|
|
|
|
|
|
|
TVP nabyła sublicencję do transmisji Ligi Mistrzów w sezonie 2017/2018. ,,Musimy transmitować najważniejsze wydarzenia sportowe"
TVP zakupiła od platformy nc+ sublicencję na pokazywanie tegorocznego sezonu piłkarskiej Ligi Mistrzów. - Chcemy, aby w naszej ofercie znalazło się jak najwięcej wielkich widowisk na żywo, które są przyszłością telewizji - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
Kuba Wojewódzki i gwiazdy wspominają pracę w TVN na 20-lecie stacji. ,,Chcemy więcej"
W ramach autopromocji TVN emituje 60-sekundowe spoty z wypowiedziami gwiazd, które od dłuższego czasu są związane ze stacją. W materiałach występują m.in. Kuba Wojewódzki i Marcin Prokop.
więcej
|
PAP i TVP będą współpracować w zakresie rozpowszechniania wideo w internecie. ,,Wspólny portal mediów narodowych"
Polska Agencja Prasowa zaczyna współpracę z TVP w zakresie dystrybuowania materiałów wideo w internecie. - Synergia technologiczna, redakcyjna i biznesowa między mediami narodowymi jest możliwa i przynosi korzyści - powiedział we wtorek Artur Dmochowski, prezes PAP.
więcej
|
Spadają rynkowe udziały czołowych stacji dokumentalnych, Fokus i TVP Historia najchętniej oglądane
W sierpniu br. liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem pochwalić się mógł Canal+ Discovery, a na przeciwnym biegunie znalazł się Polsat Viasat Nature.
więcej
|
,,Angie Tribeca 2" w TNT
W niedzielę, 17 września 2017 roku TNT rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Angie Tribeca”.
więcej
|
Telewizja Polska chwali się, że ,,Wiadomości" i TVP Info były liderami oglądalności jednego dnia
W poniedziałek Telewizja Polska podała, że w niedzielę „Wiadomości” były najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym, a TVP Info - kanałem informacyjnym. Pochwalono się tym m.in. w głównym wydaniu „Wiadomości”.
więcej
|
|
|
20 mln zł kary za nieuczciwą reklamę suplementów diety. "Skuteczny straszak" (opinie)
Projekt GIS nakładający wysokie kary pieniężne za nierzetelne i niezgodne z prawem reklamy suplementów diety jest uzasadniony i słuszny. Zdaniem ekspertów marketingowych komunikacja tej kategorii dochodzi już do granic absurdu, a jej nachalny i prowokujący charakter może wyrządzać wiele zła. Istnieje obawa, że regulacje prawne mogą jednak prędzej sprowokować znalezienie sposobu ich obejścia niż poprawę jakości komunikacji - komentują dla Wirtualnemedia.pl Ewa Sieńkowska, Marcin Kalkhoff i Jacek Kotarbiński.
więcej
|
Orlen analizuje, czy przywrócić markę CPN na wybranych stacjach
PKN Orlen prowadzi wstępne prace analityczne, czy warto na wybranych stacjach benzynowych firmy przywrócić markę CPN, wycofaną z rynku w 2000 roku.
więcej
|
,,Alicja w Krainie Czarów", ,,Nad Niemnem" i ,,Ojciec chrzestny" w kampanii Empik.com (wideo)
Szalony Kapelusznik z „Alicji w Krainie Czarów” parzący kawę w nowoczesnym ekspresie i Emilia Korczyńska z „Nad Niemnem” cierpiąca z powodu globusa w nowej kampanii Empik.com mają zwracać uwagę na nowe kategorie produktowe tego sklepu internetowego. Kampanię przygotowała agencja Grey Group.
więcej
|
Prosto i bez ,,fachowców" od montażu - T-Mobile reklamuje nielimitowany internet domowy (wideo)
T-Mobile Polska rozpoczął kampanię reklamującą wprowadzony właśnie do sprzedaży nielimitowany internet bezprzewodowy. Akcja jest oparta na haśle „Teraz możesz!” i piosence „Easy” w wykonaniu Faith no more.
więcej
|
Kolumbijscy plantatorzy kawy w globalnej kampanii Nespresso (wideo)
Rozpoczęła się ogólnoświatowa kampania reklamowa kawy Nespresso. Marka dzieli się w niej osobistymi historiami plantatorów kawy z Kolumbii, by w ten sposób podkreślić, że to właśnie oni stoją za wysoką jakości tej marki. Autorem reklam jest agencja J. Walter Thompson z Londynu, za media odpowiada MEC.
więcej
|
Milka w nowej kampanii ,,mnoży delikatność" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa pod hasłem „Milka mnoży delikatność” wspierająca czekoladę Milka z portfolio koncernu Mondelez. Działania będą prowadzone w Polsce, Czechach i na Słowacji. Za strategię i kreację odpowiada agencja LiquidThread. Media zaplanował i zakupił Carat.
więcej
|
Latający pies Gazek bohaterem reklam gazu od PGNiG (wideo)
Spółka Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo rozpoczęła zaplanowaną do końca roku kampanię reklamową, w które promuje sprzedaż gazu. Brand hero marki jest Gazek. Za kreację reklam odpowiada agencja Brasil.
więcej
|
Wysoki standard jazdy i wyposażenia w nowej kampanii Hyundaia i30
Wystartowała nowa kampania reklamowa samochodu Hyundai i30 nowej generacji. Importer zwraca w niej uwagę na wysoki standard jazdy oraz wyposażenia. Działania realizują agencje Opus B i Havas Media.
więcej
|
Ruszyła kampania zachęca do ostrzegania się przed burzami (wideo)
W internecie trwa kampania społeczna przekonująca do wzajemnego ostrzegania się przed burzami i ich skutkami. Działania reklamowe zrealizowała należąca do Grupy DDB agencja Adapter we współpracy z HMD Global.
więcej
|
Katarzyna Ramus przeszła z Wirtualnej Polski do AdNext
Na początku września br. do zespołu grupy AdNext dołączyła Katarzyna Ramus, która objęła stanowisko business development directora. Wcześniej przez 12 lat pracowała w Grupie Wirtualna Polska.
więcej
|
Empik otwiera kolejne księgarnie Mole Mole, ale nie planuje ich kampanii reklamowej
Grupa Empik zapowiada intensywny rozwój swojego nowego konceptu sklepów - w najbliższych dwóch miesiącach planuje otworzyć osiem nowych księgarń pod marką Mole Mole. Na obecnym etapie nie planuje jednak kampanii reklamowej wspierającej nowe otwarcia.
więcej
|
|
|
Bauer zamyka warszawską redakcję ,,PC Format" i zwalnia cały zespół, odchodzi Marek Konderski
Wydawnictwo Bauer likwiduje warszawską redakcję miesięcznika „PC Format” i rozstaje się z jej redaktorem naczelnym Markiem Konderskim - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowe prawo prasowe: brak autoryzacji nie będzie przestępstwem, do 6 godzin dla dziennika i ,,internetu"
Sejmowa komisja kultury i środków masowego przekazu jednogłośnie przyjęła we wtorek rządowy projekt nowelizacji prawa prasowego. Obejmuje on m.in. istotne zmiany w autoryzacji tekstów, które mają uniemożliwić blokowanie publikacji w internecie czy na papierze. - Projekt nie budzi kontrowersji, jestem przekonana, że do końca roku uda się go uchwalić w Sejmie - mówi dla portalu Wirtualnemedia.pl Iwona Śledzińska-Katarasińska, przewodnicząca komisji.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" z cyklem o wizjonerach projektujących przyszłość. ,,Chcemy zrozumieć, co ich napędza"
„Gazeta Wyborcza” zaczyna nowy cykl, opisujący wizjonerów i innowatorów - „Jutronauci. Sięgaj za horyzont”. Będzie to cykl spotkań z ludźmi kreującymi przyszłość, wspierany internetowymi oraz gazetowymi publikacjami. Za projekt odpowiada Iwona Pawluk z Agory, a sponsorem jest Kulczyk Investments.
więcej
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży w I półroczu 2017 roku
W pierwszym półroczu br. w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycji lidera umocnił się magazyn „Auto-Moto” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dziennikarze ,,Wyborczej" na demonstracji Greenpeace. ,,Obserwowali wydarzenie i przygotowywali relację"
W poniedziałek po południu w trakcie demonstracji Greenpeace Polska policja wylegitymowała uczestników pikiety. Byli wśród nich dziennikarze i współpracownicy „Gazety Wyborczej”. - Reporterzy relacjonowali to wydarzenie i przygotowywali relację na żywo dla działu wideo Wyborcza.pl - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl redakcja „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
Małpa nie ma praw do selfie, które zrobiła, ale 25 proc. honorariów za nie fotograf przekaże organizacji PETA
David Slater zawarł ugodę z organizacją PETA dotyczącą selfie, które małpa makak zrobiła jego aparatem fotograficznym w 2011 roku. Fotograf zgodził się przekazywać organizacji 25 proc. swoich przyszłych dochodów z praw do tych zdjęć. Sąd uznał jednak, że małpa nie ma praw autorskich do tych fotografii.
więcej
|
|
|
YouTube, Interia i Cda w dół - Ceneo z dużym wzrostem. Zmiany w badaniu Gemius/PBI
W sierpniu br. znaczące spadki zasięgów w skali miesiąca zanotowały YouTube, Grupa Interia.pl, Grupa Edipresse.pl i Cda.pl. Natomiast dużo zyskały pod tym względem Grupa Polska Press, Ceneo.pl i Grupa TVN. Badaniu Gemius/PBI wprowadzono kilka zmian, głównie dotyczących statystyk dziennych i tygodniowych.
więcej
|
Szkoły z bezpłatnym internetem o szybkości 100 Mb/s od 2018 roku
W 2018 r. szkoły podstawowe i ponadpodstawowe uzyskają bezpłatny dostęp do szerokopasmowego internetu na poziomie 100 Mb/s - przewiduje przygotowany przez ministra cyfryzacji projekt ustawy o Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej przyjęty we wtorek przez rząd.
więcej
|
Facebook testuje opcję zapisywania i oglądania offline treści wideo
Facebook prowadzi testy nowego rozwiązania o nazwie Instant Videos pozwalające na ściągnięcie zapisanie w smartfonie wybranego klipu wideo i obejrzenie go później bez połączenia z internetem. W przyszłości taka opcja ma funkcjonować między innymi na platformie Watch.
więcej
|
,,Alicja w Krainie Czarów", ,,Nad Niemnem" i ,,Ojciec chrzestny" w kampanii Empik.com (wideo)
Szalony Kapelusznik z „Alicji w Krainie Czarów” parzący kawę w nowoczesnym ekspresie i Emilia Korczyńska z „Nad Niemnem” cierpiąca z powodu globusa w nowej kampanii Empik.com mają zwracać uwagę na nowe kategorie produktowe tego sklepu internetowego. Kampanię przygotowała agencja Grey Group.
więcej
|
Serwis MobiDeal.pl pomoże wybrać nowy samochód u dealera
Na połowę października 2017 roku przewidziano start serwisu motoryzacyjnego MobiDeal.pl, który ma kojarzyć kupujących z dealerami samochodów w całej Polsce i upraszczać proces zakupu nowych aut. Jak dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl w pierwszym etapie dostępnych będzie kilkudziesięciu sprzedawców najbardziej popularnych marek, a z czasem serwis chce objąć ponad połowę rynku nowych samochodów w Polsce.
więcej
|
Polski Fundusz Rozwoju uruchamia portal dla startupów
Polski Fundusz Rozwoju (PFR) uruchomił startup.pfr.pl - portal mający wspierać polskie startupy na różnych etapach ich rozwoju. Młode firmy mają znaleźć w serwisie wsparcie dotyczące przydatności ich produktu, znalezienia inwestora czy innych źródeł finansowania. - Finansowanie innowacji jest jednym z naszych priorytetów - zapewnia Paweł Borys, prezes Polskiego Funduszu Rozwoju.
więcej
|
|
|