|
|
|
|
|
|
|
,,Fakty" liderem programów informacyjnych w sierpniu. ,,Wiadomości" i ,,Teleexpress" straciły ponad pół miliona widzów
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w sierpniu br. były „Fakty”. Wszystkie dzienniki zanotowały spadki oglądalności, a najwięcej straciły „Panorama”, „Teleexpress” i „Wiadomości” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Maciej Orłoś w talk-show ,,Orłoś kontra" w telewizji WP ma być kontrowersyjny
W poniedziałek, 18 września telewizja WP pokaże pierwszy odcinek „Orłoś kontra”, autorskiego talk-show Macieja Orłosia. W programie będą też stale obecni Szymon Jachimek, Wojciech Tremiszewski i duet Mleko Pod Nosem.
więcej
|
TVP1 zamienia miejscami ,,Komisariat" i ,,Jaka to melodia?" po bardzo słabych wynikach oglądalności
W poniedziałek TVP1 dokonała korekty popołudniowej ramówki, zmieniając porę emisji docu-crime „Komisariat” oraz teleturnieju „Jaka to melodia?”. Obie pozycje zamieniły się miejscami.
więcej
|
Rośnie oglądalność ,,24 godzin" w Nowa TV. ,,Obiecujące wyniki"
Informacyjny serwis Nowa TV „24 godziny” od początku emisji ogląda średnio 27 tys. osób. W ostatnich miesiącach audycja zaczęła notować wzrost oglądalności. - Biorąc pod uwagę krótki staż, a przede wszystkim problemy z dystrybucją naziemną (realny zasięg MUX-8 to niespełna 40 proc.) wyniki są obiecujące - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sygut, redaktor naczelny newsów i publicystyki Nowa TV.
więcej
|
TVN24 liderem stacji tematycznych, rekordowy wynik TTV. Super Polsat zyskał najwięcej w czołówce
Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej w sierpniu 2017 roku zajęło TVN24. W rankingu top 25 stacji największym wzrostem pochwalić się mógł Super Polsat, a najwięcej straciła TVP Rozrywka - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP kupiła program od firmy byłego współpracownika Marka Falenty i zatrudniła jego córkę w biurze reklamy
Telewizja Polska kupiła za symboliczną kwotę prawa do emisji programu „E-Sport Planet” od nowej firmy związanej z Marcinem Waszczeniukiem, byłym dyrektorem generalnym Składów Węgla oskarżonym m.in. o kierowanie grupą przestępczą wyłudzającą VAT. Natomiast córka Waszczeniuka przez rok pracowała w biurze reklamy TVP.
więcej
|
,,Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny 3" od 5 września w Czwórce (wideo)
We wtorek, 5 września 2017 roku telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję trzeciego sezonu produkcji „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny”. - Za sukcesem serialu stoi ten sam zespół który stworzył „Policjantki i policjantów”, wielki hit Czwórki - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Monika Galliot Salińska, producentka serialu.
więcej
|
Vivendi z wyższymi przychodami i zyskiem netto, liczba abonentów nc+ stabilna
W pierwszym półroczu 2017 przychody koncernu Vivendi wzrosły o 7,8 procent rok do roku, natomiast zysk netto zwiększył się o 12 procent. Należąca do Vivendi poprzez grupę Canal+ platforma nc+ wykazała nieznaczny przyrost przychodów i stabilną liczbę abonentów przekraczającą 2 miliony.
więcej
|
Udany tydzień TVP2, hitami mecz Dania-Polska, ,,M jak miłość" i ,,Rolnik szuka żony"
W minionym tygodniu największą widownię zgromadził piłkarski mecz Dania-Polska, a na podium znalazły się jeszcze serial „M jak miłość” i reality-show „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji liderem był Polsat, a duży wzrost oglądalności zanotowała TVP2 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,3 mln widzów Wielkiego meczu 2017. TVN liderem rynku
Transmisję z Wielkiego meczu 2017 na antenie TVN oglądało średnio 1,3 mln widzów. Stacja w czasie jego emisji była liderem rynku telewizyjnego. Cały dochód ze sprzedaży biletów oraz wysłanych przez widzów SMS-ów zostanie przekazany na wsparcie Instytutu „Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka”.
więcej
|
,,Nauka jazdy 2" w TTV. Nowi bohaterowie z Krakowa i Śląska
We wtorek 5 września br. stacja TTV rozpocznie emisję drugiego sezonu programu „Nauka jazdy”.
więcej
|
|
|
Magdalena Stużyńska-Brauer i Rafał Królikowski w miniserialu ,,Grześki wracają do szkoły" w Polsacie i WP
Firma Colian będzie promować markę wafli impulsowych Grześki miniserialem na antenie Polsatu. Emisja produkcji „Grześki wracają do szkoły” rusza w przyszły poniedziałek, a główne role grają w niej Magdalena Stużyńska-Brauer i Rafał Królikowski. Za realizację projektu odpowiadają firmy Aldentro i Kolterman Media Communications.
więcej
|
Historia mistrzyni świata w łucznictwie konnym Anny Sokólskiej w spocie Mazdy (wideo)
W internecie i wybranych stacjach telewizyjnych trwa kampania reklamowa samochodów marki Mazda, która ma podkreślać, że najważniejsze jest uczucie jedności. Autorami spotu opowiadającego historię Anny Sokólskiej, mistrzyni świata w łucznictwie konnym, są Lemon Sky JWT, Papaya Films i Tadeusz Śliwa.
więcej
|
Szef piekarni Nowel promuje pieczywo ,,Chrupiące z pieca" w Lidlu (wideo)
Lidl Polska prowadzi kampanię pod hasłem „Chrupiące z pieca” z udziałem Michała Zajezierskiego, wiceprezesa piekarni Nowel. Za działania w telewizji, prasie, radiu i na outdoorze odpowiadają agencje GPD i Havas Media.
więcej
|
McDonald's promuje ,,burgery po Twojemu" (wideo)
Nowa kampania sieci restauracji McDonald’s reklamuje możliwość dowolnego dobierania przez klientów składników do burgerów. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe DDB&tribal, Gutenberg Networks i OMD.
więcej
|
Mateusz Gessler zapewnia ,,bezcenne niespodzianki" w kampanii Mastercard (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa kart płatniczych Mastercard pokazująca, jak spełniane są marzenia różnych osób. Ambasadorem akcji, pod hasłem „Bezcenne niespodzianki”, jest Mateusz Gessler, gospodarz wspieranego przez Mastercard programu „Drzewo marzeń” w TVN.
więcej
|
Karolina Pietz-Drapińska dyrektorem marketingu firmy Komputronik
Komputronik reorganizuje struktury organizacyjne firmy. Stanowisko dyrektor marketingu objęła Karolina Pietz-Drapińska, Sławomir Komiński został dyrektorem sprzedaży omnichannel, a działem e-commerce pokieruje Karol Tokarski.
więcej
|
Chłopiec na gadającej zebrze zamiast Wargorra w reklamach słodyczy Wedel (wideo)
Rusza kampania reklamowa słodyczy Wedel (produkowanych przez Lotte Wedel) oparta na nowej koncepcji kreatywnej, której głównymi bohaterami są chłopiec i niosąca go gadająca zebra. Poprzednio przez dwa lata w reklamach firmy występował kosmita Wargorr.
więcej
|
,,Ty wybierasz!" - ruszyła kampania marki Książęce (wideo)
Kompania Piwowarska rozpoczyna jesienną kampanię marki piwa Książęce. Za działania odpowiadają agencje Ogilvy & Mather, Tank, Platige Image, Lubię to – linked by Isobar i Zenith.
więcej
|
Dzielenie zadłużenia na kawałki w kampanii Ultimo (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa firmy Ultimo zajmującej się windykacją i zarządzaniem wierzytelnościami. Akcję przygotowały Schulz brand friendly i K2 Media.
więcej
|
POT będzie promować akcję ,,Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny"
Na przełomie września i października Polska Organizacja Turystyczna będzie promować ogólnopolską akcję pod hasłem „Polska zobacz więcej-weekend za pół ceny”.
więcej
|
,,Kurpiodobre!" w reklamach wędlin JBB Bałdyga (wideo)
Ruszyła pierwsza duża kampania reklamowa wędlin produkowanych przez firmę JBB Bałdyga. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Kurpiodobre!”, przygotowały firmy Saatchi&Saatchi IS, Film Produkcja, Studio Spot i Blue 449.
więcej
|
Justyna Górecka-Siupik: z OTCF do FoodCare Group, zajmie się marketingiem za granicą
Justyna Górecka-Siupik objęła w FoodCare Group nowo utworzoną funkcję international marketing directora. Poprzednio pracowała w OTCF, a wcześniej była już związana z FoodCare.
więcej
|
Badania fokusowe kobiet w kampanii promującej Ligunin Termostop
Ruszyła ogólnopolska kampania preparatu łagodzącego objawy menopauzy Ligunin Termostop (Oleofarm). Za przygotowanie akcji odpowiada agencja Opus B.
więcej
|
LG Q6 z butami w sieci Play New Balance promowany (wideo)
Rozpoczęła się promocja wspierająca debiut smartfona LG Q6 w ofercie sieci telekomunikacyjnej Play. Towarzyszy temu kampania reklamowa.
więcej
|
Marcin Dabulis creative directorem w agencji Plej
Do zespołu kreacji eventowej agencji Plej dołączył Marcin Dabulis, obejmując stanowisko creative directora.
więcej
|
innogy Polska reklamuje pakiet Moc i Pomoc
Ruszyła kampania reklamowa pakietu Moc i Pomoc oferowanego przez firmę energetyczną innogy Polska. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Red8 i MediaCom Warszawa.
więcej
|
Katarzyna Działkowska: z Polsatu do Cinémobile
Katarzyna Działkowska objęła stanowisko new business& production director w studiu komunikacji marketingowej Cinémobile. Poprzednio związana była z Grupą Polsat.
więcej
|
|
|
Monika Stukonis odchodzi, Marta Drożdż nową naczelną ,,Elle"
Marta Drożdż od października będzie p.o. redaktor naczelnej miesięcznika „Elle” (Burda International Polska). Zastąpi Monikę Stukonis, która po 5 latach rozstała się z redakcją i wydawnictwem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Tomasz Piątek pozwał ,,Gazetę Polską", poszło o książkę ,,Macierewicz i jego tajemnice". "Opublikowali kłamstwa"
Tomasz Piątek, dziennikarz „Gazety Wyborczej”, pozwał redaktora naczelnego „Gazety Polskiej” Tomasza Sakiewicza za to, że ten nie zamieścił sprostowania sierpniowego tekstu Doroty Kani. To pierwszy z kilku przygotowywanych pozwów, kierowanych pod adresem różnych redakcji m.in. za zarzucanie kłamstw w książce „Macierewicz i jego tajemnice”.
więcej
|
Tadeusz Płużański felietonistą ,,Gazety Polskiej"
Szef publicystyki TVP Info Tadeusz Płużański został stałym felietonistą tygodnika „Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie). Poprzednio był na stałe związany z „Super Expressem”.
więcej
|
,,Tele Tydzień" i ,,Tele Świat" na czele w I półroczu, tylko ,,TV 14" na plusie
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w pierwszym półroczu br. był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wiertualnemedia.pl.
więcej
|
Magdalena Wierzchowska po 12 latach pracy odchodzi z ,,Pulsu Biznesu"
Dziennikarka Magdalena Wierzchowska żegna się z „Pulsem Biznesu” (Bonnier Business Polska), gdzie pracowała przez 12 lat. Wcześniej była związana z Euromoney Polska.
więcej
|
|
|