|
|
|
|
|
|
|
2 mln widzów pierwszego odcinka ,,Diagnozy". TVN liderem w 16-49
Pierwszy odcinek nowego serialu TVN „Diagnoza” zgromadził przed telewizorami średnio 1,97 mln widzów. Stacja w czasie jego emisji była liderem w rynku - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Geniusz 2" w 2018 roku w National Geographic. Antonio Banderas zagra Pabla Picassa
W 2018 roku National Geographic rozpocznie emisję drugiej serii antologii „Geniusz”. Tym razem bohaterem cyklu będzie Pablo Picasso, w postać którego wcieli się Antonio Banderas.
więcej
|
Przemysław Wenerski pracuje przy ,,Magazynie śledczym Anity Gargas" w TVP1
Przemysław Wenerski rozpoczął pracę jako redaktor nadzorujący program TVP1 „Magazyn śledczy Anity Gargas” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pierwszy przygotowany przez niego odcinek Jedynka wyemitowała wczoraj.
więcej
|
Cyfrowy Polsat zwiększa pojemność na satelicie. "Rozwój oferty, poprawa jakości obrazu"
Grupa Cyfrowy Polsat podpisała wieloletni kontrakt z Eutelsat Communications na wynajem kilku transponderów satelitarnych, dzierżawiąc dodatkową pojemność na Hot Bird.
więcej
|
Koncert ,,Jan Pietrzak. Z PRL-u do Polski" podczas 54. KFPP w Opolu
W sobotę, 16 września w ramach 54. Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu odbędzie się koncert „Jan Pietrzak. Z PRL-u do Polski”.
więcej
|
TVP Seriale, Stopklatka TV i Polsat Film z najwyższą oglądalnością
W sierpniu br. pozycję niekwestionowanego lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Paramount Channel HD, a liderem spadków był Universal Channel.
więcej
|
Haitong Bank rekomenduje kupno akcji Play i Cyfrowego Polsatu, sprzedaj dla Orange Polska
Analitycy Haitong Bank w najnowszym raporcie dla rynku telekomów, wydają rekomendację kupna akcji Play i Cyfrowego Polsatu oraz sprzedaży akcji Orange Polska. Neutralną ocenę otrzymała Netia.
więcej
|
,,Azja Express. Domówka" - nowa produkcja Player.pl
Platforma Player.pl (Grupa TVN) udostępniła własną produkcję „Azja Express. Domówka”, w którym uczestnicy reality-show „Azja Express” oglądają odcinki programu.
więcej
|
Player.pl w zupełnie nowej odsłonie z programami nc+ i funkcją przewijania kanałów na żywo
W czwartek portal Player.pl (Grupa TVN) udostępnił dla wszystkich użytkowników nową wersję serwisu, w której zmieniono logotyp i grafikę oraz całkowicie przebudowano interfejs. W ofercie Playera pojawiło się siedem kanałów i wiele serii programów wyprodukowanych dla platformy nc+. - Dzisiaj serwis jest dużo bardziej intuicyjny i wygodniejszy w obsłudze - wyjaśnia Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN ds. dystrybucji treści i rozwoju biznesu.
więcej
|
|
|
Apple i Amazon walczą o prawa do Jamesa Bonda
Koncerny Apple i Amazon włączyły się do gry o uzyskanie praw do dystrybucji i franczyzy związanej z filmami o Jamesie Bondzie. Dotąd w wyścigu do agenta 007 obecne były Sony i Warner Bros, a sama marka jest wyceniana na 2 do 5 miliardów dolarów.
więcej
|
WPP łączy domy mediowe MEC i Maxus w Wavemaker
Koncern marketingowy WPP ogłosił międzynarodową fuzję swoich domów mediowych MEC i Maxus (należących do struktury GroupM). Razem będą działały jako Wavemaker, a globalnym szefem został Tim Castree. Fuzja dotyczy 90 krajów, m.in. Polski.
więcej
|
Mediacap z 30,2 mln zł wpływów i 2,7 mln zł zysku EBITDA, 9,5 mln zł z Opinie.pl, TalentMedia i Plastream
W pierwszej połowie br. holding marketingowo-technologiczny Mediacap zanotował 30,2 mln zł wpływów ze sprzedaży, 0,8 mln zł zysku brutto i 2,7 mln zł skorygowanego zysku EBITDA. Przychody z platform technologicznych Opinie.pl i Plastream oraz sieci youtuberskiej TalentMedia wyniosły 9,5 mln zł.
więcej
|
,,Bo prosto znaczy bezpiecznie" - mBank reklamuje ubezpieczenia od AXA (wideo)
Ruszyła kampania mBanku reklamująca ofertę ubezpieczeń dostarczanych przez firmę AXA. Akcja jest realizowana pod hasłem „Bo prosto znaczy bezpiecznie”.
więcej
|
Krzysztof Różycki: z Avon Cosmetics Polska do Meetrics
Do zespołu firmie Meetrics dołączył Krzysztof Różycki, obejmując stanowisko menedżera ds. kluczowych klientów. Przez kilka ostatnich lat pracował w Avon Cosmetics Polska jako digital activation coordinator.
więcej
|
Sponsorami polskiego futbolu firmy budowlane i transportowe, niezaangażowane banki i telekomy
Wśród sponsorów piłki nożnej w Polsce, najliczniej reprezentowaną grupą są firmy z branży budowlanej i transportowej. Za to, odwrotnie niż na zachodzie Europy, niemal niewidoczne są instytucje finansowe oraz firmy telekomunikacyjne - wynika z analizy Deloitte.
więcej
|
Wady, które pozwalają się wyróżnić w tłumie motywem przewodnim nowej reklamy Diesla (wideo)
Marka odzieżowa Diesel rozpoczęła nową, wizerunkową kampanię. Jej głównym elementem jest trwający ponad dwie minuty spot pod hasłem „Go with the flaw”. To pierwsza reklama autorstwa agencji Publicis Italy.
więcej
|
Dentsu tworzy sieć Mamalab
Dentsu uruchomiła w regionie Azji i Pacyfiku specjalną sieć marketingową MamaLab, która zajmie się obsługą marketerów, którzy swoje produkty i usługi adresują do matek. Jednocześnie sieć wprowadza politykę kadrową przyjazną matkom.
więcej
|
Water Planet i Novela TV w ofercie Polsat Media
Od 1 października Polsat Media będzie sprzedawać czas reklamowy w kanałach Water Planet i Novela TV (należących do Polcast Italia).
więcej
|
Urszula Kupraszewicz szefem pionu komunikacji marketingowej w Kaufland Polska Markety
Urszula Kupraszewicz została dyrektorem pionu komunikacji marketingowej w Kaufland Polska Markety - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pracowała w banku Citi Handlowy.
więcej
|
Produkty Nestlé promowane loterią w sklepach Kaufland
W sklepach Kaufland pod hasłem „Na która Toyotę masz ochotę od Nestlé?” rozpoczęła się loteria promująca wybrane produkty Nestlé, takie jak m.in. Lion, Nesvita, Winiary, Kit Kat i Nescafé.
więcej
|
San Markos autorem nowej strategii komunikacji Sidoluxu
Firma Lakma Strefa rozpoczyna współpracę z agencją reklamową San Markos, która zajmuje się obsługą reklamową marki środków czystości Sidolux oraz środków piorących Perlux.
więcej
|
Studio graficzne Epic Dreams zmienia się w agencję interaktywną
Krakowskie studio graficzne Epic Dreams rozszerzyło zakres działalności, stając się agencją interaktywną. Firma nawiązała także współpracę z domem mediowym Sales&More.
więcej
|
LOT ogłasza promocję na bilety do Europy, Azji i Ameryki Północnej, ceny od 199 zł
LOT uruchomił promocję na wszystkie połączenia do Europy, Azji i Ameryki Północnej. Od 6 do 19 września bilety można kupić od 199 złotych. Promocja obejmuje ofertę połączeń z kilku miast w Polsce.
więcej
|
Śląskie Kamienice promują się w telewizji i internecie z okazji wejścia na giełdę
Spółka Śląskie Kamienice zadebiutowała na giełdzie NewConnect, z tej okazji przygotowała promocyjny spot reklamowy. Za jego kreację odpowiada katowicka agencja Brodata Małpa.
więcej
|
PKO BP z ofertą dla najmłodszych w promocji ,,Konto na nowy rok szkolny"
Ruszyła promocja banku PKO BP „Konto na nowy rok szkolny". Za otwarcie konta dla dziecka można otrzymać bon o wartości 50 zł do wykorzystania w sklepie internetowym sieci Empik. Za przygotowanie promocji odpowiada dział wewnętrzny PKO BP.
więcej
|
Aneta Wloczek account managerem w Abanana
Do zespołu agencji komunikacji marketingowej Abanana dołączyła Aneta Wloczek, która objęła stanowisko account managera.
więcej
|
|
|
,,Gazeta Pomorska" na czele sprzedaży w lipcu, ,,Dziennik Bałtycki" stracił najwięcej
W lipcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Bałtycki”.
więcej
|
Agora wycofuje się z promocji książki o Lechu Wałęsie. ,,Nie spodobał się fragment o jednym z polityków"
Agora wycofała się ze współorganizowania spotkania autorskiego Cezarego Łazarewicza i Andrzeja Bobera, którzy mieli promować swoją nową książkę o Lechu Wałęsie. Nie będzie też promowania książki na łamach „Gazety Wyborczej”. - Kierownictwu redakcji nie spodobał się fragment wypowiedzi prezydenta o jednym z polityków - informuje Łazarewicz.
więcej
|
Aplikacja Upday z dużymi wzrostami, 4,5 miliona użytkowników w pół roku
Koncern Axel Springer ujawnił, że prowadzona przez niego mobilna aplikacja newsowa Upday ma obecnie 13 milionów użytkowników miesięcznie. To znaczący wzrost w porównaniu z lutym 2017 roku, gdy platforma notowała 8,5 miliona odbiorców. Każdego dnia Upday generuje 4 miliony odsłon u wydawców współpracujących z aplikacją.
więcej
|
Wydawca ,,Super Expressu" przeprasza Michała Tuska za tekst dot. OLT Express
W serwisie internetowym „Super Expressu” pojawiły się przeprosiny od wydającego dziennik Muratora dla Michała Tuska za tekst z sierpnia 2012 roku sugerujący, że Tuskowi w związku z pracą dla OLT Express grozi do 10 lat więzienia.
więcej
|
|
|
Strony główne: WP bliżej Onetu, mocno w dół Gazeta.pl, TVN24.pl i o2.pl przyciągają najbardziej
Wśród czołowych portali horyzontalnych najpopularniejszą stronę główną pod względem liczby użytkowników i odsłon ma Onet, przy czym zmalała jej przewaga nad stroną WP.pl. Największe spadki zasięgu w skali roku zanotowały strony główne Gazeta.pl i TVN24.pl, ta druga osiągnęła też najdłuższy średni czas korzystania przez odwiedzającego.
więcej
|
TVN i Cyfrowy Polsat współpracują z Onetem: Player.pl i Ipla dostępne na VoD.pl
Treści z serwisów Player.pl (Grupa TVN) i Ipla (Cyfrowy Polsat) zostały udostępniona także jako dział serwisu VoD.pl (Grupa Onet-RAS Polska). - Dzięki rozpoczętej dziś współpracy promocyjnej z Onet.pl, będziemy mogli w znaczący sposób poszerzyć zasięg platformy Player.pl - uzasadnia Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN ds. dystrybucji treści i rozwoju biznesu.
więcej
|
WhatsApp zaoferuje firmom nowe możliwości kontaktu z klientami
Należący do Facebooka komunikator WhatsApp rozpoczął testowanie nowego rozwiązania skierowanego do firm, które ma pozwalać im na nawiązywanie łatwiejszego kontaktu z potencjalnymi klientami obecnymi na platformie. W trakcie prób jest aplikacja WhatsApp Business dla mniejszych firm oraz narzędzia dla dużych korporacji, a jednym z testowych partnerów zostały linie lotnicze KLM.
więcej
|
,,Azja Express. Domówka" - nowa produkcja Player.pl
Platforma Player.pl (Grupa TVN) udostępniła własną produkcję „Azja Express. Domówka”, w którym uczestnicy reality-show „Azja Express” oglądają odcinki programu.
więcej
|
|
|