|
|
|
|
|
|
|
TVP1 pozwoli wygrać milion. ,,The Wall. Wygraj marzenia" nowym widowiskiem Jedynki
Jesienią w ramówce TVP1 znajdzie się nowy program rozrywkowy „The Wall. Wygraj marzenia”, w którym uczestnicy zagrają o milion złotych. Emisja programu rusza w piątek 22 września br. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Michał Oleszczyk, Dawid Wildstein i Piotr Pałka wicedyrektorami TVP1
Zarząd Telewizji Polskiej zatwierdził trzech nowych zastępców dyrektora TVP1. Są to Michał Oleszczyk, Dawid Wildstein i Piotr Pałka.
więcej
|
TVN24 z najlepszym wynikiem w historii, rosną Nick Jr i Super Polsat (top 25 tematycznych)
Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej w lipcu 2017 roku zajęło TVN24. Newsowa stacja TVN, podobnie jak trzecia w rankingu TTV zanotowały historyczne rekordy oglądalności - liderami wzrostu były Super Polsat i Nick Jr- wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Magda M." wraca. Scenarzysta serialu wyda książkę o dalszych losach bohaterów
Scenarzysta „Magdy M.” Radosław Figura napisze książkę o dalszych losach bohaterów serialu. Jej roboczy tytuł brzmi „Magda M. Ciąg dalszy” i ukaże się nakładem Wydawnictwa Znak.
więcej
|
Łączny czas emisji wszystkich reklam telewizyjnych w lipcu wyniósł 16 tys. godzin (raport)
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lipcu 2017 roku były o 7 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
FilmBox zmieni nazwę na Kino TV, a FilmBox Premium - na FilmBox Premium HD
We wtorek, 12 września 2017 roku grupa Kino Polska przeprowadzi rebranding dwóch kanałów z portfolio FilmBox. Stacja FilmBox zmieni nazwę na Kino TV. Z kolei FilmBox Premium rozpocznie nadawanie w wysokiej jakości, a nazwa tego kanału zmieni się na FilmBox Premium HD.
więcej
|
4Fun.tv odświeża oprawę, Michał Kaim głosem stacji
Michał Kaim został lektorem 4Fun.tv (4Fun Media), a zapowiedzi w jego wykonaniu pojawią się w odświeżonej oprawie stacji.
więcej
|
,,Zgłoś remont" i kolejne sezony programów Szelągowskiej i Popielarskiej jesienią w HGTV
Od września br. stacja lifestylowa HGTV będzie emitować nowe sezony wprowadzonych wiosną lokalnych produkcji, takich jak „Domowe rewolucje” czy „Nowa Maja w ogrodzie”. Nowością będzie program „Zgłoś remont”, w którym architekt Krzysztof Miruć wyremontuje wnętrza za budżet uczestników.
więcej
|
Eleven Sports będzie dalej pokazywać Championship, League One, League Two i Puchar Ligi Angielskiej
Grupa Eleven Sports zawarła nową, pięcioletnią umowę, w ramach której będzie transmitować na wyłączność w Polsce, Belgii i Luksemburgu mecze angielskich rozgrywek piłkarskich: Sky Bet Championship, Sky Bet League One, Sky Bet League Two oraz Pucharu Ligi Angielskiej (Carabao Cup).
więcej
|
Wojciech Mucha z ,,Gazety Polskiej" do TVP Info: kłamiecie cały dzień ws. Fundacji Otwarty Dialog i broni, nie manipulujcie aż tak
Dziennikarz „Gazety Polskiej” Wojciech Mucha oburzył się, że w TVP Info we wtorek w sensacyjnym tonie informowano, że Fundacja Otwarty Dialog przez ostatnie kilka lat miała koncesję na handel bronią. Podkreślił, że służyło jej to do transportowania kamizelek kuloodpornych na Ukrainę. - Kłamiecie cały dzień w sprawie, która znam od podszewki. Mam prawo twierdzić, że świadomie i celowo - skomentował to Mucha.
więcej
|
Zysk netto Netii spadł do 15,16 mln zł w II kw. 2017 r. 182 tys. usług telewizyjnych
Netia odnotowała 15,16 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w II kw. 2017 r. wobec 23,7 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
więcej
|
Hakerzy ukradli tysiące wewnętrznych dokumentów HBO
Zatrudniona przez HBO firma IP Echelon (specjalizująca się w bezpieczeństwie) ujawniła, że hakerzy ukradli tysiące wewnętrznych dokumentów telewizji: umów, obrazów, filmów i dźwięków.
więcej
|
|
|
Kate Moss twarzą marki Reserved. Rusza pierwszy sklep w Londynie
Firma LPP wchodzi na rynek brytyjski, w środę 6 września otworzy flagowy salon marki Reserved przy londyńskiej Oxford Street. Twarzą najnowszej kampanii jesień-zima 2017/18 została supermodelka Kate Moss.
więcej
|
Skuteczna, ale i zbyt dosadna akcja na stadionie Legii (opinie)
Środowa akcja na stadionie Legii zasługuje na brawa za skuteczność, bo zwróciła oczy świata na Powstanie Warszawskie. Atakowanie kraju i narodu, z którym budujemy strategiczne i partnerskie relacje, nie jest do końca trafione. Kibice Legii nie są jednak znani z subtelności - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Łączny czas emisji wszystkich reklam telewizyjnych w lipcu wyniósł 16 tys. godzin (raport)
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lipcu 2017 roku były o 7 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Prezes Jet Story Jakub Benke odchodzi z firmy
Prezes firmy Jet Story Jakub Benke po 9 latach żegna się z firmą - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zmiany w zarządzie Agencji Warszawa, nowym prezesem Paweł Wołonciej
Paweł Wołonciej zastąpił Michała Lorenca na stanowisku prezesa zarządu Agencji Warszawa. Nowym członkiem zarządu został Piotr Mach - client service director agencji.
więcej
|
Wydawnictwo SQN pozwala wymienić biografię Neymara na książkę o Ronaldinho. ,,Promocja dla wkurzonych kibiców FC Barcelony"
Wydawnictwo SQN zorganizowało krótką promocję pozwalającą wymienić polskie wydanie biografii Neymara, odchodzącego właśnie z FB Barcelony, na książkę o dawnym zawodniku tego klubu - Ronaldinho. Oficyna wydała w Polsce obie książki.
więcej
|
Dziennikarze chwalą oprawę kibiców Legii o zbrodniach Niemców w czasie Powstania Warszawskiego: lekcja historii Polski dla świata
Kibice Legii Warszawa przed środowym meczem w eliminacjach Ligi Mistrzów pokazali oprawę podkreślającą, że podczas Powstania Warszawskiego Niemcy zabili 160 tys. ludzi, w tym tysiące dzieci. Na oprawę zwróciło uwagę wiele zagranicznych mediów. Większość komentujących to dziennikarzy uznało, że to świetna promocja prawdziwych informacji o przebiegu drugiej wojny światowej.
więcej
|
Tomasz Gęstwicki: z Filmpoint Videomarketing do RiverWood
Tomasz Gęstwicki, do tej pory współwłaściciel poznańskiej agencji Filmpoint Videomarketing, dołącza do grupy reklamowej RiverWood jako creative director.
więcej
|
Czterolatki jako staruszkowie w nowej kampanii jogurtów Go-Gurt
Dwójka czterolatków, Tim i Charlie zostali bohaterami nietypowej kampanii słodzonych jogurtów dla dzieci Go-Gurt. Maluchy ucharakteryzowano tak, by wyglądały na staruszków. Za kreację odpowiada amerykańska agencja Erich & Kallman.
więcej
|
Lidl, T-Mobile i Orange liderami reklamy telewizyjnej w pierwszym półroczu tego roku
W pierwszym półroczu 2017 roku najaktywniej w telewizji promowały się sieć sklepów Lidl oraz operatorzy komórkowi - Orange i T-Mobile. W porównaniu z rankingiem obejmującym pierwsze dwa kwartały 2016 roku, w tegorocznym zestawieniu zabrakło pięciu marek, pojawiło się natomiast sześć nowych - wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
więcej
|
Patrick Stal nowym szefem marketingu Ubera w regionie EMEA
Patrick Stal objął stanowisko head of marketing EMEA w firmie Uber. Przeszedł z firmy TomTom, w której pracował od 2015 roku.
więcej
|
Nilufar Fowler na stanowisku chief executive Mindshare Worldwide Central
Nilufar Fowler, dotychczas global lead w teamie Unilevera w Mindshare (GroupM) została powołana na stanowisko chief executive Mindshare Worldwide Central. Zastąpiła Marco Rimini.
więcej
|
Subway promuje w digitalu mrożoną kawę kokosową
Subway wprowadza na wakacje nowy wariat mrożonej kawy o smaku kokosowym. Za kampanię promującą produkt w internecie odpowiedzialna jest agencja Q&A Communications.
więcej
|
Tiger Energy Drink zachęca do podróży z promocyjną loterią ,,Tiger Trip"
Producent napoju energetycznego Tiger Energy Drink organizuje loterię, w której na zwycięzców czeka 10 tys. złotych do wydania na ekskluzywną podróż. Koordynacją akcji zajmuje się agencja Smolar.
więcej
|
|
|
Czołowe dzienniki z najniższą sprzedażą w historii w I półroczu 2017, najwięcej straciła ,,Gazeta Wyborcza"
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w pierwszym półroczu br. był „Fakt”. Niemal wszystkie dzienniki zanotowały najniższą sprzedażą w historii, a liderem wśród spadków była „Gazeta Wyborcza” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
PiS szykuje ustawę o dekoncentracji mediów. ,,15 proc. udziału obcego kapitału"
Po wakacjach Prawo i Sprawiedliwość przedstawi w Sejmie gotowy projekt ustawy o dekoncentracji w mediach. Wzorując się na rozwiązaniach francuskich PiS chce, aby udziały zagranicznych właścicieli w polskich mediach były możliwie jak najniższe i wyniosły maksymalnie 15 proc.
więcej
|
Publicysta rezygnuje z miesięcznika ,,Znak" i broni Jarosława Gowina
Po usunięciu Jarosława Gowina z redakcji miesięcznika „Znak” z pisma odchodzi w ramach protestu prof. Stanisław Grygiel. - Motywacja stojąca u podstaw naszej decyzji o usunięcia Jarosława Gowina rozminęła się z pana jej odbiorem - komentuje Dominika Kozłowska, redaktor naczelna miesięcznika „Znak".
więcej
|
Wszystkie dzienniki ze spadkiem sprzedaży. Najwięcej straciły ,,Przegląd Sportowy" i ,,Gazeta Wyborcza"
W czerwcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej stracił „Przegląd Sportowy” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Facebook publikuje przy treściach powiązane artykuły ze sprawdzonych źródeł by walczyć z fake news. ,,Element szerokiej strategii"
Po okresie testów wczoraj Facebook wprowadził do serwisu zmienioną wersję widżetu Related Articles. Zamiast treści luźno powiązanych tematycznie z konkretnym artykułem w sekcji pojawiają się alternatywne i sprawdzone źródła informacji na temat poruszony w publikowanym tekście, a także materiały rozpoznane jako fake news. W ten sposób Facebooka zamierza walczyć z dezinformacją w internecie. - Obecnie testujemy to rozwiązanie w krajach, w których w zakresie weryfikacji informacji współpracujemy z zewnętrznymi pomiotami. To zaledwie jeden z elementów szeroko zakrojonej strategii obejmującej również szereg innych środków – wyjaśnia Facebook w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Eska TV i TVN na czele stacji tv na Instagramie, TVN24 przed MTV Polska (TOP19)
Zdecydowanie najpopularniejszymi polskimi stacjami telewizyjnymi na Instagramie są Eska TV i TVN. Na dalszymi miejscach znalazły się TVN24, MTV Polska, Polsat, Disney Channel Polska i TVP Kultura.
więcej
|
Facebook testuje funkcję Stories w wersji desktopowej
Facebook rozpoczął próby związane z udostępnieniem platformy Stories użytkownikom desktopowej wersji serwisu. Na razie nową funkcję prezentującą treści od znajomych zobaczą jedynie nieliczni internauci, termin jej szerokiego wprowadzenia pozostaje nieznany.
więcej
|
Polscy szefowie firm mało aktywni w social mediach, tyko 5 proc. ma konto na Twitterze
Tylko 5 proc. prezesów największych polskich firm prowadzi komunikację na Twitterze, a 30 proc. za pośrednictwem serwisu LinkedIn. Pod kątem obecności w tych kanałach, na tle największych światowych rynków wypadamy bardzo słabo - wynika z badania Ecco International PR Network.
więcej
|
Aplikacje oszczędzające baterie i bardziej niezawodne będą lepiej widoczne w Google Play
Google zapowiedział zmianę algorytmu w swoim sklepie z aplikacjami. Zgodnie z nią w ofercie dla użytkownika na najwyższych pozycjach znajdą się aplikacje, które z jednej strony są oszczędne dla baterii w smartfonach, z drugiej zaś zapewniają wysoką niezawodność. Programy o gorszej stabilności spadną na dół listy.
więcej
|
eCarrefour.pl ze świeżymi produktami, na razie w Warszawie
Produkty świeże uzupełniły ofertę prawie 16 tys. produktów spożywczych obecnych w sklepie internetowym eCarrefour.pl. Oferta jest dostępna aktualnie dla mieszkańców wszystkich warszawskich dzielnic.
więcej
|
Netflix opublikował zwiastun trzeciego sezonu serialu ,,Narcos" (wideo)
W piątek, 1 września 2017 roku odbędzie się premiera trzeciego sezonu serialu „Narcos". Netflix opublikował właśnie zwiastun produkcji.
więcej
|
|
|
Skuteczna, ale i zbyt dosadna akcja na stadionie Legii (opinie)
Środowa akcja na stadionie Legii zasługuje na brawa za skuteczność, bo zwróciła oczy świata na Powstanie Warszawskie. Atakowanie kraju i narodu, z którym budujemy strategiczne i partnerskie relacje, nie jest do końca trafione. Kibice Legii nie są jednak znani z subtelności - komentują eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Resort sprawiedliwości zatrudnia specjalistów od wizerunku za niemal pół miliona zł. ,,To normalna praktyka"
Ministerstwo Sprawiedliwości od początku 2016 roku wydało niemal pół miliona złotych na dwóch niezależnych ekspertów od PR - wykazała kontrola NIK. - Nie ma w tym niczego nadzwyczajnego, rząd jest wręcz do tego zobowiązany - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Adam Łaszyn, prezes firmy Alert media Communications.
więcej
|
Konrad Nafalski, Karol Piszcz i Tomasz Danelczyk w agencji Tailors Group
Do zespołu Tailors Group dołączyły trzy osoby: Konrad Nafalski, Karol Piszcz i Tomasz Danelczyk. Wzmocnili oni zespół prowadzący działania z zakresu relacji inwestorskich oraz PR.
więcej
|
Brave Brain tworzy Synapsy, na czele Jonasz Wiercioch
Agencja reklamowa Brave Brain utworzyła w swoich strukturach Synapsy Communication – markę, która będzie realizować działania z zakres public relations. Na jej czele stanął Jonasz Wiercioch.
więcej
|
|
|