|
|
|
|
|
|
|
TVP miała 29 mln zł straty po 7 miesiąciach 2017 roku. ,,Z rządowej pożyczki wydano już 200 mln zł"
W pierwszych siedmiu miesięcy br. TVP wypracowała prawie 29 mln złotych straty. - Wszystkie możliwe wskaźniki dołują - mówi dla Wirtualnemedia.pl Juliusz Braun z Rady Mediów Narodowych. Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej został zaproszony na najbliższe posiedzenie RMN, by przedstawić sytuację finansową firmy i poinformować na co wyda 800 mln zł rządowej pożyczki.
więcej
|
,,Korona królów" od poniedziałku do czwartku o godz. 18.55. ,,Przypomnienie wielkości Rzeczpospolitej"
We wtorek, 21 listopada 2017 roku telewizyjna Jedynka planuje rozpocząć emisję kostiumowo-historycznego serialu „Korona królów”. Produkcja ma być pokazywana od poniedziałku do czwartku o godz. 18.55. - Jest to bardzo prawdopodobne pasmo emisji tego serialu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
Wojciech Cejrowski krytykowany za słowa, że Szczecin trzeba oddać Niemcom, bo to nie polskie miasto. ,,W TVP Info jest autorytetem"
Podróżnik i publicysta Wojciech Cejrowski ocenił, że Szczecin nie jest polskim miastem, więc można by go oddać Niemcom. Został za to skrytykowany przez wielu publicystów, także tych z „Do Rzeczy” i „Sieci”. Niektórzy z przekąsem przypomnieli, że Cejrowski od kilku miesięcy jest stałym ekspertem TVP Info.
więcej
|
Ken Lowe, CEO Scripps Networks dostanie ponad 91 mln dolarów odprawy po fuzji z Discovery
Ken Lowe, szef koncernu Scripps Networks Interactive po przejęciu go przez Discovery Communications odejdzie ze stanowiska, może jednak liczyć na solidny zastrzyk finansowy. Wszystkie jego wpływy związane z opuszczeniem firmy zamkną się kwotą 91,6 miliona dolarów.
więcej
|
,,Musisz to mieć 3" od 3 października w HGTV. Magdalena Tacik zastąpi Annę Jażdżyk
We wtorek, 3 października 2017 roku kanał HGTV Home & Garden rozpocznie emisję trzeciej edycji programu „Musisz to mieć”. W nowym sezonie zmieni się prowadząca: zamiast Anny Jażdżyk widzowie zobaczą Magdalenę Tacik. Drugim gospodarzem nadal będzie Karol Paciorek - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Serial ,,Na sygnale" stracił 700 tys. widzów
Jesienny sezon serialu „Na sygnale” ogląda średnio 1,32 mln osób, o 700 tys. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Polo TV i Eska TV najchętniej oglądanymi kanałami muzycznymi. Polsat Music HD zyskał najwięcej
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w sierpniu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Polsat Music HD - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
ATM Grupa ze spadkiem zysku, w górę przychody ze sprzedaży
W pierwszym półroczu 2017 r. ATM Grupa zanotowała wzrost przychodów do 90,5 mln zł oraz spadek zysku netto do 7,16 mln zł.
więcej
|
Mniej na reklamę telewizyjną w USA, bo coraz więcej widzów rezygnuje z tv na rzecz serwisów VoD
Z uwagi na szybszy od spodziewanego rozwój zjawiska "cord-cutting", czyli rezygnacji przez odbiorców z oglądania tradycyjnej telewizji na rzecz coraz bardziej powszechnych serwisów streamingowych i platform OTT, firma eMarketer obniżyła swoją prognozę odnośnie nakładów na reklamę w USA.
więcej
|
Ewa Millies-Lacroix: co najmniej 100 spektakli Teatru Telewizji trafi do internetu
- Będziemy poważnie rozmawiali z widzami na tematy, o których na co dzień się nie rozmawia - mówi Wirtualnemedia.pl Ewa Millies-Lacroix, szefowa agencji kreacji Teatru Telewizji Polskiej.
więcej
|
Krzysztof Skiba i Michał Ogórek w ,,Pod pressją" w Polsat News
W nowym programie Polsatu News „Pod pressją” widzowie zobaczą Krzysztofa Skibę i Michała Ogórka. Każdy z nich dwa razy w miesiącu przygotuje satyryczny przegląd prasy, który stale będzie się pojawiać pod koniec audycji prowadzonej przez Joanną Wrześniewską-Sieger.
więcej
|
Canal+ zapowiada drugi sezon serialu "Belfer" (wideo)
Po dwóch teasera twórcy opublikowali pełen zwiastun drugiego sezonu serialu "Belfer". Nowe odcinki emitowane będą od 22 października br. w Canal+.
więcej
|
HBO pokaże ,,Arcyoszusta" i ,,Kroniki Times Square" podczas 42. FPFF w Gdyni
Stacja HBO zaprezentuje uczestnikom tegorocznej edycji Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni dwie oryginalne produkcje z 2017 roku - „Arcyoszusta” z Robertem De Niro i serial „Kroniki Times Square”.
więcej
|
Żarty dziennikarzy z niskiej frekwencji na koncercie Jana Pietrzaka na festiwalu w Opolu
Podczas sobotniego koncertu jubileuszowego Jana Pietrzaka na festiwalu w Opolu wypełniona była mniej niż połowa widowni. Niektórzy dziennikarze żartowali z tego, krytykując też poziom artystyczny i realizację koncertu.
więcej
|
Władze Warszawy nie pozwoliły TVP pokazać ,,Raportu o wojennych stratach Warszawy"
Urząd m.st. Warszawa nie zgodził się, żeby zrealizowany przez Mieczysława Vogta film „Raport o wojennych stratach Warszawy”, do którego ma prawa, został wyemitowany przez Telewizję Polską.
więcej
|
"The Breach" - polityczne grzechy Billa Clintona w serialu History
Kanał History zamierza przybliżyć widzom kulisy jednego z najgłośniejszych skandali politycznych w dziejach USA - procesu impeachmentu prezydenta Billa Clintona.
więcej
|
National Geographic kręci materiał o Krzysztofie Starnawskim
W Tatrzańskim Parku Narodowym kanał National Geographic kręci filmową wizytówkę Krzysztofa Starnawskiego, płetwonurka, speleologa i ratownika TOPR, który posiada tytuł explorera National Geographic.
więcej
|
|
|
Przeglądarka Safari ograniczy śledzenie użytkownika w internecie, rynek reklamowy zaniepokojony
W nowej wersji przeglądarki Safari pojawi się system Intelligent Tracking Prevention, który ma ograniczyć możliwość śledzenia użytkowników internetu za pomocą plików cookies. W efekcie dotarcie do internautów z reklamami będzie utrudnione. Apple tłumaczy, że chce chronić prywatność użytkowników, a reklamodawcy oskarżają koncern o uderzenie w podstawy internetowej ekonomii.
więcej
|
Agencja Ogilvy&Mather zrealizuje projekt aktywacyjny dla marki Tyskie
Kompania Piwowarska zakończyła przetarg na przygotowanie i realizację działań aktywacyjnych dla marki Tyskie. Do współpracy wybrała agencję Ogilvy&Mather.
więcej
|
Mniej na reklamę telewizyjną w USA, bo coraz więcej widzów rezygnuje z tv na rzecz serwisów VoD
Z uwagi na szybszy od spodziewanego rozwój zjawiska "cord-cutting", czyli rezygnacji przez odbiorców z oglądania tradycyjnej telewizji na rzecz coraz bardziej powszechnych serwisów streamingowych i platform OTT, firma eMarketer obniżyła swoją prognozę odnośnie nakładów na reklamę w USA.
więcej
|
Agnieszka Radwańska z Tomaszem Rożkiem w nowej reklamie Lotosu (wideo)
Lotos rozpoczął drugą odsłonę kampanii reklamowej pod hasłem „Naj nie bierze się znikąd”. W spocie dziennikarz naukowy Tomasz Rożek występuje razem z tenisistką Agnieszką Radwańską i kierowcą rajdowym Kajetanem Kajetanowiczem.
więcej
|
Wojciech Kozłowski: z Kompanii Piwowarskiej do Decathlonu
Wojciech Kozłowski po trzech latach pracy w marketingu Kompanii Piwowarskiej rozstał się z firmą. Objął stanowisko marketing managera w firmie Decathlon - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marzenie o domku na drzewie w kampanii otoDom.pl (wideo)
Rozpoczęła się kolejna wizerunkowa kampania reklamowa serwisu z ogłoszeniami nieruchomości otoDom.pl (Nasprers Classifieds) pod hasłem „Adresujemy marzenia”. Przygotowały ją firmy marketingowe Syzygy Warsaw, Tofi Productions, Chimney Poland i UM.
więcej
|
Władysław Jagiełło do przytulania promuje konto dla młodych w mBanku (wideo)
mBank rozpoczął kampanię reklamową konta dla młodych podkreślającą możliwość otrzymania 110 zł po założeniu tego rachunku. W reklamach razem z młodymi ludźmi pojawia się Władysław Jagiełło i hasło „Przytul Władka”.
więcej
|
Adam Kornacki reklamuje Škodę Octavię (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej wersji samochodu Škoda Octavia, w której występuje dziennikarz motoryzacyjny Adam Kornacki, związany m.in. z TVN Turbo. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Golden Submarine, PHD Rocket i Isobar Group.
więcej
|
,,Internet 60 Mb/s za 6 zł miesięcznie" w kampanii Multimedia Polska
Ruszyła kampania reklamowa Multimedia Polska promujące dwie oferty internetowe operatora, obejmująca internet, radio, reklamę na autobusach i działania ambientowe. Akcję pod hasłem "Internet 60 Mb/s za 6 zł miesięcznie nawet na 2 lata" przygotowały firmy More N’ More, Youngers, Maxus i iProspect.
więcej
|
IPN udostępnił film ,,Niezwyciężeni" o Polakach i Polsce w czasie II wojny światowej (wideo)
Instytut Pamięci Narodowej udostępnił krótkometrażowy film animowanych opwiadający o lasach Polski i Polaków od wybuchu II wojny światowej. Produkcją filmu, którego narratorem jest Mirosław Zbrojewicz, zajęły się firmy FishLadder (należy do Platige Image) i Juice.
więcej
|
Efektywność czy efektowność?
Myślenie taktyczne i krótkoterminowe w marketingu jest dominującym standardem. Coraz bardziej krótkoterminowe podejście do mediów ma także odbiorca treści. Coraz trudniej jest przewidzieć, gdzie będzie można zbudować zasięg i jak skłonić odbiorcę do konkretnej akcji. Mocno skoncentrowani na sobie, swoich emocjach, umiejętnościach czy pasjach konsumenci, oczekują od marek wymiernych korzyści w samej komunikacji mediowej - o roli treści w strategiach komunikacyjnych marek pisze dla Wirtualnemedia.pl Alicja Cybulska, strategy director w Havas Media Group.
więcej
|
Bohaterowie ,,Narcos" i ,,Star Treka" promują Netflix (wideo)
Netflix udostępnił polskie reklamy, w których bohater stylizowany na rasę Klingonów ze „Star Treka” opowiada, jak korzystać z tej platformy, a gangsterzy z „Narcos” przestrzegają przed korzystaniem z jej treści z pirackich źródeł.
więcej
|
GetResponse dla marki Inglot
GetResponse, dostawca usług online marketingowych i marketing automation, rozpoczął współpracę z polską marką kosmetyków kolorowych Inglot.
więcej
|
|
|
Dekoncentracja kapitału w polskich mediach. Jest już gotowy projekt ustawy
- Projekt ustawy o dekoncentracji w mediach jest już gotów, czeka tylko na decyzję polityczną - zapowiedział wiceminister kultury i dziedzictwa narodowego Jarosław Sellin. Pytany przez portal Wirtualnemedia.pl co oznacza „decyzja polityczna” precyzuje: - Musimy wybrać jakiś wariant rozwiązań ustawowych.
więcej
|
Jarosław Kurski o odwołaniu spotkania z autorami i bohaterem książki o Lechu Wałęsie: ,,Skandal najlepszą promocją. Nieładne"
„Gazeta Wyborcza” odwołała spotkanie z autorami wywiadu-rzeki z Lechem Wałęsą, gdyż ten podejrzewał Aleksandra Kwaśniewskiego o związki agenturalne z Rosją i powiedziało tym w książce - twierdzą Cezary Łazarewicz i Andrzej Bober. - Autorzy szukają skandalu tam, gdzie go nie ma. To nieładne - komentuje dla Wirtualnemedia.pl zastępca redaktora naczelnego „GW”, Jarosław Kurski.
więcej
|
Michał Karnowski grozi sądem Grzegorzowi Hajdarowiczowi za zarzucanie Fratrii kradzieży tytułu. ,,Z dużą niechęcią"
- Pan Hajdarowicz naprawdę dużo robi by przejść do historii jako oligarcha niszczący wolność słowa - uważa Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii. Zapowiada też, że wkrótce wróci zabrana przez sąd literka „W” z tytułu tygodnika „Sieci”, a w stosunku do Grzegorza Hajdarowiczowa zapowiada podjęcie kroków prawnych.
więcej
|
European Journalism Observatory: Najważniejsze działy brytyjskich dzienników zdominowane przez mężczyzn
Według danych organizacji European Journalism Observatory (EJO) w najważniejszych segmentach brytyjskich gazet większość artykułów jest pisana przez mężczyzn. Są oni autorami 77 procent komentarzy, a 65 procent materiałów w działach newsowych i biznesowych należy do męskiej części redakcji.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Echo Dnia" liderami e-wydań dzienników w lipcu
W lipcu br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych miała „Rzeczpospolita”. Z kolei wśród dzienników regionalnych i lokalnych pierwsze miejsce zajęło „Echo Dnia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Gotówka PLUS" - startuje nowa loteria ,,Super Expressu". Do wygrania pieniądze i samochód
W poniedziałek, 18 września rusza „Gotówka PLUS” - nowa loteria „Super Expressu” (ZPR Media). Trwać będzie 10 tygodni, główną nagrodą jest samochód. Średnia nagród kształtuje się między 200 a 5000 zł. Przez kolejne dwa tygodnie odbywać się też będą wielkie kumulacje.
więcej
|
Gang Świeżaków w ,,Kropka TV" promuje ,,Teatr Świeżaków" w TVN
Kalafior Krzyś - maskotka z drugiej edycji akcji Gang Świeżaków - trafiła na okładkę najnowszego wydania „Kropki TV”, (Jeronimo Martins Polska). W ten sposób sieć promuje „Teatr Świeżaków”, emitowany na antenie TVN. To pierwszy raz w historii pisma, gdy zamiast gwiazdy na okładce gości pluszak.
więcej
|
Tomasz Piątek kontra ,,Newsweek": tekst Pawła Reszki o ,,Macierewiczu..." to nierzetelny półpaszkwil. Reszka: to wolność słowa
Tomasz Piątek zarzucił Pawłowi Reszce z „Newsweek Polska”, że jego artykuł o książce Piątka „Macierewicz i jego tajemnice” jest nierzetelny i zawiera jego nieautoryzowane wypowiedzi. Swoje zastrzeżenia Piątek wyraził w liście do Tomasza Lisa zamieszczonym w „Gazecie Wyborczej”. - Rozumiem, że Tomkowi nie podoba się mój artykuł na jego temat, a mnie nie podoba się jego książka o Antonim Macierewiczu, choć jego inne książki są bardzo dobre. Wolność słowa - komentuje to Paweł Reszka.
więcej
|
Fotoreporter ,,Gazety Wyborczej" zatrzymany na dobę, bo na meczu Ruchu Chorzów nie chciał od razu otworzyć torby przed ochroniarzem
Grzegorz Celejewski, fotoreporter „Gazety Wyborczej” w Katowicach, spędził prawie dobę w izbie zatrzymań i został uniewinniony przez sąd po tym, jak przed meczem Ruchu Chorzów nie zgodził się od razu otworzyć przed ochroniarzem swojej torby ze sprzętem. - Żądanie dla niego kary grzywny w wysokości 2000 zł i zakazu uczestnictwa w imprezach masowych na dwa lata jest prawdziwym kuriozum - ocenia tę sytuację rada Press Clubu Polska.
więcej
|
Autorzy książki o Lechu Wałęsie: ,,Gazecie Wyborczej" nie spodobały się podejrzenia agenturalne wobec Aleksandra Kwaśniewskiego
Cezary Łazarewicz i Andrzej Bober w rozmowie z Magdaleną Rigamonti potwierdzają informacje portalu Wirtualnemedia.pl: powodem, dla którego „Gazeta Wyborcza” wycofała się z promocji ich wywiadu-rzeki z Lechem Wałęsą był fragment o jego podejrzeniach agenturalnych względem Aleksandra Kwaśniewskiego.
więcej
|
|
|
Facebook w Polsce ma większy zasięg proc. niż globalnie, WhatsApp, Instagram i Snapchat wyprzedziły Twittera i Netflixa
W Polsce korzystanie z Facebooka deklaruje większa część internautów w wieku 16-54 lat niż w skali globalnej, natomiast w przypadku WhatsAppa, Instagrama, Twittera, Netflixa i LinkedIn - zdecydowanie mniejsza. W ostatnich latach duże wzrosty popularności w Polsce osiągnęły WhatsApp, Instagram i Snapchat, a spadek zanotował YouTube.
więcej
|
Wydawcy mało zarabiają z publikacji swoich treści na Facebooku. ,,Niewłaściwy model biznesowy"
Według danych WAN-IFRA i University of Oxford w cyfrowych przychodach wydawców tylko 3 do 7 procent jest generowanych z publikacji na Facebooku. Jedna czwarta badanych mediów przyznaje, że nie czerpie żadnych korzyści finansowych ze swojej obecności w największym serwisie społecznościowym. - Zarabianie na wyświetlaniu reklam przy prezentowaniu interesujących treści jest dla wydawców modelem przestarzałym. Muszą oni poszukiwać innych sposobów monetyzacji - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl dr Jolanta Tkaczyk, ekspertka w dziedzinie marketingu z Akademii Leona Koźmińskiego.
więcej
|
Sprawiedliwesady.pl tak jak KODuj24.pl i Oko.press mają poniżej 40 tys. użytkowników dziennie
Przez pierwszy tydzień działania serwis Sprawiedliwesady.pl, będący elementem kampanii organizowanej przez Polską Fundację Narodową, tylko jednego dnia miał ponad 40 tys. realnych użytkowników. Serwis notuje podobną odwiedzalność jak KODuj24.pl i Oko.press.
więcej
|
Przeglądarka Safari ograniczy śledzenie użytkownika w internecie, rynek reklamowy zaniepokojony
W nowej wersji przeglądarki Safari pojawi się system Intelligent Tracking Prevention, który ma ograniczyć możliwość śledzenia użytkowników internetu za pomocą plików cookies. W efekcie dotarcie do internautów z reklamami będzie utrudnione. Apple tłumaczy, że chce chronić prywatność użytkowników, a reklamodawcy oskarżają koncern o uderzenie w podstawy internetowej ekonomii.
więcej
|
Wojciech Grądzki przestaje kierować działem SEO Wirtualnej Polski. ,,Inicjatywa należała do pracodawcy"
Wojciech Grądzki po 10 latach odchodzi ze stanowiska kierownika działu SEO w Wirtualnej Polsce, które zostało zlikwidowane w związku z reorganizacją. - Inicjatywa należała do pracodawcy - informuje Wirtualnemedia.pl Wojciech Grądzki.
więcej
|
Szef rady nadzorczej Wirtualnej Polski sprzedał akcje firmy za 1,95 mln zł
Jarosław Mikos, przewodniczący rady nadzorczej Wirtualnej Polski, w czwartek sprzedał 44 tys. akcji spółki średnio po 44,25 zł. Wartość brutto transakcji wynosi 1,95 mln zł.
więcej
|
Facebook testuje opcję czasowego blokowania wpisów od znajomych
Serwis Facebook rozpoczął testowanie opcji Snooze pozwalającej na zablokowanie wpisów od znajomych na wybrany okres. Dzięki temu możliwe będzie ukrycie w Newsfeedzie treści z tych źródeł, które użytkownik uzna czasowo za irytujące bez konieczności usuwania ich z grona znajomych.
więcej
|
Carlos Mu?oz Portal z ekipy serialu ,,Narcos" zamordowany w Meksyku
Carlos Muñoz Portal, członek zespołu przygotowującego produkowany przez Netflix serial „Narcos” został zastrzelony w Meksyku w nieznanych okolicznościach. Filmowiec przygotowywał lokalizacje do nadchodzącego 4. sezonu popularnej serii.
więcej
|
23 polskie startupy z 18 mln zł dotacji, większość dostanie po ok. 800 tys. zł (lista)
W 12 konkursie realizowanym przez PARP w ramach programu 1.1.2 POPW „Rozwój startupów w Polsce Wschodniej” 23 polskie firmy otrzymały w sumie 18 mln złotych wsparcia na realizowane przez siebie projekty. Wszystkim wyłonionym w konkursie startupom przyznano wnioskowane przez nie kwoty.
więcej
|
Onet wręczy nagrodę ,,Odkrycie festiwalu" podczas 42. FPFF w Gdyni. Relacjonuje Katarzyna Janowska
Podczas 42. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni szefowa działu kultura Onetu Katarzyna Janowska będzie śledziła wydarzenie i rozmawiała z gośćmi. Onet jako patron medialny FPFF uruchamia własne studio festiwalowe, w którym pojawią się m.in. Agnieszka Holland, Dorota Segda i Andrzej Chyra, oraz przyzna nagrodę dla „Odkrycia festiwalu”.
więcej
|
Standard viewability przygotowywany przez IAB Polska wymaga uzupełnienia
Podjęta przez IAB Polska inicjatywa wprowadzenia standardu viewability wypełnia formalną, choć nie faktyczną lukę w tym zakresie. Sensowne byłoby zaangażowanie w inicjatywę również znaczących wydawców na rynku reklamy, jakimi są Facebook i Google, żeby faktycznie móc mówić o standardzie rynkowym - komentuje Paweł Kuczma, dyrektor zarządzający Amnet Polska.
więcej
|
Do 2020 r. wartość polskiego rynku e-handlu wzrośnie do ponad 60 mld zł. O jego sukcesie nie przesądzają już ceny, a wygoda zakupów, dostawa i możliwość zwrotu
Do końca tej dekady na polskim rynku ma działać już ponad 30 tys. internetowych sklepów, a wartość branży e-commerce skoczy z obecnych 40 do ponad 60 mld zł – prognozują eksperci Sociomantic Labs. Polska jest jednym z najszybciej rosnących rynków dla internetowego handlu. Poza tym rynek staje się coraz bardziej dojrzały – o sukcesie e-sklepów nie decydują już tylko niskie ceny, lecz także jakość, wygoda zakupów i zwrotów, a także serwis posprzedażowy. Spółka RUCH, która od kilku lat korzysta z rozwoju e-commerce, nie zamierza zwalniać tempa w tym segmencie.
więcej
|
SALESmanago wprowadza Live Chat dedykowany eCommerce i sklepom online
Spółka SALESmanago udostępnia moduł bezpośrednio integrujący Live Chat z procesami marketing automation. Dzięki wykorzystaniu pełnych profili behawioralno-transakcyjnych klienta, użytkownicy otrzymują możliwość wysyłania spersonalizowanych rekomendacji produktowych podczas rozmowy z klientem za pomocą jednego kliknięcia.
więcej
|
|
|
Facebook w Polsce ma większy zasięg proc. niż globalnie, WhatsApp, Instagram i Snapchat wyprzedziły Twittera i Netflixa
W Polsce korzystanie z Facebooka deklaruje większa część internautów w wieku 16-54 lat niż w skali globalnej, natomiast w przypadku WhatsAppa, Instagrama, Twittera, Netflixa i LinkedIn - zdecydowanie mniejsza. W ostatnich latach duże wzrosty popularności w Polsce osiągnęły WhatsApp, Instagram i Snapchat, a spadek zanotował YouTube.
więcej
|
Mateusz Zubkowicz szefem ilościowego zespołu badawczego w IQS
Do zespołu agencji badawczej IQS dołączyło 9 nowych osób: Mateusz Zubkowicz, Wioletta Rylska, Sylwia Szlichta-Igielska, Izabela Jagodzińska, Tomasz Piechociński, Rafał Treichel, Aleksandra Sowińska, Paweł Momora i Mikołaj Castricum..
więcej
|
|
|
9bits klientem agencji Lightscape
Agencja public relations Lightscape rozpoczęła współpracę z firmię 9bits, specjalizującą się w rozwiązaniach z obszaru e-commerce, m-commerce i tworzeniu aplikacji.
więcej
|
|
|
,,Korona królów" od poniedziałku do czwartku o godz. 18.55. ,,Przypomnienie wielkości Rzeczpospolitej"
|
Carlos Mu?oz Portal z ekipy serialu ,,Narcos" zamordowany w Meksyku
|
Onet wręczy nagrodę ,,Odkrycie festiwalu" podczas 42. FPFF w Gdyni. Relacjonuje Katarzyna Janowska
|
Adam Nowak, Grzegorz Markowski, Maciej Stuhr, Magdalena Cielecka promują kulturę niepodległą
|
Canal+ zapowiada drugi sezon serialu "Belfer" (wideo)
|
HBO pokaże ,,Arcyoszusta" i ,,Kroniki Times Square" podczas 42. FPFF w Gdyni
|
Jim Carrey wystąpi w nowym serialu Showtime
|
"The Breach" - polityczne grzechy Billa Clintona w serialu History
|
Powstanie wiele zakończeń "Gry o tron 8"
|
"Pine Gap" - Netflix szuka szpiegów z australijską telewizją ABC
|
Netflix zapowiada serial "Nawiedzony dom"
|
Ridley Scott chce wszystkich pieniędzy świata (wideo)
|
|
|