|
|
|
|
|
|
|
Fiskus chce od TVN 110 mln zł. ,,Nie zgadzamy się. Zapłacimy, ale się odwołamy"
Izba Administracji Skarbowej żąda od TVN ponad 110 mln zł zaległego podatku. Zdaniem fiskusa firma nie zapłaciła należnego podatku z tytułu połączenia platformy „n” z Cyfrą +. Spółka zapowiada: zapłacimy, ale odwołamy się od tej decyzji.
więcej
|
Polsat wyprzedził TVP1, która zanotowała największy spadek. Udane półrocze TV4 i TVN24 (raport)
W pierwszym półroczu br. nowym liderem oglądalności w rynku został Polsat, który wyprzedził TVP1. Wśród widzów w grupie 16-49 na pierwsze miejsce awansował TVN. Telewizyjnymi hitami okazały się mecz Polska-Rumunia, „Teleexpress” i finał TCS w Bischofshofen.
więcej
|
TVP chce zaciągnąć 800 mln zł kredytu. "Niskie wpływy z abonamentu"
800 mln zł kredytu ma zaciągnąć niebawem Telewizja Polska. Jak nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl - stosowne dokumenty mają zostać podpisane w ciągu kilku najbliższych dni. Podjęcie takich kroków ma być efektem zamrożenia prac nad uszczelnieniem abonamentu rtv.
więcej
|
Piotr Gursztyn został dyrektorem ds. komunikacji i p.o. rzecznika prasowego TVP
Piotr Gursztyn objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. komunikacji w Telewizji Polskiej. Będzie także pełnił obowiązki rzecznika prasowego spółki - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zygmunt Solorz-Żak inwestuje w ATM Grupa, ma 17,4 proc. kapitału firmy
Zygmunt Solorz-Żak, główny akcjonariusz Cyfrowego Polsatu, kupił w ostatnich dniach 4,53 mln akcji firmy producenckiej ATM Grupa stanowiących 5,47 proc. jej kapitału. Nie podano wartości tej transakcji.
więcej
|
Marta Ogórkiewicz: z ,,Newsweeka" na head of ecommerce w 4Fun Media
Marta Ogórkiewicz dołączyła do zespołu 4Fun Media i objęła nowo utworzone stanowisko head of ecommerce. Będzie podlegała Tomaszowi Misiakowi - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat liderem, TVP1 z najgorszą oglądalnością w historii, mecz Polska-Rumunia hitem czerwca
Liderem oglądalności rynku telewizyjnego w czerwcu br. zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej był Polsat. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się mecze piłki nożnej pokazywane w Polsacie - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Coraz gorsze wyniki ,,wielkiej czwórki", udany tydzień TVP Info. ,,Fakty" i ,,Sprawa dla reportera" hitami
Najchętniej oglądanym programem telewizyjnym w zeszłym tygodniu był dziennik „Fakty”, a na podium znalazły się jeszcze: „Sprawa dla reportera” i „Wiadomości”. Wśród stacji liderem był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Katar naciskany przez kraje arabskie może zamknąć telewizję Al-Jazeera
O 48 godzin kraje półwyspu Arabskiego przedłużyły Katarowi termin spełnienia przez ten kraj warunków mających zagwarantować koniec domniemanego wspierania przez to państwo islamistycznych terrorystów. Na liście żądań jest zdjęcie z anteny finansowanej przez Katar telewizji Al-Jazeera, która zaprzecza że popiera terroryzm.
więcej
|
Magdalena Siemiątkowska zastępcą redaktora naczelnego newsów i publicystyki w Nowa TV
W poniedziałek, 3 lipca 2017 roku Magdalena Siemiątkowska objęła stanowisko zastępcy redaktora naczelnego audycji informacyjnych i publicystycznych w Nowa TV. Została również wydawcą serwisu „24 godziny online.pl”.
więcej
|
|
|
Szef marketingu Porta: przedstawiamy markę jako przyjazną, rodzinną i otwartą. To najbliższe nam cechy (wywiad)
- W kampanii „Otwórz się na” kontent pomaga nam w nawiązaniu relacji z konsumentami. Poprzez rozpoznawalne osoby, autorytety czy artykuły z inspiracjami staramy się zaprosić do rozmowy o naszym produkcie - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Artur Pęksyk, dyrektor marketingu Porta KMI Poland. - Staraliśmy się przedstawić Porta Drzwi jako markę przyjazną, związaną z rodziną i otwartością, ponieważ te cechy są nam najbliższe - dodaje.
więcej
|
Marcin Gudowicz wiceprezesem Ströer Polska
Z początkiem lipca Marcin Gudowicz objął funkcję wiceprezesa Ströer Polska, firmy zajmującej się reklamą internetową i zewnętrzną. Wcześniej pracował m.in. w Telewizji Polskiej, Ringier Axel Springer Polska i Bauer Media.
więcej
|
Opel Crossland X reklamowany w internetowym serialu ,,X-mania" z Odetą Moro, Bartkiem Kasprzykowskim i Tamarą Arciuch (wideo)
„X-mania” to nowy serial internetowy, który powstał dla General Motors Poland na potrzeby promocji marki samochodów Opel. Występują w nim m.in. Bartek Kasprzykowski, Odeta Moro, Krystyna Tkacz, Tamara Arciuch.
więcej
|
Marta Ogórkiewicz: z ,,Newsweeka" na head of ecommerce w 4Fun Media
Marta Ogórkiewicz dołączyła do zespołu 4Fun Media i objęła nowo utworzone stanowisko head of ecommerce. Będzie podlegała Tomaszowi Misiakowi - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Barbara Jakimiec-Wieruszewska jako head of digital w agencji OS3
Barbara Jakimiec-Wieruszewska awansowała w agencji OS3 na nowo utworzone stanowisko head of digital. Dotychczas pracowała jako project manager.
więcej
|
Koty i ,,No limit" w reklamach T-Mobile 1 - Bez Limitu (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa oferty T-Mobile 1 - Bez Limitu wprowadzonej właśnie przez sieć telekomunikacyjną T-Mobile Polska. Akcja - przygotowana przez firmy Bridge2Fun, Starcom Mediavest Group, Liquid Thread, Agencja Warszawa i ARC Worldwide - jest utrzymana w nowej konwencji kreatywnej reklam T-Mobile.
więcej
|
Prudential promuje ubezpieczenia od poważnych chorób (wideo)
Wystartowała nowa odsłona kampanii firmy ubezpieczeniowej Prudential, oparta na koncepcie „młody bóg”. Firma zwraca uwagę na potrzebę zabezpieczenia finansowego w razie poważnej choroby. Za kreację odpowiedzialna jest agencja Publicis.
więcej
|
Anja Rubik jako podróżniczka promuje Samsung Galaxy S8 w Orange Love (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej z udziałem modelki Anji Rubik promującej smartfon Samsung Galaxy S8 w ofercie Orange Love. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Leo Burnett, Selfish 3 Production, Lunapark i Initiative Media.
więcej
|
Sieć reklamowa ?Httpool wyłącznym partnerem reklamowym Twittera w Polsce
Od 1 lipca sieć reklamowa Httpool została oficjalnym i wyłącznym partnerem reklamowym serwisu Twitter w Polsce. Będzie odpowiedzialna za sprzedaż reklam na tej platformie.
więcej
|
,,#Niefiltrujemy" w kampanii reklamującej Cydr Lubelski Niefiltrowany (wideo)
Firma Ambra SA rozpoczęła kampanię promocyjną Cydru Lubelskiego Niefiltrowanego, która obejmuje przede wszystkim telewizję. Producent współpracował przy akcji z agencją Mind Progress, Romanem Przylipiakiem, D35 i SDE Media & Events.
więcej
|
Wódka Żubrówka Czarna z nowymi opakowaniami, hasłem i reklamami
Firma CEDC rozpoczęła kampanię relaunchową wódki Żubrówka Czarna. Działania przygotowały i realizują na zlecenie producenta agencje Syzygy Warsawa, Ars Thanea oraz K2.
więcej
|
Nestle premiuje gotówką zakup płatków śniadaniowych
Pod hasłem „Pełne ziarno pełna kasa” ruszyła ogólnopolska loteria producenta płatków śniadaniowych marki Nestlé (produkowanych przez Cereal Partners Poland Toruń-Pacific). Marketer pracuje przy niej z agencjami Unique One, MEC, McCann.
więcej
|
Jacek Krajewski: z Goldenline do Emplocity
Jacek Krajewski objął stanowisko business development managera w firmie rekrutacyjnej Emplocity. Wcześniej był związany m.in. z Goldenline i Lightness.
więcej
|
|
|
,,Well" nowym magazynem kobiecym Bauera. Teksty dziennikarzy ,,Twojego Stylu", Dorota Wellman redaktor kreatywną
Wydawnictwo Bauer wprowadza do sprzedaży nowy magazyn „Well” dla kobiet z dużych miast. Redaguje go zespół miesięcznika „Twój Styl”, a jako redaktor kreatywna współpracuje dziennikarka Grupy TVN Dorota Wellman - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polskie media masowo powielały fake newsa o zmianie płci córki Jolie-Pitt. ,,Czas wrogiem dziennikarza"
W przeciągu ostatnich dni kilkanaście polskich redakcji podało fałszywą informację na temat rzekomej operacji zmiany płci córki Angeliny Jolie i Brada Pitta, powołując się na AFP. Agencja zdementowała informację, jednak media, które podały ją w Polsce, w większości jej nie sprostowały.
więcej
|
,,W Sieci" z niepodpisanymi artykułami chwalącymi SKOK-i i PGZ. Karnowski: to teksty redakcyjne, a nie sponsorowane
W nowym numerze tygodnika „W Sieci” (Fratria) znajdują się artykuły pozytywnie opisujące SKOK-i i Polską Grupę Zbrojeniową. Nie podpisał się pod nimi żaden autor, teksty nie zostały też opatrzone informacją, że stanowią reklamy. - To niedopatrzenie, w kolejnym numerze przeprosimy za to. Nie mieliśmy żadnych umów na te teksty, za oba odpowiedzialny jest dział gospodarczy tygodnika - zapewnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii.
więcej
|
Barbara Sowa po 10 latach rozstaje się z ,,DGP". Elżbieta Rutkowska pisze o mediach
Z końcem lipca br. z „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) odchodzi dziennikarka ekonomiczna Barbara Sowa. Do redakcji dołączyła Elżbieta Rutkowska, która do „DGP” przeszła z „Presserwisu” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wydawnictwo Bauer wydaje magazyn ,,Car Polska"
We wtorek, 4 lipca ukaże się pierwszy numer magazynu „Car Polska”. To specjalne wydanie miesięcznika „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer), na licencji brytyjskiego magazynu „Car”.
więcej
|
Tadeusz Płużański żegna się z ,,Super Expressem", ma przejść do Telewizji Polskiej
Tadeusz Płużański rozstaje się z „Super Expressem”, w którym przez 11 lat zarządzał działem Opinie - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Płużański obejmie stanowisko kierownicze w Telewizji Polskiej.
więcej
|
Szef Gremi Media o wyroku ws. ,,W Sieci": to sprawa czysto biznesowa, nie ma znaczenia, z kim walczymy o swoje prawa
Prezes Gremi Media Dariusz Bąk zapewnił, że spór sądowy o bezprawne wykorzystanie marki „W sieci opinii” przez Fratrię, wydawcę tygodnika „W Sieci”, jest traktowany przez firmę w kategoriach czystko biznesowych. Polemizuje w ten sposób z członkiem zarządu Fratrii Michałem Karnowskim, który w sprawie dopatrzył się tła politycznego.
więcej
|
|
|
Play zarzuca T-Mobile skopiowanie jego oferty Stan Nielimitowany. - To propozycja dla grupy klientów w trendzie mobile first - odpiera zarzut T-Mobile
|
Prezes Play: Giełda to dodatkowa motywacja do rozwoju, zmiany w roamingu bez konsekwencji dla biznesu spółki
|
Play ma 31 zł miesięcznie od użytkownika, pozyskanie abonenta kosztuje 313 zł
|
Play z własną siecią do 2020 roku, wszyscy Polacy w zasięgu operatora
|
Koty i ,,No limit" w reklamach T-Mobile 1 - Bez Limitu (wideo)
|
Po raz pierwszy więcej użytkowników internetu mobilnego niż stacjonarnego, liderem Orange (raport)
|
,,SNG Twoje wodociągi" - mobilna aplikacja Saur Neptun Gdańsk
|
Debiut giełdowy Play Communications pod koniec lipca. Firma chce pozyskać 5,3 mld zł, 44 zł za akcję
|
T-Mobile wprowadza nielimitowane taryfy za 30-80 zł, Netflix przez rok za darmo
|
McDonald's rusza z usługą dostaw w aplikacji UberEATS
|
|
|
Fiskus chce od TVN 110 mln zł. ,,Nie zgadzamy się. Zapłacimy, ale się odwołamy"
|
Prezes Play: Giełda to dodatkowa motywacja do rozwoju, zmiany w roamingu bez konsekwencji dla biznesu spółki
|
Opel Crossland X reklamowany w internetowym serialu ,,X-mania" z Odetą Moro, Bartkiem Kasprzykowskim i Tamarą Arciuch (wideo)
|
Play ma 31 zł miesięcznie od użytkownika, pozyskanie abonenta kosztuje 313 zł
|
Po raz pierwszy więcej użytkowników internetu mobilnego niż stacjonarnego, liderem Orange (raport)
|
Piotr Kwiatkowski za Romualda Szeligę prezesem Credit Agricole Bank Polska
|
Bedros Kalfayan za Katarzynę Milanovic menadżerem generalnym Nivea Polska
|
Debiut giełdowy Play Communications pod koniec lipca. Firma chce pozyskać 5,3 mld zł, 44 zł za akcję
|
|
|