|
|
|
|
|
|
|
Żurkowska o odkupieniu Metra: marka z silną pozycją, zamierzamy działać w ramach koncesji KRRiT
Po odkupieniu od Agory udziałów w naziemnej stacji Metro koncern Discovery Networks zamierza zachować jej nazwę i dostosować program do oczekiwań widzów, ale bez wnioskowania o zmiany w koncesji. - Marka Metro wypracowała już silną pozycję na rynku. Chcemy wykorzystać jej potencjał - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Dorota Żurkowska-Bytner, senior vicepresident i country manager na Polskę w Discovery Networks.
więcej
|
Agata Rowińska szefową telewizji wPolsce.pl. ,,Pełnowartościowa stacja publicystyczno-informacyjna"
W ciągu najbliższych tygodni internetowa telewizja wPolsce.pl (Fratria) ma pojawić się w sieciach kablowych i platformach cyfrowych. - Jesteśmy już blisko uzyskania koncesji z Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji - mówi dla portalu Wirtualnemedia.pl Michał Karnowski. Redaktorem naczelnym telewizji została Agata Rowińska.
więcej
|
MSZ cofa pieniądze dla TV Biełsat. Jacek Kurski: Potrzebuję potwierdzenia, czy państwo chce likwidacji tej stacji
Prezes TVP Jacek Kurski wysłał list do premier Beaty Szydło z prośbą o potwierdzenie "czy Państwo Polskie istotnie chce likwidacji Telewizji Biełsat" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Nie chcę mieć w CV, że zamknąłem tę telewizję, potrzebuję więc szybko jasnej deklaracji - mówi nam Kurski. To efekt wypowiedzenia umowy na finansowanie Biełsatu przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych.
więcej
|
Rada Mediów Narodowych chce wyjaśnień od szefostwa TVP w sprawie zwolnienia Marzeny Paczuskiej przez Twitter. ,,Byłby to zły sygnał"
Krzysztof Czabański, przewodniczący Rady Mediów Narodowych, zaprosił na najbliższe posiedzenie rady prezesa Jacka Kurskiego, by ten wyjaśnił kulisy ostatnich zmian w TVP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Chcemy wiedzieć, co się dzieje - wyjaśnia nam Czabański. Spotkanie odbędzie się 29 sierpnia.
więcej
|
2,8 mln widzów Festiwalu weselnych przebojów, 1,6 mln - Top of the Top a 1,4 mln - Gwiazd letniego nieba
Spośród trzech koncertów pokazanych 18 i 19 sierpnia br. najwięcej widzów zgromadził Festiwal weselnych przebojów, który w Polsacie oglądało 2,75 mln osób. 1,64 mln oglądających zgromadził Top of the Top Festival 2017 pokazany w TVN. Z kolei Gwiazdy letniego nieba publicznej Jedynki miały 1,40 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Tło", ,,Pod pressją" i ,,Durczokracja" nowościami Polsatu News
We wrześniu Polsat News rozpocznie emisję trzech nowych programów „Tło”, „Pod pressją” i „Durczokracja”. Stacja pokaże również nowe odcinki audycji „Dorota Gawryluk zaprasza” i „Prezydenci i premierzy”. Wszystkie te programy będą emitowane w nowym publicystycznym paśmie - w dni powszednie o godz. 21.00.
więcej
|
Ruszyły zdjęcia do ,,Pod wspólnym niebem". W obsadzie Bukowski, Szwedes i Szykulska
Telewizja Polska rozpoczęła zdjęcia do nowego serialu „Pod wspólnym niebem”, którego premiera na antenie TVP2 odbędzie się we wrześniu br. W obsadzie produkcji znajdują się m.in.: Marek Bukowski, Piotr Szwedes, Ewa Szykulska, Marek Frąckowiak i Tadeusz Chudecki.
więcej
|
TVN Style, Polsat Play i TVN Turbo najchętniej oglądanymi stacjami lifestylowymi w lipcu
W lipcu 2017 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Wysokie - czwarte - miejsce zajęła nowa stacja HGTV Home & Garden, która zanotowała największy wzrost w zestawieniu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat i TVN liderami, ,,Fakty" i Festiwal weselnych przebojów ratingowymi hitami
W minionym tygodniu największą widownię zgromadziły „Fakty”, a na drugim miejscu znalazła się transmisja z Festiwalu weselnych przebojów. Wśród stacji w 4+ liderem był Polsat, a w 16-49 na pierwsze miejsce awansował TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mecz siatkarski Polska-Serbia bezpłatnie w Ipli
W dniach od 24 sierpnia do 3 września br. w Polsce odbędą się Mistrzostwa Europy siatkarzy - Lotto Eurovolley Poland 2017. Użytkownicy Ipli obejrzą rozgrywki siatkarskich drużyn europejskich na żywo oraz w jakości HD w pakiecie Ipla Sport.
więcej
|
Discovery za 19 mln zł kupi od Agory pozostałe udziały nadawcy Metro
Discovery Polska poinformowało Agorę, że skorzysta z opcji zakupu pozostałych 51,06 proc. udziałów spółki Green Content nadającej kanał Metro. Tym samym zostanie jej jedynym właścicielem.
więcej
|
Katarzyna Trzaskalska prowadzącą krótsze wydania ,,Wiadomości"
Katarzyna Trzaskalska zadebiutowała w poniedziałek jako prezenterka krótszych wydań „Wiadomości” TVP1. Wcześniej prowadziła m.in. „Teleexpress”, obecnie jest też gospodynią serwisów informacyjnych w TVP Info.
więcej
|
Planete+ szuka w plebiscycie miejsca akcji bonusowego odcinka programu ,,Polska z góry"
21 sierpnie na Planete+ ruszył 12-odcinkowy program dokumentalny „Polska z góry”. Miejsce trzynastego, bonusowego odcinka, widzowie wybiorą w plebiscycie. Za jego organizację odpowiedzialna jest agencja 2012.
więcej
|
,,Top of the Lake 2" w Ale Kino+
W środę, 6 września 2017 roku Ale Kino+ rozpocznie emisję drugiego serialu „Top of the Lake”.
więcej
|
|
|
Rada Reklamy apeluje do marketingowców: posługujcie się symbolami patriotycznymi odpowiedzialnie i stosownie
Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy zaapelował do twórców reklam, by wykorzystując w komunikacji marketingowej symbolikę narodową i konotacje historyczne czynili to odpowiedzialnie i zgodnie z dobrymi obyczajami.
więcej
|
GIS krytykowany za kampanię ,,Mądra dziewczynka pilnuje drinka". ,,Przykład szeroko rozumianej niekompetencji" (opinie)
Kampania Głównego Inspektoratu Sanitarnego przestrzegającego przed pigułką gwałtu to szczytna idea. Jednak pomysł jest co najmniej lichy, nie przekonuje ani w warstwie graficznej ani słownej. Mamy tu genialny przykład, jak szeroko rozumiana niekompetencja może wyprowadzić na manowce. Hasło kampanii to prosta rymowanka, których pełno na ulotkach gastronomicznych w małych miasteczkach, zaś layout - to nieporozumienie. Wygląda jak projekt gimnazjalisty bez zdolności plastycznych i poczucia estetyki - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci od komunikacji marketingowej.
więcej
|
Nowy katalog IKEA w 7 mln egz., wspiera to kampania pod hasłem ,,Niech żyje Dom!" (wideo)
Kampania pod hasłem „Życie to zmiany, zrób na nie miejsce. IKEA. Niech Żyje Dom!” rozpoczyna nową platformę komunikacyjną sieci sklepów IKEA. Za jej realizację odpowiadają agencje: Saatchi&Saatchi IS, MEC, Garden of Words i Hash.fm.
więcej
|
Biedronka zapowiada kontynuację promocji ,,Gang świeżaków" (wideo)
Rozpoczęła się teaserowa odsłona kampanii Biedronki reklamującej promocję, w której za zakupy będzie można otrzymać maskotki symbolizujące owoce i warzywa. To kontynuacja zeszłorocznej akcji „Gang świeżaków”.
więcej
|
Dziadek do orzechów wykorzystuje kryzys Tigera do własnej promocji
Agencja Dziadek do orzechów przeprowadziła akcję, którą chce zachęcić Maspex Wadowice do powierzenia jej obsługi marki Tiger w mediach społecznościowych.
więcej
|
Michał Kazimierczak po 4 latach odchodzi z Young&Rubicam Group Poland
Michał Kazimierczak, CEO agencji Young&Rubicam Group Poland po czterech latach zarządzania nią odchodzi z firmy.
więcej
|
Plushak na siłowni reklamuje Plush Abo (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej oferty abonamentowej w taryfie Plush (jej operatorem jest Polkomtel). Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum.
więcej
|
Tradycyjny z Ludwina w reklamach przypomina, jak smakuje prawdziwy makaron
Ruszyła ogólnopolska kampania promocyjna makaronów jajecznych Tradycyjny z Ludwina. Jest współfinansowana ze środków unijnych. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Demo Effective Launching.
więcej
|
Szymon Majewski ratuje Macademian Girl smartfonem w reklamie Plusa (wideo)
W nowej kampanii reklamowej sieci Plus Szymon Majewski występuje wspólnie z blogerką modową Tamarą Gonzalez Pereą, bardziej znaną jako Macademian Girl.
więcej
|
Polsat Media zaczyna sprzedaż czasu reklamowego w Da Vinci Learning
Od początku września br. w kanale edukacyjnym Da Vinci Learning będą emitowane reklamy. Sprzedażą oferty reklamowej stacji zajmuje się Polsat Media.
więcej
|
LenVitol promowany w telewizji hasłem ,,Dodaj zdrowia do swoich dań"
Pod hasłem „Dodaj zdrowia do swoich dań” wystartowała kampania telewizyjna oleju lnianego LenVitol (Oleofarm). Za jej przygotowanie odpowiada agencja Optima Marketing Group.
więcej
|
,,Niech żyje dom!" - Bartosz ,,Fisz" Waglewski w reklamach IKEA (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa sieci sklepów meblowych IKEA pod hasłem „Niech żyje dom!”. Głosu do spotów użyczył muzyk hip-hopowy Bartosz „Fisz” Waglewski. Jest to pierwsza duża kampania IKEA przygotowana przez Saatchi & Saatchi Interactive Solutions.
więcej
|
Barbara Niedziela i Jacek Studziński zajmą się strategią w Isobar Poland
Barbara Niedziela i Jacek Studziński dołączyli do działu strategii Isobar Poland - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio przez ponad dwa lata Studziński pracował w 180heartbeats + Jung. Matt, a Niedziela w J. Walter Thompson Group Poland.
więcej
|
Browar Gościszewo wprowadza dwa nowe smaki piwa - Hipis i Szeryf
India Pale Ale „Szeryf” oraz Summer Ale „Hipis” to nowe smaki w portfolio Browaru Gościszewo. Etykiety piw zaprojektowała agencja Ostecx Créative.
więcej
|
Teresa Herok new business directorem SEOgroup
Teresa Herok dołączyła do zespołu SEOgroup i objęła nowo utworzone stanowisko new business directora.
więcej
|
,,Leasing z oszczędnością na dzień dobry" w kampanii PKO Leasing
Wystartowała kampania sprzedażowa PKO Leasing, skierowana do nowych klientów, podpisujących umowę na leasing.
więcej
|
Maja Włoszczowska, Lidia Popiel i Piotr Pustelnik ambasadorami nowej kolekcji Tatuum
Marka Tatuum zaprezentowała kolekcję na sezon jesień-zima 2017/18. Jej twarzami zostali kolarka górska Maja Włoszczowska, fotografka Lidia Popiel oraz alpinista Piotr Pustelnik.
więcej
|
,,Czysta Kasa od Carex" - marka ruszyła z loterią dla konsumentów
Wystartowała loteria konsumencka „Czysta Kasa od Carex”. Pula nagród wynosi ponad 125 tys. złotych. Za promocję odpowiada agencja i360.
więcej
|
|
|
,,Minecraft: Oficjalny Magazyn" i ,,DC SuperHero Girls" - dwa nowe magazyny od Egmont Polska
Wydawnictwo Egmont Polska wprowadza do sprzedaży dwa nowe dwumiesięczniki. „Minecraft: Oficjalny Magazyn” to tytuł kierowany do fanów popularnej w naszym kraju gry Minecraft, zaś „DC SuperHero Girls” jest przeznaczony dla uczennic pierwszych klas podstawówki. Ceny czasopism to odpowiednio 19,99 oraz 9,99 złotych.
więcej
|
,,CD-Action" liderem sprzedaży wśród pism komputerowych. 8,4 tys. egz. ostatniego numeru ,,Chipa"
W maju 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazyny komputerowych i o grach był miesięcznik „CD-Action”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Komputer Świat” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jacek Karnowski: nie było ani nie ma frakcji ,,Sieci" w Telewizji Polskiej, nasi dziennikarze są tam tylko współpracownikami
Redaktor naczelny „Sieci” Jacek Karnowski zaprzeczył sugestiom „Newsweeka”, jakoby w Telewizji Polskiej istniała frakcja związana z tym tygodnikiem, rywalizująca o wpływy ze środowiskiem „Gazety Polskiej”. - Niczego takiego ani nie ma, ani nie było. Każdy dziennikarz „Sieci” podejmuje decyzję o współpracy z TVP samodzielnie - podkreśla Karnowski.
więcej
|
Discovery za 19 mln zł kupi od Agory pozostałe udziały nadawcy Metro
Discovery Polska poinformowało Agorę, że skorzysta z opcji zakupu pozostałych 51,06 proc. udziałów spółki Green Content nadającej kanał Metro. Tym samym zostanie jej jedynym właścicielem.
więcej
|
|
|