|
|
|
|
|
|
|
Tomasz Smokowski i Andrzej Twarowski odchodzą z Canal+, stawiają na własny projekt. nc+: życzymy im powodzenia
Dziennikarze piłkarscy Tomasz Smokowski i Andrzej Twarowski, współprowadzący program „Liga+ Extra” w listopadzie br. odchodzą z Canal+. Obaj są związani ze stacją od ponad 20 lat.
więcej
|
,,Joker" nowym teleturniejem Super Polsatu. Poprowadzi go Krzysztof Ibisz
W październiku 2017 roku ruszą nagrania do nowego teleturnieju wiedzowego „Joker”, który znajdzie się w ramówce Super Polsatu. Poprowadzi go Krzysztof Ibisz. - Ten gatunek programów na całym świecie jest podstawą ramówek i całe szczęście wrócił do polskich stacji telewizyjnych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Burzawa, producent nadzorujący „Jokera” z ramienia ATM Grupy.
więcej
|
nc+ musi zwrócić klientom pieniądze. Wysokość odszkodowania "tajemnicą przedsiębiorstwa"
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zdecydował w postępowaniu, że część byłych i obecnych abonentów platformy nc+ otrzyma zwrot poniesionych kosztów lub możliwość bezpłatnego korzystania z usług. ITI Neovision zobowiązała się do rekompensaty publicznej.
więcej
|
UPC wprowadza nowe logo i ofertę Happy Home. Pakiety od 49 zł miesięcznie
UPC Polska wprowadza do oferty nowe pakiety telewizji i internetu Happy Home. Ceny rozpoczynają się od 49 zł miesięcznie. Firma zmienia też logo i startują z nową kampanią reklamową.
więcej
|
Jesień w TLC: ,,Babski blues, czyli ja ci posprzątam", ,,Sposób na suknię" i ,,Co mi dolega?"
W październiku na antenie TLC wystartuje nowa ramówka z trzema lokalnymi nowościami - „Babski blues, czyli ja ci posprzątam”, „Sposób na suknię” i „Co mi dolega”.
więcej
|
,,Więcej Wydarzeń" i ,,Tematy dnia" w Polsat News. Nowe programy zastąpią ,,Rozmowę Wydarzeń" i ,,To jest dzień"
W poniedziałek, 4 września 2017 roku na antenie Polsatu News zadebiutują dwa nowe programy popołudniowe „Więcej Wydarzeń” i „Tematy dnia”. W swoich pasmach zastąpią one pokazywane audycje „Rozmowa Wydarzeń” i „To jest dzień”, które znikają z ramówki. O nowej porze widzowie zobaczą „Światowidz” i „Graffitti”.
więcej
|
Ekstraklasa z ponad 700 milionami złotych przychodów, Legia Warszawa najlepsza biznesowo
Według danych firmy doradczej EY oraz spółki Ekstraklasa S.A. w sezonie 2016/2017 wszystkie kluby Ekstraklasy zanotowały łączne przychody przekraczające 706 milionów złotych. Za dobrymi wynikami finansowymi stoją głównie rekordowe kwoty transferów oraz przychody z praw do transmisji. Spośród wszystkich drużyn najlepiej biznesowo wypadła Legia Warszawa z przychodami w kwocie 281 milionów złotych. Drugie miejsce w rankingu zajął Lech Poznań, na trzeciej pozycji uplasowała się Lechia Gdańsk.
więcej
|
Tomasz Smokowski po 23 latach żegna się z Canal+. ,,Ostatni moment by coś zbudować"
Tomasz Smokowski odchodzi z Canal+. Pracował tam 23 lata, komentując mecze piłkarskie polskiej i światowych lig. O swoich zamiarach dziennikarz poinformował współpracowników wewnętrznym listem.
więcej
|
TVP zrelacjonuje ME w koszykówce mężczyzn
W okresie od 31 sierpnia do 17 września 2017 roku odbywać się będą Mistrzostwa Europy w koszykówce mężczyzn. Sportową imprezę będzie można oglądać w TVP Sport, na stronie sport.tvp.pl i w aplikacji TVP Sport.
więcej
|
,,Absentia" od 26 września w AXN
We wtorek, 26 września 2017 roku stacja AXN rozpocznie emisję kryminalnego serialu „Absentia” ze Staną Katic w roli głównej.
więcej
|
CBS Reality z własną produkcją ,,Spisane krwią". Emisja w jesiennej ramówce
24 września 2017 roku CBS Reality rozpocznie emisję dokumentalnego cyklu „Spisane krwią”. Jest to produkcja własna stacji.
więcej
|
|
|
Orange Polska ruszył z przetargiem mediowym
Orange Polska rozpoczyna przetarg na obsługę mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżetu operatora broni Initiative (IPG Mediabrands).
więcej
|
,,Super Express" i ,,Rzeczpospolita" z najwyższym spadkiem wpływów z reklam, w górę ,,Dziennik Gazeta Prawna"
Spadek przychodów reklamowych dzienników pogłębia się. W pierwszych siedmiu miesiącach br. tylko 3 z 10 tytułów z największymi przychodami zanotowało wzrost: „Dziennik Gazeta Prawna”, „Głos Wielkopolski” i „Dziennik Polski”. Redukcje budżetów odczuły najmocniej „Rzeczpospolita” i „Super Express”.
więcej
|
Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego w kampanii społecznej przestrzega przed brawurą na drogach
Wystartowała nowa kampania społeczna, dotycząca bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego. To kolejna edycja działań Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa. Kampanię przygotowała agencja Polymus.
więcej
|
Londyński sklep Reserved ma zarobić 100 milionów w 5. roku funkcjonowania
W drugim kwartale 2017 roku przychody Grupy LPP wyniosły 1,7 mld zł - to wzrost o ponad 200 mln zł w porównaniu z rokiem ubiegłym. Spółka zanotowała 173,27 mln zysku zysku netto przypadający akcjonariuszom jednostki dominującej.
więcej
|
Biedronka reklamami szuka nowych pracowników, oferuje nawet 3 tys. złotych
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins) szuka nowych pracowników. Rekrutację wspiera kampania w outdoorze, prasie i internecie. Za kampanię odpowiadają Duda Polska i AMS.
więcej
|
Michał Antczak dyrektorem marketingu Top Secret
Michał Antczak objął stanowisko dyrektora działu marketingu Top Secret. Tym samym wrócił do pracy w firmie po kilkuletniej przerwie.
więcej
|
Grupa IMS ze wzrostem zysku o ponad 38 proc. w pierwszej połowie 2017 roku
W pierwszym półroczu br. zysk netto Grupy IMS wyniósł 2,94 mln zł przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej, co oznacza wzrost o 38,4 proc. w skali roku. Spółka podtrzymała swoją prognozę finansową, zgodnie z którą planuje zakończyć rok z zyskiem na poziomie 7 mln zł.
więcej
|
Fabryka Komunikacji Społecznej przygotuje kampanię o pozasądowym rozwiązywaniu sporów
Fabryka Komunikacji Społecznej po wygranym przetargu przygotuje dla Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów kampanię społeczną dotyczącą pozasądowego rozwiązywania sporów.
więcej
|
Diesel przenosi obsługę reklamową z Anomaly do Publicis Italia
Włoska firma odzieżowa Diesel, znana z kontrowersyjnych reklam, zrezygnowała po 10 miesiącach z współpracy z agencją Anomaly. Do globalnej obsługi reklamowej wybrała agencję Publicis Italia.
więcej
|
Grupa Amica tworzy dział marketingu globalnego, na czele Wioleta Wróbel
Grupa Amica utworzyła dział marketingu globalnego na którego czele stanęła Wioleta Wróbel.
więcej
|
Rohan Philips global chief product officera w iProspect
Rohan Philips, dotychczas związany z GroupM (należą do niej takie domy mediowe, jak m.in. MEC, Mediacom) dołączył do zespołu agencji performance marketing iProspect obejmując stanowisko global chief product officera.
więcej
|
|
|
,,Super Express" i ,,Rzeczpospolita" z najwyższym spadkiem wpływów z reklam, w górę ,,Dziennik Gazeta Prawna"
Spadek przychodów reklamowych dzienników pogłębia się. W pierwszych siedmiu miesiącach br. tylko 3 z 10 tytułów z największymi przychodami zanotowało wzrost: „Dziennik Gazeta Prawna”, „Głos Wielkopolski” i „Dziennik Polski”. Redukcje budżetów odczuły najmocniej „Rzeczpospolita” i „Super Express”.
więcej
|
Dziennikarze wspierają Tomasza Piątka przed atakami Antoniego Macierewicza
Ponad 11 tysięcy osób podpisało się pod listem Amnesty International w obronie Tomasza Piątka, dziennikarza „Gazety Wyborczej”, autora książki „Macierewicz i jego tajemnice”. - Będziemy bronić pana wszelkimi dostępnymi nam środkami, bo takie dziennikarstwo jest dzisiaj Polsce potrzebne - napisali do Piątka w otwartym liście członkowie Towarzystwa Dziennikarskiego.
więcej
|
,,Fakt" wprowadza dodatek ,,Fakt za miastem" dla mieszkańców miejscowości poniżej 50 tys. mieszkańców
Dziennik „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) wprowadza nowy cotygodniowy dodatek „Fakt za miastem”. Będzie miał 16 stron i ma być poświęcony tematom życia na terenach poza aglomeracją miejską. Pierwszy numer pojawi się w czwartek, 31 sierpnia.
więcej
|
Pisma poradnikowe i ,,Twój Styl" w czołówce najchętniej kupowanych miesięczników (top 124 tytuły)
W maju br. liderem sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników była „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Wysoko - na czwartym miejscu - uplasował się „Twój Styl” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Dworskie życie" - specjalne wydanie ,,Życia na gorąco" poświęcone zostało życiu europejskich władców
W czwartek, 31 sierpnia, ukaże się specjalnie wydanie tygodnika „Życie na gorąco” pt. „Dworskie życie”. Poświęcone jest życiu europejskich koronowanych głów.
więcej
|
|
|
National Geographic, Hearst i Tastemade z pierwszymi premierowymi programami na platformie Facebook Watch
Według zapowiedzi do końca bieżącego tygodnia kilku pierwszych wydawców zaprezentuje swoje oryginalne produkcje na uruchomionej niedawno przez Facebook platformie Watch. W ofercie znajdą się programy pochodzące między innymi od National Geographic, Hearsta, Tastemade oraz Business Insidera.
więcej
|
Wirtualna Polska spłaciła w br. 13,5 mln zł kredytu, 212,7 mln zł ma zwrócić do 2022 roku
W br. Wirtualna Polska Holding spłaciła 13,48 mln zł kredytu i 4,47 mln zł odsetek i prowizji bankowych, jednocześnie pożyczając 15 mln zł na inwestycje. Ponadto zmieniła swoją umowę kredytową, wydłużając okres spłaty pozostałych 212,7 mln zł do marca 2022 roku. Mocno wzrosła cena kupna przez firmę pozostałych 49 proc. udziałów Domodi.
więcej
|
67 proc. użytkowników internetu na świecie jest inwigilowanych. Internet rzeczy ma na to coraz większy wpływ
Z raportu organizacji Freedom House wynika, że ponad 2/3 wszystkich użytkowników internetu na świecie jest inwigilowanych. Do monitorowania internautów służą już nie tylko media społecznościowe, lecz także coraz częściej urządzenia z kategorii internetu rzeczy. Za główną przyczynę rosnącej fali inwigilacji podaje się szerzący terroryzm.
więcej
|
|
|