|
|
|
|
|
|
|
Przełamanie dominacji Nielsena na rynku badań tv jest możliwe, powstanie narodowy instytut badawczy
Jeżeli TVP jako jedyny nadawca zdecyduje się przejść na nowy standard pomiaru oglądalności oferowany przez Netię, może mieć z tego więcej problemów niż korzyści. Dziś telemetria Nielsena jest uznawana za standard i niełatwo będzie przekonać wszystkich graczy, że inne rozwiązanie jest lepsze. Biorąc pod uwagę obecną sytuację polityczną, można sobie wyobrazić, że nowy, państwowy podmiot badawczy może zostać powołany - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Azja Express 2" straciła 530 tys. widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej
Drugi sezon reality-show „Azja Express” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,22 mln osób, o 530 tys. widzów mniej niż pokazywany rok temu początek premierowej odsłony produkcji. TVN w czasie emisji formatu jest wiceliderem rynku telewizyjnego w 4+ i liderem w 16-49.
więcej
|
,,Supermodelka Plus Size" ma o 240 tys. widzów więcej niż ,,Top Chef. Gwiazdy od kuchni"
Nowy program „Supermodelka Plus Size” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,54 mln widzów, o 240 tys. widzów więcej niż „Top Chef. Gwiazdy od kuchni” pokazywany w tym paśmie rok temu. Reality-show daje Polsatowi drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając tylko z TVP2 emitującą w tym czasie m.in. hitowe „Na dobre i na złe”.
więcej
|
Trzeci sezon serialu ,,Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny" hitem TV4. Produkcja zyskała milion widzów
Trzeci sezon serialu „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny” ogląda średnio 1,67 mln osób. Względem pierwszej edycji, emitowanej jesienią ub.r., produkcja zyskała 960 tys. widzów. Czwórka w czasie jej emisji wygrywa walkę o widza m.in. z TVP1 i Polsatem.
więcej
|
Powstanie seria dokumentalna o współpracy Polski z Chinami. Maciej Stanecki: Pierwsza taka poważna koprodukcja
TVP podpisała w czwartek porozumienie o współpracy z chińskim nadawcą - Chengdu Radio & Television. Ustalono też szczegóły polsko-chińskiej serii dokumentalnej. - To niezwykle istotny projekt dla spółki - podkreślał członek zarządu TVP Maciej Stanecki, który sygnował porozumienie ze strony polskiej. Stronę chińską reprezentował Ma Xiangyang, redaktor naczelny.
więcej
|
Dzięki umowie z Play UPC Polska stanie się wirtualnym operatorem komórkowym
Play i UPC zawarły porozumienie zgodnie z którym operator komórkowy dostarczy UPC Polska hurtowy dostęp do usług telekomunikacyjnych. Dzięki temu dostawca kablowy zamierza wejść na rynek telefonii komórkowej jako operator wirtualny.
więcej
|
Urszula Anglik, Olga Szczepanik i Adam Lemański w FOX Networks Group
Do zespołu FOX Networks Group (należącej do 21st Century FOX) dołączyli Urszula Anglik (zajmuje się stacją National Geographic), Olga Szczepanik (zajmuje się kanałami FOX i FOX Comedy) oraz Adam Lemański jako affiliate marketing manager.
więcej
|
Bartosz Heller przeszedł z TVP do Telewizji Polsat
Po niemal 20 latach pracy w Telewizji Polskiej Bartosz Heller przeszedł do redakcji sportowej Telewizji Polsat.
więcej
|
Wystartowały castingi do teleturnieju ,,Joker", który poprowadzi Krzysztof Ibisz (wideo)
Wystartowały castingi do nowego teleturnieju wiedzowego „Joker”, który od listopada znajdzie się w ramówce Super Polsatu. Poprowadzi go Krzysztof Ibisz.
więcej
|
Vectra z nowymi ofertami abonamentowymi
Firma Vectra wprowadziła nową ofertę abonamentową telefonii komórkowej i mobilnego internetu.
więcej
|
UPC z nową ofertą dla przedsiębiorców ,,Business week"
Firma UPC Polska przygotowała nową ofertę dla przedsiębiorców „Business week”, w której klienci otrzymają jednocześnie dostęp do trzech usług: telewizji cyfrowej, internetu i telefonu.
więcej
|
|
|
TVP i Polskie Radio dostaną rekompensatę z budżetu za zwolnienia z abonamentu rtv w latach 2010-2014
Media publiczne otrzymają rekompensatę sumy budżetowej, której nie uzyskały w latach 2010-2014 od osób zwolnionych z płacenia abonamentu radiowo-telewizyjnego. Według ministra kultury prof. Piotra Glińskiego nowa ustawa abonamentowa nie zostanie uchwalona w ciągu najbliższych dwóch miesięcy.
więcej
|
|
,,Siła muzyki" - startuje nowa kampania wizerunkowa Radia ZET. ,,Napędza nas do działania"
Radio ZET (Eurozet) startuje z nową, ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem „Siła muzyki”. W 11 największych miastach zawisły billboardy z cytatami nawiązującymi do spotu telewizyjnego, będącego osią akcji. Akcję przygotowały agencje Isobar, Dynamo i Zenith.
więcej
|
|
Trójka nowym liderem w Warszawie. TOK FM awansowało na drugie miejsce
Nowym liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od marca do sierpnia br. została Trójka. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Wojciech Cejrowski: nie oddałbym Szczecina Niemcom, mówiłem o tym tylko teoretycznie
Podróżnik i publicysta Wojciech Cejrowski skomentował krytykę, która spadła na niego za wypowiedź, że Szczecin nie jest polskim miastem, więc trzeba je oddać Niemcom. - Nie jestem politykiem, nie mam władzy handlowania polskimi miastami i nie jestem frajerem, więc nawet gdybym miał taką władzę, nie oddałbym Szczecina - zapewnił.
więcej
|
|
|
|
,,Siła muzyki" - startuje nowa kampania wizerunkowa Radia ZET. ,,Napędza nas do działania"
Radio ZET (Eurozet) startuje z nową, ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem „Siła muzyki”. W 11 największych miastach zawisły billboardy z cytatami nawiązującymi do spotu telewizyjnego, będącego osią akcji. Akcję przygotowały agencje Isobar, Dynamo i Zenith.
więcej
|
Maja Biniewicz rozstaje się z IDMnetem, zlikwidowano jej stanowisko
Maja Biniewicz po roku pracy żegna się z firmą IDMnet (Grupa ZPR Media), w której pełniła funkcję dyrektora strategicznego ds. sprzedaży - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracowała m.in. w Isobar Polska, K2 Media i Starcom MediaVest Group.
więcej
|
Maspex Wadowice prowadzi przetarg na obsługę reklamową Tigera
Maspex Wadowice prowadzi przetarg na obsługę reklamową marki napoju energetycznego Tiger. Do sierpnia obsługą brandu zajmowała się agencja J. Walter Thompson.
więcej
|
Kamil Grosicki został ambasadorem marki Manta
Kamil Grosicki, piłkarzy reprezentacji Polski w piłce nożnej rozpoczyna współpracę marketingową z firmą Manta, producentem i dostawcą sprzętu AGD, RTV i IT. Umowę podpisano na rok.
więcej
|
Hubert Tworkowski w zespole Synerise
Od października Hubert Tworkowski dołączy do zespołu firmy analitycznej Synerise. Do września był VP i partnerem w Sotrenderze.
więcej
|
Nationale-Nederlanden w kampanii ,,Oczami matki" promuje ofertę ubezpieczenia dzieci
Ruszyła kampania Nationale-Nederlanden „Oczami matki”, która promuje ofertę dla rodziców chcących ubezpieczyć swoje dzieci na okoliczność nieszczęśliwego wypadku. Za działania odpowiadają DDB Tribal, PHD Media Direction i Audience Network.
więcej
|
Andrzej Kaczmarczyk: z Orange Polska do Hypermedia
Andrzej Kaczmarczyk dołączył do Hypermedia, technologicznego hubu wchodzącego w skład Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska). Poprzednio pracował w Orange Polska.
więcej
|
Well Done Marketing prowadzi social media BOŚ Banku
Well Done Marketing rozpoczął współpracę w zakresie obsługi mediów społecznościowych Banku Ochrony Środowiska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Agencję wyłoniono w konkursie ofert.
więcej
|
Robert Lewandowski reklamuje jesienno-zimową kolekcję Vistuli (wideo)
Wystartował kampania reklamowa jesienno-zimowej kolekcji odzieży Vistula z udziałem jej ambasadora marketingowego Roberta Lewandowskiego.
więcej
|
Maciej Cłapiński wspólnikiem Grzegorza Kucia w agencji TEN Team
Maciej Cłapiński kupił od Grzegorz Kucia połowę udziałów agencji marketingowej TEN Team. Będzie w niej odpowiadał m.in. za działania new business.
więcej
|
Biedronka będzie akceptować kupony Sodexo
Jeronimo Martins Polska, właściciel Biedronki, podpisał umowę z Sodexo Benefits and Rewards Services, na mocy której od 1 października 2017 r. kupony emitowane przez Sodexo będą akceptowane we wszystkich sklepach sieci.
więcej
|
New Communications przedstawicielem RTL AdConnect w Polsce
Dom mediowy RTL AdConnect, należący do RTL Group, będzie miał swoje przedstawicielstwo w Polsce. Za poszukiwanie klientów dla tej agencji odpowiada kierowana przez Ninę Kowalewską-Motlik spółka New Communicatons, reprezentująca już takie światowe media jak CNN, Financial Times, The Economist czy Nikkei.
więcej
|
Agata Młynarska ambasadorką Cacofonia Milano
Agata Młynarska, dziennikarka i dyrektorka ds. rozwoju stacji TLC, została twarzą nowej polskiej marki odzieżowej Cacofonia Milano.
więcej
|
Kamil Stoch, Piotr Żyła i Dawid Kubacki promują Vistulę
Skoczkowie narciarscy Kamil Stoch, Piotr Żyła i Dawid Kubacki zostali ambasadorami reklamowymi odzieży Vistula.
więcej
|
Kalicińscy.com dla Acuvue w internecie
Agencja Kalicińscy.com wygrała przetarg firmy Johnson&Johnson na obsługę marki soczewek Acuvue w polskim internecie.
więcej
|
Kampania ,,Zielona eskadra" zachęca do praktyk proekologicznych
Od początku września trwa kampania producenta urządzeń grzewczych Nibe-Biawar pod hasłem „Zielona eskadra”, promująca praktyki proekologiczne. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada Partner of Promotion.
więcej
|
|
|
Grzegorz Hajdarowicz kupił Alvernia Studios od Stanisława Tyczyńskiego, kompleks wyceniono na 50 mln euro
Grupa Gremi, kontrolowana przez Grzegorza Hajdarowicza kupiła obiekt Alvernia Studios, w którym poprzednio działało studio filmowe należące do Stanisława Tyczyńskiego. Zamierza realizować tam produkcje oparte na technologiach AR i VR.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" zamiast TVP wraz z niemiecką telewizją Rundfunk Berlin-Brandenburg tworzą program ,,Kowalski&Schmidt"
„Gazeta Wyborcza“ rozpoczęła współpracę z Rundfunk Berlin-Brandenburg (rbb) w ramach której współtworzy program telewizyjny „Kowalski&Schmidt“. Program prowadzą Daniel Finger i Adriana Rozwadowska. Można go oglądać co dwa tygodnie w telewizji rbb i wkrótce na Wyborcza.pl.
więcej
|
PMPG Polskie Media miało 1,59 mln zł zysku netto w I półroczu 2017 r. Bez one-off: 4,76 mln zł
PMPG Polskie Media odnotowały 1,59 mln zł skonsolidowanego zysku netto w I poł. 2017 r., podała spółka w półrocznym raporcie. Bez zdarzenia jednorazowego, związanego z wyrokiem sądu, zysk netto wyniósł 4,76 mln zł, co oznacza wzrost o 81 procent rok do roku.
więcej
|
Polska Press Grupa będzie uczyć studentów Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Specjaliści z UX Polska Press Grupy - zespołu zajmującego się wdrażaniem internetowych rozwiązań - przeszkolą studentów matematyki i informatyki Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu. Prezes PPG - Dorota Stanek i prof. Marek Nawrocki - prorektor ds. współpracy z gospodarką i informatyzacji podpisali w środę w tej sprawie umowę.
więcej
|
,,Moje Mieszkanie" najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w I półroczu, tylko ,,M jak Mieszkanie" na plusie
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w pierwszym półroczu br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Jedyny wzrost w zestawieniu zanotowało „M jak Mieszkanie”, a na czele spadków były „Cztery Kąty” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Jarosław Kuźniar o 7,4 tys. zł za udział w Gdańskim Tygodniu Demokracji: brak wynagrodzenia za pracę jest karalny
Firma Jarosława Kuźniara otrzymała 7,4 tys. zł za to, że dziennikarz poprowadził jedną z debat podczas Gdańskiego Tygodnia Demokracji. Uczestnicy tej debaty dostali po 3,1 tys. zł, a niższe wynagrodzenie uzyskała Renata Kim z „Newsweeka”. Honorariów nie otrzymali natomiast Dominika Wielowieyska i Mikołaj Chrzan z „Gazety Wyborczej”, która była współorganizatorem wydarzenia.
więcej
|
Abstrachuje stworzyli pełnometrażowy film ,,Nieprzygotowani. The Movie"
Twórcy kanału Abstrachuje wyprodukowali swój pierwszy pełnometrażowy film. „Nieprzygotowani. The Movie” to wakacyjna kontynuacja perypetii grupy przyjaciół z serialu internetowego „Nieprzygotowani”, także tworzonego przez Abstrachuje. - Film potraktowaliśmy po prostu jak dłuższy odcinek - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl jego współtwórca Rafał Masny.
więcej
|
Po aferze z antysemickimi reklamami Facebook przeprasza i zapowiada zmiany w systemie
Po ujawnieniu że system Facebooka dopuścił zamieszczanie w serwisie reklam o charakterze antysemickim Sheryl Sandberg, szefowa Facebooka ds. operacyjnych wyraziła głęboki żal z powodu tej wpadki i przyznała że platforma ponosi za nią winę. Zapowiedziała też wprowadzenie surowszej kontroli sposobu w jaki reklamy są targetowane.
więcej
|
Maja Biniewicz rozstaje się z IDMnetem, zlikwidowano jej stanowisko
Maja Biniewicz po roku pracy żegna się z firmą IDMnet (Grupa ZPR Media), w której pełniła funkcję dyrektora strategicznego ds. sprzedaży - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracowała m.in. w Isobar Polska, K2 Media i Starcom MediaVest Group.
więcej
|
54 proc. polskich internautów kupuje w sieci. Najważniejsza wygoda i dostępność, Allegro najlepiej znaną marką
Ponad połowa internautów w Polsce dokonuje zakupów w sklepach internetowych. Dla większości użytkowników zakupy w sieci są bezpieczne i wygodniejsze od tradycyjnych, a najlepiej rozpoznawaną marką e-commerce jest u nas Allegro.
więcej
|
Marek Kowal rozstał się z Grupą Onet RAS Polska
Marek Kowal, group data officer w Grupie Onet RAS Polska, rozstał się z firmą. Na jego stanowisko trwa obecnie rekrutacja.
więcej
|
Instagram wprowadza filtry twarzy do transmisji Live
Instagram poinformował o wprowadzeniu na platformie Live filtrów pozwalających zmienić wygląd twarzy użytkownika nadającego transmisje na żywo. Na razie dostępne będą głównie filtry zmieniające oświetlenie twarzy, w przyszłości mają się pojawić też gadżety, między innymi okulary słoneczne.
więcej
|
W ,,Uchu prezesa" Kurski i Czabański sprzeczają się o abonament, ,,paski" TVP Info, Opole i tureckie seriale
Nowy odcinek serialu internetowego „Ucho prezesa” pokazuje, jak w gabinecie prezesa o Telewizji Polskiej rozmawiają bohaterowie odgrywający prezesa TVP Jacka Kurskiego i prezesa Rady Mediów Narodowych Krzysztofa Czabańskiego. Sprzeczają się m.in. o ostre „paski” w TVP Info, festiwal w Opolu i tureckie seriale emitowane w TVP.
więcej
|
|
|
Przełamanie dominacji Nielsena na rynku badań tv jest możliwe, powstanie narodowy instytut badawczy
Jeżeli TVP jako jedyny nadawca zdecyduje się przejść na nowy standard pomiaru oglądalności oferowany przez Netię, może mieć z tego więcej problemów niż korzyści. Dziś telemetria Nielsena jest uznawana za standard i niełatwo będzie przekonać wszystkich graczy, że inne rozwiązanie jest lepsze. Biorąc pod uwagę obecną sytuację polityczną, można sobie wyobrazić, że nowy, państwowy podmiot badawczy może zostać powołany - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Małysz i Lewandowski najpopularniejszymi polskimi sportowcami, najbardziej irytują Szpilka i Janowicz
Adam Małysz i Robert Lewandowski to najpopularniejsi polscy sportowcy. Jako najbardziej irytujący odbierani są Artur Szpilka i Jerzy Janowicz, największą sympatię budzą zaś skoczkowie narciarscy - Piotr Żyła i Kamil Stoch - wynika z badania „Top 50 polskich sportowców” instytutu ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
Polacy w większości ufają mediom, informacje społeczne wiarygodniejsze niż o polityce i gospodarce
Niemal 70 proc. Polaków ufa informacjom przekazywanym przez media na tematy społeczne. Do przekazów o tematyce gospodarczo-finansowej zaufanie ma 57 proc., zaś w rzetelność wiadomości związanych z polityką wierzy niespełna połowa respondentów - wynika z badania Danae.
więcej
|
54 proc. polskich internautów kupuje w sieci. Najważniejsza wygoda i dostępność, Allegro najlepiej znaną marką
Ponad połowa internautów w Polsce dokonuje zakupów w sklepach internetowych. Dla większości użytkowników zakupy w sieci są bezpieczne i wygodniejsze od tradycyjnych, a najlepiej rozpoznawaną marką e-commerce jest u nas Allegro.
więcej
|
Polki najczęściej czytają książki sensacyjne i kryminały, przekonują się do ebooków
Sensacyjna i kryminał to dwa ulubione gatunki książek Polek - wynika z badania ARC Rynek i Opinia, przygotowanego na zlecenie Virtualo.
więcej
|
|
|