|
|
|
|
|
|
|
52 proc. Polaków nie wierzy TVP, a 47 proc. Polskiemu Radiu, stacje prywatne bardziej wiarygodne
Portale internetowe są źródłem wiedzy na temat bieżących wydarzeń w kraju i na świecie dla ponad połowy Polaków. Popularnością tylko minimalnie ustępują one telewizji. 52 proc. Polaków nie ma zaufania do Telewizji Polskiej, a 47 proc. do Polskiego Radia - wynika z badania Attention Marketing Research.
więcej
|
XIX Mazurska Noc Kabaretowa hitem TV Puls. Stacja była liderem rynku
Transmisję na żywo z XIX Mazurskiej Nocy Kabaretowej w TV Puls oglądało średnio 1,27 mln widzów. Przynajmniej przez 1 minutę widowisko śledziło 4,51 mln osób. W czasie emisji programu stacja była liderem rynku.
więcej
|
Robert Janowski: od 19 lat jestem pracownikiem Media Corporation, a nie TVP
Aktor i prezenter Robert Janowski zaprzecza aby porozumiał się z Telewizją Polską i negocjował wyższe zarobki w programie „Jaka to melodia?”. - Od 19 lat związany jestem umową o pracę z firmą Media Corporation i moje stanowisko w tej sprawie jest bez zmian - twierdzi Janowski. - Dostaliśmy propozycję od TVP dalszej produkcji programu „Jaka to melodia?” - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Ocioszyńska, prezes Media Corporation.
więcej
|
BBC zapowiada cięcia w dziennikarskich pensjach i dodatkach, chce zaoszczędzić 80 milionów funtów
Stacja BBC w ramach programu oszczędnościowego przewiduje redukcje związane z uposażeniem i finansowymi dodatkami dla dziennikarzy, szczególnie tych pracujących w redakcji newsowej. Nadawca chce w ten sposób wypracować do 80 milionów funtów oszczędności, a zapowiedź cięć pojawia się niedługo przed ujawnieniem przez BBC listy najlepiej zarabiających w niej celebrytów.
więcej
|
Michał Rachoń szarpany na kontrmanifestacji smoleńskiej. ,,Wykonywałem tam obowiązki dziennikarza"
Dziennikarz TVP Info Michał Rachoń został zaatakowany przez uczestnika kontrmanifestacji podczas obchodów miesięcznicy smoleńskiej. - Wykonywałem tam swoje obowiązki dziennikarza: zadawałem pytania. Nie do mnie należy ocenianie, co tam się wydarzyło. Nie informowałem o tym policji - opisuje Rachoń w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP Info nazwało kontr manifestantów smoleńskich barbarzyńcami, a TV Republika - UBywatelami i KODomitami
Na antenie TVP Info uczestników poniedziałkowej kontrmanifestacji podczas miesięcznicy smoleńskiej określono mianem barbarzyńców, a w relacji w serwisie internetowym Telewizji Republika - UBywatelami i KODomitami.
więcej
|
Udane półrocze dla Eurosportu 1. Polsat Sport stracił najwięcej
W pierwszym półroczu br. nowym liderem oglądalności wśród stacji sportowych został Eurosport 1, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei na czele wśród spadków był Polsat Sport - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat przejmuje od TVP2 kolejny kabareton. Stacja pokaże XXIII Festiwal Kabaretu w Koszalinie
Tegoroczny Festiwal Kabaretu w Koszalinie odbędzie się w sobotę, 29 lipca 2017 roku. W tym roku motywem imprezy będzie „Bananowa Republika”. Kabaretowe wydarzenie pokaże Polsat.
więcej
|
ATM Grupa szykuje kalendarz na 2018 rok z aktorami. Pozują m.in. Jakub Wesołowski i Patryk Pniewski
14 grudnia br. odbędzie się premiera drugiej edycji kalendarza ze zdjęciami aktorów współpracujących z ATM Grupą.
więcej
|
Rekordowy tydzień TVP Info. ,,Fakty" wygrały z ,,Wiadomości"
Najchętniej oglądanym programem telewizyjnym w zeszłym tygodniu był dziennik „Fakty”, a na podium znalazły się jeszcze: Disco Hit Festival Kobylnica 2017 i „Wiadomości”. Wśród stacji liderem był Polsat, a rekordowy wynik zanotowało TVP Info - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Widzowie krytykują eksperyment w ,,Projekcie Lady". ,,Wszyscy podpisują zgody na wykorzystanie wizerunku"
Widzowie i internauci krytykują pokazany w programie „Projekt Lady 2” eksperyment, w którym studenci jednej z prywatnych uczelni oceniali w ankietach wizerunek uczestniczek. - Celowe działanie, mające od początku na celu wprowadzenie mnie w błąd, by później manipulując przekaz podnieść oglądalność programu grając na emocjach - opisuje Michał Przymusiński, wykładowca uczestniczący w eksperymencie. - Mamy zgodę na wykorzystanie wizerunku - odpowiada producent.
więcej
|
"Diana, Our Mother: Her Life and Legacy" - nowy dokument HBO
Stacja HBO zaprezentowała zapowiedź dokumentu "Diana, Our Mother: Her Life and Legacy" opowiadającym o księżnej Dianie.
więcej
|
Justyna Sieklucka: z TVP Info do TVN24
Justyna Sieklucka zaczęła pracę jako reporterka TVN24. Poprzednio była związana z TVP Info, a wcześniej pracowała już w Grupie TVN.
więcej
|
,,Jeździec bez głowy 4" od 16 lipca w Fox
16 lipca 2017 roku Fox rozpocznie emisję czwartego sezonu serialu „Jeździec bez głowy 4”.
więcej
|
SES zaczyna współpracę z Telekom Serbia
Spółka SES wraz z Telekom Serbia rozpoczynają nadawanie na terenie Europy - za pośrednictwem satelity Astra na pozycji orbitalnej 5°E - sześciu kanałów telewizyjnych oraz jednego radiowego należących do publicznego serbskiego nadawcy Radio-televizija Srbije (RTS).
więcej
|
Druga część trzeciego sezonu ,,Fear the Walking Dead" w AMC
11 września 2017 roku AMC rozpocznie emisję drugiej części trzeciego sezonu serialu „Fear the Walking Dead”.
więcej
|
|
|
Cannes Lions to nie tylko maszynka do robienia pieniędzy. To celebracja geniuszu i odwagi
- Jeżeli zostaniemy przy przestarzałej definicji kreatywności: kreacja = reklama, to pewnie można powiedzieć, że Cannes Lions jest maszynką do robienia pieniędzy. Bo liczba kategorii jest absurdalna i nie jest uzasadniona żadnymi względami merytorycznymi. Dla mnie jest zawsze celebracją geniuszu i odwagi, bo są tam ludzie, którzy kształtują nową wizję świata - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Julia Izmałkowa, psycholog, CEO Izmałkowa.
więcej
|
Michał Nowosielski założył agencję Bigthinkski. ,,Pracuję w reklamie pół życia, chciałem to jakoś uczcić"
Michał Nowosielski, były dyrektor kreatywny BBDO Warszawa, założył agencję reklamową Bigthinkski.
więcej
|
ClickAd Interactive i Glad zajmą się kampanią Łodzi w mediach społecznościowych
Agencje ClickAd Interactive i Glad zajmą się obsługą kampanii promocyjnej Łodzi w mediach społecznościowych. ClickAd Interactive będzie odpowiadać za działania na Snapchacie i akcją w social mediach z udziałem internetowych osobowości, a Glad - działaniami na Facebooku.
więcej
|
Polska Organizacja Turystyczna planuje kampanię promującą Wisłę
Polska Organizacja Turystyczna planuje emisję filmu, który będzie promować Wisłę. Pretekstem do tego jest przypadający na rok 2017 Rok Wisły.
więcej
|
Katarzyna Kaczanowska i Bartosz Kłus w agencji Artegence
Katarzyna Kaczanowska i Bartosz Kłus dołączyli do zespołu client service agencji interaktywnej Artegence, obejmując stanowiska account managerów.
więcej
|
KFC wprowadza specjalną edycję telefonu Huawei 7 Plus
Sieć restauracji KFC z okazji 30-lecia istnienia w Chinach wprowadza na tamtejszy rynek, we współpracy z koncernem Huawei, limitowaną edycję telefonów pod marką własną.
więcej
|
Andrzej Goleta dołączył do Adexon. Awans Mariusza Wojtkowiaka
Andrzej Goleta dołączył do sieci reklamy Adexon jako digital marketing specialist. Awans na stanowisko account managera otrzymał w firmie Mariusz Wojtkowiak.
więcej
|
Arkadiusz Kobyłka: z Mr Target do Codemedia
Arkadiusz Kobyłka objął funkcję head of traffic w domu mediowym Codemedia. Poprzednio kierował działem traffic w agencji Mr Target.
więcej
|
,,Bitwa smaku" Ravgora i Jeleniejaja w kampanii Mirindy (wideo)
W ramach kampanii promującej dwa nowe smaki napoju Mirinda (produkowanego przez PepsiCo) przygotowano aktywności pod hasłem „Bitwa smaku” z udziałem twórców popularnych kanałów youtube’owych: Ravgor i Jeleniejaja.
więcej
|
Alexis Rodriguez head of global marketing w Shazam
Alexis Rodriguez objęła stanowisko head of global marketing aplikacji Shazam. Poprzednio pracowała jako chief branded content marketing w Viacom.
więcej
|
Izabela Fiedurek i Alicja Dubniewska w agencji Up&More
Do zespołu agencji Up&More dołączyły dwie osoby – Izabela Fiedurek na stanowisko key account managera oraz Alicja Dubniewska jako new business manager.
więcej
|
|
|
Polska Agencja Prasowa pozywa Agorę, zebrała dodatkowy materiał dowodowy
Polska Agencja Prasowa ponownie skierowała pozew przeciw Agorze, w którym zarzuca wydawcy bezprawne wykorzystywanie treści PAP. Pierwszy pozew w tej sprawie został wycofany tylko po to, by "rozszerzyć materiał dowodowy".
więcej
|
W USA i Francji wydawcy zwierają szyki by konkurować z Google i Facebookiem
Czołowi wydawcy prasowi w Stanach Zjednoczonych i Francji nie zważając na rynkową konkurencję pomiędzy sobą zawierają sojusze, które mają pomóc im oprzeć się rosnącej przewadze reklamowej ze strony Google i Facebooka. W USA wśród partnerów porozumienia są między innymi „The New York Times”, „The Wall Street Journal” i „The Washington Post”, na rynku francuskim „Le Monde” i „Le Figaro”.
więcej
|
,,Twój Styl" liderem sprzedaży w kwietniu. ,,Wysokie Obcasy Extra" zyskały najwięcej
W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogły „Wysokie Obcasy Extra”, a na czele spadków znalazł się „Glamour”.
więcej
|
Małgorzata Sadowska i Łukasz Saturczak rozstali się z ,,Newsweekiem"
Dziennikarka Małgorzata Sadowska, zajmująca się tematyką filmową, zakończyła pracę w tygodniku „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska). Z końcem ub.r. z tygodnikiem pożegnał się Łukasz Saturczak, inny dziennikarz działu Kultura.
więcej
|
Serwis ,,Super Expressu" z wideoblogami Kostyry, Koźmińskiego, Wąsikowskiej, Folwarskiej i Walczaka
W serwisie internetowym „Super Expressu” SE.pl (Grupa ZPR Media) zaczęto publikować cykliczne wideo blogi dziennikarzy sportowych Andrzeja Kostyry i Piotra Koźmińskiego, dziennikarek show-biznesowych Ewy Wąsikowskiej i Edyty Folwarskiej oraz publicysty politycznego Tomasza Walczaka.
więcej
|
Naomi Campbell, Kate Moss i Steve McQueen w zespole brytyjskiej edycji ,,Vogue"
Od 1 sierpnia do redakcji brytyjskiej edycji magazynu „Vogue” dołączą supermodelki Naomi Campbell i Kate Moss oraz reżyser Steve McQueen. Wszyscy będą pełnić funkcję redaktorów pisma.
więcej
|
|
|
W USA i Francji wydawcy zwierają szyki by konkurować z Google i Facebookiem
Czołowi wydawcy prasowi w Stanach Zjednoczonych i Francji nie zważając na rynkową konkurencję pomiędzy sobą zawierają sojusze, które mają pomóc im oprzeć się rosnącej przewadze reklamowej ze strony Google i Facebooka. W USA wśród partnerów porozumienia są między innymi „The New York Times”, „The Wall Street Journal” i „The Washington Post”, na rynku francuskim „Le Monde” i „Le Figaro”.
więcej
|
Webedia Group kupuje Gry-OnLine od Empiku i wchodzi na polski rynek
Niemiecki oddział koncernu Webedia Group, wydawcy serwisów o tematyce rozrywkowej, sfinalizował kupno 100 proc. udziałów firmy Gry-OnLine SA, do której należą m.in. serwisy Gry-OnLine.pl, Gamepressure.com i TVgry.pl. Sprzedającym jest spółka Empik należąca do grupy Empik Media & Fashion. - Do końca br. zamierzamy zintegrować się ze strukturami korporacyjnymi Webedia Group i opracować kilkuletni plan rozwoju na polskim rynku - zapowiada Mariusz Klamra, prezes Gry-OnLine.
więcej
|
Jakub Kłoczewiak: z UPC Polska do Allegro
Jakub Kłoczewiak objął funkcję dyrektora ds. relacji z klientem w Allegro. Poprzednio pracował w UPC Polska, a wcześniej m.in. w Orange Polska, Agros Holding i PKO BP.
więcej
|
Boty z ,,czarnego rynku" propagowały fake news przed wyborami w Francji
Według badań Uniwersytetu Południowej Kalifornii 20 procent botów publikujących na Twitterze treści związane z ostatnimi wyborami we Francji zostało wynajętych na „czarnym rynku” i zamieszczało fake news mające zdyskredytować obecnego prezydenta Emmanuela Macrona. Aktywność botów publikujących dezinformacje odnotowano też podczas ubiegłorocznej kampanii prezydenckiej w USA.
więcej
|
Większość Polaków chciałaby głosować w wyborach przez internet. Taka metoda mogłaby mieć pozytywny wpływ na frekwencję wyborczą
Głosowanie w wyborach prezydenckich, parlamentarnych czy samorządowych, które byłoby przeprowadzone za pośrednictwem internetu, byłoby szybsze, wygodniejsze, tańsze i prawdopodobnie miałoby też pozytywny wpływ na frekwencję wyborczą. Jednak zdaniem ekspertów wad takiego rozwiązania jest obecnie znacznie więcej, dlatego jeszcze przez wiele lat głosować będziemy w tradycyjny sposób.
więcej
|
|
|