|
|
|
|
|
|
|
Edyta Górniak trenerką w ,,The Voice Kids"
Edyta Górniak będzie oceniać występy dzieci w pierwszej polskiej edycji „The Voice Kids” - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN24 z najlepszym wynikiem w historii. Tracą Superstacja i TV Republika
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w czerwcu br. był TVN24, który zanotował najwyższy miesięczny udział w historii. Na czele wzrostów uplasował się Polsat News 2, a najwięcej straciły Superstacja i Telewizja Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Związki zawodowe zablokowały zmianę systemu wynagradzania dyrektorów i producentów w Telewizji Polskiej
Zarząd Telewizji Polskiej chciał wprowadzić nowe zasad wynagradzania osób na stanowiskach dyrektorskich oraz kierowników produkcji i producentów. Dużo zastrzeżeń wobec projektu zgłosiły związki zawodowe w TVP, dlatego nie wejdzie on w życie w proponowanej wersji.
więcej
|
Bez show ,,Taniec z Gwiazdami" w jesiennej ramówce Polsatu
Telewizja Polsat w jesiennej ramówce nie pokaże kolejnej edycji „Tańca z Gwiazdami”. Nadawca zastanawia się nad kontynuacją show na wiosnę 2018 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wszystkie dzienniki straciły widzów w I półroczu. ,,Fakty" wyprzedziły ,,Teleexpress"
W pierwszym półroczu br. nowym liderem oglądalności wśród programów informacyjnych zostały „Fakty”. Wszystkie dzienniki zanotowały spadki oglądalności, a najwięcej stracił „Teleexpress” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
13 mld zł na reklamę telewizyjną w I półroczu, TVP2 z większymi wpływami niż TVP1
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w pierwszym półroczu br. były o 9 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Formuła 1 przez kolejne dwa sezony w Eleven Sports
Grupa Eleven Sports przedłużyła umowę, dzięki której posiada wyłączne prawa do transmitowania wyścigów Formuły 1 na terenie Polski przez kolejne 2 lata. Pośrednikiem w transakcji była agencja MP & Silva.
więcej
|
TVN Style wyłoni najlepszego fryzjera w Polsce. Michał Piróg jurorem ,,Mistrzowskiego cięcia"
TVN Style szykuje na jesień nowy program „Mistrzowskie cięcie”, w którym Michał Piróg jako juror wybierze najlepszego polskiego fryzjera. Prowadzącą została dziennikarka Gabi Drzewiecka - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Serial "Absentia" jesienią w AXN (wideo)
Jesienią na antenę AXN trafi nowa kryminalna produkcja "Absentia", w której grają Stana Katic ("Castle", "007 Quantum of Solace") i Patrick Heusinger ("Jack Reacher: Nigdy nie wracaj"). Do sieci trafiła pierwsza zapowiedź.
więcej
|
Dziennikarze żartują z ,,pasków" w transmisji TVP Info z Sejmu krytykujących PO
Podczas transmisji TVP Info z sejmowej dyskusji nad wnioskiem o votum nieufności dla Mariusza Błaszczaka pokazywano na „pasku” informacje krytykujące Platformę Obywatelską, m.in. za to że debata odbywa się w dzień wizyty w Polsce prezydenta USA, oraz broniące Błaszczaka. Wielu dziennikarzy uznało te komunikaty za stronnicze i manipulujące.
więcej
|
Turniej Audi Cup w Eurosporcie
Eurosport pozyskał prawa do piłkarskiego turnieju Audi Cup, który odbędzie się w dniach 1-2 sierpnia br. w Monachium.
więcej
|
|
|
13 mld zł na reklamę telewizyjną w I półroczu, TVP2 z większymi wpływami niż TVP1
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w pierwszym półroczu br. były o 9 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Powstało studio animacji Deep Blue Production. Założycielami Grzegorz Kukuś, Monika Paćkowska i Marcin Panasiuk
Grzegorz Kukuś, Monika Paćkowska i Marcin Panasiuk otworzyli studio produkcji filmowej i animacji Deep Blue Production. Poprzednio pracowali w Platige Image.
więcej
|
H2O Creative będzie pracować dla BZK Alco
Agencja H2O Creative wygrała całościową obsługę strategiczno-reklamową nowego gracza na polskim rynku branży spirytusowej - firmy BZK Alco.
więcej
|
Kobieta kierowcą rajdowym w kampanii Providenta z okazji 20-lecia w Polsce (wideo)
Firma pożyczkowa Provident Polska zaczęła kampanię reklamową z okazji 20-lecia działalności w Polsce. Akcję, obejmującą m.in. konkurs dla klientów, przygotowały firmy marketingowe Isobar Polska i OMD.
więcej
|
Segregacja odpadów z nową identyfikacją wizualną od 2b design
Funkcjonujący od początku lipca br. nowy system segregacji odpadów ma nową identyfikację wizualną. Na zlecenie Ministerstwa Środowiska materiały wykonała agencja 2b design.
więcej
|
Heineken wprowadza piwo bezalkoholowe ,,0.0" (wideo)
Heineken wprowadził na rynek markę piwa bezalkoholowego „0.0”. Kampania reklamową przygotowała agencja Publicis Italy, a media zakupił Starcom.
więcej
|
Artur Karda: z Netsprit do PGS Software
Artur Karda od sierpnia zostanie marketing managerem w PGS Software. Poprzednio był dyrektorem marketingu i PR w spółce Netsprit.
więcej
|
Wizyta Donalda Trumpa i piknik wojskowy promowane w prasie i na outdoorze, po dwie reklamy w ,,Do Rzeczy", ,,W Sieci" i ,,Gazecie Polskiej"
Trwają dwie kampanie reklamujące polsko-amerykański piknik wojskowy z okazji wizyty prezydenta Donalda Trumpa w Warszawie. Na wydarzenie zaprasza m.in. współorganizujące je Ministerstwo Obrony Narodowej. Po dwie reklamy eventu znajdują się w nowych numerach tygodników „Do Rzeczy”, „W Sieci” i „Gazeta Polska”.
więcej
|
Kamil Ciszek-Skwierczyński communication plannerem w Carat Polska
Kamil Ciszek-Skwierczyński został communication plannerem w domu mediowym Carat Polska (Dentsu Aegis Network).
więcej
|
Dinozaur i królowa angielska reklamują burgery Maestro w McDonald's (wideo)
Sieć restauracji McDonald’s zaczyna kampanię reklamującą wprowadzone właśnie do menu burgery Maestro. Akcję, pod hasłem „Tego jeszcze nie było!”, przygotowały DDB&tribal, Dobro, Gutenberg Networks i OMD.
więcej
|
|
|
,,Gazeta Wyborcza" z największym spadkiem wśród dzienników w maju, ,,Fakt" liderem sprzedaży
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w maju br. był „Fakt”. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dziennikarz ,,Gazety Wyborczej" wygrał z Polską w Strasburgu. ,,Autoryzacja to dowód rzetelności dziennikarskiej"
Marcin Kącki, dziennikarz „Gazety Wyborczej”, wygrał sprawę z Polską przed Europejskim Trybunałem Praw Człowieka. Chodzi o opisaną przed dekadą tzw. seksaferę w szeregach Samoobrony. Trybunał uznał, że wyrok polskiego sądu naruszył art. 10 europejskiej konwencji praw człowieka i nakazał wypłacić dziennikarzowi zadośćuczynienie.
więcej
|
Towarzystwo Dziennikarskie broni dziennikarzy przed prokuratorem krajowym. ,,Podejrzenie popełnienia przestępstwa"
Towarzystwo Dziennikarskie poinformowało prokuraturę o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez prokuratora krajowego Bogdana Święczkowskiego. Chodzi o wezwanie przedsądowe, jakie prokurator skierował przeciwko dziennikarzom: Wojciechowi Czuchnowskiemu i Ewie Ivanowej. - Będziemy bronili dziennikarzy, choćbyśmy mieli skierować sprawę na międzynarodowe fora - mówi dla Wirtualnemedia.pl Jan Ordyński, wiceprezes Towarzystwa.
więcej
|
Szef Grupy OMD Jakub Bierzyński publicystą ,,Polityki"
Jakub Bierzyński, szef Grupy OMD, rozpoczął współpracę z tygodnikiem „Polityka”. Przygotowuje artykuły o tematyce społeczno-politycznej.
więcej
|
Edyta Hołdyńska: z ,,Do Rzeczy" do ,,W Sieci", wPolityce.pl i wPolsce.pl
Dziennikarka ekonomiczna Edyta Hołdyńska zaczęła pracę we Fratrii, wydawcy tygodnika „W Sieci” oraz serwisów internetowych wPolityce.pl, wGospodarce.pl i wPolsce.pl. Poprzednio pracowała w „Do Rzeczy”, współpracowała też z Telewizją Republika.
więcej
|
|
|
Informacja o Polkach porwanych przez muzułmanów uznana za fake news udostępniona kilkanaście tysięcy razy. Spotted Koszalin broni się i zapowiada pozwy
Rozpowszechniana na Facebooku informacja o rzekomych porwaniach Polek przez grupę muzułmanów podana przez profil Spotted Koszalin zdobyła w ciągu kilku godzin dużą popularność - przed usunięciem została udostępniona ponad 14 tysięcy razy. Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych uznał wpis za fake news i zapowiedział skierowanie sprawy do prokuratury. Tymczasem anonimowy administrator Spotted Koszalin broni się przed oskarżeniami o publikowanie fałszywych informacji. - Wiele polskich portali momentalnie przedrukowało te informacje z automatu, bez jakichkolwiek podstaw i dowodów uznało tę informację za fałszywą! Planowane jest wystąpienie na drogę sądową - zapowiada w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Strony www, e-mail i social media - najpopularniejsze aktywności Polaków w internecie
Polscy internauci w sieci najchętniej przeglądają strony, piszą maile i korzystają z portali społecznościowych. 82% osób korzysta z internetu w domu, najczęściej za pomocą komputera. Chociaż większość osób kontaktuje się online z przyjaciółmi, krewnymi lub kolegami, co siódmy Polak przyznaje, że rozmawia też z nieznajomymi – wynika z badania Lexis Research.
więcej
|
Interia zmienia Czaterię: nowy wygląd i opcja Ruletka
Serwis Czateria (należący do Grupy Interia.pl) został udostępniony w nowej wersji. Zmieniono w niej szatę graficzną i wprowadzono funkcjonalność Ruletka, w ramach której rozmówcy dobierani są losowo.
więcej
|
|
|