|
|
|
|
|
|
|
TVP1 z koncertami na żywo raz w miesiącu. Stacja szykuje nowy format
Telewizja Polska pracuje nad formatem muzycznym, który może trafić na antenę Jedynki - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Emisję koncertów na żywo zapowiedział prezes Jacek Kurski podczas prezentacji jesiennej ramówki.
więcej
|
Jesienna ofensywa stacji telewizyjnych. ,,TVN zachowawczo, ale z niezłomną konsekwencją, Polsat walecznie, TVP w teorii rewolucyjnie"
Ruszają jesienne ramówki największych polskich stacji telewizyjnych. Wszystkie kanały z tzw. „wielkiej czwórki” na swoje anteny wprowadzą od dwóch do pięciu nowych programów. - Wygląda na to, że TVN jest zadowolony z miejsca, w którym się znalazł, cała reszta ma apetyt na więcej, przy czym pomysł na osiągnięcie owego „więcej” jest nieco inny - komentuje Wirtualnemedia.pl Katarzyna Baczyńska, TV director w Codemedia. Nowości zobaczymy również w TV Puls i Czwórce.
więcej
|
Polsat News przenosi program ,,Tak czy nie?" na godz. 20.00. ,,Dwie pary gości"
Od poniedziałku, 4 września 2017 roku emisja programu Polsatu News „Tak czy nie?” zostanie przeniesiona z godz. 21.30 na 20.00. Każde wydanie publicystycznej audycji zostanie wydłużone z 30 do 60 minut. - Każdego dnia będę zapraszać do studia dwie pary gości, którzy skonfrontują swoje poglądy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Gozdyra, gospodyni programu.
więcej
|
Nowy sezon Teatru Telewizji TVP. Dwie premiery w miesiącu w TVP1, wraca stała pora emisji
Teatr Telewizji TVP zaczyna nowy sezon. - Będzie wyjątkowy, w jego trakcie zaprezentujemy każdego miesiąca po dwie premiery w TVP1 - zapowiada w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Ewa Millies-Lacroix, szefowa Agencja Kreacji Teatru Telewizji Polskiej. Na otwarcie przygotowano spektakl „Wojna - moja miłość” z Małgorzatą Kożuchowską w roli głównej.
więcej
|
870 tys. widzów ,,Komisariatu". TVP1 na reklamach zarobiła 1,44 mln zł
Nowy paradokument „Komisariat” we wakacyjnej ramówce TVP1 oglądało średnio 868 tys. osób. Stacja w czasie emisji produkcji zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 1,44 mln zł.
więcej
|
Nowe odcinki ,,Było... nie minęło - Extra" w TVP2 i TVP Historia
W sobotę 9 września br. Dwójka rozpocznie emisję cyklu dokumentalnego Adama Sikorskiego „Było… nie minęło - Extra”.
więcej
|
Udany tydzień Polsatu, udział TVP1 poniżej 5 proc. w 16-49. Mecz Polska-Serbia i ,,Fakty" hitami
W minionym tygodniu największą widownię zgromadził siatkarski mecz Polska-Serbia, a na drugim miejscu znalazł się dziennik „Fakty”. Wśród stacji na pozycji lidera umocnił się Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Złomowisko PL 5" od 30 sierpnia w Discovery Channel
W środę 30 sierpnia br. Discovery Channel rozpocznie emisję piątego sezonu „Złomowiska PL”.
więcej
|
CBS przejmuje australijską sieć Ten Network z długami w wysokości 123 milionów dolarów
Amerykański koncern medialny CBS Corp. przejmie 100 procent udziałów w australijskiej sieci telewizyjnej Ten Network. Kwoty transakcji nie ujawniono, wiadomo jednak że w ramach umowy CBS przejmie zobowiązania finansowe Ten Network szacowane na 123 miliony dolarów.
więcej
|
,,Kroniki Times Square" w HBO i HBO GO
W poniedziałek, 11 września 2017 roku HBO rozpocznie emisję nowego serialu „Kroniki Times Square”, który od dzisiaj jest już dostępny w HBO GO.
więcej
|
Inea wprowadza obsługę klienta przez aplikację mobilną
Wystartowała kampania wizerunkowa sieci kablowej Inea, a w działaniach wykorzystywane są hasła „Dobrzy ludzie od internetu”, „Supermiło, że jesteś naszym klientem” oraz „Bardzo, ale to bardzo nam na to Tobie zależy”. Jednocześnie Inea obsługę klienta przez aplikację mobilną.
więcej
|
TVP i Caritas zebrały 2 mln zł dla osób poszkodowanych w wyniku nawałnic
Dzięki zorganizowanej przez TVP i Caritas w miniony weekend akcji pomocy poszkodowanym w niedawnych nawałnicach udało się zebrać około 800 tys. zł. Łącznie oba podmioty na ten cel zebrały już 2 mln zł.
więcej
|
Dokument TVN Fabuła ,,Voyage, Voyage" nominowany do Cannes Corporate Media&TV Awards
Do nagród Cannes Corporate Media&TV Awards nominowany został dokumentalny film Aleksandry Potoczek „Voyage, Voyage. 70 lat PWST w Krakowie”, który został wyprodukowany przez TVN Fabuła.
więcej
|
|
|
Sprzedaż Tigera wzrosła po kryzysie wizerunkowym
Udziały rynkowe marki napoju energetycznego Tiger, produkowanego przez Maspex Wadowice po aferze z wpisem na Instagramie - wbrew zapowiedziom wielu - zamiast spadać, wzrosły. - Bojkoty marek z powodów ideologicznych są nieskuteczne. Przynoszą efekt odwrotny do zamierzonego - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, szef domu mediowego OMD Poland.
więcej
|
Marta Gądek szefem działu reklamy pism luksusowych i poradnikowych Wydawnictwa Bauer. Odchodzi Agnieszka Gronowska
Biuro Reklamy Wydawnictwa Bauer od września br. zmienia strukturę - powstanie dział reklamy pism luksusowych i poradnikowych, na które czele stanie Marta Gądek. Z firmą żegna się dotychczasowa dyrektor reklamy pism kobiecych premium - Agnieszka Gronowska.
więcej
|
Publicis Media i Dentsu Aegis Network walczą o obsługę mediową Grupy Żywiec
Grupa Żywiec, właściciel takich marek piw, jak m.in. EB, Żywiec, Królewskie rozpoczęła lokalny przetarg na obsługę mediową. Zaprosiła do niego dwie agencje mediowe: SMG/Publicis Media i Dentsu Aegis Network.
więcej
|
Oshee zostało właścicielem wody mineralnej Kinga Pienińska
Firma Oshee, producent m.in. napojów izotonicznych pod tą samą została nowym właścicielem wody mineralnej Kinga Pienińska. Odkupiła 100 proc. udziałów od jej producenta, firmy GFT Goldfruct.
więcej
|
Łukasz Piszczek w kampanii Krispolu ,,Gwarancja spokoju"
Piłkarz Łukasz Piszczek został twarzą kampanii telewizyjnej producenta bram, okien i rolet Krispol, pod hasłem „Gwarancja spokoju”. Za kreację i produkcję odpowiadają agencje Chapter1 i Papert Pictures.
więcej
|
Leroy Merlin sponsorem polskiej reprezentacji piłkarskiej do 2022 roku
Sieć sklepów budowlanych Leroy Merlin przedłużyła dotychczasową umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej o cztery i pół roku. Marketer będzie oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej do 2022 roku.
więcej
|
Żywiec kampanią ,,Ż jest za krótkie, żeby nie spróbować" promuje dwa nowe smaki piwa
Ruszyła kampania promująca dwa nowe warianty piwa Żywiec - Amerykańskie Pszeniczne oraz Porter. Za przygotowanie spotów telewizyjnych odpowiadają 2012 Agency i Opus.
więcej
|
Value Media rozpoczyna obsługę mediową Fibaro
Dom mediowy Value Media należący do Group One wygrał przetarg na obsługę Fibaro, producenta inteligentnych rozwiązań do domu. W finale pokonał Zenith.
więcej
|
Izabela Matys stategic partner directorem w Open Gate
Do zespołu agencji reklamowej Open Gate dołączyła Izabela Matys, obejmując stanowisko strategic partner directora.
więcej
|
ING zachęca młodych do założenia konta kampanią ,,Weekend bez przeszkód"
Pod hasłem „Weekend bez przeszkód” ruszyła kampania marketingowa ING Banku Śląskiego skierowana do młodych klientów. Za jej przygotowanie odpowiadają agencja Gong i Mullen Lowe Media Hub.
więcej
|
Nestor Tazueco Lamata key account managerem w Communication Unlimited
Do grona agencji Communication Unlimited dołączył hiszpański manager Nestor Tazueco Lamata. W firmie objął stanowisko key account managera.
więcej
|
Marta Ostrowska: z Bluerank do MakoLab
Do zespołu agencji MakoLab dołączyła Marta Ostrowska, która objęła stanowisko specjalisty ds. PR. Wcześniej odpowiadała za działania public relations w Bluerank.
więcej
|
|
|
,,Do Rzeczy" ogłasza na okładce, że ,,Hitler był lewakiem". Pomysłodawcą Piotr Zychowicz
Na okładce nowego numeru tygodnika „Do Rzeczy” (Orle Pióro) zamieszczono wizerunek Adolfa Hitlera z podpisem „Hitler był lewakiem”. „Jedynka” pisma zapowiada tekst Piotra Zychowicza o lewicowych przekonaniach przywódcy III Rzeszy. - Na okładce udało się pokazać główną tezę tekstu - ideologia nazistowska we wszystkich najważniejszych punktach była zbieżna z totalitarnym komunizmem - komentuje dla Wirtualnemedia.pl redaktor naczelny "Do Rzeczy", Paweł Lisicki.
więcej
|
Marta Gądek szefem działu reklamy pism luksusowych i poradnikowych Wydawnictwa Bauer. Odchodzi Agnieszka Gronowska
Biuro Reklamy Wydawnictwa Bauer od września br. zmienia strukturę - powstanie dział reklamy pism luksusowych i poradnikowych, na które czele stanie Marta Gądek. Z firmą żegna się dotychczasowa dyrektor reklamy pism kobiecych premium - Agnieszka Gronowska.
więcej
|
,,Życie na Gorąco" liderem sprzedaży w I półroczu, Tylko ,,Twoje Imperium" na plusie
W pierwszym półroczu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”. Jedyny wzrost w zestawieniu zanotował magazyn „Twoje Imperium”, a na czele spadków uplasowało się „Na Żywo”.
więcej
|
Jacek Pochłopień redaktorem naczelnym ,,Wprost". "Pozostanie wierny credo tygodnika"
Jacek Pochłopień został redaktorem naczelnym tygodnika „Wprost” (PMGP Polskie Media). Obowiązki na tym stanowisku pełni od roku.
więcej
|
|
|
Facebook nie pozwoli reklamować się stronom publikującym fake newsy
Facebook poinformował o wprowadzeniu nowej metody walki z fałszywymi newsami publikowanymi na platformie. Według zapowiedzi strony zamieszczające notorycznie u fake newsy nie będą mogły reklamować się na Facebooku.
więcej
|
Szef Expedii Dara Khosrowshahi nowym CEO Ubera
Urodzony w Iranie Dara Khosrowshahi, który przez 12 lat zarządzał serwisem Expedia został wybrany na nowego CEO Ubera. Jego zadaniem ma być w pierwszej kolejności odbudowa nadszarpniętego wizerunku spółki oraz jej wewnętrznych struktur osłabionych odejściem kluczowych dyrektorów.
więcej
|
Chiny zlikwidują anonimowość w internetowych komentarzach
Chińskie władze zapowiedziały, że wprowadzą przepisy zmuszające internautów komentujących treści w internecie do podawania swoich danych osobowych pozwalających na identyfikację autora komentarza. Właściciele stron i serwisów internetowych nie respektujący nowego prawa będą dotkliwie karani finansowo.
więcej
|
Nova Group Ltd. przejmuje serwis naEkranie.pl
Fundusz Nova Group Ltd. podpisał umowę z naEkranie.pl, w ramach której przejął kontrolny pakiet udziałów w tym serwisie. Kwoty transakcji nie ujawniono, na razie nie wiadomo jakie zmiany mają nastąpić po jej zakończeniu.
więcej
|
|
|
Nowy sezon Teatru Telewizji TVP. Dwie premiery w miesiącu w TVP1, wraca stała pora emisji
|
Dokument o Whitney Houston, "Narcos" i "Star Trek: Dicovery" na Netfliksie
|
Ed Sheeran artystą roku, Kendrick Lamar triumfatorem MTV Video Music Awards
|
,,Kroniki Times Square" w HBO i HBO GO
|
James Cameron krytykuje "Wonder Woman". ,,To krok w tył"
|
"Reindeer King" - nowa piosenka Tori Amos
|
Dokument TVN Fabuła ,,Voyage, Voyage" nominowany do Cannes Corporate Media&TV Awards
|
|
|