|
|
|
|
|
|
|
Krzysztof Czabański: nie zamierzam zostać prezesem TVP, to praca 20 godzin na dobę
Rada Mediów Narodowych w najbliższym czasie nie zajmie się wnioskiem Pawła Kukiza o odwołanie Jacka Kurskiego, prezesa TVP. - Ja sam natomiast nie mam najmniejszej ochoty zostać nowym prezesem publicznej telewizji - mówi Wirtualnemedia.pl szef RMN, Krzysztof Czabański.
więcej
|
Jacek Kurski: wydatki na premie od zarządu TVP zmalały o 38 proc., nie podajemy ich uzasadnienia
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski w odpowiedzi na interpelację poselską poinformował, że wartość premii przyznawanych przez zarząd spółki zmalała w ub.r. o 37,8 proc. Kierownictwo nadawcy nie ma obowiązku uzasadniać, dlaczego nagradza konkretnych pracowników.
więcej
|
Hieronim Ruta kupił akcje Cyfrowego Polsatu za 4,3 mln zł
Cypryjska spółka Sensor Overseas, należąca do Hieronima Ruty, członka rady nadzorczej Cyfrowego Polsatu, kupiła akcje tej firmy za 4,29 mln zł.
więcej
|
"Westworld" zdominował nominacje do Emmy 2017. HBO przed Netfliksem
Ogłoszono nominacje do 69. Nagród Emmy. Serial "Westworld" zdobył aż 22 nominacje. Tyle samo otrzymał satyryczny program "Saturday Night Live".
więcej
|
Nowy abonament rtv ma obowiązywać od 2019 r., rząd chce uniknąć notyfikacji w Komisji Europejskiej
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego zakończyło prace nad projektem nowej ustawy o abonencie radiowo-telewizyjnym. Nowe przepisy, zakładające, że danina będzie pobierana z podatkiem dochodowym i składkami na KRUS, mają zostać wprowadzone z początkiem 2019 roku. W ciągu kilku tygodni okaże się, czy będą wymagały notyfikacji w Komisji Europejskiej.
więcej
|
Piotr Kania pełnomocnikiem zarządu TVP ds. utworzenia Agencji Kreacji, Oprawy i Reklamy
Zarząd Telewizji Polskiej powołał Piotra Kanię na stanowisko pełnomocnika ds. utworzenia Agencji Kreacji, Oprawy i Reklamy.
więcej
|
2,1 mln widzów ,,Uwagi!". Liderem TVP1
Program „Uwaga!” w okresie od 1 września ub.r. do 12 lipca br. oglądało średnio 2,12 mln widzów. TVN w czasie emisji interwencyjnego magazynu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+, a w 16-49 jest liderem. Wpływy z reklam wyniosły 65,75 mln zł.
więcej
|
Rafał Adamczak zastępcą dyrektora muzycznego Eska TV i Eska TV Extra, Michał Celeda - Radia Eska
Michał Celeda został zastępcą dyrektora muzycznego Radia Eska, zaś Rafał Adamczak zastępcą dyrektora muzycznego kanałów Eska TV i Eska TV Extra. Celeda nowe obowiązki będzie łączył z dotychczasowym stanowiskiem sekretarza redakcji.
więcej
|
HBO udostępnia animowane filtry ,,Gry o tron" na Snapchacie
Przed premierą siódmego sezonu „Gry o tron” HBO udostępniło specjalny filtr Snapchata dla fanów serialu. Można go pobrać za pomocą kodu opublikowanego na fanpage’u serialu.
więcej
|
Stacje CBS News i BBC News będą wymieniać się materiałami i wspólnie tworzyć treści
Amerykańska stacja CBS News oraz brytyjska BBC News zawarły porozumienie, dzięki któremu zamierzają nawiązać pomiędzy sobą ścisłą współpracę. Nadawcy zamierzają wymieniać się tworzonymi przez siebie materiałami filmowymi i informacjami na konkretne tematy, w planach jest też kooperacja przy produkcji wspólnych produkcji newsowych.
więcej
|
International Champions Cup i mecze towarzyskie największych klubów w Eleven Sports
Od połowy lipca br. Eleven Sports będzie transmitować rozgrywki International Champions Cup. Nadawca pokazywać będzie również wybrane mecze towarzyskie największych światowych klubów.
więcej
|
Startuje Lotto Ekstraklasa. Transmisja w Canal+ i Eurosporcie
W piątek, 14 lipca 2017 roku wystartuje kolejny sezon Lotto Ekstraklasy. Piłkarskie rozgrywki ponownie będzie można oglądać w kanałach nc+ i Eurosportu.
więcej
|
|
|
Wojciech Dąbrowski w poniedziałek wraca do ,,Sygnałów dnia" radiowej Jedynki. ,,Nie było zamiaru zwolnienia go"
Dziennikarz Wojciech Dąbrowski w poniedziałek wraca po urlopie do pracy w Polskim Radiu, będzie dalej prowadził rozmowy z politykami w „Sygnałach dnia”. Uzgodnili to z nim prezes firmy Jacek Sobala i szef Jedynki Rafał Porzeziński.
więcej
|
|
Nowy abonament rtv ma obowiązywać od 2019 r., rząd chce uniknąć notyfikacji w Komisji Europejskiej
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego zakończyło prace nad projektem nowej ustawy o abonencie radiowo-telewizyjnym. Nowe przepisy, zakładające, że danina będzie pobierana z podatkiem dochodowym i składkami na KRUS, mają zostać wprowadzone z początkiem 2019 roku. W ciągu kilku tygodni okaże się, czy będą wymagały notyfikacji w Komisji Europejskiej.
więcej
|
|
Rafał Adamczak zastępcą dyrektora muzycznego Eska TV i Eska TV Extra, Michał Celeda - Radia Eska
Michał Celeda został zastępcą dyrektora muzycznego Radia Eska, zaś Rafał Adamczak zastępcą dyrektora muzycznego kanałów Eska TV i Eska TV Extra. Celeda nowe obowiązki będzie łączył z dotychczasowym stanowiskiem sekretarza redakcji.
więcej
|
|
Włocławek, Częstochowa i Starogard Gdański z nowym stacjami radiowymi
Na czwartkowym posiedzeniu KRRiT przyznała koncesje trzem spółkom na rozpowszechnianie programu radiowego we Włocławku, Częstochowie i Starogardzie Gdańskim.
więcej
|
|
|
|
Reklamy w Messengerze to spodziewany ruch Facebooka, może przynosić 100 milionów dolarów dziennie (opinie)
Facebook zapowiedział wprowadzenie globalnie reklam w komunikatorze Messenger. Serwis podkreśla, że dzięki temu dla reklamodawców potencjalna liczba odbiorców zwiększy się o ponad 1,2 miliarda, a eksperci rynku reklamy internetowej w rozmowach z serwisem Wirtualnemedia.pl podzielają tę argumentację. - Należało się spodziewać, że przy ogromnej popularności Messengera Facebook zechce monetyzować go reklamowo tym bardziej, że „reklamowa pojemność” głównego serwisu już się wyczerpuje. Globalny potencjał nowej powierzchni to minimum 100 milionów dolarów dziennie - oceniają Dariusz Jemielniak, Krzysztof Zieliński, Piotr Krauschar, Michał Chrościcki i Marek Kałużny.
więcej
|
Po skardze od konkurenta KER uznała, że reklama pasty do zębów Lacalut Aktiv wprowadza w błąd
Telewizyjna reklama pasty do zębów Lacalut Aktiv (produkowanej przez Natur Produkt Zdrovit) nadużywa zaufania odbiorców i wprowadza ich w błąd - orzekła Komisja Etyki Reklamy podzielając tym samym opinię koncernu GlaxoSmithKline Consumer Healthcare, który reklamę zaskarżył.
więcej
|
Sławomir Wala: z OS3 do Cheil Poland
Sławomir Wala objął funkcję szefa digitalu w agencji reklamowej Cheil Poland. Wcześniej pracował m.in. w agencjach OS3 i Gong.
więcej
|
Julia Wieniawa, Stuu, Marcin Dubiel i Adam Zdrójkowski w musicalowym klipie promują Fantę (wideo)
Coca-Cola Poland Services ruszyła z nową odsłoną kampanii promującej nowe smaki Fanty. Jej głównym elementem jest musicalowa produkcja z udziałem ambasadorów marki, m.in. Julii Wieniawy i Adama Zdrójkowskiego. Za realizację działań odpowiadają agencje Mediacom, LiquidThread i studio Makata.
więcej
|
Magdalena Mulenga operations directorem w Isobar Poland Group
Magdalena Mulenga dołączyła do Isobar Poland Group obejmując nowo utworzone stanowisko operations directora. Przeszła z agencji iProspect, która podobnie jak Isobar należy do Dentsu Aegis Network Polska.
więcej
|
Ströer Digital Media uruchamia TagLife do współpracy reklamodawców z micro-influencerami
Agencja Ströer Digital Media wprowadziła do swojej oferty platformę TagLife służącą do realizacji natywnych kampanii reklamowych z udziałem popularnych użytkowników Facebooka, Twittera i Instagrama. Nową usługą zarządza Agata Makowska.
więcej
|
GoldenSubmarine będzie dalej reklamować lody Dione
Agencja GoldenSubmarine, po zrealizowaniu kampanii wprowadzającej lody Dione do Polski, przedłużyła umowę o współpracy z ich producentem.
więcej
|
Allegro i Żywiec z najpopularniejszymi reklamami czerwca na YouTube
Dwa spoty Allegro oraz jeden promujący trasę „Męskie granie” firmowaną przez Żywiec znalazły się w pierwszej trójce zestawienia Ads Leaderboard najpopularniejszych reklam w serwisie YouTube w czerwcu 2017 roku. Do zwycięskiej piątki należą też reklamy Lidla oraz NeoNail.
więcej
|
Volvo w kampanii ,,Moments" promuje Volvo XC60
Wystartowała polska kampania nowego modelu Volvo XC60 pt. „Moments”. Za działania komunikacyjne odpowiada Grey Group Poland.
więcej
|
4Frame ma nowe logo, stawia na kreację i marketing internetowy
Agencja reklamowa 4Frame zmienia logo oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej. Nowy logotyp ma podkreślać kierunki rozwoju agencji, która wzmacnia kompetencje kreatywne i digitalowe.
więcej
|
Subway w nowej kampanii promuje kanapkę Tuńczyk Jalapeno
Wystartowała kampania marketingowa Subwaya, promująca kanapkę Tuńczyk Jalapeno. Realizacją kampanii zajmuje się Q&A Communications, zakup mediów powierzono Maxus Global.
więcej
|
Łukasz Owczarski i Jarosław Grabowski w BJ Group
Do zespołu agencji BJ Group dołączyli Łukasz Owczarski i Jarosław Grabowski. Zasilą w firmie dział client service.
więcej
|
Žatecký Světlý Ležák - nowe piwo oparte na žateckim chmielu
Carlsberg Polska wprowadza polski na rynek nowe piwo warzone według receptury opartej na chmielu žateckim - Žatecký Světlý Ležák.
więcej
|
|
|
Iwona Kossmann nie kieruje już Marquard Media Polska? ,,Nie potwierdzamy, nie zaprzeczamy"
Dyrektor zarządzająca węgierskim oddziałem Marquard Media Zsuzsanna Ohidi przejęła kierowanie oddziałem w Polsce. Wydawnictwo nie informuje, czy wiąże się to z odejściem prezes Iwony Kossmann.
więcej
|
,,Tele Tydzień", ,,Świat Kobiety" i ,,Życie na gorąco" testowo sprzedawane w Biedronce
Trzy tytuły wydawane przez Wydawnictwo Bauer od kilku dni dostępne są w sprzedaży w sieci sklepów Biedronka, należących do Jeronimo Martins Polska. Są to tygodniki „Tele Tydzień” i „Życie na gorąco” oraz miesięcznik „Świat Kobiety” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Międzynarodowy Instytut Prasowy: prokuratura nie powinna zajmować się zarzutami Macierewicza wobec książki Piątka
Międzynarodowy Instytut Prasowy kategorycznie sprzeciwił się temu, żeby prokuratura podjęła śledztwo w sprawie książki publicysty „Gazety Wyborczej” Tomasz Piątka na temat Antoniego Macierewicza. Zdaniem organizacji szef MON ma wiele innych możliwości, żeby zaprzeczyć informacjom podanym przez Piątka.
więcej
|
,,Men's Health" liderem sprzedaży wśród pism męskich, ,,CKM" wyprzedziło ,,Logo"
Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w kwietniu br. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „Logo”. Liderem zestawienia pozostał „Men’s Health”.
więcej
|
|
|
Gazeta.pl najpopularniejszym portalem na Twitterze, ASZdziennik i OKO.press najbardziej dyskutowane
Wśród polskich portali internetowych zdecydowanie najwięcej obserwujących na Twitterze ma Gazeta.pl, wyprzedająca Weszło i naTemat.pl. Natomiast najwięcej dyskusji wśród użytkowników wywołują ASZdziennik i OKO.press.
więcej
|
Krzysztof Stopa za Grzegorza Kanię dyrektorem finansowym Grupy Onet-RASP
W połowie października Krzysztof Stopa zostanie dyrektorem finansowym Grupy Onet-RAS Polska. Zastąpi w tej funkcji Grzegorza Kanię, który odchodzi z firmy. Wcześniej Stopa pracował m.in. w IPG Mediabrands Poland, Genzyme Polska, Marsh i PwC.
więcej
|
Żaneta Gotowalska: z Grupy Onet-RASP do Wyborcza.pl
Żaneta Gotowalska kończy pracę w Grupie Onet-RAS Polska, w której ostatnio pełniła funkcję wydawcy serwisu młodzieżowego Noizz.pl. Przechodzi do zespołu serwisu Wyborcza.pl (Agora) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Orange tworzy nową jednostkę Content do zarządzania treściami wideo. Przeznaczy na to 100 mln euro
Orange Content to nowo powstała jednostka, której celem jest integracja treści wideo produkowanych w ramach Grupy Orange. Na nowe filmy i seriale Orange przeznaczy - w ciągu najbliższych 5 lat - 100 milionów euro.
więcej
|
Allegro i Żywiec z najpopularniejszymi reklamami czerwca na YouTube
Dwa spoty Allegro oraz jeden promujący trasę „Męskie granie” firmowaną przez Żywiec znalazły się w pierwszej trójce zestawienia Ads Leaderboard najpopularniejszych reklam w serwisie YouTube w czerwcu 2017 roku. Do zwycięskiej piątki należą też reklamy Lidla oraz NeoNail.
więcej
|
Relacje z wyścigów Formuły 1 na Snapchacie
Właściciel Formuły 1 zawarł strategiczną umowę ze Snapchatem. W aplikacji pojawią się filmy i zdjęcia z wyścigów w cyklu Grand Prix.
więcej
|
HBO udostępnia animowane filtry ,,Gry o tron" na Snapchacie
Przed premierą siódmego sezonu „Gry o tron” HBO udostępniło specjalny filtr Snapchata dla fanów serialu. Można go pobrać za pomocą kodu opublikowanego na fanpage’u serialu.
więcej
|
Ipla dostępna dla użytkowników telewizorów Toshiba, Hitachi, Telefunken i JVC. Dwa pierwsze tygodnie za darmo
Cyfrowy Polsat podpisał umowę z firmą Vestel - producentem sprzętu RTV. Wskutek tego użytkownicy telewizorów Smart TV marki Toshiba, Hitachi, Telefunken i JVC mogą korzystać z telewizji Ipla za pośrednictwem specjalnej aplikacji.
więcej
|
|
|