|
|
|
|
|
|
|
Trzy nowości, mecze reprezentacji Polski i jubileusz 25-lecia jesienią w Polsacie
Jesienią Telewizja Polsat zaproponuje widzom dwa nowe reality-show „Wyspę przetrwania” i „#Supermodelka Plus Size”, a także serial Tadeusza Lampki „W rytmie serca”. Na antenę powrócą także sprawdzone produkcje takie jak „The Brain. Genialny umysł 2”, „Kabaret na żywo 3” czy „Twoja twarz brzmi znajomo 8”. Stacja pokaże także mecze reprezentacji Polski w piłce nożnej i siatkówce.
więcej
|
Marzena Paczuska formalnie nadal jest szefową ,,Wiadomości". ,,Prezes Kurski przeprosił za ten styl"
Marzena Paczuska formalnie pozostaje szefową „Wiadomości” TVP1 do chwili swojego powrotu z urlopu. Później zarząd zaproponuje jej do wyboru dwa wysokie stanowiska w strukturach telewizji - taką informację przekazał Radzie Mediów Narodowych prezes TVP Jacek Kurski. Członkowie Rady krytycznie ocenili sposób przeprowadzania zmiany na stanowisku kierownika „Wiadomości”.
więcej
|
,,Gra o tron 7" hitem HBO. W Polsce kontakt z serialem miało 1,2 mln osób, w USA finał zobaczyło 16 mln widzów
Premierowe odcinki „Gry o tron 7” na antenie HBO oglądało średnio 159 tys. osób, o 48 tys. widzów więcej niż cały szósty sezon produkcji. Stacja w czasie emisji hitowego cyklu miała wielokrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników.
więcej
|
,,Projekt Lady 2" stracił 460 tys. widzów. TVN zarobił z reklam 13,07 mln zł
Reality-show „Projekt Lady 2” oglądało średnio 1,47 mln widzów, o 460 tys. osób mniej niż premierową odsłonę programu. TVN w czasie emisji produkcji był wiceliderem rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 13,07 mln zł.
więcej
|
Jacek Kurski przedstawił kulisy zaciągnięcia 800 mln zł pożyczki od Skarbu Państwa. ,,Posunięcie ryzykowne, choć zgodne z prawem"
Pożyczka TVP nie będzie spłacana z abonamentu, chociaż jej spłata ściśle zależeć ma od abonamentowych wpływów - taką informację przekazał członkom Rady Mediów Narodowych prezes TVP, Jacek Kurski. Punkt poświęcony informacji w tej sprawie wprowadzono na wniosek członka Rady, Juliusza Brauna.
więcej
|
TVP Seriale liderem stacji filmowo-serialowych, Paramount Channel HD zyskał najwięcej
W lipcu br. pozycję niekwestionowanego lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Paramount Channel HD, a liderem spadków był Universal Channel.
więcej
|
Macademian Girl poprowadzi ,,Królowe second-handów", pierwszą lokalną produkcję Lifetime
Wystartowały prace na planie magazynu „Królowe second-handów”, który poprowadzi blogerka modowa Macademian Girl. Reality trafi na antenę kanału Lifetime 10 października br. To pierwsza polska produkcja tej lifestylowej stacji A+E Networks.
więcej
|
Weronika Rosati, Katarzyna Herman i Mateusz Damięcki w obsadzie serialu ,,Ultraviolet". Premiera 25 października w AXN
Do obsady „Ultraviolet”, oryginalnej produkcji AXN, dołączyli aktorzy Weronika Rosati, Katarzyna Herman i Mateusz Damięcki. Premierę serialu zaplanowano na 25 października br.
więcej
|
Rada nadzorcza TVP chce sprawdzić finanse spółki
Rada nadzorcza Telewizji Polskiej wszczęła postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na usługę badania sprawozdań finansowych spółki za lata 2017 i 2018.
więcej
|
|
|
Anna Rolf -Smuniewska dyrektorem marketingu Eveline
Anna Rolf-Smuniewska objęła stanowisko dyrektora marketingu w firmie kosmetycznej Eveline Cosmetics. Zajmie się markami z kategorii pielęgnacji i makijażu.
więcej
|
Makro kampanią z udziałem Michela Morana dziękuje za lojalność
Sieć hurtowni Makro Polska rozpoczyna kampanię reklamową promującą 23 urodziny firmy. Jej ambasadorem został Michel Moran, szef kuchni i juror programu „Masterchef”. Za realizację działań odpowiadają Błękitne Studio, MGA i Performance Media.
więcej
|
Deloitte Digital tworzy dział digital media, na czele Krzysztof Przybysławski
Agencja Deloitte Digital integruje działania z kilku obszarów, budując dział digital media. Pokieruje nim Krzysztof Przybysławski, który dołączył do firmy jako digital media director.
więcej
|
Nissan Qashqai w nowej kampanii namawia ,,Oczekuj więcej"
Nissan rozpoczął kampanię reklamową zmodernizowanego crossovera Nissan Qashqai. Reklamy pod hasłem „Nowy Nissan Qashqai” przygotowała agencja reklamowa TBWA.
więcej
|
Saatchi&Saatchi IS zajmie się komunikacją Nokii w Europie
Agencja Saatchi&Saatchi IS została wybrana przez firmę HMD Global do obsługi reklamowej działań związanych z powrotem marki Nokia w Europie Środkowej i Wschodniej.
więcej
|
Initiative przejmuje od OMD globalną obsługę mediową Carlsberga, także w Polsce
Carlsberg Group, firma która w Polsce jest właścicielem takich piwnych marek, jak Carlsberg, Okocim, Harnaś rozstrzygając przetarg na globalną obsługę mediową wybrała do współpracy dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands).
więcej
|
Ministerstwo Rozwoju szuka wykonawcy kampanii promującej Fundusze Europejskie
Ministerstwo Rozwoju w ramach rozeznania rynku szuka wykonawcy kampanii promującej w internecie Fundusze Europejskie. Oferty można składać do 8 września.
więcej
|
Suzuki Motor Poland sponsorem głównym koszykarskiej reprezentacji Polski
Suzuki Motor Poland został głównym sponsorem męskiej reprezentacji Polski w koszykówce. Drużyna zyskała też partnera - firmę Chroma.
więcej
|
Bank BGŻ BNP Paribas rodzinnym spotem promuje kredyt gotówkowy ,,Wszystko gra"
Wystartowała kampania reklamowa banku BGŻ BNP Paribas, promująca kredyt gotówkowy „Wszystko gra” z promocją „Ostatni rok bez odsetek”. Za jej przygotowanie odpowiadają agencje Publicis i DDB Tribal.
więcej
|
Sieci handlowe stawiają na reklamy w telewizji i radiu. Liderem Lidl, Biedronka poza podium
Sieci handlowe (bez e-commerce) wydały w pierwszym półroczu br. na reklamy w mediach 8 proc. więcej niż rok wcześniej. Największym reklamodawcą wśród nich był Lidl Polska, Biedronkę w wydatkach wyprzedziła firma Terg - wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
więcej
|
Kia Motors partnerem Ligi Europejskiej UEFA
Kia Motors Corporation zawarła trzyletnią umowę sponsorską z federacją UEFA. W ramach porozumienia, od sezonu 2018/19 firma będzie oficjalnym partnerem Ligi Europejskiej.
więcej
|
Bosh zachęca do zakupu zmywarek w konkursie ,,Ideał mamy"
Bosh wystartował z nową aktywacją konsumencką, w ramach której zwraca pieniądze za zakup nowej zmywarki. Akcję pod hasłem „Ideał mamy” przygotowała agencja Insignia.
więcej
|
Grupa Energa sponsorem drużyny piłki ręcznej Meble Wójcik Elbląg
Grupa Energa od najbliższego sezonu będzie sponsorem drużyny piłki ręcznej Meble Wójcik Elbląg.
więcej
|
Magdalena Rzeszuto social media managerem w Think Kong
Do zespołu agencji social media Think Kong dołączyła Magdalena Rzeszuto, obejmując stanowisko social media managera.
więcej
|
Canon promuje z influencerami drukowane fotografie hasłem #dotknijemocji
Ruszyła kampania marki Canon, promująca fotografie drukowane. Pod hasłem #dotknijemocji markę promuje blogerka lifestylowa Magdalena Mirkowicz - My Pink Plum. Za realizację akcji odpowiadają agencje Dfusion Communication i FFW.
więcej
|
|
|
WP pracuje nad akwizycjami i stawia na reklamę natywną. "Konkretny produkt podstawą do napisania artykułu"
Grupa WP "intensywnie pracuje" nad kolejnymi akwizycjami w segmencie e-commerce - poinformował prezes Jacek Świderski. Spółka stawia na reklamę natywną i liczy, że wejście kanałów TVP na MUX-8 poprawi wyniki biznesu telewizyjnego.
więcej
|
YouTube zmienia logo i wprowadza nowe funkcje w aplikacji mobilnej
Serwis YouTube zapowiedział wprowadzenie nowego logo identyfikującego platformę, jednym z powodów jest lepsze dopasowanie go do smartfonów. Ponadto w mobilnej wersji platformy pojawiły się nowości w postaci obsługi funkcji za pomocą gestów, możliwość odtwarzania filmów nagranych pionowo oraz zwalniania i przyspieszania tempa projekcji wideo.
więcej
|
Będzie się można zameldować przez internet
Rząd przyjął we wtorek projekt nowelizacji ustawy o ewidencji ludności, która zakłada utrzymanie obowiązku meldunkowego i wprowadza od 2018 roku możliwości zameldowania się przez internet.
więcej
|
Plus Music zamiast Muzodajni oferuje muzykę w streamingu
Polkomtel, operator sieci Plus zastąpił muzyczny serwis Muzodajnia jego nową odsłoną o nazwie Plus Music. Oprócz zmiany nazwy na platformie dodano opcję słuchania utworów w technologii streamingu, jest ona jednak w pełnej formie dostępna tylko w płatnych pakietach kosztujących 19,99 i 27,99 złotych.
więcej
|
Patrycja Orłowska za Rafała Drzewieckiego kieruje zespołem social media w Grupie Onet - RAS Polska
Patrycja Orłowska objęła funkcję kierownika zespołu social media w Grupie Onet - RAS Polska. Na tym stanowisku zastąpiła Rafała Drzewieckiego, który awansował na dyrektora departamentu traffic management & performance marketing.
więcej
|
BuzzFeed powraca do banerów reklamowych, reklama natywna to za mało
Internetowy serwis BuzzFeed postanowił przywrócić na kluczowe miejsca na swojej stronie tradycyjne banery reklamowe. Wcześniej wydawca zrezygnował z tego formatu stawiając na reklamę natywną, ale przychody z niej są zbyt skromne w perspektywie wejścia BuzzFeed Inc. na giełdę.
więcej
|
NaZdrowie - nowy format wideo Gazeta.pl o medycznych mitach. ,,Szybka, teledyskowa forma"
Gazeta.pl uruchamia w środę, 30 sierpnia nowy serwis wideo: NaZdrowie. Będzie zawierał materiały wyjaśniające mity i wątpliwości związane z medycyną. Przygotowaniem materiałów do serwisu zajmie się zespół wideo portalu Gazeta.pl.
więcej
|
Play oferuje 15 złotych rabatu w sklepie Google Play
W ramach promocji trwającej do 24 września 2017 roku sieć Play udostępniła swoim abonentom rabat w wysokości 15 złotych, który mogą wykorzystać przy zakupach w internetowym sklepie Google Play. Ze zniżki można skorzystać tylko raz w wypadku każdego z posiadanych numerów.
więcej
|
Wirtualna Polska z wyższymi wpływami, zysk w dół z powodu inwestycji w telewizję WP
W minionym półroczu Wirtualna Polska Holding zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży do 214,43 mln zł i spadek zysku netto do 16,78 mln zł. W segmencie internetowym miała 211,88 mln zł przychodów i 68,14 mln zł skorygowanego zysku EBITDA, a w segmencie telewizyjnym - 2,54 mln zł przychodów i 7,81 mln zł skorygowanej EBITDA.
więcej
|
|
|