|
|
|
|
|
|
|
Grzegorz Adamczyk wrócił z Telewizji Polskiej do Polsat News
Grzegorz Adamczyk został producentem programu „Dorota Gawryluk zaprasza” w Polsat News - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Adamczyk wrócił do stacji po półtora roku pracy w Telewizji Polskiej.
więcej
|
History kręci serial komediowy do internetu. Zagrają m.in. Ada Fijał, Kazik Staszewski i Grzegorz Halama
Trwają prace nad serialem komediowym pt. „Ostatni wiking”, który w listopadzie trafi na kanał YouTube stacji History Polska. Projekt Łukasza Jedynastego powstaje ze środków zebranych dzięki crowdfundingowi. - Produkcje przeznaczone do internetu są bardzo ważnym kierunkiem naszej strategii - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Tomasz Wysocki, nadzorujący projekt ze strony A+E Networks.
więcej
|
Festiwal w Opolu w prokuraturze po zawiadomieniu władz TVP
Prokuratura Okręgowa w Świdnicy rozpoczęła śledztwo dotyczące zawartej przez miasto Opole i Telewizję Polską umowy na organizację tegorocznego Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej.
więcej
|
3,5 mln widzów ,,Na dobre i na złe". TVP2 zdecydowanym liderem
Serial „Na dobre i na złe” w jesiennym sezonie ogląda średnio 3,50 mln osób. Produkcja daje Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej.
więcej
|
Kanał Sci Fi odświeży oprawę graficzną: nowe logo, jaskrawe kolory i rezygnacja z ,,Universal"
We wtorek, 10 października NBCUniversal wprowadzi na polskim rynku nową odsłonę kanału SciFi Universal, poświęconego tematyce science fiction. Unowocześniony zostanie także logotyp stacji, która teraz nazywać się będzie Sci Fi.
więcej
|
Polsat News 2 zmienia porę emisji ,,W bliskim planie". Nowy program Alicji Resich-Modlińskiej będzie emitowany w sobotnie wieczory
W sobotę, 30 września 2017 roku Polsat News 2 rozpocznie emisję nowego programu „W bliskim planie”, który poprowadzi Alicja Resich-Modlińska. Początkowo audycja miała wystartować w piątek, 22 września br.
więcej
|
Sieci kablowe: nadawcy wykorzystują swoją pozycję i psują rynek. Powstał kodeks branżowy
Sieci kablowe zaczynają walczyć z nieuczciwymi praktykami na rynku. Związek Pracodawców Mediów Elektronicznych i Telekomunikacji Mediakom przedstawił właśnie Kodeks Dobrych Praktyk, który ma regulować zasady zawierania umów licencyjnych pomiędzy nadawcami, a sieciami kablowymi i zaprosił do opiniowania zainteresowane strony oraz izby branżowe.
więcej
|
Barbara Markowska-Wójcik pozostaje szefową ,,Wizji" TVP, Marek Bieńkowski nowym wiceprzewodniczącym
Walny zjazd związku zawodowego „Wizja” wybrał nowy skład zarządu głównego organizacji. Barbara Markowska-Wójcik pozostaje przewodniczącą, a Jacka Dybowskiego w funkcji wiceprzewodniczącego zastąpi Marek Bieńkowski.
więcej
|
,,O co chodzi" zamiast ,,4 stron" w TVP Info. Prowadzącymi Ogórek, Wildstein, Płużański, Skowroński i Łęski (wideo)
Od 14 września TVP Info będzie emitować nowy program publicystyczny „O co chodzi”, który w ramówce zastąpi „Cztery strony” i „24 minuty”. Gospodarzami nowego cyklu w różne dni będą Magdalena Ogórek, Bronisław Wildstein, Tadeusz Płużański, Krzysztof Skowroński i Jacek Łęski.
więcej
|
,,Wygibajki 2" w MiniMini+. Katarzyna Klich nową gospodynią
W niedzielę, 17 września 2017 roku MiniMini+ rozpocznie emisję drugiego sezonu muzyczno-tanecznego programu „Wygibajki”. Audycję poprowadzi Katarzyna Klich, która w tej roli zastąpi Filipa Jaślara.
więcej
|
Dokumentalny cykl ,,Kobiety i mafia" od 6 października w Czwórce
W piątek, 6 października 2017 roku telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję dokumentalnego cyklu „Kobiety i mafia”, opowiadającego o losach kobiet związanych ze środowiskiem przestępczym. Jego producentem jest ATM Grupa.
więcej
|
Eurosport z prawami do mistrzostw świata w kolarstwie do 2020 roku
Eurosport podpisał nowy, czteroletni kontrakt z Międzynarodową Unią Kolarską (UCI) i Europejską Unią Nadawców (EBU). Stacja pokaże wszystkie najważniejsze wydarzenia Międzynarodowej Unii Kolarskiej w 36 krajach. Umowa obejmuje wszystkie dyscypliny, w tym mistrzostwa świata w kolarstwie szosowym, torowym i przełajowym.
więcej
|
TVP Info zarzuca manipulacje w materiałach ,,Czarno na białym" w TVN24 krytykujących zmiany w Trybunale Konstytucyjnym
W serwisie internetowym TVP Info zamieszczono tekst zarzucający manipulacje w materiałach wyemitowanych w środę w „Czarno na białym” w TVN24, w których w krytycznym świetle opisano działanie Trybunału Konstytucyjnego. TVN24 poinformował, że w czwartek powtórzy odcinek programu z tymi reportażami.
więcej
|
TVP Sport pokaże mistrzostwa świata w kolarstwie
Od 17 do 24 września 2017 roku w norweskim Bergen odbywać się będą mistrzostwa świata w kolarstwie szosowym. Sportową imprezę pokaże TVP Sport, strona sport.tvp.pl oraz aplikacja mobilna TVP Sport.
więcej
|
Golf Channel Polska w ofercie UPC
W czwartek, 14 września br. w ofercie UPC pojawił się nowy kanał Golf Channel Polska.
więcej
|
|
|
Reaktywacja CPN - marka z potencjałem, ale ,,come back" będzie biznesowo trudny (opinie)
Pomysł przywrócenia przez PKN Orlen, po kilkunastoletniej przerwie, marki stacji benzynowych CPN to dość ryzykowna decyzja. Wprawdzie marka ta ma wciąż wysoką rozpoznawalność, a przez to spory potencjał, to jednak pod względem biznesowym jej powrót może być ogromnym wyzwaniem. Klient przy wyborze stacji paliwowej kieruje się bowiem bardziej ceną i jakością produktu, niż sentymentem i przywiązaniem do marki oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji marketingowych.
więcej
|
,,Kupuj kolorowo" w pierwszym polskim spocie eBaya (wideo)
Portal aukcyjny eBay startuje w Polsce z kampanią reklamową „Kupuj kolorowo”. Chce nią zachęcić kupujących do realizacji życiowych pasji i podkreślić indywidualny charakter każdych zakupów. Autorami kampanii są amerykańska agencja 72andSunny i MediaCom Warszawa.
więcej
|
Rafał Karski: z Media Impact Polska do Shortlist Consulting
Rafał Karski, poprzednio dyrektor operacyjny i członek zarządu firmy Media Impact Polska (należącej do Grupy Onet-RAS Polska) dołączył jako partner do firmy doradczej Shortlist Consulting, którą założyła i prowadzi Marta Macke.
więcej
|
Coca-Cola kampanią w Australii popiera małżeństwa homoseksualne
Koncern Coca-Cola, który od 40 lat wyświetla swoje reklamy na wielkim billboardzie w Sydney, umieścił na tej tablicy wizerunek tęczowej butelki i hasło „We say yes to love!”. Ma to być wyraz poparcia marki dla integracji i równości.
więcej
|
Jesienne spacery w kampanii butów CCC (wideo)
Firma obuwnicza CC rozpoczęła kolejny etap kampanii pod hasłem „Go for More. Idę po więcej”, reklamujący kolekcję jesienno-zimową. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Change Serviceplan, Lemon i MullenLowe Mediahub.
więcej
|
Natalia Sputnik kierownikiem produkcji w Sputnik Studio
Do zespołu produkcyjnego Sputnik Studio dołączyła Natalia Styczeń, obejmując stanowisko kierownika produkcji.
więcej
|
Obcokrajowcy promują produkty Krakus na grilla (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona facebookowej kampanii produktów Krakus (marka należy do firmy Maspex Wadowice), w której występują osoby z różnych krajów. Za przygotowanie i realizację działań odpowiada agencja Change Servisplan.
więcej
|
Anna Natasza Górecka strategic plannerem w McCann Worldgroup
Anna Natasza Górecka po trzech latach pracy w agencji McCann Worldgroup awansowała na stanowisko strategic plannera. Pracuje m.in. dla Coca-Coli i L'Oreal.
więcej
|
Lancerto klientem agencji iProspect
Należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja performance marketingowa iProspect rozpoczyna obsługę marki odzieżowej Lancerto. Zrealizuje dla niej kompleksową kampanię sprzedażową w internecie.
więcej
|
Obywatele RP odpowiadają na ,,Sprawiedliwe sądy": tak wygląda propaganda za pieniądze firm państwowych (wideo)
Organizacja Obywatele RP w ramach odpowiedzi na akcję „Sprawiedliwe sądy” przygotowała billboardy w podobnej konwencji graficznej z hasłami „Tak wygląda propaganda za pieniądze firm państwowych” i „Witamy w państwie PiS”.
więcej
|
|
|
Hajdarowicz: ,,Przekrój" sprzedany zgodnie z prawem, Fratria dalej narusza prawo ws. ,,W Sieci"
Grzegorz Hajdarowicz, prezes i większościowy akcji akcjonariusz KCI (do której pośrednio należą m.in. „Rzeczpospolita” i „Parkiet”) stwierdził, że mniejszościowy akcjonariusz tej spółki Piotr Szczęsny to „zwykły bandyta”, który próbował go szantażować. Według Hajdarowicza transakcja sprzed czterech lat między jego dwoma firmami dotycząca Wydawnictwa Przekrój została zrealizowana zgodnie z prawem. - Fratria dalej narusza prawo, ponieważ wbrew wyrokowi sądu nie przestała wydawać tytułu, do którego nie ma praw - ocenił zmianę nazwy tygodnika „W Sieci” na „Sieci”.
więcej
|
,,Gazeta Polska Codziennie" z dodatkiem śląskim, jego szefem Mariusz Urbanke
Od piątku „Gazeta Polska Codziennie” (Forum) w województwie śląskim będzie ukazywała się z poświęconym mu dodatkiem. Jego szefem jest Mariusz Urbanke.
więcej
|
Paulina Wilk i Piotr Krawczyk w ,,Przekroju", 120 tys. egz. nowego numeru
Do redakcji kwartalnika „Przekrój” (Wydawnictwo Przekrój) dołączyli Paulina Wilk (jako redaktorka działu Kultura i społeczeństwo) oraz Piotr Krawczyk (jako drugi sekretarz redakcji). We wtorek do sprzedaży w nakładzie 120 tys. egz. trafi jesienny numer pisma.
więcej
|
Rozebrana Joanna Przetakiewicz na 25-lecie ,,Playboya"
W sprzedaży ukazało się październikowe wydanie miesięcznika „Playboy” (Marquard Media Polska) z Joanną Przetakiewicz na okładce, która zapowiada jej sesję zdjęciową.
więcej
|
,,CD-Action" liderem sprzedaży w I półroczu. ,,PC Format" stracił najwięcej
W pierwszym półroczu 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazyny komputerowych i o grach był miesięcznik „CD-Action”. Wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „PC Format” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Aktorka Rebel Wilson dostanie od Bauer Media ponad 4,5 miliona dolarów odszkodowania za pomówienia
Australijska aktorka Rebel Wilson wygrała proces z koncernem Bauer Media o naruszenie dóbr osobistych. Wydawca ma zapłacić kwotę przekraczającą 4,5 miliona dolarów za nazwanie aktorki notorycznym kłamcą w pismach wydawanych na australijskim rynku przez Bauer Media. Zasądzona kwota jest najwyższa w historii podobnych spraw sądowych w historii Australii.
więcej
|
Po 16 latach kierowania ,,Glamour" Cindi Leive odchodzi z funkcji redaktora naczelnego
Cindi Leive, obecna redaktor naczelna amerykańskiej wersji „Glamour” zapowiedziała odejście z tej funkcji. Od momentu objęcia obowiązków w 2001 roku do dzisiaj Cindi Leive stworzyła z magazynu najbardziej dochodowy tytuł w portfolio koncernu Condé Nast.
więcej
|
Ewa Buczek sekretarzem redakcji kwartalnika ,,Więź"
Ewa Buczek objęła stanowisko sekretarza redakcji kwartalnika „Więź”. Zastąpiła Katarzynę Jabłońską, która pozostaje w redakcji i będzie zajmować się tematyką kulturalną.
więcej
|
|
|
KomputerSwiat.pl na czele serwisów pism komputerowych, mocno w dół PCformat.pl, CDaction.pl i Chip.pl
Wśród serwisów funkcjonujących pod markami magazynów komputerowych zdecydowanych liderem jest KomputerSwiat.pl. Wszystkie witryny w skali roku zanotowały spadki zasięgu w skali roku, najwięcej użytkowników i odsłon straciły PCformat.pl, CDaction.pl i Chip.pl (ten ostatni w międzyczasie zmienił właściciela).
więcej
|
Orange poszerza współpracę z Netflixem, serwis w ofercie Orange TV także w Polsce
Grupa Orange i Netflix odnowiły umowę sprzed trzech lat dotyczącą dystrybucji serwisu dla klientów telekomu. W ramach porozumienia Netflix w ciągu kilku miesięcy zostanie udostępniony w Polsce w ofercie Orange TV.
więcej
|
History kręci serial komediowy do internetu. Zagrają m.in. Ada Fijał, Kazik Staszewski i Grzegorz Halama
Trwają prace nad serialem komediowym pt. „Ostatni wiking”, który w listopadzie trafi na kanał YouTube stacji History Polska. Projekt Łukasza Jedynastego powstaje ze środków zebranych dzięki crowdfundingowi. - Produkcje przeznaczone do internetu są bardzo ważnym kierunkiem naszej strategii - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Tomasz Wysocki, nadzorujący projekt ze strony A+E Networks.
więcej
|
,,Kupuj kolorowo" w pierwszym polskim spocie eBaya (wideo)
Portal aukcyjny eBay startuje w Polsce z kampanią reklamową „Kupuj kolorowo”. Chce nią zachęcić kupujących do realizacji życiowych pasji i podkreślić indywidualny charakter każdych zakupów. Autorami kampanii są amerykańska agencja 72andSunny i MediaCom Warszawa.
więcej
|
Starcia Jacka Żakowskiego i Pawła Lisickiego w nowym programie Wirtualnej Polski
Na poniedziałek, 18 września 2017 roku Wirtualna Polska zapowiada nowy program publicystyczny z udziałem Jacka Żakowskiego i Pawła Lisickiego - „Moja Strona. Bitwa Redaktorów”. Dziennikarze będą się spierać przed kamerami o sprawy ważne dla Polaków. Moderatorem dyskusji będzie Łukasz Mężyk, założyciel serwisu 300Polityka.
więcej
|
72 procent użytkowników polskiego Instagrama to kobiety
Według danych firmy Gemius w sierpniu 2017 roku z mobilnej wersji Instagrama korzystało 2,1 mln polskich internautek. Kobiety stanowią 72 procent wszystkich użytkowników lokalnej wersji aplikacji.
więcej
|
|
|