|
|
|
|
|
|
|
Michał Cieśla i Olgierd Dobrzyński startują z tvo, nową platformą zakupowo - sprzedażową. ,,To będzie profesjonalna oferta home shopping"
Na początek października 2017 zapowiedziano uruchomienie nowego projektu o nazwie tvo - twoje video oferty. Ma to być dostępna w telewizji i internecie platforma pozwalająca na zakup produktów z wielu segmentów i reklamowanie przez producentów ich towarów. - Tvo nie będzie kolejnym kanałem telesprzedażowym. Naszym celem jest zbudowanie profesjonalnej oferty „home shopping”, która będzie oparta o telewizję, internet i urządzenia mobilne - zapowiada w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl. Michał Cieśla, prezes zarządu TVO.
więcej
|
TVN rozważa kontynuację serii ,,Listy do M.". ,,Aby zarobić na kino artystyczne dbamy o ofertę komercyjną"
W zeszły piątek Grupa TVN zaprezentowała ofertę filmową na najbliższy sezon - do kin trafią filmy „Listy do M. 3” oraz „Podatek od miłości”. Konferencja odbyła się w ramach 42. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. Dyrektor programowy TVN Edward Miszczak zapowiedział, że stacja rozważa kontynuację serii „Listy do M.”.
więcej
|
Jesień w TTV: cztery nowe programy, jako hit stacji zapowiadana ,,Druga Twarz" z Karoliną Gilon
W jesiennej ramówce stacji TTV zadebiutują cztery programy, w tym zapowiadana jako hit stacji „Druga Twarz”, z Karoliną Gilon. - Od samego początku stawiałam na prawdziwe sytuacje, prawdziwych ludzi, Polskę różnorodną, nie wstydzącą się czasami swoich dziwactw - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Lidia Kazen, dyrektor programowa TTV.
więcej
|
TV Puls przesuwa emisję ,,Lekarzy na start" na godz. 16.30, a ,,Lombardu. Życie pod zastaw" - na 18.40
Od 25 września 2017 roku codzienny serial TV Puls „Lekarze na start” będzie pokazywany o godz. 16.30, czyli niemal trzy godziny wcześniej niż dotychczas. Zmieni się również godzina emisji innego serialu „Lombard. Życie pod zastaw”, który teraz widzowie będą mogli oglądać o 18.40.
więcej
|
520 tys. widzów programu Jana Pospieszalskiego w TVP1
W nowym sezonie program „Warto rozmawiać” ogląda średnio 524 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji audycji Jana Pospieszalskiego zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Teleturniej ,,Milionerzy" ogląda 1,8 mln widzów, TVN wiceliderem
Po trzech tygodniach emisji „Milionerów” w jesiennej ramówce ogląda średnio 1,78 mln osób. TVN w czasie emisji teleturnieju zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
950 tys. widzów drugiego sezonu programu ,,Pierwsza randka"
Drugi sezon „Pierwszej randki” gromadzi średnio 950 tys. osób. TVP2 w czasie emisji rozrywkowego programu przegrywa ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym, a oglądalność spada z odcinka na odcinek.
więcej
|
,,Nasz nowy dom 9" ogląda 1,47 mln widzów. Polsat wiceliderem w grupie 16-49
Reality-show „Nasz nowy dom” w nowym sezonie śledzi średnio 1,47 mln osób. Polsat w czasie emisji wypada najgorzej na tle swoich głównych konkurentów.
więcej
|
,,Sposób na suknię" nowością TLC. Emisja od 17 października
We wtorek, 17 października 2017 roku TLC rozpocznie emisję nowego programu „Sposób na suknię”, który poprowadzą projektantka Magdalena Socha-Włodarska i stylista Adam Chowański.
więcej
|
,,Cicha noc" Piotra Domalewskiego zdobyła Złote Lwy na 42. FPFF w Gdyni
Film „Cicha noc” w reżyserii debiutującego Piotra Domalewskiego zdobył najważniejszą nagrodę Złotych Lwów na zakończonym w sobotę 42. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych. Wyróżnienia trafiły także w ręce twórców filmów „Ptaki śpiewają w Kigali”, „Najlepszy”, „Pokot”, „Pomiędzy słowami” i „Wieża. Jasny dzień”.
więcej
|
Nowa taryfa ,,nc+ Telefon": nielimitowane połączenia i SMS-y, 10 GB internetu i TV w kieszeni
Platforma nc+ wprowadza nowy plan taryfowy w ofercie „nc+ Telefon”: z nielimitowanymi rozmowami i esemesami, paczką internetu 10 GB oraz usługą „TV w kieszeni”. Plan taryfowy dostępny jest w promocji, obejmującej nawet 3 miesiące bez abonamentu.
więcej
|
Zdrowie.tvn.pl nowym serwisem zdrowotnym Grupy TVN
Grupa TVN uruchomiła nowy serwis internetowy poświęcony tematyce zdrowotnej. - To kompendium wiedzy medycznej stworzonej przez lekarzy i specjalistów, opisanej w zrozumiały sposób - mówi Anna Kęsicka, dyrektor Agencji TVN.
więcej
|
|
|
Polkomtel, Natur Produkt Zdrovit i Kino Świat z największymi wzrostami wydatków reklamowych (Top 10)
Przez osiem miesięcy br. wydatki na reklamę w mediach tradycyjnych wzrosły w skali roku o niespełna 2 proc. W tym okresie Polkomtel zwiększył nakłady niemal o połowę, a Natur Produkt Zdrovit i Polkomtel - prawie o 40 proc.
więcej
|
Polacy w wieku do 40 lat mniej zirytowani reklamami, uważają je za źródło informacji o markach
Wśród osób młodych, urodzonych w latach 80. i 90. wskaźnik irytacji reklamą jest niższy niż u pokoleń starszych. Jednym z powodów jest m.in. to, że młodzi stosunkowo mało czasu poświęcają na oglądanie telewizji oraz zupełnie inaczej postrzegają przekaz reklamowy - wynika z nowych danych opracowanych przez dom mediowy OMD.
więcej
|
Piłkarz z ,,FIFA 18" pierwszym wirtualnym ambasadorem marki Coca-Cola (wideo)
Koncern Coca-Cola promuje markę Coca-Cola Zero w grze EA Sports „FIFA 18”, która pojawi się na rynku 29 września br. Bohaterem akcji jest wirtualny piłkarz Alex Hunter, który tym samym został ambasadorem Coca-Cola Zero.
więcej
|
Karol Strasburger w nowej odsłonie kampanii Towarzystwa Obrotu Energią (wideo)
Ruszyła czwarta edycja ogólnopolskiej kampanii ostrzegającej przed działaniami nieuczciwych sprzedawców energii. Podobnie jak w latach ubiegłych, twarzą działań organizowanych przez Towarzystwo Obrotu Energią, jest Karol Strasburger.
więcej
|
Apple w reklamie iPhone'ów 8 pokazuje 8 powodów, dla których warto je mieć (wideo)
Apple opublikowało reklamę iPhone'a 8 i iPhone'a 8 Plus, w której prezentuje 8 rzeczy do pokochania w smartfonach.
więcej
|
Nowy Nissan X-Trail reklamowany jako ,,partner rodzinnych wyzwań" (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej wersji samochodu Nissan X-Trail. Akcja jest realizowana pod hasłem „partner rodzinnych wyzwań”.
więcej
|
Karolina Krawczyk za Tomasza Domańskiego pokieruje działem marketingu Pandora Jewelry CEE
Karolina Krawczyk objęła stanowisko interim marketing directora w firmie produkującej biżuterię Pandora Jewelry CEE. Zastąpiła Tomasza Domańskiego, który rozstał się z firmą.
więcej
|
Piękna gra świateł promuje kultowe pozycje z menu McDonald's
Francuski oddział agencji TBWA przygotował dla McDonald’s kampanię promującą popularne produkty z oferty sieci. Do stworzenia plakatów „Open late” użyto tysięcy lampek, które dały niezwykły efekt wizualny.
więcej
|
Czy performance rządzi? Rzecz o marketingu efektywnościowym
W naszej branży często słyszy się, zwłaszcza ze strony agencji performance’owych, że to właśnie ten rodzaj marketingu generuje najwyższe zwroty z inwestycji. Z drugiej strony, inne podmioty, np. tradycyjne agencje ATL, mogą twierdzić, że tylko branding buduje długotrwałe związki klienta z marką i przez to jest bardziej efektywny niż performance. Jak jest naprawdę? - na to pytanie próbuje odpowiedzieć Piotr Futymski, strategy & analytics director w iProspect.
więcej
|
Dane, głębsze wchodzenie w ich analizę, konwersja, bezpieczeństwo marki (relacja z targów Dmexco)
Największe marki już nie chcą pracować z agencjami digitalowymi. Chcą po prostu partnera oferującego komunikację marek i produktów zintegrowaną całkowicie z e-commerce, gdzie przetwarzanie danych i ich konwersja na adekwatne miary, wpływają bezpośrednio na skuteczność, adekwatność i koszty działań. Zapewniają też bezpieczeństwo markom - spostrzeżeniami z tegorocznej konferencji Dmexco, która odbyła się 13 i 14 września w Kolonii dzieli się z Wirtualnemedia.pl Rafał Wasyluk, business&product development director z Saatchi&Saatchi IS.
więcej
|
Maciej Kapuściński dyrektorem w dziale realizacji kampanii reklamowych Result Media
Maciej Kapuściński awansował w agencji marketingu internetowego Result Media z SEM managera na dyrektora w dziale realizacji kampanii reklamowych.
więcej
|
VanLeif wygrywa przetarg na obsługę Spokey
Agencja VanLeif wygrała przetarg na kompleksową obsługę marketingową marki Spokey - producenta sprzętu i odzieży sportowej.
więcej
|
Psychoterapeutka Katarzyna Miller w kampanii VOX ,,Porozmawiajmy o wnętrzu"
Firma wnętrzarska VOX wystartowała z niestandardową akcją „Porozmawiajmy o wnętrzu”, do której zaangażowano psycholożkę i psychoterapeutkę Katarzynę Miller. Za kampanię odpowiada dział marketingu i PR VOX przy wsparciu agencji White Ducky i Home Sweet Home PR.
więcej
|
Ola Łatecka i Mateusz Reiss w dziale kreacji Grandes Kochonos Digital
Do zespołu kreacji Grandes Kochonos Digital dołączyli Ola Łatecka jako junior designer oraz Mateusz Reiss jako art director.
więcej
|
Zdrowe zalety orzechów Felix promowane na kanałach VoD i na YouTube
Ruszyła kampania należącej do Intersnack marki Felix. Za realizację kampanii odpowiadają PZL, Vizeum, Faceaddicted oraz Amnet Polska.
więcej
|
Puszki Tiger Energy Drink z kodami dającymi 1 GB w Virgin Mobile
Ruszyła promocja Virgin Mobile i Tiger Energy Drink, w ramach której w sklepach Żabka i Freshmarket dostępna jest limitowana edycja puszek napoju energetyzującego, które zawierają kody aktywujące bezpłatny pakiet 1 GB u operatora.
więcej
|
Marketing w rytmie hip-hopu: Pezet, O.S.T.R., Ten Typ Mes, Sokół i... Funky Filon (wideo)
O najciekawszych polskich akcjach marketingowych z udziałem wykonawców hip-hopowych pisze Maciej Koński z FaceAddicted. Są to m.in. kampanie Microsoftu i Sprite’a z Pezetem i Małolatem, Tigera z Sokołem, EB z Ten Typ Mes oraz Hennessy z O.S.T.R.
więcej
|
Jak Napoleon powiedział ,,bonjour" w reklamach Carrefour (case study)
Przedstawiamy opis pierwszej odsłony kampanii reklamowej hipermarketów Carrefour z udziałem Napoleona (odgrywanego przez Jacka Braciaka). Akcję relacjonują jej autorzy: agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, firmy producenckie Dobro i Platige Image oraz dom mediowy Arena Media.
więcej
|
Rada Polskiej Fundacji Narodowej przyjęła wyjaśnienia ws. ,,Sprawiedliwych sądów", w zarządzie Antoni Kolek z ZUS
Rada Polskiej Fundacji Narodowej zapoznała się z dokumentami i wyjaśnieniami zarządu PFN dotyczącymi kampanii „Sprawiedliwe sądy”. Zwróciła uwagę, że akcja jest zgodna z prawem i skierowana głównie do obywateli. Do zarządu PFN powołano Antoniego Kolka, dyrektora gabinetu prezesa w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.
więcej
|
Virgin Atlantic komediowym show promuje wi-fi na pokładach swoich samolotów
Brytyjskie linie lotnicze Virgin Atlantic w ramach promocji wi-fi na pokładach swoich samolotów, nawiązało współpracę z satyryczką Abbi Jacobson.
więcej
|
Papert Pictures odpowiada za sesję zdjęciową i filmy kolekcji Wólczanka i Lambert
Agencja kreatywno-produkcyjna Papert Pictures nawiązała współpracę z Vistula Group, której efektem są sesje zdjęciowe oraz filmy wizerunkowe linii Wólczanka oraz Lambert. Strony nie informują o szczegółach podpisanej umowy.
więcej
|
|
|
PMPG Polskie Media po zamknięciu drukarni pożegnała się z jedną trzecią pracowników
Na koniec czerwca br. firma PMPG Polskie Media (należą do niej m.in. tygodniki „Wprost” i „Do Rzeczy”) miała 42 etatowych pracowników, o 23 mniej niż średnio w ub.r. Spółka wyjaśnia, że ten spadek wynika z zamknięcia drukarni.
więcej
|
Time Inc. ze słabszymi wynikami w III kwartale, chce sprzedać część majątku
Amerykański koncern wydawniczy Time Inc. zapowiedział, że jego wyniki finansowe w III kwartale br. mogą być słabsze od oczekiwanych. To już kolejny okres spadków, firma zapowiada program oszczędnościowy oraz wystawienie na sprzedaż niektórych elementów swojego majątku.
więcej
|
,,National Geographic Polska" liderem sprzedaży w I półroczu, tylko ,,NG Traveler" na plusie
W segmencie miesięczników podróżniczych w pierwszym półroczu br. dwa z trzech tytuły zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem zestawienia „National Geographic Polska”. Wzrost odnotował tylko „NG Traveler” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Katowicka ,,Gazeta Wyborcza" z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego rozpoczynają akcję ,,Śląskie bez smogu!"
„Gazeta Wyborcza Katowice” wspólnie z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego rozpoczynają akcję „Śląskie bez smogu!”. Jej celem jest wypracowanie sposobów na rozpowszechnianie wśród mieszkańców regionu wiedzy o szkodliwości zanieczyszczeń i o uchwale antysmogowej, która obowiązuje od początku września.
więcej
|
Inmedio z promocją ,,Ekipa urwisów"
W sieci salonów prasowych Inmedio, Inmedio Cafe i Inmedio Trendy ruszyła promocja „Ekipa urwisów”.
więcej
|
|
|
Michał Cieśla i Olgierd Dobrzyński startują z tvo, nową platformą zakupowo - sprzedażową. ,,To będzie profesjonalna oferta home shopping"
Na początek października 2017 zapowiedziano uruchomienie nowego projektu o nazwie tvo - twoje video oferty. Ma to być dostępna w telewizji i internecie platforma pozwalająca na zakup produktów z wielu segmentów i reklamowanie przez producentów ich towarów. - Tvo nie będzie kolejnym kanałem telesprzedażowym. Naszym celem jest zbudowanie profesjonalnej oferty „home shopping”, która będzie oparta o telewizję, internet i urządzenia mobilne - zapowiada w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl. Michał Cieśla, prezes zarządu TVO.
więcej
|
Polscy internauci częściej oglądają wideo niż czytają blogi i korzystają z social media, Dropbox popularniejszy od Ubera i Twittera
Treści wideo w sieci ogląda prawie 90 proc. polskich internautów, natomiast z social media aktywnie korzysta dwie trzecie, blogi czyta prawie 60 proc., a samemu bloguje ponad 20 proc. Komunikatory są u nas dużo mniej popularne niż globalnie, a Dropbox - dużo popularniejszy od Ubera i Netflixa.
więcej
|
Polska Press Grupa zamyka Wiadomości24.pl. ,,Użytkownicy przenieśli się do social media"
Serwis dziennikarstwa obywatelskiego Wiadomości24.pl, uruchomiony w 2006 roku, kończy działalność. Jego właściciel, Polska Press Grupa, uzasadnia, że witryna notowała coraz niższą popularność, bo internauci wolą zamieszczać wiadomości na portalach społecznościowych.
więcej
|
Google zwróci reklamodawcom część strat za boty generujące fałszywy ruch na stronach
Google zapowiedział że będzie wypłacał rekompensaty reklamodawcom którzy tracą pieniądze z powodu generowania fałszywego ruchu reklamowego przez internetowe boty. Ofiary oszustw mogą liczyć na zwrot do 10 proc. swoich wydatków reklamowych.
więcej
|
Transatlantycki kabel Microsoftu i Facebooka prześle dane z prędkością 160 Tb/s
Microsoft i Facebook poinformowały o zakończeniu montażu transatlantyckiego kabla o nazwie Marea, który połączył Stany Zjednoczone i Europę. Nowa międzykontynentalna infostrada o długości 6400 kilometrów ma być alternatywnym połączeniem pomiędzy kontynentami i oferować przepustowość na poziomie 160 Tb/s.
więcej
|
Twitter będzie emitował seriale telewizji Fox. Na początek ,,Empire", ,,The Mick" i ,,Ghosted"
Telewizja Fox rozpoczęła współpracę z Twitterem, w ramach której w serwisie mają się pojawiać w streamingu seriale produkowane przez Fox Broadcasting Company. Na początek w planach jest nadawanie znanych już seriali „Empire” i „The Mick”, a także przedpremierowych odcinków nowej serii zatytułowanej „Ghosted”.
więcej
|
Dane klientów Netii dostępne w sieci, firma oskarża byłego pracownika
Dane osobowe kilkuset użytkowników Netii pojawiły się w internecie, a dostęp do nich był możliwy bez żadnych zabezpieczeń. Operator przyznaje się do incydentu, a winą za wyciek informacji obarcza byłego pracownika Netii, na którego złożono doniesienie na policję.
więcej
|
Mark Zuckerberg: informacje o politycznych reklamach na Facebooku będą jawne
Mark Zuckerberg zapowiedział większą przejrzystość dotyczącą politycznych reklam zamieszczanych na Facebooku. Ogólnie dostępne mają być dane dotyczące podmiotów zlecających zamieszczenie w serwisie tego typu przekazów. Zuckerberg obiecał też pełną współpracę z amerykańskimi władzami odnośnie wpływania zewnętrznych sił na wynik wyborów w USA.
więcej
|
Mark Zuckerberg sprzeda akcje za 13 miliardów dolarów, przeznaczy je na cele charytatywne
Mark Zuckerberg zapowiedział, w ciągu nadchodzącego półtora roku sprzeda partię należących do niego akcji Facebooka za kwotę 13 miliardów dolarów. Pieniądze zostaną przeznaczone na cele charytatywne, co jest częścią szerokiego planu Zuckerberga i Priscilli Chan wydania prawie wszystkich pieniędzy z udziałów w Facebooku na dobroczynność.
więcej
|
Morizon zmienia nazwę na MZN Property, marka Morizon.pl skupi się na nieruchomościach
Firma Morizon prowadząca popularną wyszukiwarkę nieruchomości w polskim internecie zmieniła nazwę na MZN Property. Decyzja jest związana z realizacją strategii budowy OneStopShop, w ramach którego użytkownicy znajdą wszystkie usługi niezbędne w procesie transakcji na rynku nieruchomości.
więcej
|
Panoptykon: w projekcie zmian w ustawie o ochronie danych osobowych problematyczny wybór prezesa nowego urzędu
Ministerstwo Cyfryzacji przedstawiło projekt nowej ustawy o ochronie danych osobowych, która ma dostosować polskie przepisy do norm unijnych. W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Facebook i Grupa WP zapewniają swą gotowość na nowe regulacje, a fundacja Panoptykon na gorąco wskazuje zalety i wady planowanej ustawy. - Pozytywne elementy to uprawnienia organizacji w zakresie postępowań o naruszenie ochrony danych czy powołanie Funduszu Ochrony Danych Osobowych. Zastrzeżenia może za to budzić sposób wyboru prezesa nowego urzędu regulacyjnego w zakresie ochrony danych obywateli - ocenia dla nas Katarzyna Szymielewicz, prezes Panoptykon.
więcej
|
Zdrowie.tvn.pl nowym serwisem zdrowotnym Grupy TVN
Grupa TVN uruchomiła nowy serwis internetowy poświęcony tematyce zdrowotnej. - To kompendium wiedzy medycznej stworzonej przez lekarzy i specjalistów, opisanej w zrozumiały sposób - mówi Anna Kęsicka, dyrektor Agencji TVN.
więcej
|
|
|
Wizerunek Polskiej Fundacji Narodowej legł w gruzach
Kampania „Sprawiedliwe sądy” zrujnowała wizerunek Polskiej Fundacji Narodowej jako tej, która miała dbać o wizerunek Polski na arenie międzynarodowej. Jej język jest skandaliczny, wiarygodność przekazów zrujnowana, widać słaby warsztat twórców i porażkę w debacie publicznej, bo nie uwzględniono responsu otoczenia - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Konrad Stachurski: z Telewizji Polsat do Music Company
Konrad Stachurski, poprzednio szef działu public relations w Telewizji Polsat rozpoczął pracę w Music Company, firmie zajmującej się produkcją imprez masowych, koncertów halowych i klubowych.
więcej
|
MON zdecydował, które redakcje wejdą na spotkanie z Antonim Macierewiczem. ,,Nie weszły media komercyjne"
Ministerstwo Obrony Narodowej dokonało selekcji redakcji, których przedstawiciele mogli wziąć udział w spotkaniu z sekretarzem obrony USA i ministrem obrony narodowej, Antonim Macierewiczem. O sprawie poinformował na Twitterze korespondent Paweł Żuchowski z RMF FM, korespondent tej stacji w USA, którego nie wpuszczono do pentagonu. – Mieliśmy ograniczone możliwości zapraszania mediów - mówi dla Wirtualnemedia.pl mjr. Anna Pęzioł-Wójtowicz, rzeczniczka MON.
więcej
|
Clue PR dla Sekcji Rytmu Serca Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego
Agencja Clue PR nawiązała współpracę z Sekcją Rytmu Serca Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego.
więcej
|
Face it! dla marki Gabriél
Agencja Face it! rozpoczęła obsługę marki modowej Gabriél. Została wybrana do tego zlecenia w drodze rekomendacji.
więcej
|
|
|
TVN rozważa kontynuację serii ,,Listy do M.". ,,Aby zarobić na kino artystyczne dbamy o ofertę komercyjną"
|
,,Cicha noc" Piotra Domalewskiego zdobyła Złote Lwy na 42. FPFF w Gdyni
|
"Wataha": Wszyscy ścigają Rebrowa
|
,,Cicha noc", ,,Najlepszy", ,,Wieża. Jasny dzień" i Jakub Gierszał zgarniają pierwsze nagrody na 42. Festiwalu w Gdyni
|
"Avatary" ruszają w przyszłym tygodniu
|
"Bojack Horseman" po raz piąty
|
"Egzorcysta": Zło znalazło nowy dom
|
Tom Hanks zagra w filmie "Mężczyzna imieniem Ove"
|
"Morderstwo w Orient Expressie": Nie ufaj nikomu
|
|
|