|
|
|
|
|
|
|
,,Jaka to melodia?" przed ,,Wiadomościami" nie tak silna jak po ,,Teleexpressie". TVP1 słusznie wycofała się ze zmiany? (opinie)
Przesuwając „Jaka to melodia?” na późniejszą godzinę, TVP1 starała się zapewnić lepszy start „Wiadomościom” pod względem oglądalności, ale rozbiła przy tym stały układ po godz. 17, na który składają się „Teleexpress”, „Jaka to melodia?” i „Klan”. Mimo to stacja mogłaby na dłużej testować nową porę emisji teleturnieju - analizują eksperci z domów mediowych Codemedia i UM.
więcej
|
TVN24 najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w sierpniu. TVP Info z największym wzrostem
W sierpniu br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24. Na czele wzrostów uplasowało się TVP Info, a najwięcej straciła Telewizja Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Daria Widawska, Grażyna Wolszczak, Michel Moran i Robert Sowa we wspólnej akcji Prymatu i TVN (wideo)
Firma Prymat, producent przypraw, we współpracy z telewizją TVN rozpoczęła akcję promocyjną pod hasłem „Mistrz Smaku”. W jej ramach Daria Widawska, Grażyna Wolszczak, Michel Moran i Robert Sowa wybiorą Mistrza Smaku.
więcej
|
Anna Polony, Barbara Kraftówna i Piotr Adamczyk zagrają w spektaklu ,,Biesiada u hrabiny Kotłubaj". Emisja w TVP1
Aktorzy i realizatorzy rozpoczęli próby do nagrania spektaklu na podstawie „Biesiady u hrabiny Kotłubaj” Witolda Gombrowicza. Przedstawienie wyemituje TVP1 w ramach pasma Teatr Telewizji.
więcej
|
Liczba reklam w polskich stacjach telewizyjnych wzrosła o 19 proc.
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w sierpniu 2017 roku były o 6 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Paradokument o skrzywdzonych kobietach jesienią w Polsat Cafe
W jesiennej ramówce Polsat Cafe pojawi się nowy paradokument „Skrzywdzone” oraz program „Po drugiej stronie lustra”.
więcej
|
Duży spadek oglądalności TVP1 w dni powszednie w access prime-time. Słabe wyniki ,,Klanu", ,,Rodzina wie lepiej" i ,,Jaka to melodia?"
TVP1 w zeszłym tygodniu w dni powszednie w paśmie 17.00-20.00 oglądało średnio 1,11 mln widzów, o 980 tys. osób mniej niż w sezonie 2016/2017 i o 90 tys. mniej niż tydzień wcześniej. Przyczyną tego spadku są niskie wyniki oglądalności nowych odcinków „Klanu” (868 tys.) i teleturnieju „Jaka to melodia” (728 tys.) oraz słaby debiut audycji „Rodzina wie lepiej (580 tys.) - raport portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
,,Trzecia Strona Księżyca" znika z anteny Trójki. ,,Zastanowimy się nad powrotem w przyszłym roku"
Dyrekcja radiowej Trójki po 11 latach zdjęła z anteny audycje „Trzecia Strona Księżyca”, budząc oburzenie wiernych słuchaczy. Po protestach dyrektor Wiktor Świetlik rozważy możliwość powrotu programu na antenę, jednak stanie się to nie wcześniej, niż w styczniu 2018 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
RMF FM uruchamia dwa serwisy tematyczne: Bajeczna Polska i Twoje zdrowie. ,,Informacje dla pacjentów i ich rodzin"
Stacja RMF FM uruchomiła dwa nowe serwisy internetowe. Bajeczna Polska to strona turystyczno - krajoznawcza dla aktywnych użytkowników. Z kolei platforma Twoje Zdrowie oferuje materiały oraz poradniki związane z szeroko pojętymi kwestiami zdrowotnymi. - Nasz portal stawia na treści wideo. Przede wszystkim będą to nagrania z ekspertami w roli głównej – debaty, wideoczaty i wywiady - zapowiada w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Ewa Kwaśny, redaktor naczelna serwisu Twoje Zdrowie.
więcej
|
|
Radio Szczecin liderem w Szczecinie. Trójka wyprzedziła RMF FM
Liderem rynku radiowego w Szczecinie w okresie od lutego do lipca br. było Radio Szczecin. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Trójka, która wyprzedziła RMF FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Anna Lubowska szefową GroupM w Polsce. ,,Potrafi zarządzać biznesem" (opinie)
Nominacja Anny Lubowskiej na stanowisko CEO GroupM w Polsce może być przejawem centralizacji zarządzania wszystkich agencji GroupM. To osoba, która zarządza biznesem tak, by zapewnić dla sieci pożądane wyniki - komentują dla Wirtualnemedia.pl Małgorzata Węgierek, Tadeusz Żórawski i Jakub Potrzebowski.
więcej
|
Daria Widawska, Grażyna Wolszczak, Michel Moran i Robert Sowa we wspólnej akcji Prymatu i TVN (wideo)
Firma Prymat, producent przypraw, we współpracy z telewizją TVN rozpoczęła akcję promocyjną pod hasłem „Mistrz Smaku”. W jej ramach Daria Widawska, Grażyna Wolszczak, Michel Moran i Robert Sowa wybiorą Mistrza Smaku.
więcej
|
Liczba reklam w polskich stacjach telewizyjnych wzrosła o 19 proc.
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w sierpniu 2017 roku były o 6 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Rusza pierwszy brytyjski sklep Reserved, kampania billbordowa na ulicach Londynu
Dzisiaj w Londynie otwarto pierwszy na Wyspach Brytyjskich sklep marki Reserved, należącej do koncernu LPP. Wydarzenie promowane jest kampanią outdoorową w stolicy Wielkiej Brytanii.
więcej
|
Philips, Nivea i Axe czołowymi markami pielęgnacyjnymi w reklamie wideo online
Co drugi polski internauta miał w lipcu do czynienia z reklamą wideo online produktów z branży pielęgnacja i higiena – wynika z badań gemiusAdReal. Wśród reklamowanych marek największy zasięg w sieci zbudowały Philips, Nivea i Axe. YouTube, Facebook i serwisy Grupy Onet.pl byli największymi wydawcami.
więcej
|
Elżbieta Mudź po ponad dwóch latach rozstała się z firmą Orkla Care
Elżbieta Mudź po ponad dwóch latach pracy na stanowisku dyrektora marketingu pionu kosmetycznego rozstała się z firmą Orkla Care, do której należą takie marki kosmetyków jak Soraya i Dermika. Jej obowiązki przejęli Michał Drozd i Joanna Baś-Marjańska.
więcej
|
Adam Kaczanowski: z J. Walter Group Thompson Poland do H2O Creative
Z początkiem września do zespołu agencji H2O Creative dołączył Adam Kaczanowski. Objął nowo utworzone stanowisko creative group head. Poprzednio pracował m.in. w agencjach J. Walter Thompson Group Poland i Just.
więcej
|
Ikea i Traficar wchodzą we współpracę. Ułatwią klientom transport dużych zakupów
Od poniedziałku, 4 września, klienci robiący zakupy w Ikea w Krakowie, aby przewieźć meble czy inne towary, mogą wypożyczyć samochód dostawczy Traficar. To efekt współpracy obu firm.
więcej
|
Matka Natura w kampanii soków bez cukru Leon Hortex (wideo)
Ruszyła kampania promująca soki bez dodatku cukru Leon, produkowane przez Hortex. Za przygotowanie kampanii odpowiadają Agencja 2012, Studio Papaya Films oraz OMD.
więcej
|
Pochwała życia rodzinnego w kampanii Ikea ,,Niech żyje Dom"
Ikea wystartowała z jesienną kampanią promująca nowości katalogowe. Za działania pod hasłem „IKEA. Niech żyje dom!” odpowiadają Saatchi & Saatchi IS oraz MEC.
więcej
|
Anna Lubowska przechodzi z MEC na szefową GroupM w Polsce
Anna Lubowska objęła funkcję CEO struktury marketingowej GroupM (należącej do koncernu WPP) w Polsce. Poprzednio przez prawie 20 lat pracowała w domu mediowym MEC (wchodzącym w skład GroupM), a wcześniej - w agencjach JWT/Parintex i Y&R.
więcej
|
Black Enerygy Drink z pierwszą kampanią w Bułgarii
Należąca do Food Care marka napoju energetycznego Black Energy Drink wystartowała z pierwszą kampanią wizerunkową i konsumencką w Bułgarii. Materiały promocyjne przygotowały dział wewnętrzny Food Care oraz agencja Bridge2Fun.
więcej
|
,,Wygraj dom z natury po raz wtóry" - Hochland promuje Almette
Hochland Polska po sukcesie ubiegłorocznej loterii konsumenckiej marki Almette wznawia akcję pod hasłem „Wygraj dom z natury po raz wtóry”. Będzie ją wspierać kampanią reklamową przygotowaną we współpracy z agencjami GPD i Value Media. Za obsługę loterii odpowiada z kolei Grasp Group.
więcej
|
Jan Roman za Artura Malinowskiego kieruje działem nowego biznesu domu mediowego Carat
Jan Roman, ostatnio związany z PHD Media Direction z początkiem września dołączył do zespołu domu mediowego Carat Polska, należącego do Dentsu Aegis Network Polska. Objął stanowisko new business & business development directora.
więcej
|
Nova Group i menedżerowie Grupy 4fun Media chcą kupić 4,44 proc. jej akcji po 6 zł
Spółka Nova Group, główny akcjonariusz Grupy 4fun Media, w porozumieniu z Rafałem Baranem, Anetą Parafiniuk, Michałem Parafiniukiem i Dariuszem Stokowskim oraz firmą Mayas Basic Concept Limited, wezwali innych akcjonariuszy do sprzedaży 182,9 tys. akcji 4fun Media stanowiących 4,44 proc. kapitału spółki. Proponują cenę 6 zł za akcję.
więcej
|
Bartłomiej Osęka, Małgorzata Igańska, Konrad Drzewiński i Agata Kabengele awansowali w Filmweb
Bartłomiej Osęka, Małgorzata Igańska, Konrad Drzewiński i Agata Kabengele awansowali w dziale sprzedaż Filmweb. Oseka i Igańska objęli stanowisko sales group heada, a Drzewiński i Kabengele - senior sales managera.
więcej
|
Lidl przeprosił internautów urażonych usunięciem krzyża z opakowań marki Eridanous
Lidl Polska usunął krzyż z wizerunku greckiej świątyni na opakowaniach produktów własnej marki Eridanous. Niektórzy klienci skrytykowali to na facebookowym profilu firmy, a ta odpowiada: „Rozważymy przywrócenie krzyża w trakcie projektowania kolejnych odsłon akcji”. Austriacki Lidl oficjalnie przeprasza za usuwanie krzyża i nazywa to „oczywistym błędem”.
więcej
|
,,Nauka przez zabawę naprawdę działa!" w reklamach platformy Squla
Rusza kampania reklamowa platformy edukacyjnej Squla.pl. Działania będą prowadzone w telewizji, prasie (m.in. dziennikach Grupy Polska Press) i szkołach podstawowych.
więcej
|
Natalia Szroeder ambasadorką lakierów hybrydowych Nails Company
Wokalistka Natalia Szroeder nawiązała współpracę z producentem lakierów hybrydowych Nails Company. Jako ambasadorka marki będzie sygnowała własnym nazwiskiem kolekcję jesienno-zimową lakierów.
więcej
|
|
|
Piotr Zaremba nie jest już wicenaczelnym ,,Sieci". ,,Zmienia formułę aktywności dziennikarskiej"
Piotr Zaremba zrezygnował z funkcji zastępcy redaktora naczelnego tygodnika „Sieci”, ale nadal pozostanie publicystą tego tytułu. - Zrobił to, gdyż chce zmienić formułę aktywności dziennikarskiej - informuje Wirtualnemedia.pl Michał Karnowski.
więcej
|
Wszystkie dzienniki ze spadkiem sprzedaży w lipcu, ,,Gazeta Wyborcza" straciła najwięcej
W lipcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Grzegorz Kossakowski odchodzi z Agory, Anna Kryńska-Godlewska i Grzegorz Kania kandydatami do zarządu
Grzegorz Kossakowski zrezygnował z pracy w zarządzie Agory. Kandydatami na jego miejsce są Anna Kryńska-Godlewska i Grzegorz Kania. Uzupełnienie składu zarządu nastąpi podczas nadzwyczajnego walnego zgromadzenia, które ma zostać zwołane do końca roku.
więcej
|
Ewa Ivanova nie pracuje już w ,,Rzeczpospolitej"
Dziennikarka Ewa Ivanova, zajmująca się tematyką prawną, pożegnała się z redakcją „Rzeczpospolitej” (Gremi Media), z którą była związana od początku czerwca br. - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Z zarządu Agory odchodzi Grzegorz Kossakowski nadzorujący AMS i nowe projekty
Grzegorz Kossakowski zrezygnował z funkcji członka zarządu Agory. Pełnił ją od początku 2009 roku, a z firmą był związany od 2000 roku.
więcej
|
|
|
,,Make Poland Great Again" z mieszanym ocenami branży. ,,Przeniesienie bloga do wideo nie jest łatwe, ale to projekt z potencjałem" (opinie)
Firmowany przez Agorę program „Make Poland Great Again” prowadzony przez blogerów Jakobe Mansztajna i Rafał Żabińskiego wywołał żywe reakcje w internecie. Część odbiorców zarzuca mu kalkę podobnych programów i brak dowcipu, branża internetowego wideo w rozmowach z serwisem Wirtualnemedia.pl ma mieszane wrażenia. - Twórcy nie ustrzegli się błędów, ale projekt ma potencjał by dojrzeć, najgorszy śmiech „z puszki” - oceniają Michał Wolniak, Bartek Przybyszewski, Marek Wajda, Maciej Dąbrowski, Adam Golub, Karol Paciorek i Wojciech Jeżowski.
więcej
|
RMF FM uruchamia dwa serwisy tematyczne: Bajeczna Polska i Twoje zdrowie. ,,Informacje dla pacjentów i ich rodzin"
Stacja RMF FM uruchomiła dwa nowe serwisy internetowe. Bajeczna Polska to strona turystyczno - krajoznawcza dla aktywnych użytkowników. Z kolei platforma Twoje Zdrowie oferuje materiały oraz poradniki związane z szeroko pojętymi kwestiami zdrowotnymi. - Nasz portal stawia na treści wideo. Przede wszystkim będą to nagrania z ekspertami w roli głównej – debaty, wideoczaty i wywiady - zapowiada w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Ewa Kwaśny, redaktor naczelna serwisu Twoje Zdrowie.
więcej
|
Zysk netto Sare spadł do 1,8 mln zł, przychody wzrosły do 22,4 mln zł w I poł. 2017 r.
Sare odnotowało 1,8 mln zł zysku netto w I poł. 2017 r. wobec 2,3 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
więcej
|
|
|