|
|
|
|
|
|
|
,,Projekt Lady 2" stracił 480 tys. widzów. TVN wiceliderem rynku
Reality-show „Projekt Lady 2” ogląda średnio 1,44 mln widzów, o 480 tys. osób mniej niż premierową odsłonę programu. TVN w czasie emisji produkcji jest wiceliderem rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej.
więcej
|
Polo TV nokautuje konkurencję wśród kanałów muzycznych, TO!TV i Polsat Music HD z największym wzrostem
Zdecydowanie najpopularniejszym kanałem muzycznym w maju br. było Polo TV. Największy wzrost udziału zanotowało TO!TV, z kolei najwięcej straciła Eska TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Anna Popek: nie jestem twarzą Jacka Kurskiego w TVP, inni występują częściej (wideo)
Dziennikarka Telewizji Polskiej Anna Popek zaprzeczyła pogłoskom, jakoby jej kariera w TVP przyspieszyła z początkiem ub.r., kiedy zmieniły się władze spółki. Dodała, że ostatnio nie przyjęto kilku jej propozycji programów. - Przypisywano mi z dość dużą zjadliwością, jakobym miała być twarzą Kurskiego. Pracuję w telewizji od ponad 20 lat, więc w naturalny sposób stałam się twarzą telewizji publicznej - podkreśliła.
więcej
|
Wiktoria Kaźmierczak-Koszyczarek PR managerem Grupy 4Fun Media
Od lipca Wiktoria Kaźmierczak-Koszyczarek dołącza do zespołu 4Fun Media i obejmie stanowisko PR managera - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Radio ZET i Polsat ze wspólnym koncertem ,,Przebojowe Lato" w Kołobrzegu
Radio ZET i Telewizja Polsat 9 lipca organizują wspólnie „Przebojowe Lato” w Kołobrzegu. W trakcie imprezy zagrają m. in. Grzegorz Hyży, Sarsa, Ewa Farna czy Katarzyna Cerekwicka.
więcej
|
Nowe pozycje niektórych kanałów w nc+
W piątek, 30 czerwca 2017 roku platforma nc+ zmieni układ niektórych kanałów w swoich dekoderach.
więcej
|
,,Nienasyceni" z kolejnym sezonem w TVP Kultura
W niedzielę 2 lipca br. na antenę TVP Kultura wraca cykl reportaży „Nienasyceni”, w którym Emilia Komarnicka i Redbad Klijnstra podróżują po Polsce i spotykają twórców w lokalnych społecznościach.
więcej
|
Polsat i Disco Polo Music pokażą Disco Hit Festival Kobylnica 2017
W piątek, 7 lipca odbędzie się koncert Disco Hit Festival Kobylnica, w którym wystąpią m.in. Weekend, MIG, Łobuzy, Ivan Komarenko, a jubileusz 5-lecia na scenie będą obchodzić Piękni i Młodzi. Imprezę na żywo będzie można oglądać na antenach Polsatu i Disco Polo Music.
więcej
|
|
|
Letnia ramówka radiowej Trójki: Mariusz Cieślik z debatami o kulturze, Piotr Metz w nowej audycji, młodzi DJ-e w nocy
Program Trzeci Polskiego Radia będzie w wakacje emitował audycję dla młodych prezenterów muzycznych „Dzika karta" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na antenie pojawią się też Wojciech Cejrowski, Mariusz Cieślik z debatami o kulturze, a Piotr Metz dostanie nowy program. - Rewolucji nie będzie - zapowiada dla Wiktor Świetlik, dyrektor Trójki.
więcej
|
|
Rosną wpływy reklamowe TOK FM, Vox FM i Trójki. Liderem RMF FM (Top 10)
Przychody reklamowe stacji radiowych w pierwszych pięciu miesiącach br. były wyższe rok do roku o 5,3 proc. Największy wzrost zanotowały TOK FM, Vox FM i Trójka.
więcej
|
|
Radio ZET i RMF FM najczęściej cytowane, Wirtualnemedia.pl przed Gazeta.pl, Niezalezna.pl i Money.pl
W maju br. najczęściej cytowanym polskim medium było Radio ZET. Wśród serwisów internetowych liderem był wPolityce.pl, a w czołówce tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Bydgoszczy, Radio Pogoda do góry
Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w ostatniej fali należała do RMF FM. Podium uzupełniają Trójka i Radio ZET, a w top 5 znalazły się jeszcze Eska Bydgoszcz i Radio Pogoda - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
,,Ale PiKne lato" - nowy program w Radiu PiK
W letniej ramówce Radia PiK znalazła się nowa audycja „Ale PiKne lato”.
więcej
|
|
|
|
Mateusz Kijowski z pretensjami o reklamy potencji na stronach ,,Rzeczpospolitej". ,,Reklama kontekstowa to nie dane 1 do 1"
Mateusz Kijowski, były lider i współtwórca KOD zarzucił „Rzeczpospolitej”, że prezentuje na swoich stronach kontrowersyjne reklamy środków na potencję. Dziennik odparował, że to reklama kontekstowa jest zależna od tego jakie strony odwiedzał wcześniej użytkownik. - Targetowanie reklam to skomplikowany system, nie zawsze wynika wprost z naszych zachowań w sieci - tłumaczą w rozmowach z serwisem Wirtualnemedia.pl eksperci - prof. Dariusz Jemielniak i Marta Sułkiewicz z Gemiusa.
więcej
|
Rosną wpływy reklamowe TOK FM, Vox FM i Trójki. Liderem RMF FM (Top 10)
Przychody reklamowe stacji radiowych w pierwszych pięciu miesiącach br. były wyższe rok do roku o 5,3 proc. Największy wzrost zanotowały TOK FM, Vox FM i Trójka.
więcej
|
Maffashion, AbstrachujeTV, Beksy i Rezi w internetowym serialu ,,Storyline" promującym Coca-Colę (wideo)
Coca-Cola Polska zaczęła udostępniać serial „Storyline”, w którym drugoplanowe role odgrywają znani twórcy internetowi, m.in. Julia „Maffashion” Kuczyńska, autorzy AbstrachujeTV, Aleksandra Żuraw, Ajgor, Rezi i Martin Stankiewicz. Produkcję będzie można oglądać na YouTubie i WOAH.
więcej
|
Ströer opuszcza IGRZ. ,,Izba nie spełniła pokładanych w niej nadziei"
Ströer Polska zrezygnował z członkostwa w Izbie Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, bo zdaniem jej prezesa, Andrzeja Magdziaka, nie spełniła w należyty sposób pokładanych w niej oczekiwań. - Izba nie jest wyimaginowanym tworem, który funkcjonuje jako osobny byt wpływający na rzeczywistość - odpowiada Lech Kaczoń, prezes IGRZ.
więcej
|
Lodówki Samsung reklamowane jako ,,najczęściej wybierane do polskich domów" (wideo)
Samsung Polska rozpoczął kampanię reklamową swoich lodówek. Akcja - przygotowana przez firmy Cheil Poland, Dynamo Film, Delapost i Starcom - jest realizowana pod hasłem „Lodówki Samsung. Najczęściej wybierane lodówki do polskich domów”.
więcej
|
,,albo jak wszyscy, albo jesteś '99" - 18-latkowie w kampanii mBanku (wideo)
mBank rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową, której bohaterami i grupą docelową są 18-latkowie. Akcja, przygotowana przez VML Poland i Flota Filmowa, jest prowadzona pod hasłem „albo jak wszyscy, albo jesteś ‘99”.
więcej
|
,,Pies z billboardu" w kampanii zachęcającej do przygarniania zwierząt ze schronisk
Na kilkunastu billboardach na terenie całej Polski trwa akcja społeczna pod hasłem „Pies z billboardu” zachęcająca do adopcji bezdomnych zwierząt. Realizuje ją agencja marketingowa AP360.
więcej
|
Bioderma reklamuje Photoderm Nude Touch SPF 50+ (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca kosmetyk Photoderm Nude Touch SPF 50+ (produkowany przez Laboratoire Dermatologique Bioderma). Akcję, prowadzoną w internecie, przygotował dom mediowy Codemedia.
więcej
|
Performics zajmie się performance marketingiem firmy W.Kruk
Należąca do Publicis Media agencja Performics zajmie się długofalową obsługą firmy jubilerskiej W.Kruk. Umowa dotyczy działań z zakresu performance marketingu oraz e-commerce dla serwisu wkruk.pl. Firmy współpracowały dotychczas projektowo.
więcej
|
,,Weź Milko na drogę i wygrywaj" w konkursie SM Mlekpol
Marka jogurtów, maślanek, kefirów i mleka Milko (SM Mlekpol) rusza z konkursem konsumenckim, w którym do wygrania są nagrody o łącznej wartości ponad 150 tys. zł. Akcję, wspartą kampanią reklamową w internecie, przygotowała agencja Los Mejores.
więcej
|
Piwo najczęściej promowanym napojem w reklamach wideo online
Piwo to napój najmocniej promowany przy pomocy reklam wideo online. W maju br. jego spoty wyświetliły się polskim użytkownikom komputerów 81,5 mln razy. Za to wśród marek napojów najwięcej oglądających odnotowały kreacje Tiger Energy Drink. Spoty napojów i alkoholi dotarły do największej liczby internautów dzięki Facebookowi - wynika z danych Gemiusa.
więcej
|
|
|
Infor Biznes kontra Press-Service Monitoring Mediów. Będzie skarga kasacyjna
Sąd Apelacyjny w Poznaniu oddalił apelację Infor Biznes w sprawie wykorzystania artykułów prasowych „Dziennika Gazety Prawnej” przez Press-Service Monitoring Mediów. Spółka zapowiada złożenie skargi kasacyjnej.
więcej
|
,,Gazeta Polska Codziennie" wprowadza dodatek łódzki
„Gazeta Polska Codziennie” (wydawana przez firmę Forum) zaczyna ukazywać się w województwie z 4-stronnicowym dodatkiem dotyczącym tego regionu. Kieruje nim Ilona Węgrzyn.
więcej
|
,,Gazeta Radomszczańska": Janusz Kucharski za Jolantę Dąbrowską redaktorem naczelnym
Tygodnik „Gazeta Radomszczańska” (Mepress) obchodzi jubileusz 25-lecia istnienia. Przy okazji zmienia się redaktor naczelny pisma: odchodzącą Jolantę Dąbrowską zastąpi od 1 lipca Janusz Kucharski.
więcej
|
,,Życie na Gorąco" liderem sprzedaży wśród tygodników yellow w kwietniu
W kwietniu br. wszystkie tygodniki yellow zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej straciło „Życie na Gorąco”, które jednak utrzymało się na pozycji zdecydowanego lidera sprzedaży w segmencie - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sylwester Latkowski: nie przekazałem szefowi Amber Gold planu śledztwa
Marcin P., szef Amber Gold, przed komisją sejmową zeznał, że w pierwszej połowie sierpnia 2012 roku jeden z dziennikarzy, być może Sylwester Latkowski, przekazał mu plan śledztwa podjętego w sprawie jego firmy. Latkowski szybko temu zaprzeczył. - Marcin P. przeczytał plan śledztwa w artykule. Nigdy nie przekazywałem mu czegokolwiek. Każdy kontakt z Marcinem P. jest zarejestrowany - opisał dziennikarz.
więcej
|
Emil Marat: Marcin P. mówi głupstwa, że uprzedzałem go o działaniach ABW, dla Amber Gold pracowałem z nim krótko
Marcin P., założyciel i prezes Amber Gold, stwierdził, że współpracujący z firmą jako PR-owiec Emil Marat uprzedzał go o działaniach ABW w sprawie tego parabanku i sugerował, że może pomóc poprzez kontakty z politykami. - Pan Marcin P. mówi głupstwa. W moich rozmowach z prezesem AG nie było mowy o żadnym „załatwianiu” sprawy - odpowiedział na to Marat.
więcej
|
|
|
GG w 5 lat straciło trzy czwarte użytkowników. ,,Po przejęciu przez Sare musi odróżnić się od globalnych komunikatorów"
Komunikator GG i związane z nim serwisy internetowe mają obecnie cztery-pięć razy mniej użytkowników niż w 2012 roku. W najbliższym czasie ma zostać przejęty za maksymalnie 2,4 mln zł przez Grupę Sare. - GG nie ma szans na powrót do dawnej popularności, ale nadal ma wartościowe aktywa - komentują eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ransomware Petya infekuje komputery w ponad 66 krajach. ,,Groźniejszy od WannaCry, będą kolejne ataki" (opinie)
We wtorek nowy wirus typu ransomware Petya zablokował komputery firm i instytucji w ponad 66 krajach na świecie. Za odblokowanie dysku twardego cyberprzestępcy żądają 300 dolarów okupu. – Petya jest groźniejszy i bardziej dojrzały niż WannaCry, to nie jest amatorska robota, a podobnych ataków będzie coraz więcej – oceniają eksperci ds.cyberbezpieczeństwa z F-Secure i Fortinet.
więcej
|
NBC Sports z płatnym dostępem online do meczów Premiere League
Koncern NBCUniversal zapowiedział, że od sierpnia 2017 roku rozpocznie w internecie na platformie NBC Sports transmisje nowego sezonu brytyjskiej ligi piłkarskiej Premiere League. Użytkownicy w USA otrzymają dostęp do 130 spotkań w cenie 50 dolarów.
więcej
|
Atak hakerski na klientów mBanku, zagrożone pieniądze na kontach
Według ostrzeżeń opublikowanych przez mBank jego użytkownicy mogą stać się ofiarami cyberprzestępców usiłujących dokonywać nieautoryzowanych przelewów. Bank radzi by dokładnie czytać treść otrzymywanych wiadomości SMS.
więcej
|
Piwo najczęściej promowanym napojem w reklamach wideo online
Piwo to napój najmocniej promowany przy pomocy reklam wideo online. W maju br. jego spoty wyświetliły się polskim użytkownikom komputerów 81,5 mln razy. Za to wśród marek napojów najwięcej oglądających odnotowały kreacje Tiger Energy Drink. Spoty napojów i alkoholi dotarły do największej liczby internautów dzięki Facebookowi - wynika z danych Gemiusa.
więcej
|
Pizza Hut z zamówieniami przez bota na Facebook Messengerze
Sieć restauracji Pizza Hut (AmRest) wprowadziła nowe rozwiązanie w zamówieniach online, dzięki któremu klienci mogą złożyć zamówienie także za pośrednictwem aplikacji Facebook Messenger i z wykorzystaniem chatbota.
więcej
|
|
|