|
|
|
|
|
|
|
TVP przygotowuje nowe badanie oglądalności telewizji. Jacek Kurski: Wyniki Nielsena są absurdalne, jesteśmy okradani
Wyniki oglądalności publikowane przez Nielsena są nieadekwatne i absurdalne, telewizja jest okradana z milionów złotych - mówił wczoraj podczas konferencji prezes TVP Jacek Kurski. Zapowiedział, że niebawem telewizja publiczna zacznie korzystać z nowego badania. Zarząd TVP chce także, żeby wcześniej sprawą telemetrii zajęła się Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
580 tys. widzów Teatru Telewizji. TVP1 przegrywa z konkurencją
Cztery pierwsze spektakle Teatru Telewizji w sezonie 2017/2018 ogląda średnio 578 tys. widzów. Produkcja daje Jedynce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Do tej pory najwięcej widzów miał spektakl „Złodziej w sutannie”.
więcej
|
530 tys. osób śledzi nowy serial TVP1 ,,Mam prawo"
Nowy serial „Mam prawo” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 528 tys. widzów. Produkcja daje Jedynce czwarte miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Jacek Kurski: 54. Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu zakończył się wielkim sukcesem
- 54. Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu zakończył się wielkim sukcesem zarówno pod względem oglądalności, jak i artystycznym - uważa prezes TVP Jacek Kurski. Dziękował też artystom - zarówno za udział w imprezie, jak też i za to, że nie dali się wciągnąć w jej upolitycznienie.
więcej
|
W październiku w Polsacie najdroższe reklamy przy ,,Mega Hicie" i ,,W rytmie serca"
W ofercie reklamowej Polsatu na październik br. ceny w niektórych pasmach są wyższe, a w innych niższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za emisję filmu reklamowego w paśmie filmowym „Mega Hit” oraz przy serialu „W rytmie serca”.
więcej
|
,,Na czasie UA" nowym programem Superstacji. Audycja jest nadawana w języku ukraińskim
Superstacja rozpoczęła emisję nowego programu „Na czasie UA” - cotygodniowego programu o charakterze informacyjno-poradnikowym dla półtora miliona Ukraińców, mieszkających w Polsce. Program nadawany jest w języku ukraińskim.
więcej
|
Podczas manewrów Zapad 2017 omyłkowo ostrzelano stanowisko dziennikarzy, dwie osoby ranne (wideo)
W czasie rosyjsko-białoruskich ćwiczeń wojskowych Zapad 2017 helikopter omyłkowo ostrzelał stanowisko dla obserwatorów, gdzie przebywali m.in. dziennikarze. Poważnie ranne zostały dwie osoby, które przewieziono do szpitala.
więcej
|
,,Kto chce zostać astronautą?" w BBC Earth
8 października 2017 roku BBC Earth rozpocznie emisję nowego programu „Kto chce zostać astronautą?”.
więcej
|
|
|
Dekoncentracja kapitałowa w mediach czeka na decyzję rządu. ,,Czwarta władza też powinna należeć do Polaków"
Przygotowane przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego warianty przepisów o dekoncentracji kapitałowej w sektorze mediów zostaną przedstawione rządowi, który wybierze opcję planowaną do wprowadzenia. - Władza według Konstytucji RP należy do obywateli, czyli do Polaków. W związku z tym ta czwarta władza - która ma bardzo duży wpływ, bo komunikuje różne rzeczy, może zmieniać nastroje społeczne - też powinna należeć do Polaków - podkreśla Paweł Lewandowski, wiceminister kultury.
więcej
|
|
RMF FM i Radio ZET z największą słuchalnością w grupie 30-49. Jedynka z największym wzrostem
W okresie od czerwca do sierpnia br. na pozycji zdecydowanego lidera rynku radiowego w grupie 30-49 utrzymało się RMF FM, a drugie miejsce zajęło Radio ZET. Największy wzrost słuchalności w zestawieniu zanotowała Jedynka. Z kolei na czele spadków były Złote Przeboje - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
"Wieczorne rozmowy" Krzysztofa Dowgirda wracają do Antyradia
Na antenę Antyradia wraca audycja „Wieczorne rozmowy” Krzysztofa Dowgirda. To program prowadzony przez - jak się określa prowadzący - „trzeźwego alkoholika” dla słuchaczy z problemami alkoholowymi. Prowadzącemu towarzyszyć będzie Beata Wolska.
więcej
|
|
Radio Kraków uruchomiło studio lokalne w Gorlicach. ,,Ważne wydarzenie dla mieszkańców"
Od wtorku, 19 września Radio Kraków nadaje z nowego studia w Gorlicach. To czwarty lokalny oddział rozgłośni.
więcej
|
|
|
|
Effie Awards 2017: 85 nominacji, najwięcej dla Zenith, Mediacomu i MEC
W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards przyznano 85 nominacji. Wśród agencji mediowych najwięcej otrzymały Zenith, Mediacom Warszawa i MEC, a wśród agencji reklamowych - Ogilvy & Mather i Saatchi & Saatchi IS.
więcej
|
Starcom, Value Media, Universal McCann i MullenLowe Mediahub w przetargu mediowym Enei
W przetargu na obsługę mediową spółki Enea walczą: Value Media, Universal McCann, MullenLowe Mediahub i Starcom. Ta ostatnia agencja broni obsługi klienta. Budżet mediowy Enei wynosi ok. 22,9 mln zł.
więcej
|
W październiku w Polsacie najdroższe reklamy przy ,,Mega Hicie" i ,,W rytmie serca"
W ofercie reklamowej Polsatu na październik br. ceny w niektórych pasmach są wyższe, a w innych niższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za emisję filmu reklamowego w paśmie filmowym „Mega Hit” oraz przy serialu „W rytmie serca”.
więcej
|
Paweł Obidziński: z Coca-Coli do Saatchi&Saatchi IS
Do zespołu Saatchi&Saatchi IS od października dołączy Paweł Obidziński. Obejmie stanowisko head of operations, na którym zastąpi Marka Polaka.
więcej
|
UOKiK promuje polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich (wideo)
Ruszyła kampania społeczna Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów promująca polubowne metody rozwiązywania sporów konsumenckich. Akcję, pod hasłem „Polub polubowne”, przygotowały i realizują firmy marketingowe Apella i Fabryka Komunikacji Społecznej.
więcej
|
Nowy Fiat 500L w reklamie przyciąga bociana z dzieckiem (wideo)
Firma FCA Poland rozpoczęła kampanię reklamową nowej wersji samochodu Fiat 500L. Akcja jest realizowana pod hasłem „Zrób przestrzeń dla nowego pokolenia”, za jej przygotowanie i przeprowadzenie odpowiadają firmy Leo Burnett i Starcom.
więcej
|
Gatta w nowej kampanii telewizyjnej zachęca, by ,,odkryć ją na nowo"
Ruszyła kampania telewizyjna marki Gatta, pod hasłem „Odkryj ją na nowo”. Za jej przygotowanie odpowiadają Schulz Brand Friendly i Starcom.
więcej
|
Piesi kontra kierowcy w kampanii ,,Bądźmy bezpieczni na drodze" (wideo)
Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa i Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego rozpoczęły kampanię społeczną pod hasłem „Bądźmy bezpieczni na drodze”.
więcej
|
Fundacja Viva! w kampanii programu Adopciaki.pl uświadamia skalę bezdomności zwierząt
Ruszyła kampania programu Fundacji Viva! „Adopciaki”, uczulająca na problem bezdomności zwierząt. Spot promujący akcję przygotowały Sputnik Studio oraz agencja Uszka w Barszczu.
więcej
|
Vileda: nowy mop Ultramax wsparty kampanią (wideo)
W telewizji, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania promocyjna ulepszonego mopa płaskiego Ultramax marki Vileda. Akcję przygotowały firmy Spark Foundry i Sfera Group.
więcej
|
Karolina Chojnowska z MediaComu do TalentMedia
Karolina Chojnowska objęła funkcję agency sales managera w sieci partnerskiej TalentMedia (należącej do holdingu Mediacap). Poprzednio pracowała w dziale MediaCom Beyond Advertising domu mediowego MediaCom Warszawa.
więcej
|
Marcin Stolarz business development directorem w AdNext
Do grupy AdNext dołączył Marcin Stolarz, który objął stanowisko stanowisko business development directora.
więcej
|
IMS może skupić do 145 tys. akcji własnych z ceną 3,75 zł za sztukę
Spółka marketingu sensorycznego IMS rozpoczęła skup akcji własnych w ramach V transzy programu skupu. Firma może skupić do 145 tys. tych akcji. Cenę pojedynczej akcji ustalono na 3,75 zł.
więcej
|
|
|
Rośnie sprzedaż ,,Gazety Polskiej" i ,,Tygodnika Powszechnego", najwięcej stracił ,,Wprost"
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w lipcu br. był „Gość Niedzielny”. Wzrostami pochwalić się mogły dwa tytuły: „Gazeta Polska” i „Tygodnik Powszechny”, a na czele spadków znalazł się „Wprost” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Magdalena Rigamonti z Nagrodą im. Dariusza Fikusa za wywiady w ,,Dzienniku Gazecie Prawnej"
Tegoroczną Nagrodę im. Dariusza Fikusa otrzymała Magdalena Rigamonti z „Dziennika Gazety Prawnej”. Nagrodę Specjalną im. Dariusza Fikusa przyznano natomiast Dominice Kozłowskiej ze „Znaku”, a Nagrodę Dziennikarstwa Ekonomicznego Press Club Polska otrzymali Leszek Baj, Vadim Makarenko i Piotr Skwirowski z „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
Prokuratura przedłuża do 25 grudnia śledztwo w sprawie sprzedaży Presspubliki dla Grzegorza Hajdarowicza
Śledztwo w sprawie sprzedaży Grzegorzowi Hajdarowiczowi spółki Presspublika została przedłużone do 25 grudnia br. Biegli sprawdzą do tego czasu m.in. dlaczego w trakcie sprzedaży oparto się wyłącznie na wycenach kupującego.
więcej
|
|
|
W 2021 roku polski rynek mediów i rozrywki będzie wart 11,5 miliarda dolarów
Według prognoz firmy PwC rynek mediów i rozrywki w Polsce będzie rozwijał się w tempie 3,3 procent rocznie, by w 2021 r. osiągnąć wartość niemal 11,5 mld dolarów. Na przełomie 2017 i 2018 roku może dojść do historycznej zmiany - wydatki na reklamę internetową w Polsce przekroczą tę na reklamę telewizyjną.
więcej
|
Paulina Górska dyrektorem WP Pilot
Paulina Górska objęła zarządzanie projektem WP Pilot, serwisem telewizyjnym prowadzonym przez Grupę WP. - Zamierzamy poszerzyć ofertę o kolejne kanały telewizyjne - zapowiada szefowa WP Pilot.
więcej
|
Film ,,2 noce do rana" z równoległą premierą kinową i na CDA Premium
22 września 2017 roku na ekrany polskich kin wejdzie film „2 noce do rana” fińskiego reżysera Mikko Kuparinena. Jednocześnie z kinową premierą film udostępniony zostanie użytkownikom platformy CDA Premium. To pierwsza tego typu łączona premiera w tym serwisie.
więcej
|
Rośnie oglądalność e-sportu przez Polaków, PGL Major Kraków z 3 milionami godzin na Twitch
Według danych dostępnych w serwisie gamingowym Twitch coraz więcej polskich internautów ogląda transmisje z rozgrywek e-sportowych. W okresie od stycznia do sierpnia 2017 roku relacje live z zawodów w Counter Strike: Global Offensive były oglądane w Polsce przez ponad 6 milionów godzin, a najbardziej popularna impreza w szczytowym momencie oglądalności przyciągnęła prawie 106 tysięcy widzów.
więcej
|
Interia i Wirtualna Polska inaczej niż Onet-RASP emitują reklamy ,,Sprawiedliwe sądy", Agorze i Inforowi tego nie zaoferowano
Grupa Onet-RASP zdecydowała się wstrzymać publikację w swoich mediach reklam z kampanii „Sprawiedliwe sądy”, natomiast Interia i Wirtualna Polska nadal je emitują, tłumacząc, że są one zgodne z prawem. Z kolei tytuły Agory i Grupy Infor nie zostały uwzględnione w mediaplanie akcji.
więcej
|
|
|