|
|
|
|
|
|
|
TVP zaadaptuje izraelski teleturniej wiedzowy. ,,Ryzyk fizyk" w Jedynce
W poniedziałek 28 sierpnia br. TVP1 rozpocznie emisję nowego teleturnieju wiedzowego „Ryzyk Fizyk”, który oparty jest na popularnym izraelskim formacie „Sure or Insure” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wpływy reklamowe TVP w I kwartale br. o 11,8 proc. niższe niż średnia z ub.r.
W pierwszym kwartale br. przychody reklamowe Telewizji Polskiej były o 11,8 proc. niższe niż średnie wpływy kwartalne firmy z tego tytułu w ub.r. - poinformował Jacek Kurski. W 2016 roku przychody reklamowo-sponsoringowe nadawcy zmalały o 5,4 proc.
więcej
|
Jacek Kurski: wśród klientów Netii ,,Wiadomości" i ,,Teleexpress" mają o 60-70 proc. wyższą oglądalność niż wg Nielsena
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski poinformował, że w pomiarze wśród klientów Netii „Wiadomości” i „Teleexpress” notują po 60-70 proc. wyższą oglądalność niż według badania Nielsen Audience Measurement. Podkreślił, że oba programy traciły tylko 1,4-1,8 proc. oglądalności, tyle że z miesiąca ma miesiąc.
więcej
|
Przy spadku wpływów zwiększyła się strata producenta ,,Familiady". ,,Nie udało się rozpocząć komercjalizacji kanału E-Sport"
W minionym kwartale spółka Astro, producent „Familiady” i nadawca kanału E-Sport, zanotowała spory spadek wpływów ze sprzedaży i duży wzrost straty netto. Spółka chce zwiększyć zasięg E-Sportu, żeby rozpocząć sprzedaż reklam w stacji.
więcej
|
,,M jak miłość", ,,Na dobre i na złe" oraz serwis sportowy najdroższe we wrześniowym cenniku reklamowym TVP
We wrześniu na antenach TVP reklamodawcy zapłacą więcej za emisję spotów przy wielu serialach, a nieco mniej niż przed rokiem w większości pozostałych pasm. Najwięcej kosztują spoty przy „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” w TVP2 oraz przy niedzielnym serwisie sportowym.
więcej
|
,,Supermodelka Plus Size" od 6 września w Polsacie. Emisja w środowe wieczory
W środę, 6 września 2017 roku Telewizja Polsat rozpocznie emisję nowego show „Supermodelka Plus Size”. Program będzie pokazywany od godz. 20.35.
więcej
|
Fokus TV liderem kanałów dokumentalnych. TVP Historia i Discovery Channel uzupełniają podium
W lipcu br. liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem pochwalić się mogły dwie stacje: BBC Brit i Canal+ Discovery, a na przeciwnym biegunie znalazł się Polsat Viasat Nature.
więcej
|
HBO przez pomyłkę publikuje 6. odcinek ,,Gry o Tron"
HBO Nordic oraz HBO Spain przez pomyłkę opublikowały w swoich serwisach 6. odcinek obecnego sezonu „Gry o Tron”, którego premiera jest planowana na 20 sierpnia 2017 roku. Film został szybko usunięty z obu bibliotek, jednak jego kopie pojawiły się w sieci w postaci plików torrent i w niektórych serwisach.
więcej
|
Mikołaj Nowak przechodzi z TVN do ZPR Media. Zajmie się promocją Fokus TV i Nowa TV
Mikołaj Nowak objął stanowisko dyrektora marketingu i promocji kanałów Fokus TV i Nowa TV, należących do Grupy ZPR Media. Przez ostatnie 9 latach pracował w Grupie TVN, gdzie był konsultantem ds. nowych mediów.
więcej
|
Otwarte okno pakietu Eleven Sports HD w Cyfrowym Polsacie i UPC
W okresie od 18 do 28 sierpnia 2017 roku abonenci Cyfrowego Polsatu i UPC nieposiadający w swojej ofercie kanałów Eleven Sport, otrzymają do nich bezpłatny dostęp w ramach otwartego okna.
więcej
|
Twórcy ,,The Walking Dead" pozywają AMC, domagają się miliarda dolarów
Robert Kirkman, twórca komiksowego pierwowzoru „The Walking Dead” oraz jego producenci Gale Anne Hurd, Glen Mazzara i David Alpert skierowali do sądu pozew przeciwko stacji AMC. Oskarżają nadawcę o oszustwa finansowe i domagają się zwrotu strat oraz odszkodowania w wysokości miliarda dolarów.
więcej
|
Robert Makłowicz: mroczna stacja TVP wypluła mnie, wyzuwszy wcześnie. Ale cieszę się z tego
Dziennikarz nie żałuje rozstania z TVP, odczuwa jednak niesmak związany z okolicznościami swojego zwolnienia. Twierdzi, że nigdy nie manifestował swoich poglądów politycznych na antenie TVP. Opinii na temat programów informacyjnych telewizji publicznej nie zamierza jednak zmieniać.
więcej
|
|
|
Agencja J.Walter Thompson straciła też obsługę marki Kubuś (Maspex)
Grupa Maspex Wadowice, która w związku z niefortunną akcją reklamową marki Tiger na Instagramie zerwała umowę z odpowiedzialną za te działania agencją J.Walter Thompson Group Poland, zabrała tej agencji także obsługiwaną przez nią markę Kubuś - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zażenowane wpisami Tigera, ale przestrzega przed nagonką na JWT i Maspex
Zarząd Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR w wydanym oświadczeniu przyznał, że jest zażenowany ostatnią kampanią marki Tiger (Maspex) na Instagramie. Przestrzega jednak przed nagonką na firmy za nią odpowiedzialne, czyli właściciela brandu Grupę Maspex i agencję J. Walter Thompson Group Poland.
więcej
|
Radio ZET z nowym logo. ,,Unowocześnienie i uproszczenie identyfikacji wizualnej marki"
Eurozet wprowadza zmodernizowane logo Radia ZET i nowy system identyfikacji wizualnej tej marki. Kreację przygotowało studio UVMW. - Celem wprowadzanych zmian jest unowocześnienie i uproszczenie identyfikacji wizualnej marki Radio ZET, a tym samym zwiększenie jej czytelności - wyjaśnia Agnieszka Szozda, dyrektor marketingu Grupy Eurozet.
więcej
|
,,M jak miłość", ,,Na dobre i na złe" oraz serwis sportowy najdroższe we wrześniowym cenniku reklamowym TVP
We wrześniu na antenach TVP reklamodawcy zapłacą więcej za emisję spotów przy wielu serialach, a nieco mniej niż przed rokiem w większości pozostałych pasm. Najwięcej kosztują spoty przy „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” w TVP2 oraz przy niedzielnym serwisie sportowym.
więcej
|
KFC na 60 urodziny swojego kubełka ze specjalną loterią dla konsumentów
Z okazji sześćdziesiątych urodzin kubełka KFC ruszyła loteria promocyjna, wspierana kampanią reklamową. Za strategię i kreację kampanii odpowiada McCann&MRM.
więcej
|
Joanna Brodzik i Paweł Wilczak w Bystrzycy Kłodzkiej reklamują SmartDom (wideo)
Ruszyła nowa kampania z udziałem aktorów Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka reklamująca SmartDom, wspólny program rabatowy Cyfrowego Polsatu i Plusa. Akcję przygotowały firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum.
więcej
|
Bajkowa sypialnia od rodziców dla córek w reklamie Leroy Merlin (wideo)
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa sklepów budowlanych Leroy Merlin z serii „Bohater domu”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Engine, Dynamo, Delapost Warsaw, Rytmika, Starcom i Mets.
więcej
|
Cieślar, Ziębińska i Fejfer założyli studio gier The Failcores. Pracują nad ,,Niewidzialną ręką wolnego rynku"
Jan Cieślar odszedł z Grey Group i założył studio gier The Failcores. Współzałożycielami firmy są graficzka Oliwia Ziębińska i dziennikarz, twórca „Magazynu Porażka” Kamil Fejfer. Studio pracuje nad grą „Niewidzialna ręka wolnego rynku”.
więcej
|
Provident Polska z kampanią telewizyjną promocji ,,Bierzesz teraz, spłacasz później"
Provident Polska wystartował z nową odsłoną kampanii promującej pożyczki dla klientów indywidualnych, pod hasłem „Bierzesz teraz, spłacasz później”. Spot promocyjny przygotowała agencja Isobar Poland.
więcej
|
Piosenka zachęcająca dzieci do mycia zębów w kampanii szczoteczek Jordan (wideo)
Producent szczoteczek do zębów Jordan rozpoczął akcję promującą szczoteczki dla dzieci. Za pomysł i realizację projektu odpowiadają UM i Mediabrands Studios.
więcej
|
Getin Bank przenosi obsługę mediową ze Spark Foundry do OMD
Getin Bank w właśnie zakończonym przetargu na obsługę mediową wybrał do współpracy należący do Grupy OMD dom mediowy OMD Optimum Media. Tym samym zakończył blisko 10-letnią współpracę ze Spark Foundry (należy do Publicis Media).
więcej
|
Mikołaj Nowak przechodzi z TVN do ZPR Media. Zajmie się promocją Fokus TV i Nowa TV
Mikołaj Nowak objął stanowisko dyrektora marketingu i promocji kanałów Fokus TV i Nowa TV, należących do Grupy ZPR Media. Przez ostatnie 9 latach pracował w Grupie TVN, gdzie był konsultantem ds. nowych mediów.
więcej
|
Tatiana Stelmachów: z TVP do Ströera. Odpowiada za sprzedaż Metra
Firma Ströer utworzyła zespół ds. sprzedaży Metra, którym - na stanowisku metro managera - kieruje Tatiana Stelmachów. Do zespołu dołączyła Justyna Żak jako senior metro account.
więcej
|
"Zgarniaj klawe fanty" w promocji Królewskiego Niefiltrowanego
Ruszyła loteria "Zgarniaj klawe fanty" marki piwa Królewskie Niefiltrowane (Grupa Żywiec), w której do wygrania są nagrody mające przywoływać klimat Warszawy sprzed kilkudziesięciu lat. Wspiera ją kampania w internecie, social media i punktach sprzedaży. Akcję realizują firmy Just, Twin.digital collective., Mediavest i Roots PR.
więcej
|
Maspex nie zwolni pracowników, którzy zaakceptowali obraźliwe wpisy Tigera. ,,Nie zamawialiśmy u agencji testowania naszej kontroli"
Prezes Maspexu Wadowice Krzysztof Pawiński poinformował, że firma nie zwolni dwójki pracowników, którzy akceptowali grafiki na profili instagramowy marki Tiger. Osoby te zapłacą natomiast kary finansowe i zaangażują się w wolontariat. - Zlecając działania profesjonalnej agencji reklamowej, oczekiwaliśmy doświadczenia, wiedzy, wsparcia. Nie zamawialiśmy testowania wrażliwości naszego pracownika ani audytu naszej kontroli nad młodszym specjalistą - stwierdza Pawiński.
więcej
|
PKO BP w nowej kampanii reklamuje Mini Ratki jako ,,Jej Wygodność Mini Ratka"
Pod hasłem „Jej Wygodność Mini Ratka” PKO Bank Polski zaczął nową kampanię pożyczki gotówkowej. Podkreśla w niej takie aspekty, jak szybkość i wygoda. Za realizację działań odpowiadają Agencja Warszawa, Artegence i Havas Media.
więcej
|
Bartosz Michalak: z Bluerank do Senuto
Do zespołu firmy Senuto dołączył Bartosz Michalak, objął stanowisko marketing managera. Poprzednio związany był z agencją Bluerank.
więcej
|
Kolejna odsłona ,,wyższego poziomu imprezy" Desperadosa Nocturno
W ramach kampanii promującej Desperadosa Nocturno rozpoczęła się emisja nowych spotów. Ich przygotowaniem zajęła się agencja K2.
więcej
|
Karolina Czarnota i Monika Kamińska seniorskim teamem kreatywnym w Bardzo
Karolina Czarnota i Monika Kamińska, które w połowie czerwca dołączyły do zespołu agencji Bardzo, tworzą w firmie seniorski team kreatywny. Poprzednio związane były z agencją Heart&Brain.
więcej
|
|
|
Piotr Pytlakowski z ,,Polityki" uczestnikiem blokady marszu Młodzieży Wszechpolskiej i ONR. ,,Koniec z pięknoduchostwem, jestem obywatelem tego kraju"
Piotr Pytlakowski, dziennikarz tygodnika „Polityka” wziął udział w blokadzie marszu Młodzieży Wszechpolskiej i ONR-u 15 sierpnia w Warszawie i został siłą wyniesiony przez interweniujących policjantów. Jego protest wywołał mieszane reakcje środowiska, a sam Pytlakowski w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl wyjaśnia motywy swojej decyzji. - Mam osobiste powody do niechęci wobec narodowców. Władza jest głucha na krytykę w mediach, więc dziennikarz ma prawo do prezentowania swoich poglądów nie tylko na łamach tytułu w którym pracuje - ocenia dziennikarz.
więcej
|
,,Gazeta Polska" z fotomontażem niemieckich żołnierzy i przedstawicieli opozycji. Obywatele RP: żadnej myśli, pałkarska propaganda.
Najnowsza okładka „Gazety Polskiej” przedstawia fotomontaż słynnego zdjęcia z września 1939, na którym niemieccy żołnierze łamią szlaban na polskiej granicy. W miejsce ich twarzy wstawiono wizerunki przedstawicieli opozycji, m.in. Grzegorza Schetyny z PO i Pawła Kasprzaka z Obywateli RP.
więcej
|
Wydawca ,,Super Expressu" przeprasza Magdę Gessler: ,,Kuchenne rewolucje" bez związku z marihuaną przy restauracji
ZPR Media, wydawca „Super Expressu”, opublikowała przeprosiny dla Magdy Gessler za tekst zamieszczony trzy lata temu w serwisie internetowym dziennika. W artykule sugerowano związek Gessler z tym, że przy jednej restauracji, w której kręcono „Kuchenne rewolucje”, wykryto plantację marihuany.
więcej
|
,,Men's Health" liderem sprzedaży wśród pism męskich w maju
W segmencie pism dla mężczyzn w maju br. liderem sprzedaży był „Men’s Health”, który zanotował największy wzrost w zestawieniu. Z kolei na czele spadków znalazł się „Playboy” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Ruszają zdjęcia do ,,Ucha prezesa 2". Nowi aktorzy wcielą się w Zbigniewa Ziobrę i Stanisława Piotrowicza
7 września br. platforma ShowMax udostępni pierwszy odcinek drugiego sezonu internetowego serialu Roberta Górskiego pt. „Ucho prezesa”, w którym oprócz znanych postaci pojawią się m.in. Zbigniew Ziobro, Stanisław Piotrowicz oraz liderzy „totalnej opozycji”.
więcej
|
wPolsce.pl ruszyło z 73 tys. użytkowników, w górę wPolityce.pl
W drugiej połowie czerwca br. uruchomiony wtedy serwis wPolsce.pl (Fratria) odwiedziło 72,6 tys. realnych użytkowników, a w lipcu witryna zanotowała spadek odwiedzalności. Natomiast wzrost osiągnęło wPolityce.pl.
więcej
|
Brand24 szykuje się na NewConnect. ,,Chcemy iść tropem LiveChat'a"
Kierowana przez Michała Sadowskiego firma Brand24 zmieniła statut, aby przystosować się formalnie do startu na rynku NewConnect prowadzonego przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie. Jak dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl termin debiutu i wielkość oferty nie są jeszcze znane, jednak plan zakłada start Brand24 na NewConnect jeszcze w 2017 roku.
więcej
|
Netflix: średnia prędkość łącza użytkownika w Polsce wynosi 3,23 Mb/s. Najlepsze Toya, UPC i Inea
Polska po raz pierwszy została ujęta przez Netflix w rankingu prędkości dostawców internetowych. Nasz kraj ze średnią przepustowością na poziomie 3,23 Mb/s zajął 30. miejsce, a najlepszą obsługę Netflixa zapewniają u nas Toya, UPC oraz Inea.
więcej
|
Antyrasistowski tweet Baracka Obamy najbardziej lubiany w historii Twittera
Barack Obama, były prezydent USA opublikował na Twitterze wpis komentujący tragiczne starcia w Charlottesville. Tweet cytujący słowa Nelsona Mandeli pobił rekord w historii Twittera uzyskując ponad 3,1 miliona polubień.
więcej
|
eBay wprowadza do polskiej wersji spersonalizowaną stronę główną
eBay uruchomił w polskiej wersji platformy oparty na sztucznej inteligencji mechanizm spersonalizowanej strony głównej, na której każdy z użytkowników zobaczy oferty najlepiej dopasowane do jego wymagań i oczekiwań. Wcześniej podobne rozwiązanie eBay zastosował między innymi w Wielkiej Brytanii, Niemczech, USA, Kanadzie, Australii i Francji.
więcej
|
"Studencki Internet 2017" - nowa oferta sieci Toya
Operator cyfrowej telewizji Toya wprowadził promocyjną ofertę dla studentów pod nazwą "Studencki Internet 2017", w ramach której studenci mogą podpisywać umowy na krótszy okres, od 7 do 9 miesięcy, w promocyjnych cenach obowiązujących przez cały czas trwania umowy.
więcej
|
|
|