|
|
|
|
|
|
|
Bardzo duże spadki TVP1 i TVP2. ,,M jak miłość" hitem
Liderem oglądalności rynku telewizyjnego w sierpniu br. zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49 był Polsat. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się serial „M jak miłość” oraz mecze ME w siatkówce - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Agnieszka Godlewska nowym prezesem Screen Network, Aneta Parafiniuk członkiem zarządu ds. finansowych
Agnieszka Godlewska objęła stanowisko prezesa spółki Screen Network, zastępując Rafała Barana, a Aneta Parafiniuk została powołana na członka zarządu ds. finansowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Spółka należy do Grupy 4fun Media.
więcej
|
,,Drunk History" nowym programem Comedy Central. Gwiazdy pod wpływem alkoholu odtworzą dzieje Polski
W październiku 2017 roku Comedy Central rozpocznie emisję nowego programu rozrywkowego „Drunk History” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Za jego produkcję odpowiada ATM Grupa.
więcej
|
,,Pytanie na śniadanie" od listopada z wydaniem w niedzielę. ,,Transmisja także w internecie"
Z okazji 15-lecia Dwójkowego programu „Pytanie na śniadanie” prezes TVP Jacek Kurski zapowiedział, że jeszcze w tym roku poranne pasmo zyska niedzielną emisję. Prawdopodobnie nastąpi to pod koniec listopada, a już teraz program ma być transmitowany w internecie.
więcej
|
Telewizja Puls i OLX otwierają serwis z rekwizytami z serialu ,,Lombard. Życie pod zastaw"
W poniedziałek 4 września 2017 roku około godz. 18.20 na stronie olx.pl otwarty zostanie internetowy serwis z rekwizytami, które zagrały w serialu „Lombard. Życie pod zastaw” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Dochód z przedsięwzięcia przeznaczymy na cele charytatywne fundacji TV Puls „Pod Dębem”, pomagającej seniorom - mówi nam Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls.
więcej
|
,,W bliskim planie" nowym programem Alicji Resich-Modlińskej w Polsat News 2. Emisja w piątkowe wieczory
W piątek 22 września 2017 roku Polsat News 2 rozpocznie emisję nowego programu „W bliskim planie”. Poprowadzi go Alicja Resich-Modlińska.
więcej
|
Bartosz Kurek wraca do prowadzenia ,,Śniadania w Radiu ZET"
Dziennikarz Telewizji Polsat Bartosz Kurek wraca do prowadzenia „Śniadania w Radiu ZET”, wspólnego programu publicystycznego Polsat News i Radia ZET. Znikną z niego w lutym br., po sprzeczce z politykiem PiS Pawłem Szefernakerem.
więcej
|
Sprzedanie Discovery 51 proc. udziałów Metro TV podwyższy wynik netto Agory o 11 mln zł
Discovery Polska sfinalizowało kupno od Agory 51,06 udziałów spółki Green Content (nadawcy Metro TV) za 19 mln zł. Agora szacuje, że ta transakcja podwyższy jej tegoroczny wyniki netto o 11,4 mln zł.
więcej
|
Michał Oleszczyk po miesiącu rezygnuje z funkcji wicedyrektora TVP1
Michał Oleszczyk poinformował na Facebooku, że zrezygnował ze stanowiska zastępcy dyrektora TVP1 i odchodzi z Telewizji Polskiej.
więcej
|
,,Wakacje z niespodzianką", ,,Zaklinaczki aligatorów" i ,,Magik" jesienią w Travel Channel
W poniedziałek 4 września na antenie Travel Channel wystartuje jesienna ramówka, w której widzowie obejrzą m.in. „Wakacje z niespodzianką”, „Zaklinaczki aligatorów” i „Magika”.
więcej
|
Telewizja Polska odmówiła emisji reklamy książki Tomasza Piątka o Antonim Macierewiczu
Telewizja Polska nie chce pokazywać spotu reklamującego książkę Tomasza Piątka opisującą kontrowersyjne znajomości ministra obrony narodowej Antoniego Macierewicza. - Treść reklamy (niezależnie od zawartości samej książki) sugeruje, że książka w negatywnym świetle ukazuje A. Macierewicza, stanowiąc wyraz jedynie poglądów autora - uzasadnił nadawca.
więcej
|
Producent ,,Wyspy przetrwania": do bólu realistyczny reality-show, koszty produkcji są tajemnicą (wywiad)
Portal Wirtualnemedia.pl rozmawia z producentem Maciejem Myszką, który z ramienia Telewizji Polsat pracuje nad nowym reality-show „Wyspa przetrwania”, m.in. o francuskim formacie „Koh-Lanta”, możliwości lokowania produktów w programie i kosztach produkcji widowiska.
więcej
|
Discovery z trzema autorskimi programami na Facebook Watch
Koncern Discovery Communications wyprodukował ekskluzywne serie trzech własnych programów, które zostaną wyemitowane wyłącznie na platformie Facebook Watch. Pierwszą premierę zaplanowano w pierwszej połowie września.
więcej
|
Dziesięć nowości we wrześniowej ramówce Food Network
We wrześniu 2017 roku Food Network rozpocznie emisję dziesięciu nowych programów: „Wyjątkowe słodycze”, „Polowanie na torty”, „Ratunku, mój biznes pada!”, „Mordercza kuchnia”, „Posiekani”, „Kulinarny rejs po Polsce”, „Wiem, co jem”, „Lokalne smaki według Amy”, „Kulinarne wyzwanie na Filipinach” i „Proste gotowanie z Kelsey”.
więcej
|
Fox+ jesienią dostępny dla niemieckich widzów
Fox Networks Group ogłosił wprowadzenie na rynek niemiecki usługi wideo na żądanie Fox+. Od października tego roku korzystać z niej będą mogli abonenci Deutsche Telekom.
więcej
|
,,Make Up Challenge" - nowe show na Player.pl, w jury Karolina Gilon
Jesienią na Player.pl zadebiutuje nowe show „Make Up Challenge". W jury programu zasiądzie Karolina Gilon. Prowadzącą została makijażystka Magdalena Pieczonka.
więcej
|
Stopklatka wzięła na rok do 2 mln zł kredytu na bieżącą działalność
Spółka Stopklatka, nadawca kanału Stopklatka TV, zaciągnęła do 2 mln zł kredytu na finansowanie bieżącej działalności. Ma go spłacić do końca sierpnia przyszłego roku.
więcej
|
Rodzina, przyjaciele i współpracownicy pożegnali Grzegorza Miecugowa
Był dla nas wzorem dziennikarstwa, pokazał, że to sposób na życie; będzie nam brakować jego ciepła i dowcipu - tak mówili rodzina, współpracownicy i przyjaciele o zmarłym dziennikarzu Grzegorzu Miecugowie, który w piątek spoczął na Cmentarzu Wojskowym na Powązkach.
więcej
|
Polsat na czele oglądalności, TVN24 najwyżej wśród kanałów tematycznych (top 150 stacji)
W lipcu br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym był Polsat. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotował TVN24, a z nowych kanałów najwyżej uplasował się Super Polsat. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Szykuje się ostra walka o widza: zachowawczy TVN, come back zakurzonych formatów TVP, nowości Polsatu liderami pasm
Największy znak zapytania stoi przed produkcjami TVP - mocna mieszanka zakurzonych formatów i nowości programowych może zahamować negatywny trend. Nowości Polsatu są mocnymi pretendentami do zostania liderami swoich pasm. TVN z kolei podszedł do swojej ramówki najbardziej zachowawczo, inwestując głównie w sprawdzone już formaty - jesienne ramówki ogólnopolskich nadawców ocenia Mariusz Kukwa, multiscreen manager z domu mediowego Vizeum Polska.
więcej
|
Klaudiusz Pobudzin do dziennikarzy TVP: w rocznicę II wojny światowej mówić ,,Niemcy", a nie ,,hitlerowcy"
Dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Klaudiusz Pobudzin polecił dziennikarzom programów informacyjnych i publicystycznych Telewizji Polskiej, żeby opisując rocznicę wybuchu II wojny światowej posługiwali się określeniem „Niemcy”, a nie „hitlerowcy” czy „naziści”.
więcej
|
"Wataha 2" - zobacz jak wygląda zima w Bieszczadach
Do sieci trafił zwiastun i materiał z planu nowego sezonu serialu "Wataha". Premiera drugiego sezonu "Watahy" zaplanowana jest na 15 października w HBO i HBO GO.
więcej
|
Jeszcze bardziej tajemniczy teaser "Belfra 2"
Canal+ zaprezentował kolejną zapowiedź 2. sezonu serialu "Belfer". Jest jeszcze bardziej tajemniczo.
więcej
|
Multimedia Polska ze spadkiem wpływów i zysku. Więcej z telewizji, mniej z internetu i telefonii
W minionym półroczu Grupa Multimedia Polska zanotowała 343,3 mln zł wpływów ze sprzedaży i 10,83 mln zł zysku netto. Wzrosły przychody firmy z usługi telewizyjnej, a zmalały z telefonicznej i internetowej.
więcej
|
|
|
Eurozet uruchamia Meloradio. Wśród prowadzących Jarosław Budnik, Andrzej Sołtysik i wróżbita Maciej
W poniedziałek 4 września br. o godz. 6.00 Grupa Eurozet zastąpi rozgłośnię Radio ZET Gold nowym brandem Meloradio. W playliście stacji znajdą się współczesne przeboje oraz utwory sprzed lat, a własne audycje poprowadzą m.in. Jarosław Budnik, Andrzej Sołtysik, Piotr Sworakowski czy wróżbita Maciej. Redaktorem naczelnym został Kamil Dąbrowa.
więcej
|
|
Żąda, Wrona, Baron i Stoparczyk z autorskimi audycjami w radiowej Trójce, wraca ,,Winien i ma"
W jesiennej ramówce radiowej Trójki pojawią się autorskie audycje dziennikarzy muzycznych Tomasza Żądy, Hirka Wrony i Piotra Barona program Katarzyny Stoparczyk dla rodziców oraz audycja muzyczno-kulturalna „Magazynek”. Po 25 latach przerwy na antenę wraca program gospodarczy „Winien i ma”.
więcej
|
|
Piotr Kędzierski z porannym pasmem w jesiennej ramówce Rock Radia
Rock Radio (Grupa Radiowa Agory) od 4 września br. wprowadza jesienną ramówkę. Znajdą się w niej audycje m.in. Piotra Kędzierskiego, Przemysława Cacaka i Mariusza Stelmaszczyka.
więcej
|
|
Radio Pogoda startuje z jesienną ramówką. Poranny program Zygmunta Chajzera i Joanny Kruk
Od poniedziałku, 4 września, startuje nowa ramówka Radia Pogoda (Grupa Radiowa Agory). Znalazły się w niej m.in. codzienny poranny program Zygmunta Chajzera i Joanny Kruk oraz popołudniowy Wojciecha Pijanowskiego i Krzysztofa Szewczyka.
więcej
|
|
Kuba Adamiak z nowym popołudniowym pasmem ,,Luz blues w Radiu Wawa"
Debiut audycji „Luz blues w Radiu Wawa” to najważniejsza zmiana w zaczynającej się w poniedziałek, 4 września, jesiennej ramówce Radia Wawa. Audycja nadawana będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 16.00 do 19.00. Poprowadzi ją Kuba Adamiak.
więcej
|
|
Radio ZET nowym liderem w Częstochowie. Radio Jura wypadło z podium
W okresie od lutego do lipca br. nowym liderem rynku radiowego w Częstochowie zostało Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze: RMF FM i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Radio Pogoda zagra w Gdańsku. Jest zgoda KRRiT
KRRiT udzieliła koncesji Grupie Radiowej Agory na rozpowszechnianie programu Radio Pogoda ze stacji nadawczej w Gdańsku. Program stacji będzie rozpowszechniany na częstotliwości 87,8 MHz.
więcej
|
|
|
|
Agnieszka Godlewska nowym prezesem Screen Network, Aneta Parafiniuk członkiem zarządu ds. finansowych
Agnieszka Godlewska objęła stanowisko prezesa spółki Screen Network, zastępując Rafała Barana, a Aneta Parafiniuk została powołana na członka zarządu ds. finansowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Spółka należy do Grupy 4fun Media.
więcej
|
Patrycja Bruź-Soniewicka po pięciu latach rezygnuje z zarządzania Saatchi&Saatchi IS
Patrycja Bruź-Soniewicka, dyrektor zarządzająca agencją Saatchi&Saatchi IS, po pięciu latach pracy w niej zdecydowała się odejść z firmy. Będzie w niej pracować do końca tego roku - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Przepisy Jakuba Kuronia w promocji Coca-Coli (wideo)
Trwa akcja promocyjna Coca-Coli, w ramach której pod etykietami 1,5-litrowych butelek tego napoju znajdują się przepisy kulinarne od Jakuba Kuronia. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy McCann Worldgroup, Dynamo Film, Delapost i MediaCom Warszawa.
więcej
|
House spotami z przymrużeniem oka promuje młodzieżową kolekcję AW17
Ruszyła kampania promująca młodzieżową kolekcję marki House (LPP). Za kreację i produkcję spotów odpowiada agencja LAF.
więcej
|
Ibuprom RR reklamowany jako ,,innowacyjna tabletka na ból" (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa preparatu przeciwbólowego Ibuprom RR (produkowanego przez USP Zdrowie). Akcję przygotowały firmy marketingowe FCB Warsaw, Selfish3 i Mets.
więcej
|
Biedronka i Lidl zmysłowo reklamują desery: Sorbet Mandarynka i lody ,,Gelatelli Noblissima"
Sieci sklepów Biedronka (Jeronimo Martins) oraz Lidl Polska promują spotami desery na lato.
więcej
|
Małgorzata Rozenek-Majdan, Paulina Krupińska i Mateusz Gessler ambasadorami Pasaży Tesco
Pod hasłem „Bliski sąsiad na wyciągnięcie ręki” wystartowała kampania wizerunkowa Pasaży Tesco. Jej ambasadorami zostali Małgorzata Rozenek-Majdan, Paulina Krupińska i Mateusz Gessler. Za przygotowanie kampanii odpowiadają agencja Garden of Words i Initiative.
więcej
|
Agencja PZL obroniła w przetargu obsługę reklamową Alior Banku
Alior Bank rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową. Zlecenie obrobiła agencja PZL.
więcej
|
Lachu i Krzychu strzelają gole Szymonowi Majewskiemu w reklamach Plusa na Kartę (wideo)
Rozpoczęła się nowa kampania oferty Plus na Kartę, reklamująca promocję dla dwóch numerów. W reklamach razem z Szymonem Majewskim występują youtuberzy Lachu i Krzychu nagrywający materiały o piłce nożnej.
więcej
|
Koniec ,,Wyzwania smaku" Pepsi, Filip Chajzer przepytuje uczestników
Zakończyła się kolejna edycja kampanii Pepsi „Wyzwanie smaku”. Z tego okazji przygotowano spot, w którym prezenter Filip Chajzer sprawdza, co słychać u wybranych uczestników akcji oraz dziękuje za wzięcie w niej udziału. Kampanię przygotowała agencja BBDO Warszawa.
więcej
|
Marta Krajenta: z Deloitte Digital do Tacit Investment
Marta Krajenta zaczęła pracę jako marketing coordinator w Tacit Investment. Wcześniej była związana z firmami Deloitte Digital, Grupa K2 i Havas PR Warsaw.
więcej
|
Karolina Lewicka dołącza do Papaya Films
Do zespołu reżyserów reprezentowanych przez Papaya Films dołączyła Karolina Lewicja, która m.in. współtworzy duet Konqubinat.
więcej
|
Netflix po piłkarsku reklamuje trzeci sezon ,,Narcos". ,,Biało-czerwoni znów w grze" (wideo)
Serwis Netflix udostępnił kilka spotów trzeciego sezonu serialu „Narcos” nawiązujących do piłki nożnej, m.in. meczów reprezentacji Polski w eliminacjach mistrzostw świata.
więcej
|
MEC obsługuje mediowo Max Premium Burgers
Dom mediowy MEC zajmuje się obsługą mediową szwedzkiej sieci restauracji Max Premium Burgers, która właśnie debiutuje w Polsce.
więcej
|
|
|
Cezary Gmyz na Twitterze nazwał Ringier Axel Springer ,,nazistowskim wydawcą". Dziennikarze oburzeni, firma szykuje pozew
Korespondent Telewizji Polskiej w Niemczech Cezary Gmyz nazwał w piątek na Twitterze wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska „nazistowskim wydawcą”. Skrytykowało to wielu dziennikarzy, część zasugerowała firmie pozwanie Gmyza. - Porównanie Cezarego Gmyza uważamy za niedopuszczalne w każdym wymiarze i w związku z tym jeszcze dziś podejmujemy odpowiednie kroki prawne - zapowiada RASP.
więcej
|
Sprzedanie Discovery 51 proc. udziałów Metro TV podwyższy wynik netto Agory o 11 mln zł
Discovery Polska sfinalizowało kupno od Agory 51,06 udziałów spółki Green Content (nadawcy Metro TV) za 19 mln zł. Agora szacuje, że ta transakcja podwyższy jej tegoroczny wyniki netto o 11,4 mln zł.
więcej
|
,,Party" liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w pierwszym półroczu
W pierwszym półroczu 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Flesz”.
więcej
|
,,Gazeta Polska Codziennie" otwiera redakcję we Wrocławiu. ,,W planach uruchomienie kolejnych"
„Gazeta Polska Codziennie” (Forum) uruchomiła kolejny, czwarty już swój dodatek lokalny - tym razem na Dolnym Śląsku. Otwarto też redakcję dziennika we Wrocławiu, której kierownikiem została Alicja Giedroyć.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" w promocji obniża cenę subskrypcji cyfrowej o 67-80 proc.
„Gazeta Wyborcza” (Agora) wprowadziła kolejną promocję cenową swojej cyfrowej subskrypcji. Czytelnicy papierowego wydania „GW” mogą wykupić półroczny dostęp z 80-procentową zniżką, a inni użytkownicy - kwartalny dostęp dwie trzecie taniej.
więcej
|
Ewa Usowicz dyrektorem działu serwisów informacyjnych w wydawnictwie Wolters Kluwer Polska
Ewa Usowicz dołączyła od września do zespołu wydawnictwa Wolters Kluwer Polska, gdzie objęła stanowisko dyrektora działu serwisów informacyjnych. Ostatnio pracowała jako zastępcą redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
Wojciech Jagielski w ,,Tygodniku Powszechnym". ,,Tu mogę uprawiać styl dziennikarstwa, który najbardziej mi odpowiada"
Reporter i pisarz Wojciech Jagielski dołączył na stałe do zespołu redakcyjnego „Tygodnika Powszechnego”. Przez ostatnie pięć lat pracował w Polskiej Agencji Prasowej, a wcześniej w „Gazecie Wyborczej”.
więcej
|
Marcin Kowalczyk redaktorem naczelnym ,,Dziennika Łódzkiego" i ,,Expressu Ilustrowanego"
Marcin Kowalczyk został nowym redaktorem naczelnym „Dziennika Łódzkiego” (Polska Press Grupa). W sierpniu zastąpił na stanowisku Roberta Sakowskiego, który pożegnał się z wydawnictwem. Kowalczyk jest też naczelnym „Expressu Ilustrowanego”.
więcej
|
Północnokoreański sąd zaocznie skazał na śmierć dwóch dziennikarzy z Korei Płd.
Północnokoreański sąd skazał zaocznie na śmierć dwóch południowokoreańskich dziennikarzy za "poważne znieważanie godności" kraju poprzez zrecenzowanie książki "Tajna Korea Północna" i przeprowadzanie wywiadów z jej autorami.
więcej
|
|
|
Nowy logotyp YouTube'a - osobliwy czy pozbawiony osobowości? (opinie)
Największą zaletą nowego logotypu YouTube’a jest spójność, twórcy postawili na symbolikę od wielu lat kojarzoną z tym serwisem. Podział na dwa elementy spaja moc brandu. Z drugiej strony, taka unifikacja w dłuższej perspektywie może sprawić, że marka zatraci swój niepowtarzalny charakter. Dla portalu Wirtualnemedia.pl komentują eksperci zajmujący się brand designem - Emilka Bojańczyk, Izabela Jurczyk, Paweł Dunia i Wojciech Mierowski.
więcej
|
Telewizja Puls i OLX otwierają serwis z rekwizytami z serialu ,,Lombard. Życie pod zastaw"
W poniedziałek 4 września 2017 roku około godz. 18.20 na stronie olx.pl otwarty zostanie internetowy serwis z rekwizytami, które zagrały w serialu „Lombard. Życie pod zastaw” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Dochód z przedsięwzięcia przeznaczymy na cele charytatywne fundacji TV Puls „Pod Dębem”, pomagającej seniorom - mówi nam Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls.
więcej
|
Dariusz Kuźniewski oskarża współpracowników o manipulacje i upadek kuzniewski.pl
Po upadku firmy kuzniewski.pl jej założyciel Dariusz Kuźniewski w obszernym liście wyjaśnia przyczyny zniknięcia z rynku znanego dystrybutora sprzętu IT i obwinia o to swoich najbliższych współpracowników z kierownictwa firmy, choć nie zrzuca z siebie odpowiedzialności. - Z perspektywy czasu wstyd mi, że byłem tak naiwny. Tłumaczę sobie, że jednak trzeba ufać ludziom, zwłaszcza najbliższym współpracownikom. W każdym razie na pewno coś zrobiłem źle - wyznaje Dariusz Kuźniewski.
więcej
|
Popularność adblocków dalej rośnie wskutek kiepskiego poziomu reklam. ,,A może solidarnie blokować dostęp do treści?"
W ciągu ostatniego roku korzystanie z adblocków w Polsce wzrosło o 8 procent, a poziom blokowania reklam w sieci jest u nas wciąż najwyższy na świecie. Eksperci reklamy i rynku internetowego pytani o przyczyny tego zjawiska wskazują na jego złożony charakter. – Większość działań reklamowych w polskiej sieci wciąż ma przestarzały i przez to intruzywny charakter budzący opór internautów. Konieczna jest zmiana modelu w kierunku podnoszenia jakości reklam i jednoznaczny przekaz wyjaśniający związek reklam i darmowych treści. A może wspólna akcja: regularne, raz w tygodniu blokowanie użytkownikom adblocków dostępu do contentu przez największe portale? - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Piotr Prajsnar, Grzegorz Mazurek, Tomasz Teodorczyk, Włodzimierz Schmidt, Lech Wyrzykowski i Marcin Michalski.
więcej
|
W Onecie wracają programy Kuźniara, Lisa, Pola, Kim, Burzyńskiej, Stankiewicza i Węglarczyka
Z początkiem tygodnia w serwisach Grupy Onet-RAS Polska po wakacyjnej przerwie wracają programy publicystyczne: „Onet rano” Jarosława Kuźniara, „Tomasz Lis.”, „Misja futbol” Michała Pola oraz „Opinie” z Renatą Kim, Agnieszką Burzyńską, Andrzejem Stankiewiczem i Bartoszem Węglarczykiem.
więcej
|
Discovery z trzema autorskimi programami na Facebook Watch
Koncern Discovery Communications wyprodukował ekskluzywne serie trzech własnych programów, które zostaną wyemitowane wyłącznie na platformie Facebook Watch. Pierwszą premierę zaplanowano w pierwszej połowie września.
więcej
|
,,The Eddy" nowym serialem Netflixa
Netflix ogłosił produkcję nowego oryginalnego serialu platformy „The Eddy”.
więcej
|
Wideo najbardziej angażującym formatem na Facebooku, najczęstszą reakcją Śmiech
Wideo jest najbardziej angażującym formatem na Facebooku. W reakcji na filmy użytkownicy stosują najczęściej Śmiech, zaś na transmisjom na żywo dają Serduszko. Najbardziej angażują treści o jedzeniu, modzie i urodzie - wynika z analizy Buzzsumo.
więcej
|
mBank ostrzega przed wirusem na smartfonach z Androidem wyłudzającym dane klientów
mBank poinformował klientów o wirusie, który podszywając się pod aplikację tego banku próbuje wyłudzić od nich numery telefonu i dane loginowe. Złośliwe oprogramowanie działa na urządzeniach z systemem Android.
więcej
|
Roczna kampania fałszywych informacji kosztuje 400 tys. dolarów. Technologiczni giganci idą na wojnę z fake newsami
400 tysięcy dolarów – tyle kosztuje roczna kampania fake newsowa. Za 50 tys. dolarów za pomocą fałszywych informacji można zdyskredytować praktycznie dowolnego dziennikarza. Eksperci zauważają, że rynek fake newsów przybiera formę niekontrolowanego biznesu, prowadzonego głównie w mediach społecznościowych. Weryfikację treści i walkę z fałszywymi newsami zapowiadają największe koncerny, w tym Facebook i Google.
więcej
|
|
|
Młodzi ludzie wierzą, że dzięki znajomościom i szczęściu można znaleźć pracę
Według młodych ludzi pozostających poza rynkiem pracy, kluczowymi czynnikami pomagającym znaleźć zatrudnienie są znajomości, doświadczenie zawodowe oraz szczęście. Według nich, idealna praca powinna być dobrze płatna i stabilna - wynika z badań Kantar Millward Brown na zlecenie Coca-Coli.
więcej
|
Nastroje Polaków nieznacznie gorsze w sierpniu
Nastroje społeczne Polaków w sierpniu były na nieznacznie niższym poziomie niż w czerwcu. Z wyjątkiem wskaźnika oczekiwań, który spadł o 3 punkty, pozostałe wskaźniki spadły o niecały 1 pkt. Optymizm konsumentów osiągnął wartość 105,27 pkt, a klimat gospodarczy osiągnął wartość 99,43 pkt w porównaniu do 100,13 z czerwca – wynika z badania Ipsos.
więcej
|
|
|