|
|
|
|
|
|
|
Oferty Discovery Communications i Scripps Networks dobrze się uzupełniają, za transakcją może stać ciekawa strategia (opinie)
Za kwotę 14,6 mld dolarów Discovery Communications przejmie Scripps Networks Interactive, właściciela m.in. Grupy TVN. Akwizycja odbierana jest pozytywnie przez inwestorów ze względu na synergię oferty - dla TVN przejęcie może oznaczać istotne zmiany w strukturze, a dla Discovery wejście w obszar niekodowanej telewizji. Obaj partnerzy mogą zbudować fundament nowej oferty medialnej opartej na interaktywności - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Małgorzata Węgierek, Ryszard Sibilski, Rafał Baran i Andrzej Zarębski.
więcej
|
TVP będzie emitować ,,Wiadomości", ,,Teleexpress" i ,,Panoramę" w TVP Info. Jacek Kurski: Krosowanie niektórych pasm
Od końca sierpnia TVP będzie pokazywać swoje główne programy informacyjne „Wiadomości", „Panoramę" i „Teleexpress" również na antenie TVP Info - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To krosowanie niektórych pasm - mówi nam Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
,,Federacja" nowym programem informacyjno-rozrywkowym Nowa TV. Gospodarzem Adam Feder
W sobotę, 5 sierpnia 2017 roku na antenie Nowa TV zadebiutuje nowy program informacyjno-rozrywkowy „Federacja” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Gospodarzem audycji będzie Adam Feder.
więcej
|
Scripps ze wzrostem wpływów i spadkiem zysku. Prezes uspokaja pracowników: szefostwo Discovery zachowa nasze wartości
W pierwszej połowie br. Scripps Networks Interactive zanotował 1,78 mld dolarów wpływów operacyjnych i 751,7 mln dolarów zysku operacyjnego przed opodatkowaniem. - Na razie nic tak naprawdę się dla nas nie zmieni. Kierownictwo Discovery Communications zobowiązało się, że zachowa nasze tradycje i wartości - zapewnia pracowników Kenneth Lowe, prezes i CEO SNI, w kontekście ogłoszonego przejęcia firmy przez Discovery.
więcej
|
Karolina Korwin-Piotrowska z nowym programem ,,#Sława" w TVN Style. ,,O popkulturze, która wpływa na ideały piękna"
We wrześniu stacja TVN Style wprowadzi do ramówki nowy program „#Sława”, w którym dziennikarka Karolina Korwin-Piotrowska przyjrzy się zjawiskom i fenomenom związanym z showbiznesem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Będziemy zastanawiać się jak popkultura wpływa na nasze ideały piękna i wzory, które mamy wdrukowywane w głowę - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Karolina Korwin-Piotrowska.
więcej
|
,,Beauty ekspert" wraca do TVN Style. Ula Chincz i Lidia Piechota nowymi prowadzącymi
W jesiennej ramówce TVN Style znajdzie się drugi sezon programu o urodzie, kosmetykach i gadżetach „Beauty ekspert”. Magazyn poprowadzą jednak Ula Chincz i Lidia Piechota - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Przemysław Wenerski nie będzie już wydawcą ,,Wiadomości" TVP1
Przemysław Wenerski nie będzie już pełnił funkcji wydawcy głównego wydania „Wiadomości” TVP1 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wenerski pozostanie w Telewizji Polskiej, zostanie mu zaproponowane nowe stanowisko.
więcej
|
Robert Makłowicz przechodzi do Grupy TVN, będzie miał program ,,Makłowicz w drodze" w Food Network
Robert Makłowicz poprowadzi autorski program w kanale Food Network należącym do Grupy TVN. Poprzednio przez prawie 20 lat był związany z Telewizją Polską.
więcej
|
Rada Etyki Mediów: Magdalena Ogórek we wpisach o ojcu Marka Borowskiego złamała zasadę szacunku i tolerancji
Według Rady Etyki Mediów Magdalena Ogórek, wytykając na Twitterze stalinowską przeszłość i żydowskie pochodzenie ojca Marka Borowskiego, naruszyła zasadę szacunku i tolerancji. - Red. Ogórek funkcjonuje w obiegu publicznym jako prowadząca program TVP Info - i jej wypowiedź w medium społecznościowym, obficie komentowana przez internautów, musiała zostać odebrana jako pogląd dopuszczalny w TVP - uważa REM.
więcej
|
Festiwal Kabaretu w Koszalinie ratingowym hitem. Polsat ucieka konkurencji
W minionym tygodniu największą widownię zgromadziła druga część tegorocznego Festiwalu Kabaretu w Koszalinie transmitowana przez Polsat, a drugie miejsce zajęły „Fakty” TVN. Wśród stacji liderem był Polsat, a wysokie wyniki nadal miały stacje newsowe: TVN24, TVP Info i Polsat News - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Discovery Communications kupuje Scripps Networks Interactive za 14,6 mld dolarów
Koncern Discovery Communications poinformował, że przejmuje za 14,6 mld dolarów Scripps Networks Interactive, właściciela m.in. Grupy TVN. Transakcja ma zostać zamknięta na początku 2018 r.
więcej
|
Marzena Paczuska przestanie kierować ,,Wiadomościami"? Kurski: dementuję, to plotki
Od kilku dni w Telewizyjnej Agencji Informacyjnej mówi się o szykowanych dużych zmianach w redakcji „Wiadomości”, serwisu informacyjnego TVP1. Do naszej redakcji dotarły informacje o planowanym odwołaniu Marzeny Paczuskiej. - Dementuję, to plotki - mówi nam Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
Czabański: niektórzy dziennikarze TVP Info krzyczą zamiast mówić, umiar w disco polo, czas rozliczać TVP z efektów programowych
Przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański ocenił, że w ramówkach stacji Telewizji Polskiej najlepiej wypadają programy informacyjne i publicystyczne. - Jeżeli chodzi o taką niepolityczną strawę codzienną, te programy nie spełniają kryteriów. I przegrywają z telewizją komercyjną, które nie ma misji publicznej. Tu na pewno jest dużo do zrobienia - uważa.
więcej
|
Wpadka ,,Wiadomości" TVP1, kórej nie było: ,,Pierdy opowiadasz" to nie sprawka hakera, tylko cytat z ,,Rodzinki.pl" (wideo)
W internecie zasugerowano, że wskutek pomyłki lub ataku hakerskiego w niedzielnych „Wiadomościach” pokazano napis „Pierdy opowiadasz”. Tymczasem jest to fragment dialogu z emitowanej jednocześnie w TVP2 „Rodzinki.pl”, który wyświetlił się jednemu z widzów zaraz po zmianie kanału na TVP1.
więcej
|
Press Club Polska o ataku na operatora Polsat News: bandycki napad bez precedensu, czy sprawcy działali na zlecenie?
Napaść na operatora Polsat News to był bandycki napad, kwalifikujący się jako przestępstwo z art. 43 Prawa prasowego - piszą członkowie Press Club Polska w specjalnie wydanym oświadczeniu. - Pozostaje pytanie, czy sprawcy działali z własnej inicjatywy, czy na czyjeś zlecenie - zastanawia się organizacja.
więcej
|
Dawid Wildstein i Piotr Gursztyn ze Srebrnymi Krzyżami Zasługi za upamiętnianie prawdy o najnowszej historii Polski
Dziennikarze Telewizji Polskiej Dawid Wildstein i Piotr Gursztyn zostali uhonorowani Srebrnymi Krzyżami Zasługi „Za zasługi na rzecz upamiętniania prawdy o najnowszej historii Polski”. Odznaczenia wręczył prezydent Andrzej Duda podczas poniedziałkowych uroczystości z okazji 73. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego.
więcej
|
TVN Turbo pokaże finał drużynowego turnieju miast MMA
W sobotę, 2 września odbędzie się finał drużynowego turnieju miast MMA. Galę na żywo będzie pokazywać TVN Turbo.
więcej
|
,,Ranger Rob" w Polsat JimJam
We wtorek, 1 sierpnia 2017 roku Polsat JimJam rozpocznie emisję nowej animacji „Ranger Rob”.
więcej
|
Reality-show ,,Życie Kylie" w kanale E!
13 sierpnia 2017 roku kanał E! rozpocznie emisję reality-show „Życie Kylie”.
więcej
|
,,Wielkie konstrukcje III Rzeszy 4" w National Geographic
4 sierpnia 2017 roku National Geographic rozpocznie emisję czwartej edycji programu „Wielkie konstrukcje III Rzeszy”.
więcej
|
|
|
PGE tłumaczy reklamę: to nie powstaniec warszawski, tylko członek grupy rekonstrukcyjnej. Eksperci: kampania jest obrazoburcza i prymitywna
Wykorzystanie estetyki „kunst dem volk” jest co najmniej nieczułe. Właśnie tak mógł wyglądać plakat, który mijali Żołnierze Zośki pędząc ulicą przed godziną W… Połączenie hasła „poświęcenie to wielka energia” i zestawienie sloganu PGE „zapewniamy energię” jest obrazoburcze i bardzo prymitywne w sferze copywritingu - komentują dla Wirtualnemedia.pl Marcelina Cholewińska, Jacek Kotarbiński i Jacek Maciejewski.
więcej
|
Więcej reklam napojów w gazetach, mniej w radiu. Liderem Coca-Cola, mocno w górę Sprite i Fanta, w dół Pepsi (analiza)
Producenci napojów gazowanych w pierwszych pięciu miesiącach br. znacząco zwiększyli względem roku ub. wydatki na reklamy w dziennikach, magazynach i na indoorze. Zmniejszyli budżety na reklamę w radiu. Najwięcej wydano na reklamy marki Coca-Cola, zaś Sprite był w tym okresie brandem o największe dynamice wydatków.
więcej
|
W telewizji product placementowo najefektywniej reklamowane samochody, żywność i kosmetyki
Samochody, żywność i kosmetyki do pielęgnacji ciała wiodą prym wśród kategorii produktów najefektywniej lokowanych w programach telewizyjnych i filmach. Product placement buduje przede wszystkim świadomość tych marek czy produktów, które wcześniej nie były znane konsumentom - wynika z badania GroupM.
więcej
|
Wakacyjna pochwała luzu w nowej kampanii T-Mobile
Sieć T-Mobile promuje w wakacyjnej kampanii reklamowej ofertę na kartę. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Bridge2Fun, Starcom Mediavest Group, Liquid Thread, Agencja Warszawa i ARC Worldwide.
więcej
|
BBDO Warszawa przygotuje międzynarodową kampanię reklamową Cheetos
Agencja BBDO Warszawa zajmie się obsługą największej akcji reklamowej marki Cheetos (należy do PepsiCo) w Europie Wschodniej zaplanowanej na 2018 rok.
więcej
|
,,Szkoła pełna radości" w kampanii Biedronki (wideo)
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) zaczęła kampanię reklamującą ofertę artykułów szkolnych, która w promocji będzie dostępna do połowy sierpnia.
więcej
|
Napoleon zachęca do kompletowania wyprawki szkolnej w nowej kampanii Carrefour Polska
Nowa kampania Carrefour Polska zachęca uczniów i rodziców do kompletowania szkolnej wyprawki. Za jej realizację odpowiada Saatchi & Saatchi Interactive Solutions.
więcej
|
Marta Kocher i Kuba Juszczyk w Papaya Films
Marta Kocher, poprzednio pracująca w Film Produkcja, i Kuba Juszczyk z Lemon Film dołączyli do Papaya Films. Wzmocnili zespół produkcyjny.
więcej
|
St. Vincent i Zoe Kravitz reklamują Tiffany
St. Vincent, Janelle Monáe, Elle Fanning i Zoe Kravitz to nowe twarze jesiennej kampanii Tiffany.
więcej
|
Spotify promuje album ,,Szprycer" Taco Hemingwaya na muralu w Warszawie
Platforma streamingowa Spotify ruszyła z kampanią outdoorową, w której promuje młodych polskich wykonawców. W pierwszej odsłonie akcji reklamowany jest „Szprycer”, nowy album Taco Hemingwaya.
więcej
|
|
|
Pomysł ustawowych kar za fake newsy w ogniu krytyki. ,,Polityczny i całkowicie zbędny" (opinie)
Poseł PiS Dominik Tarczyński zdradził, że pracuje nad projektem ustawy o karach za fake newsy. Konsekwencje miałyby ponosić zarówno te osoby i media, które produkują fałszywe informacje, jak i te które je rozpowszechniają. - Ustawa w której przyszły twórca nawet nie stara się ukryć politycznych celów nie może budzić zaufania i jest kompletnie zbędna, według niej o tym co jest prawdą będzie decydował PiS - oceniają projekt dla serwisu Wirtualnemedia Ewa Wanat, Monika Lech i Marek Tejchman.
więcej
|
Facebook: Blokada prawicowych stron to awaria systemu, a nie odpowiedź na zgłoszenia
W weekend Facebook zablokował ponad 300 fanpejdży o charakterze prawicowym. Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych (OMZRiK) pochwalił się, że to wynik jego zmasowanej akcji interwencyjnej. Jednak Facebook poinformował serwis Wirtualnemedia.pl, że to skutek awarii, która szybko została usunięta, a strony przywrócone. - Nie wiemy czy była to awaria, natomiast niezależnie od tego swoją akcję będziemy prowadzili nadal - odpowiada w rozmowie z nami organizacja.
więcej
|
Interia uruchomiła dział content marketingowy, na czele Agnieszka Maciaszek
W strukturze portalu Interia.pl wyodrębniono dział Content Studio odpowiadający za usługi content marketingowe. Zarządza nim Agnieszka Maciaszek, poprzednio dyrektor działu mobile & video w Interii.
więcej
|
Rosja blokuje dostęp do platform VPN bo nie chce otwierania stron krytykujących władze
Prezydent Władimir Putin zatwierdził przepisy dopuszczające blokowanie w Rosji dostęp do oprogramowania typu VPN. Nowe przepisy mają odciąć rosyjskich internautów od narzędzi pozwalających im na otwieranie stron wykluczonych przez cenzurę Kremla.
więcej
|
2 mln Polek wykluczonych cyfrowo, więcej niż na zachodzie Europy
W wielu krajach Europy kobiety powyżej 45. roku życia są tak samo aktywne na rynku e-commerce jak młodsze osoby. W Niemczech płeć piękna w wieku 45-54 lata stanowi największą część tego sektora, z wynikiem prawie 8 mln kobiet robiących zakupy online. W Polsce natomiast aż 2 miliony kobiet po 45. roku życia jest wykluczonych cyfrowo - wynika z badania Kantar Public.
więcej
|
Wyniki badania Gemius/PBI dostepne przez API
Użytkownicy badania Gemius/PBI mogą pobierać jego wyniki przez API (application programming interface). Tym samym otrzymali możliwość importowania danych o polskiej sieci bezpośrednio do swoich wewnętrznych systemów.
więcej
|
WP Pilot udostępniony na Chromecast
Telewizyjny serwis streamingowy WP Pilot można teraz oglądać korzystając z dodanego wsparcia dla Chromecasta. Funkcja ta działa obecnie na urządzeniach z systemem operacyjnym Android.
więcej
|
Niezależna.pl w nowej odsłonie: więcej multimediów, profile użytkowników, wersja mobilna
Serwis Niezależna.pl (Słowo Niezależne) we wtorek zostanie udostępniony w nowej wersji. Witryna zyska odświeżoną szatę graficzną i odsłonę mobilną, pojawi się możliwość zakładania profili przez użytkowników.
więcej
|
|
|
2 mln Polek wykluczonych cyfrowo, więcej niż na zachodzie Europy
W wielu krajach Europy kobiety powyżej 45. roku życia są tak samo aktywne na rynku e-commerce jak młodsze osoby. W Niemczech płeć piękna w wieku 45-54 lata stanowi największą część tego sektora, z wynikiem prawie 8 mln kobiet robiących zakupy online. W Polsce natomiast aż 2 miliony kobiet po 45. roku życia jest wykluczonych cyfrowo - wynika z badania Kantar Public.
więcej
|
|
|