|
|
|
|
|
|
|
Mateusz Matyszkowicz odpowiada za biuro programowe TVP. Docelowo zajmie się także TVP2 i TVP3
Mateusz Matyszkowicz jako dyrektor i redaktor naczelny TVP1 przejął nadzór nad biurem programowym, które obecnie budowane jest od nowa. Docelowo będzie on nadzorował także program Dwójki i TVP3 - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Discovery: po przejęciu Scripps synergie i zmniejszenie zadłużenia, mogą być połączenia kanałów
Discovery Communications spodziewa się, że po przejęciu Scripps Networks Interactive synergie kosztowe mogą być wyższe od oczekiwanych 350 mln dolarów. Koncern nie wyklucza połączeń swoich mniej popularnych marek telewizyjnych z kanałami SNI. Przez najbliższe dwa lata chce zmniejszyć stopień swojego zadłużenia, które zaciąga właśnie na tę akwizycję.
więcej
|
Barbara Schabowska nową szefową TVP Kultura. Zastąpiła Mateusza Matyszkowicza
Od poniedziałku redakcją TVP Kultura, kanału tematycznego Telewizji Polskiej, zarządza Barbara Schabowska-Maszeńda, która obowiązki dyrektora anteny przejęła od Mateusza Matyszkowicza, obecnie dyrektora TVP1.
więcej
|
5 mln widzów ,,M jak miłość". TVP2 nokautuje konkurencję
Kolejny sezon „M jak miłość” ogląda średnio 4,98 mln osób. Produkcja daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49. Odcinek, w którym zmarł Tomek Chodakowski śledziło 5,55 mln widzów. W listopadzie Dwójka pokaże odcinek, w którym umrze Lucjan Mostowiak.
więcej
|
,,Mecenas Lena Barska" od 1 października w Czwórce. Emisja w niedzielne wieczory (wideo)
W niedzielę, 1 października 2017 roku telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję nowego cotygodniowego serialu „Mecenas Lena Barska”. Jego premierowe odcinki będzie można oglądać o godz. 22.00 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Łukasz Sitek: Obowiązkiem polityka jest odpowiadać na pytania dziennikarza
- Obowiązkiem dziennikarza jest pytać, polityka - odpowiadać - tak reporter TVP Info Łukasz Sitek komentuje dla Wirtualnemedia.pl gonienie z mikrofonem prezydenta Gdańska i zasypywanie go pytaniami. Urząd Miejski w Gdańsku rozważa podjęcie kroków prawnych.
więcej
|
Ewa Latkowska prezesem spółek TV Spektrum, Lemon Records i Eska TV
Ewa Latkowska została prezesem TV Spektrum, Lemon Records i Eska TV, telewizyjnych spółek Grupy ZPR Media. - To naturalna konsekwencja przejęcia zarządzania w naszymi kanałami, co nastąpiło wiosną - informuje Monika Polewska, rzecznik prasowy Grupy.
więcej
|
TVN Style najchętniej oglądaną stacją lifestylową. TVN Turbo wyprzedziło Discovery Life
W sierpniu 2017 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Czwarte miejsce zajęła nowa stacja HGTV Home & Garden, która zanotowała największy wzrost w zestawieniu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,7 mln widzów nowego sezonu ,,Magazynu Ekspresu Reporterów"
Pierwsze trzy wydania „Magazynu Expresu Reporterów” w nowym sezonie oglądało średnio 1,75 mln widzów. TVP2 w czasie emisji programu jest liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w 16-49 stacja zajmuje trzecie miejsce.
więcej
|
Filip Styczyński i Lucjan Ołtarzewski wracają do TVP Info jako dziennikarze internetowi. Samuel Pereira: wyrazili pełną skruchę
Dziennikarze Filip Styczyński i Lucjan Ołtarzewski, zawieszeni pod koniec lipca br. za prowokacyjne zachowanie na demonstracji przed Sejmem, wracają do Telewizji Polskiej, będą redaktorami portalu TVP.info. - Panowie wyrazili pełną skruchę i są gotowi do pracy - wyjaśnia Samuel Pereira, szef redakcji TVP.info.
więcej
|
Koprodukcja TVP ,,Dotknięcie anioła" zwycięzcą Międzynarodowego Festiwalu Filmów Historycznych w Rijece
Fabularyzowany dokument „Dotknięcie anioła” w reżyserii Marka Tomasza Pawłowskiego zdobył Grand Prix na Międzynarodowym Festiwalu Filmów Historycznych w Rijece. Jest to koprodukcja m.in. Telewizji Polskiej.
więcej
|
Łukasz Sitek z TVP Info gonił prezydenta Gdańska, zadając mu pytania z zarzutami. ,,To był atak, rozważamy kroki prawne"
Reporter TVP Info Łukasz Sitek we wtorek po przesłuchaniu prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza przez komisję śledczą przeszedł za nim kilkaset metrów, zadając mu pytania z mocnymi tezami o jego związkach z aferą Amber Gold. - W naszym odczuciu był to atak. Zwrócimy się w tej sprawie do TVP, ale nie wykluczamy tez kroków prawnych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Magdalena Skorupka-Kaczmarek, rzecznik prasowy prezydenta Gdańska.
więcej
|
|
|
,,Teatrzyk Świeżaków" z Biedronki na antenie TVN (wideo)
W najbliższy piątek, tuż przed wieczornym wydaniem „Faktów” w TVN rozpocznie się emisja „Teatrzyku Świeżaków”. Jego bohaterami są maskotki dostępne w sieci sklepów Biedronka. Akcję dla Jeronimo Martins Polska realizują Duda Polska i MEC.
więcej
|
Wiceprezes PFN: 10 mln zł na ,,Sprawiedliwe sądy", 240 tys. zł dla byłych PR-owców Beaty Szydło, większość dla mediów
Maciej Świrski, wiceprezes Polskiej Fundacji Narodowej, poinformował, że rzeczywisty budżet kampanii „Sprawiedliwe sądy” wyniesie ok. 10 mln zł, z czego 240 tys. zł dostanie firma byłych pracowników kancelarii Beaty Szydło. Świrski podkreślił, że większość budżetu trafi do mediów, także stacji krytykujących tę akcję.
więcej
|
FoodCare wybrał H2O Creative do reklamowania Gellwe
Agencja H2O Creative rozpoczyna współpracę z firmą FoodCare. Zajmie się strategią i komunikacji marki Gellwe, w portfolio której znajdują się m.in. desery, ciasta w proszku i dodatki do pieczenia.
więcej
|
Televisor przejmuje Xantus Studio, Kuba Michalczuk odchodzi z firmy
Od października Xantus Studio będzie częścią Grupy Televisor. Założyciel, właściciel i szef Xantusa, Kuba Michalczuk, odchodzi z firmy. - Czas poszukać nowych wyzwań - mówi dla portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Artegence zajmie się obsługą Volkswagena w internecie
Agencja Artegence wygrała przetarg Volkswagen Group Polska na obsługę marki Volkswagen w internecie. Będzie też odpowiedzialna za wspieranie klienta w obszarach big data i machine learning.
więcej
|
BMW M760Li xDrive reklamowany jako ,,najmocniejszy w historii BMW" (wideo)
Pod hasłem „Bądź sobą w najmocniejszym w historii BMW” ruszyła kampania reklamowa samochodu BMW M760Li xDrive. Akcję przygotowały i realizują agencja Change Serviceplan i dom mediowy Initiative.
więcej
|
Jarosław Drabarek odchodzi z Amiki, Piotr Skubel na czele handlu i marketingu
Jarosław Drabarek zrezygnował z funkcji członka zarządu grupy kapitałowej Amica, w której odpowiadał za pion handlu i marketingu. Zarządzanie tym obszarem działalności spółki przejmie inny członek jej zarządu Piotr Skubel.
więcej
|
Przedsiębiorcy od płyt, kucyków i Aten reklamują konto firmowe w mBanku (wideo)
mBank rozpoczął kampanię reklamową konta firmowego podkreślającą jego szeroką ofertę usług dla przedsiębiorców z różnych branż. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Grey Group Poland, Tango i Mindshare Polska.
więcej
|
Fashionelka promuje kawę Nescafe Sensazione Creme (wideo)
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa kawy Nescafe Sensazione Créme. Działania z udziałem Fashionelki podkreślają, że łagodna kawa z aksamitną pianką to idealny towarzysz długich rozmów z przyjaciółkami. Za ich realizację odpowiadają MEC Wavemaker i Graffiti Films.
więcej
|
OSM Czarnków szuka agencji do kampanii reklamowej masła i sera
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska z Czarnkowa zbiera z rynku informacje na temat kosztów realizacji kampanii reklamowej produkowanych przez nią masła extra i sera. Wstępny budżet, który chce na nią przeznaczyć, wynosi ponad 2 mln zł netto.
więcej
|
Brygida ,,Bree" Naumowicz i Julita Formella promują nową kolekcję Mohito
Firma LPP w kampanii reklamowej promującej kolekcję marki odzieżowej Mohito na sezon jesień-zima 2017/2018 korzysta z wizerunku Brygidu „Bree” Naumowicz i Julity Formelli.
więcej
|
Świat widziany oczami dziecka reklamuje sieć Ikea (wideo)
Spot z hasłem „Wonderful World” promuje ofertę Ikea w Kanadzie. W filmie pokazano świat widziany z perspektywy małej dziewczynki, podróżującej samochodem. Kampanię przygotowała agencja Rethink z Toronto.
więcej
|
,,Zapanuj nad ogniem" w kampanii płyt gazowych z systemem FlameSelect (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa płyt gazowych marki Bosch (produkowanych przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) wyposażonych w system FlameSelect. Akcję, pod hasłem „Zapanuj nad ogniem”, przygotowały firmy marketingowe Prime Movers, OMD, Level i Insignia.
więcej
|
.bringMore Advertising zajmie się kampanią Ministerstwa Energii
Agencja .bringMore Advertising wygrała przetarg Ministerstwa Energii na realizację ogólnopolskiej kampanii informacyjnej na temat korzyści płynących z usług doradztwa energetycznego. Pokonała w nim Fabrykę Komunikacji Społecznej, agencję DSK i Mastermind Media.
więcej
|
Niezwykle twórcza i pełna pomysłów Molly reklamuje General Electric (wideo)
Bohaterką nowej kampanii firmy General Electric jest dziewczynka o imieniu Molly. Mimo młodego wieku jest niezwykle pomysłowa i zaradna zarazem. Kampanię przygotowała agencja BBDO.
więcej
|
Bielmar konkursem konsumenckim wspiera margarynę Śniadaniowa
Firma Bielmar rozpoczęła konkurs konsumencki promujący margarynę Śniadaniowa. Autorzy najciekawszych haseł wymyślonych dla marki powalczą o nagrody o łącznej wartości 80 tys. zł. Za obsługę akcji odpowiada agencja Schulz brand friendly.
więcej
|
IKEA Kraków czytelnią na dworcu MDA promuje nowy katalog
Na dworcu MDA w Krakowie powstała przestrzeń, w której pasażerowie oczekujący na autobus mogą oddać się lekturze. Pomieszczenie od podstaw zaaranżowane zostało przez IKEA Kraków, która promuje w ten sposób nowy katalog.
więcej
|
Salon Reserved na Oxford Street w Londynie. "Chcemy być brandem globalnym"
Marka Reserved (LPP) zadebiutowała na brytyjskim rynku. Londyńska Oxford Street, gdzie znajduje się nowo otwarty salon, to jedna z najbardziej prestiżowych ulic handlowych na świecie, którą co roku odwiedza nawet 120 milionów osób. Równolegle ruszyła też sprzedaż internetowa marki na rynku brytyjskim. To poważny i duży krok w kierunku ekspansji LPP na globalnym rynku. Firma zapowiada dalszy rozwój na globalnych rynkach.
więcej
|
|
|
Nancy Gibbs, pierwsza kobieta na fotelu naczelnego ,,Time'a" odchodzi ze stanowiska
Nancy Gibbs, która jako pierwsza kobieta objęła stanowisko redaktora naczelnego magazynu „Time” podjęła decyzję o odejściu z redakcji. Gibbs przez całe swoje życie zawodowe była związana z tygodnikiem, teraz chce podjąć nowe wyzwania zawodowe. Jej następca nie jest na razie znany.
więcej
|
,,Men's Health" liderem sprzedaży w I półroczu wśród pism męskich
Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w pierwszym półroczu br. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Logo”. Liderem zestawienia pozostał „Men’s Health” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nina Garcia zamiast Robbie Myers naczelną magazynu ,,Elle"
Nina Garcia, była dyrektor kreatywna magazynu „Marie Claire” od 18 września będzie kierować amerykańską edycją miesięcznika „Elle” i całą związaną z nim marką. Garcia zastąpi Robbie Myers, która rezygnuje z funkcji naczelnego.
więcej
|
|
|
Netflix jest w kontakcie z polskimi twórcami od kilku miesięcy, będzie stopniowo uruchamiać kolejne projekty (opinie)
Netflix kontaktował się z wybranymi przez siebie filmowcami z Polski już kilka miesięcy temu. Nasz rynek telewizyjny długo czekał na informację o pierwszym serialu, wyprodukowanym przez tę platformę VoD. Ale producenci na pewno już pracują nad kolejnymi propozycjami dla Netflixa - oceniają Andrzej Muszyński, Tomasz Gaweł i Wiktor Piątkowski.
więcej
|
Allegro z nową stroną główną zmienia się w wielobranżowy sklep internetowy, jest jak eBay i Aliexpress (opinie)
Strona główna Allegro.pl w nowej wersji jest zdecydowanie dłuższa, bardziej przejrzysta i pokazuje więcej ofert niż poprzednio. Wydaje się, że portal z serwisu akcyjnego ewoluuje w kierunku wielobranżowego sklepu internetowego, przypomina coraz bardziej witryny takie jak eBay, Amazon czy Aliexpress - oceniają dla Wirtualnemedia.pl specjaliści z agencji interaktywnych.
więcej
|
Pierwszy polski serial Netflixa w 2018 roku, reżyserkami Agnieszka Holland i Kasia Adamik
Platforma VoD Netflix zapowiedziała, że zrealizuje swój pierwszy oryginalny serial polskojęzyczny. Jego premiera planowana jest na przyszłym rok, 8-odcinkowy serial wyreżyserują Agnieszka Holland i Kasia Adamik.
więcej
|
|
|