknie także oscarowych filmów, dokumentów oraz szerokiej oferty sportowej.
więcej
|
nc+ wprowadza dekoder 4K Ready UltraBOX+ obsługujący standard 4K
Platforma nc+ w listopadzie br. zacznie oferować swoim klientom dekoder 4K Ready UltraBOX+ obsługujący standard 4K. Urządzenie będzie pozwalało m.in. na nagrywanie trzech programów w tym samym czasie. W technologii 4K operator pokaże transmisje sportowe, a także własne seriale.
więcej
|
,,Mała Akademia we współpracy z BBC Earth" wspólnym projektem edukacyjnym Best Filmu i BBC Worldwide
Best Film wraz z BBC Worldwide opracowały edukacyjny projekt „Mała Akademia we współpracy z BBC Earth”. Ma on na celu zapoznać i uwrażliwić dzieci na piękno natury.
więcej
|
|
|
Ministerstwo Zdrowia chce usunąć reklamy piwa z telewizji i radia w godz. 20-23
Resort zdrowia w ramach nowelizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi chce, żeby reklamy piwa w telewizji, radiu, kinach i teatrach były emitowane tylko w godz. 23-6. Tym samym mają zniknąć z godz. 20-23.
więcej
|
Reklama radiowa: Tok FM i Vox FM mocno w górę, RMF FM zarabia więcej niż Radio ZET i Polskie Radio łącznie (TOP10)
Po ośmiu miesiącach br. wszystkie rozgłośnie radiowe mają dodatnią dynamikę przychodów z reklam w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. Straty zaczęły odrabiać m.in. Radio Zet i Program I Polskiego Radia. Największe wzrosty przychodów zanotowały Tok FM i Vox FM.
więcej
|
Uber pozwał agencję Fetch Media, żąda 40 mln dolarów odszkodowania
Firma Uber złożyła pozew do sądu przeciwko agencji Fetch Media, należącej do grupy Dentsu. Żąda 40 mln dolarów odszkodowania za pobieranie przez agencję nienależnego zdaniem Ubera wynagrodzenia za tzw.„fałszywe” reklamy internetowe.
więcej
|
Apple, Google i Microsoft najcenniejszymi markami na świecie (Top 100)
Apple, Google i Microsoft to trzy najbardziej wartościowe marki 2017 roku według rankingu opublikowanego przez Interbrand. W porównaniu z poprzednim rokiem na najniższym miejscu podium Microsoft zastąpił Coca-Colę, najwyższym wzrostem wykazał się Facebook, a wśród debiutantów na liście są Netflix oraz Salesforce.
więcej
|
Havas Media, TODO, One Sport, Partner of Promotion, Jet Events i Kiwigroup w przetargu Enei na agencję sponsoringową
Sześć agencji walczy w przetargu dostawcy energii Enea, w którym spółka wybiera agencję marketingu sponsoringowego. O obsługę 8,61 mln zł budżetu konkurują Havas Media, TODO, One Sport, Partner of Promotion, Jet Events i Kiwigroup.
więcej
|
60 proc. wydatków na reklamę internetową w USA trafia do Google i Facebooka
Według prognoz firmy analitycznej eMarketer w 2017 roku Google i Facebook zdobędą 60 procent wszystkich wydatków reklamowych w segmencie cyfrowym w Stanach Zjednoczonych. Największym beneficjentem będzie Google, którego przychody reklamowe szacuje się na 35 miliardy dolarów.
więcej
|
Zuzanna Budziszewska group account directorem w Saatchi IS
Do zespołu Saatchi IS dołączy od początku października Zuzanna Budziszewska. Na stanowisku group account directora zastąpi Radosława Śmigasiewicza.
więcej
|
Frosta w nowej kampanii ,,mówi, jak jest" (wideo)
Ruszyła ogólnopolska kampania mrożonych ryb i produktów Frosta. Za realizacje działań pod hasłem „Mówimy, jak jest” odpowiadają agencja TBWA, Zenithoptimedia, Jbcomm i OTO.
więcej
|
Digital Kingdom zajmie się komunikacją Opla w social media
Agencja Digital Kingdom rozpoczęła współpracę z marką samochodów Opel. Odpowiada za jej komunikację w mediach społecznościowych.
więcej
|
Chris Hemsworth reklamuje perfumy Boss Bottled (wideo)
Australijski aktor Chris Hemsworth, znany z takich produkcji filmowych, jak m.in. „Thor” czy „Wyścig”, został globalnym ambasadorem reklamowym zapachu Boss Bottled.
więcej
|
Jarosław Kaczyński: ,,Sprawiedliwe sądy" to doskonała i uprawniona akcja w interesie obywateli
Prezes Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński ocenił, że kampania „Sprawiedliwe sądy” jest bardzo skuteczna, a jej realizacja przez Polską Fundację Narodową jest całkowicie zgodna z prawem. - Ta akcja nie jest prowadzona w interesie jednej partii, to akcja w interesie wszystkich obywateli - podkreślił.
więcej
|
Judyta Nekanda-Trepka w dziale strategii Valkea Media
Do działu strategii Valkea Media dołączyła Judyta Nekanda-Trepka. Objęła stanowisko stratega.
więcej
|
Sukces programmatic rich media w kampanii "młodzi bogowie" Prudential
„Nie ma co dziś zaprzątać sobie głowy emeryturą – to tylko odległa, końcowa faza życia, którą miło spędzę na działce z wnukami” – jak ograć tak poważny temat i dotrzeć do grupy docelowej? Prudential zdecydował się na lekką i zabawną komunikację produktu emerytalnego w kampanii „Młodzi Bogowie”. Wykorzystał do tego skuteczną technologię reklamową – programmatic w Adform przy wykorzystaniu angażujących formatów rich mediowych: desktop i mobile. Kampania osiągnęła wyniki znacznie powyżej benchmarków rynkowych.
więcej
|
|
|
Monika Stukonis nową redaktor naczelną ,,Pani"
Z początkiem grudnia br. Monika Stukonis obejmuje stanowisko redaktor naczelnej magazynu „Pani” (Wydawnictwo Bauer) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pełniła taką funkcję w polskiej edycji „Elle”, a wcześnie pracowała m.in. w „Vivie” i „Twoim Stylu”.
więcej
|
Ministerstwo Kultury nie podaje, kiedy ujawni projekt ustawy o dekoncentracji w mediach. ,,Analizujemy jeszcze możliwości"
Projekt ustawy o dekoncentracji kapitału w mediach nie jest jeszcze gotowy. - Gotowe są natomiast pewne rozwiązania, które chcielibyśmy w nim zastosować - mówi Wirtualnemedia.pl koordynujący prace nad ustawą wiceminister kultury i dziedzictwa narodowego Paweł Lewandowski. I to one czekają na polityczną decyzję.
więcej
|
Polska Press Grupa dementuje informację ,,Gazety Wyborczej": państwo nie zaproponowało kupna nas od Verlagsgruppe Passau
Rząd chce Polska Press Grupy, wydającą większość dzienników regionalnych, co pozwoliłoby mu ominąć proces legislacyjny przy ustawie o dekoncentracji kapitału w mediach - podała „Gazeta Wyborcza”. Zaprzeczają temu zarówno Polska Press Grupy, jak wiceminister kultury Paweł Lewandowski opowiadający za projekt ustawy o dekoncentracji w mediach.
więcej
|
Wszystkie pisma popularnonaukowe i historyczne ze spadkiem sprzedaży w I półroczu
W pierwszym półroczu br. liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Z kolei wśród tytułów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „W Sieci Historii”.
więcej
|
Natalia Kukulska na okładce miesięcznika ,,Wysokie Obcasy Extra"
We wtorek, 26 września ukaże się nowe wydanie miesięcznika „Wysokie Obcasy Extra”, z Natalią Kukulską na okładce. Magazyn zawiera specjalną sekcję z trendami modowymi na jesień i zimę 2017-2018.
więcej
|
|
|
Popularni youtuberzy zarabiają ok. 20 tys. zł, głównie z reklam AdSense, trzy czwarte korzysta z barteru
Polscy youtuberzy zarabiają przeciętnie 9,2 tys. zł miesięcznie, a ci najpopularniejsi - 13-27 tys. zł. Głównymi źródłami wpływów są reklamy AdSense, a także brandend content i eventy. 70 proc. uczestniczy w kampaniach (zwłaszcza charytatywnych) za darmo, a trzy czwarte współpracuje też z reklamodawcami na zasadach barteru.
więcej
|
Grupa Onet przekształciła Sympatiaplus.pl w Kochaj.pl
Serwis randkowy Sympatiaplus.pl (należący do Grupy Onet-RAS Polska) został przekształcony w Kochaj.pl. Zachowano wszystkie dane dotychczasowych użytkowników witryny.
więcej
|
W Polsce na smartfonach najchętniej oglądane wiadomości i kabarety, na tabletach programy telewizyjne
Według badania firmy IRCenter rośnie oglądalność treści wideo wśród polskich użytkowników mobilnych, a motorem napędowym tych statystyk są kobiety w wieku poniżej 24 lat. Użytkownicy smartfonów najchętniej oglądają na nich wiadomości, programy muzyczne i kabarety, z kolei użytkowników tabletów najbardziej przyciągają podobne programy do tych emitowanych w telewizji.
więcej
|
60 proc. wydatków na reklamę internetową w USA trafia do Google i Facebooka
Według prognoz firmy analitycznej eMarketer w 2017 roku Google i Facebook zdobędą 60 procent wszystkich wydatków reklamowych w segmencie cyfrowym w Stanach Zjednoczonych. Największym beneficjentem będzie Google, którego przychody reklamowe szacuje się na 35 miliardy dolarów.
więcej
|
Instagram z 800 milionami użytkowników miesięcznie i 2 milionami reklamodawców
Instagram ujawnił, że liczba jego miesięcznych użytkowników przekroczyła 800 milionów. To o 100 milionów więcej niż w kwietniu 2017 roku. Serwis ma obecnie 2 miliony reklamodawców, co oznacza wzrost o 100 procent w porównaniu z marcem bieżącego roku.
więcej
|
Serwis Mashable poszukuje kupca, wśród potencjalnych kandydatów ProSiebenSat.1
Według nieoficjalnych informacji spółka Mashable, wydawca popularnego serwisu o tej samej nazwie testuje możliwości sprzedaży platformy inwestorom. Według źródeł wycena Mashable sięga obecnie 300 milionów dolarów, a jako potencjalnego nabywcę wymienia się niemiecki koncerny medialny ProSiebenSat.1.
więcej
|
Netflix dowcipnym listem zamyka knajpę dla fanów ,,Stranger Things"
Na niecodzienny sposób egzekwowania praw Netflixa do marki „Stranger Things” wpadł prawnik tego serwisu. Chcąc skłonić właścicieli lokalu urządzonego w stylistyce serialu bez zgody Netflixa zamiast grozić im sądem adwokat przesłał dowcipny list. Docenił w nim kreatywność twórców knajpy i przewrotnie wyraził nadzieję na zamknięcie lokalu bez konieczności „powiadamiania o wszystkim mam”.
więcej
|
Chiny blokują dostęp do aplikacji WhatsApp, ostatniej w tym kraju usługi oferowanej przez Facebook
Chińskie władze całkowicie odcięły użytkownikom w tym kraju dostęp do komunikatora WhatsApp. Wcześniej zostali oni pozbawieni możliwości przesyłania zdjęć i innych plików oraz prowadzenia rozmów wideo. Teraz nie mogą też wymieniać się wiadomościami tekstowymi.
więcej
|
|
|