|
|
|
|
|
|
|
Player.pl w zupełnie nowej odsłonie z programami nc+ i funkcją przewijania kanałów na żywo
W czwartek portal Player.pl (Grupa TVN) udostępnił dla wszystkich użytkowników nową wersję serwisu, w której zmieniono logotyp i grafikę oraz całkowicie przebudowano interfejs. W ofercie Playera pojawiło się siedem kanałów i wiele serii programów wyprodukowanych dla platformy nc+. - Dzisiaj serwis jest dużo bardziej intuicyjny i wygodniejszy w obsłudze - wyjaśnia Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN ds. dystrybucji treści i rozwoju biznesu.
więcej
|
Eska Rock TV zastąpiła Hip Hop TV. ,,Będziemy bazować na marce radia"
W piątek, 1 września wystartowała Eska Rock TV, która zastąpiła Hip Hop TV. Niemal w 70 procentach będzie nadawała polską muzykę. - Wykorzystamy dobre doświadczenia współistnienia radia i telewizji pod tą samą marką - mówi dla Wirtualnemedia.pl Leszek Kozioł, wiceprezes Grupy ZPR Media.
więcej
|
900 tys. widzów ,,Domu marzeń 2". TVN wiceliderem w grupie komercyjnej
Drugi sezon reality-show „Dom marzeń” ogląda średnio 898 tys. osób, niemal tyle samo ile premierową odsłonę produkcji pokazywaną rok temu. TVN w czasie emisji formatu wypadł najsłabiej z tzw. wielkiej czwórki w rynku w 4+ ale był drugi w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 9,16 mln zł.
więcej
|
Elżbieta Jaworowicz przeprasza za reportaż ,,Sprawy dla reportera" z 2009 roku o wypadku w fabryce czekolady
Na zakończenie wczorajszego odcinka „Sprawy dla reportera” wyemitowano przeprosiny autorki programu Elżbiety Jaworowicz pod adresem właściciela zakładu produkującego czekoladę w Sierpcu za trzy reportaże, wyemitowane w latach 2009-2010. To efekt wyroku Sądu Okręgowego w Warszawie, nakazującego przeproszenie przedsiębiorcy.
więcej
|
Grupa 4fun Media z wpływami wyższymi o 27 proc. i 3,5 mln zł zysku. 47 proc spoza reklamy tv, 3,8 mln zł z Bridge2fun
W pierwszej połowie br. Grupa 4fun Media zanotowała 22,85 mln zł wpływów ze sprzedaży, z czego już 47 proc. pochodziło spoza reklamy telewizyjnej, a 3,76 mln zł przyniosła agencja reklamowa Bridge2fun. Zysk netto firmy wyniósł 3,48 mln zł, wobec 744 tys. zł rok wcześniej.
więcej
|
,,Wystarczy chcieć" z nową formułą w Polsat News. Bartosz Kwiatek prowadzącym
W niedzielę 3 września br. na antenę Polsat News powróci po wakacyjnej przerwie program „Wystarczy chcieć”, który jesienią ma nową formułę, a prowadzącym będzie Bartosz Kwiatek.
więcej
|
Więcej lokalnych produkcji jesienią w TBN Polska
W piątek 1 września br. stacja TBN Polska wprowadzi jesienną ramówkę, w której znajdzie się m.in. nowy talk-show „Dzikie serca” czy program „Tytani”.
więcej
|
Dariusz Stokowski po przejęciu Nova Group ma pośrednio 55 proc. akcji Grupy 4fun Media
Dariusz Stokowski, założyciel i pierwszy prezes Grupy 4fun Media, przejął pośrednio 55,06 proc. jej akcji, po tym jak kupił 56,9 proc. udziałów funduszu Nova Group.
więcej
|
3,4 mln widzów meczów Polaków podczas Lotto Eurovolley Poland 2017
Wszystkie cztery mecze reprezentacji Polski podczas Mistrzostw Europy w siatkówce mężczyzn 2017 w Polsacie i Polsacie Sport oglądało średnio 3,38 mln widzów. Na głównej antenie spotkania miały 2,83 mln osób, a w sportowym kanale - dodatkowe 552 tys.
więcej
|
,,Widziane z Polski" - Arleta Bojke i Marta Radziach w nowym programie TVP Info o zagranicy (wideo)
Od początku tego tygodnia TVP Info emituje nowy program o tematyce zagranicznej - „Widziane z Polski”. Prowadzącymi są dziennikarki stacji Arleta Bojke i Marta Radziach.
więcej
|
Justyna Śliwowska prowadzi ,,Obserwator" w TVP1
Od tego tygodnia Justyna Śliwowska zaczęła prowadzić codzienny magazyn reporterski „Obserwator”, który po wakacyjnej przerwie wrócił na antenę Jedynki.
więcej
|
,,Dżentelmeni i wieśniacy" - nowy program TTV w czwartkowe wieczory (wideo)
Stacja TTV rozpoczęła w czwartek emisję nowego reality-show „Dżentelmeni i wieśniacy”, w którym w którym bogaci i biedni mężczyźni zamieniają się rolami na kilka dni. Jest to zmodyfikowana wersja formatu „Damy i wieśniaczki PL”.
więcej
|
|
|
GUS z nowym logo za 22 tys. zł
Główny Urząd Statystyczny w zakończonym konkursie wybrał swoje nowe logo, logotypy dla 16 urzędów statystycznych oraz znak 100-lecia tej instytucji. Nowa identyfikacja wizualna ma zacząć obowiązywać od końca 2017 roku.
więcej
|
,,Mega Środy" zamiast ,,Śród z Orange" w Multikinie, bilety za 14,90 zł
Sieć Multikino od 6 września wprowadza „Mega Środy” - w każdą środę bilet na dowolny seans w kinie 2D lub 3D będzie kosztował jedyne 14,90 zł. Po ośmiu latach kończy się tym samym wspólna akcja Orange Polska i Multikina - „Środy z Orange”.
więcej
|
Fundacja Mamy i Taty promuje Strategię Odbudowy Rodziny (wideo)
Rozpoczęła się kampania społeczna Fundacji Mamy i Taty dotycząca Strategii Odbudowy Rodziny. Akcja została przygotowana przez organizację wspólnie z agencją Telescope.
więcej
|
Grupa K2 ze wzrostem wpływów o 18 proc. i zyskiem, dalej negocjuje sprzedaż agencji K2 i K2 Media
W pierwszej połowie br. Grupa K2 zanotowała wzrost wpływów o 18 proc. do 48,18 mln zł i 45 tys. zł zysku. Firma przedłużyła do końca października br. rozmowy z podmiotem zainteresowanym kupnem jej segmentu agencyjnego i mediowego obejmującego spółki K2.pl, SKA, K2 TM, K2 Media, K2 Search i Agencja k2.pl.
więcej
|
Netia przenosi obsługę mediową z Carat Polska do MediaCom Warszawa
Dom mediowy MediaCom Warszawa wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego operatora telekomunikacyjnego Netia SA. W przetargu agencja pokonała Starcom, Arena Media, Media Group i Carat Polska.
więcej
|
Tomasz Rożek z piłkarzami reprezentacji Polski i Kajetanem Kajetanowiczem w nowej kampanii Lotosu (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Grupy Lotos z cyklu „Naj nie bierze się znikąd” dziennikarz naukowy Tomasz Rożek występuje razem z zawodnikami piłkarskiej reprezentacji Polski i kierowcą rajdowym Kajetanem Kajetanowiczem. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Havas Warsaw, Dynamo Film i Carat.
więcej
|
Marta Berens: z Papaya Films do studia Dobro
Marta Berens objęła stanowisko szefa produkcji w studiu produkcyjnym Dobro (należącym do Platige Image). Poprzednio pracowała w Papaya Films.
więcej
|
PGE sponsorem tytularnym Vive Kielce
PGE Polska Grupa Energetyczna została sponsorem tytularnym klubu piłkarzy ręcznych Vive Kielce. Po raz pierwszy od 15 lat w nazwa klubu rozpoczyna się od nazwy sponsora.
więcej
|
,,Wkręć się w podróżowanie" w kampanii eSky.pl (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa eSky.pl, internetowego agenta turystycznego zajmującego się sprzedażą biletów lotniczych oraz wynajmem samochodów. Akcja, obejmująca telewizję i internet, jest realizowana pod hasłem „Wkręć się w podróżowanie”.
więcej
|
Rafał Wasyluk business & product development directorem w Saatchi&Saatchi IS
Rafał Wasyluk z początkiem września rozpoczyna pracę w agencji Saatchi&Saatchi IS na stanowisku business & product development diretora.
więcej
|
Virgin Mobile wprowadza multiSIM, abonamenty nawet za połowę ceny
Operator Virgin Mobile wprowadza na rynek ofertę multiSIM. Dobierając kolejny abonament, użytkownik uzyskuje 50 proc. rabatu na każdą kolejną aktywację. Oferta jest promowana kampanią, przygotowaną przez agencję Gong.
więcej
|
Wirtualna jazda próbna Chevroletem w aplikacji V-Showroom
Agencje Isobar i Carat (Dentsu Aegis Network) przygotowały dla południowokoreańskiego oddziału General Motors aplikację V-Showroom - opartą na hybrydowej technologii mixed-reality (MR).
więcej
|
Andrzej Bargiel w kampanii ,,Nic Cię nie pokona" kliniki portowej Enel-Sport
Wystartowała kampania Kliniki Ortopedii i Rehabilitacji Enel-Sport, której twarzą został narciarz Andrzej Bargiel. Za działania odpowiada agencja San Markos.
więcej
|
Aleksandra Zienkiewicz i Leszek Stanek w kampanii promującej smartfon Honor 9
Aktorka Aleksandra Zienkiewicz oraz tancerz i choreograf Leszek Stanek zostali ambasadorami smartfona Honor 9 od Huawei.
więcej
|
K2 przygotuje i wypromuje platformę employer branding Ikea
K2 w ramach wygranego przetargu zaprojektuje i wypromuje platformę employer brandingową Ikea.
więcej
|
Natalia Drobiak i Klaudia Karkulowska w zespole strategii i social media McCann&MRM
Do zespołu strategy&SoMe agencji McCann&MRM dołączyła Natalia Drobniak jako strategic planner oraz Klaudia Karkulowska jako community manager.
więcej
|
|
|
Ryszard Pieńkowski: chcę kupić od RASP resztę udziałów Infor Biznes, ,,Dziennik Gazeta Prawna" musi być apolityczny
Ryszard Pieńkowski, właściciel Grupy Infor, większościowego udziałowca spółki Infor Biznes wydającej „Dziennik Gazetę Prawną”, stwierdził, że jest zainteresowany kupnem jej pozostałych 49 proc. udziałów od Ringier Axel Springer Polska. - To, co słyszą ode mnie kolejni naczelni, to „trzymać równy dystans”. Prywatnie mam poglądy, ale jako wydawca - nie - podkreślił.
więcej
|
Elżbieta Hołubka po pięciu latach odchodzi z biura reklamy Wydawnictwa Zwierciadło
Elżbieta Hołubka, dyrektor reklamy odchodzi z Wydawnictwa Zwierciadło - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pracowała tam ponad pięć lat.
więcej
|
,,Tele Tydzień" najchętniej kupowanym tygodnikiem w I półroczu, pisma yellow w czołówce
Wśród 10 najchętniej sprzedawanych tygodników w Polsce aż sześć pozycji zajęły pisma plotkarskie. Pierwsze miejsce jednak niezmiennie należało do telewizyjnego magazynu „Tele Tydzień” - top 47 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Paweł Sołtys w codziennym programie ,,Puls Dnia" w serwisie ,,Pulsu Biznesu" (wideo)
Paweł Sołtys przygotuje i poprowadzi codziennie „Puls Dnia” - program wideo w serwisie internetowym „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska). To multimedialne podsumowanie dnia w gospodarce, połączone z zapowiedzią najważniejszych tematów następnego dnia.
więcej
|
Agata Zych-Zielińska nowym brand managerem,,Elle" i ,,Elle Decoration"
Agata Zych-Zielińska została nowym menadżerem marki (brand manager) „Elle” i „Elle Decoration” (Burda International Polska). Zastąpiła Martę Stefańską, która w kwietniu awansowała w strukturach wydawnictwa.
więcej
|
|
|
Make Life Harder w show ,,Make Poland Great Again" na Gazeta.pl. ,,Chcemy trafić do widzów 'Ucha prezesa'" (wideo)
Gazeta.pl wraz z duetem autorskim Make Life Harder przygotowuje nowy program wideo „Make Poland Great Again”, który jest utrzymany w stylistyce night-show - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Będziemy zadowoleni, jeśli będziemy porównywani do „Ucha Prezesa’ - mówi nam Paweł Stremski, dyrektor portalu Gazeta.pl.
więcej
|
Po zaostrzeniu ustawy hazardowej mocno w dół Bet365, BetClic i Bet-at-home, w górę LVbet.pl i eFortuna.pl, liderem Lotto.pl
W lipcu br., po wejściu w życie nowelizacji ustawy hazardowej, mocno spadła odwiedzalność zagranicznych serwisów Bet365, BetClic i Bet-at-home. Duże wzrosty osiągnęły natomiast LVbet.pl i eFortuna.pl, a zdecydowanie liderem jest Lotto.pl.
więcej
|
Wirtualna Polska z kilkudziesięcioma procesami o ochronę dóbr osobistych, przez 2,5 roku zapłaciła 730 tys. zł odszkodowań
Przeciw firmie Wirtualna Polska Holding toczy się obecnie kilkadziesiąt postępowań sądowych dotyczących ochrony dóbr osobistych. W minionym półroczu spółka zapłaciła z tego tytułu 112 tys. zł odszkodowań, podwyższyła też rezerwę na sprawy sądowe do 1,57 mln zł.
więcej
|
Player.pl w zupełnie nowej odsłonie z programami nc+ i funkcją przewijania kanałów na żywo
W czwartek portal Player.pl (Grupa TVN) udostępnił dla wszystkich użytkowników nową wersję serwisu, w której zmieniono logotyp i grafikę oraz całkowicie przebudowano interfejs. W ofercie Playera pojawiło się siedem kanałów i wiele serii programów wyprodukowanych dla platformy nc+. - Dzisiaj serwis jest dużo bardziej intuicyjny i wygodniejszy w obsłudze - wyjaśnia Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN ds. dystrybucji treści i rozwoju biznesu.
więcej
|
Grupa K2 ze wzrostem wpływów o 18 proc. i zyskiem, dalej negocjuje sprzedaż agencji K2 i K2 Media
W pierwszej połowie br. Grupa K2 zanotowała wzrost wpływów o 18 proc. do 48,18 mln zł i 45 tys. zł zysku. Firma przedłużyła do końca października br. rozmowy z podmiotem zainteresowanym kupnem jej segmentu agencyjnego i mediowego obejmującego spółki K2.pl, SKA, K2 TM, K2 Media, K2 Search i Agencja k2.pl.
więcej
|
Interia.pl i Deutsche Welle szukają dzieci zrabowanych w czasie II wojny światowej. ,,Odkryć prawdę o ich pochodzeniu"
Portal Interia.pl wraz z telewizją Deutsche Welle zaczynają wspólną akcję poszukiwania polskich dzieci, uprowadzonych w czasie II wojny światowej i poddanych germanizacji. Akcja nosi nazwę „Zrabowane dzieci / Geraubte Kinder”. Startuje w piątek, 1 września. Ma zasięg międzynarodowy.
więcej
|
AmRest przejął za 10 mln zł większość udziałów w spółce prowadzącej platformę PizzaPortal
AmRest objął nowo wyemitowane udziały w należącej do Delivery Hero spółce Restaurant Partner Polska, która prowadzi platformę PizzaPortal.pl - podał AmRest w komunikacie. Cena za objęcie 51 proc. udziałów w RPP została ustalona na 10 mln zł.
więcej
|
Damian Świdziński mobile development team leaderem w Spicy Mobile
Damian Świdziński zaczął pracę jako mobile development team leader w agencji komunikacji mobilnej Spicy Mobile. Wcześniej był związany m.in. z firma CardService.
więcej
|
Paweł Kowal jako data & programmatic solutions director w Grupie Netsprint
Paweł Kowal awansował w Grupie Netsprint na stanowisko data & programmatic solutions directora. W firmie pracuje od br., wcześniej był związany z Mindshare Polska.
więcej
|
|
|