|
|
|
|
|
|
|
Sopocki Top of the Top Festival może wrócić do TVN za rok. Miszczak: jesteśmy zadowoleni z oglądalności
Stacja TVN rozważa przedłużenie współpracy z Miastem Sopot i organizatorami Top of the Top Festivalu, co oznaczałoby wyemitowanie widowiska w 2018 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników oglądalności - wyjaśnia nam Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.
więcej
|
TVP cofnęła akredytację dziennikarzowi ,,Faktu" po publikacji o Kurskim. ,,Zawieszenie współpracy z tytułem"
Dziennik „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) ujawnił wczoraj, że w 2016 roku Joanna Klimek otrzymała premie o łącznej wartości 60,8 tys. zł brutto. TVP i prezes Jacek Kurski zapowiedzieli pozwanie wydawcy. Wczoraj zawieszono też współpracę z dziennikarzami „Faktu”. - To atak na wolność słowa i powrót do cenzury - mówi Wirtualnemedia.pl Bartosz Pańczyk, któremu wycofano akredytację na konferencję.
więcej
|
Piotr Barełkowski w zespole wPolsce.pl, prowadzi program ,,Bardzo ważna sprawa" (wideo)
Szef Telewizji Polskiej 24 Piotr Barełkowski będzie przygotowywał autorski program publicystyczny „Bardzo ważna sprawa” w telewizji wPolsce.pl (Fratria). Barełkowski współpracuje też przy tworzeniu szerszej ramówki wPolsce.pl.
więcej
|
TVP zawiesza współpracę z redakcją "Faktu"
Telewizja Polska podjęła decyzję o zawieszeniu współpracy z redakcją "Faktu" do czasu "zakończenia sporu na drodze sądowej".
więcej
|
Kobieta spróbuje znaleźć męża w ,,Rolnik szuka żony 4"
W niedzielę 3 września br. Jedynka rozpocznie emisję czwartej edycji „Rolnik szuka żony”. Wśród uczestników znajdzie się jedna kobieta, która zaprosi do swojego domu kandydatów na męża.
więcej
|
Telewizja Polsat pokaże ME w siatkówce mężczyzn 2017 (wideo)
Od 24 sierpnia do 3 września w odbywać się będzie Lotto Eurovolley Poland 2017, czyli Mistrzostwa Europy w siatkówce mężczyzn. Jest to już kolejna duża impreza sportowa organizowana w tym roku w Polsce, którą w całości pokażą anteny Telewizji Polsat.
więcej
|
Finał ME siatkarzy, ,,Roztańczony PGE Narodowy" i ,,The Brain - Genialny umysł" najdroższe we wrześniowym cenniku Polsatu
We wrześniowej ofercie Polsatu ceny reklam w niektórych pasmach są kilka procent niższe, a w innych - wyższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy transmisjach Lotto Eurovolley Poland 2017 i koncercie „Roztańczony PGE Narodowy”. Spośród stałych pozycji programowych najwyższe ceny maja reklamy przy „The Brain-Genialny umysł”.
więcej
|
Internet do 500 Mb/s w UPC Polska. Nowa oferta nie tylko dla studentów
UPC Polska przygotowała specjalną ofertę dla studentów: internet w pakiecie z pakietem telewizji cyfrowej i usługą HBO GO od 49 zł miesięcznie. Choć oferta dedykowana jest głównie uczącym się, operator zapewnia, że może skorzystać z niej każdy.
więcej
|
Polo TV liderem wśród kanałów muzycznych w lipcu, Eska TV na drugim miejscu
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w lipcu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Stars.TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wystartował ,,The Update" - serwis informacyjny CNN na Snapchacie
CNN uruchomiło na Snapchacie codzienny serwis informacyjny. „The Update” zawierać będzie przegląd najważniejszych wiadomości dnia, przygotowanych przez reporterów CNN.
więcej
|
Telewizja Polska i Jacek Kurski pozywają ,,Fakt": premie dla Joanny Klimek merytoryczne, 9 osób dostało wyższe
„Fakt” ujawnił, że w ub.r. Joanna Klimek, ówczesna szefowa połączony biur koordynacji programowej i marketingu Telewizji Polskiej, otrzymała premie o łącznej wartości 60,8 tys. zł brutto. TVP i Jacek Kurski zapowiedzieli pozwanie dziennika za publikacje, podkreślając, że świadczenia dla Klimek były uzasadnione, a wyższe nagrody finansowe otrzymało w ub.r. dziewięciu innych pracowników firmy.
więcej
|
,,Midnight, Texas" i ,,Z Nation" w AXN Black
1 września 2017 roku AXN Black rozpocznie emisję dwóch nowych seriali „Midnight, Texas” i „Z Nation”.
więcej
|
|
|
PZU szykuje przetarg na agencję do obsługi social media
Grupa PZU planuje przetarg, w którym wybierze agencję do obsługi spółek PZU SA i PZU Życie SA w mediach społecznościowych.
więcej
|
Finał ME siatkarzy, ,,Roztańczony PGE Narodowy" i ,,The Brain - Genialny umysł" najdroższe we wrześniowym cenniku Polsatu
We wrześniowej ofercie Polsatu ceny reklam w niektórych pasmach są kilka procent niższe, a w innych - wyższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy transmisjach Lotto Eurovolley Poland 2017 i koncercie „Roztańczony PGE Narodowy”. Spośród stałych pozycji programowych najwyższe ceny maja reklamy przy „The Brain-Genialny umysł”.
więcej
|
Arkadiusz Szulczyński założył agencję Empathy Rocks
Arkadiusz Szulczyński, były szef działu kreacji i dyrektor współzarządzający agencją K2 założył agencję design thinking Empathy Rocks - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Paweł Loedl dyrektorem strategii w ING Banku Śląskim
Paweł Loedl, były szef strategii agencji VML Poland został dyrektorem strategii w ING Banku Śląskim - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Poszukiwany / poszukiwana - specjalista marketingu on-line - gdzie oni są?
Rynek reklamy i marketingu, od dłuższego czasu skręca mocno w stronę internetu. Analitycy prognozują, że już w tym roku globalne wydatki na reklamę w internecie będą większe niż wydatki na reklamę w telewizji. Światowy rynek reklamy internetowej zwiększy w 2017 roku wartość o 13 proc., by osiągnąć zawrotne 205 miliardów dolarów! Tym samym udział internetu w globalnych wydatkach na reklamę sięgnie 36,9 proc. (wobec 34 proc. w 2016).
więcej
|
Natalia Załęcka dyrektorem marketingu i digitalu w Getin Noble Bank
Natalia Załęcka została dyrektorem marketingu i digitalu w Getin Noble Bank. To nowo wyodrębniona jednostka, powstała po reorganizacji działu marketingu firmy.
więcej
|
Martin Stankiewicz promuje Konto dla Młodych w PKO BP
Vloger Martin Stankiewicz został twarzą nowej kampanii internetowej banku PKO BP promującej Konto dla Młodych. Za jej przygotowanie odpowiadają Agencja Warszawa i Artegence.
więcej
|
Kurs włoskiego w restauracji reklamuje eKonto w mBanku (wideo)
mBank w nowej kampanii eKonta podkreśla, że rachunek ten zapewnia podstawowe usługi za darmo oraz inne przydatne opcje, m.in. przypomnienia o regularnych przelewach. Za obsługę marketingową mBanku odpowiadają firmy Grey Worldwide Warszawa, Brand New Heaven, VML Poland i Mindshare Polska.
więcej
|
Volkswagen wznawia produkcję kultowych ,,ogórków"
Volkswagen wznawia produkcję kultowego modelu T1, zwanego potocznie „ogórkiem”. Mikrobus w nowej wersji to ID Buzz.
więcej
|
Lubella promuje w telewizji nowy smak płatków Kakao i Miód (wideo)
Ruszyła kampania telewizyjna promująca nowy smak płatków kukurydzianych Lubella – Kakao i Miód. Za kreację spotu odpowiada Brainbox.
więcej
|
Spółka PushAd Sofware dołącza do Grupy AdNext
W skład Grupy AdNext weszła spółka PushAd Sofware, specjalizująca się w wysyłce powiadomień push z poziomu aplikacji. AdNext wesprze firmę kapitałowo oraz w obszarze marketingu i sprzedaży.
więcej
|
Grzegorz Kańduła założył agencję Amooco
Na rynku usług marketingowych działa nowa agencja Amooco. Firma powstała po odłączeniu się od grupy nls84, którą współtworzył Grzegorz Kańduła - założyciel Amooco.
więcej
|
|
|
TVP zawiesza współpracę z redakcją "Faktu"
Telewizja Polska podjęła decyzję o zawieszeniu współpracy z redakcją "Faktu" do czasu "zakończenia sporu na drodze sądowej".
więcej
|
Gremi Media rejestruje dwie trzecie swoich akcji w depozycie giełdowym
Spółka Gremi Media, wydawca m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” oraz udziałowiec firm E-Kiosk, ComPress i MMConferences, złożyła we wtorek wniosek o rejestrację w depozycie papierów wartościowych 1,14 mln swoich akcji. To kolejny etap przygotowań spółki do wejścia na rynek giełdowy NewConnect.
więcej
|
,,Moje Mieszkanie" liderem sprzedaży w maju. ,,M jak Mieszkanie" wyprzedziło ,,Cztery Kąty"
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w maju br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „M jak Mieszkanie”, a na czele spadków znalazły się „Cztery Kąty” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zmiany w kierownictwie ,,Los Angeles Times", Ross Levinsohn nowym CEO
Ross Levinsohn, były szef Fox Interactive Media został nowym CEO „Los Angeles Times”. Zastąpił na tym stanowisku Davana Maharaja, który odchodzi z kierownictwa dziennika. Zmiana nastąpi też na fotelu redaktora naczelnego, którym tymczasowo mianowano Jima Kirka.
więcej
|
|
|
,,Gazeta Wyborcza" o wyłączeniu opcji komentowania dla niepłących: tworzymy jakościową przestrzeń do dyskusji
Menedżerowie „Gazety Wyborczej” (Agora) uzasadniają, że wprowadzenie w jej serwisach internetowych możliwości zamieszczania komentarzy tylko przez użytkowników płatnej oferty cyfrowej dziennika zapewni im właściwą przestrzeń do jakościowych dyskusji. - Teksty w „Gazecie Wyborczej”, a tym samym na Wyborcza.pl piszą prawdziwi, profesjonalni dziennikarze dla prawdziwych czytelników, którzy płacą za treści prawdziwymi pieniędzmi. To zobowiązuje nas do dbałości o jakość i prawdziwość samych tekstów dziennikarskich, ale także komentarzy pod tymi tekstami - podkreśla Jerzy Bogdan Wójcik, wydawca „GW”.
więcej
|
TVN przez Disney Channel najpopularniejszy z polskich mediów na YouTubie, TOK FM najmocniej krytykowane (TOP10)
Wśród polskojęzycznych mediów pozainternetowych najwięcej subskrybentów i odtworzeń treści na YouTubie notuje TVN, wyprzedzając pod tym względem Disney Channel Polska, Disney Junior Polska i TVP VoD. Na kanale TVN zamieszczono też najwięcej „łapek w dół”, natomiast ich największe odsetki były na profilach TOK FM „ Super Express”.
więcej
|
Spotify chce iść na giełdę bez oferty publicznej. ,,Bez IPO jest szybciej i taniej, chce skonwertować obligacje" (analiza)
Według nieoficjalnych informacji amerykańska komisja papierów wartościowych i giełd (SEC) rozpatruje wniosek spółki Spotify o wejście na nowojorską giełdę w formie listingu i z pominięciem oferty publicznej (IPO). Analizując dla serwisu Wirtualnemedia.pl to rozwiązanie Jacek Michalewski, bankier inwestycyjny podkreśla że byłby to pierwszy taki przypadek debiutu w historii NYSE i chwali rozwiązanie wybrane przez firmę. - Spotify nie potrzebuje z giełdy dodatkowego kapitału, ale musi zaistnieć na parkiecie by skonwertować dług na akcje, a pominięcie IPO jest sposobem szybkim i tanim - ocenia Jacek Michalewski.
więcej
|
Wystartował ,,The Update" - serwis informacyjny CNN na Snapchacie
CNN uruchomiło na Snapchacie codzienny serwis informacyjny. „The Update” zawierać będzie przegląd najważniejszych wiadomości dnia, przygotowanych przez reporterów CNN.
więcej
|
Żywiec i Allegro z najpopularniejszymi reklamami czerwca na YouTube
Według zestawienia AdsLeaderboard w lipcu 2017 roku najpopularniejszą reklamą na polskim YouTube był spot „Nieboskłon” z trasy Męskie Granie promującej markę Żywiec. Na podium znalazły się też kolejna część Legend Polskich Allegro oraz reklama Fanty.
więcej
|
Na WhatsApp kolorowe statusy podobne do tych z Facebooka
Facebook wprowadził do swojego komunikatora mobilnego WhatsApp nową funkcję pozwalającą na zamieszczanie wpisów na kolorowym tle. Do tej pory opcja była dostępna jedynie w głównym serwisie Facebooka.
więcej
|
|
|