|
|
|
|
|
|
|
Mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w latach 2018-2021 tylko w Polsacie
Telewizja Polsat potwierdziła, że kupiła od UEFA wyłączne prawa do transmitowania piłkarskiej Ligi Mistrzów i Ligi Europy w trzech sezonach: 2018/2019, 2019/2020 i 2020/2021. Obecnie te rozgrywki pokazuje nc+.
więcej
|
"Mordercza gra zaczyna się jesienią" - ,,Belfer 2" w Canal+ (grafiki)
Drugi sezon serialu kryminalnego „Belfer” jest promowany hasłem „Mordercza gra zaczyna się jesienią”. Canal+ zaprezentował pierwsze plakaty szykowanej na jesień kolejnej odsłony oryginalnej produkcji.
więcej
|
nc+: niektóre mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy dalej będą u nas, niebawem kupimy nowe prawa sportowe
Platforma nc+ podkreśliła, że „wykorzystała wszystkie dostępne możliwości”, żeby zatrzymać transmisje piłkarskiej Ligi Mistrzów i Ligi Europy, przy czym musi też „w zrównoważony sposób podchodzić do rosnących cen za prawa do transmisji sportowych”. Zaznaczyła, że niektóre mecze będą transmitowane w ogólnodostępnym Polsacie, więc będą dostępne także dla jej abonentów.
więcej
|
1,2 mln widzów koncertu Jana Pietrzaka w TVP1. Tylko 140 tys. osób w grupie 16-49
Sobotni koncert „Imieniny Pana Janka” na antenie TVP1 oglądało 1,24 mln widzów w grupie 4+. TVP1 w czasie emisji widowiska była liderem rynku telewizyjnego. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 audycję śledziło tylko 143 tys. osób.
więcej
|
,,Gliniarze" wrócą jesienią. Polsat pokaże 3. sezon docu-crime
Telewizja Polsat zdecydowała o kontynuacji serialu paradokumentalnego „Gliniarze”, który od dwóch sezonów jest obecny w ramówce. Docu-crime z nowymi odcinkami wróci jesienią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Discovery udostępnia sieciom komórkowym mobilną usługę do transmisji igrzysk olimpijskich
Discovery Communications i sieć komórkowa Telecom Italia - największy operator telefonii komórkowej we Włoszech - wprowadzają na rynek oficjalną usługę mobilną do transmisji igrzysk olimpijskich 2018-2020.
więcej
|
TVN z drugą nagrodą w Konkursie PromaxBDA za spot TVN Fabuła
Film wizerunkowy stacji TVN Fabuła zdobył drugą nagrodę w międzynarodowym konkursie PromaxBDA Global Excellence Promotion, Marketing & Design Awards 2017.
więcej
|
Mecze Polaków na ME U-21 i gala ,,25 lat disco polo" hitami tygodnia. Najniższa w historii oglądalność TVP1
Najchętniej oglądanym programem telewizyjnym w zeszłym tygodniu był mecz Polska-Szwecja na ME U-21 w piłce nożnej, a na podium znalazły się jeszcze gala „25 lat disco polo” i mecz Anglia-Polska. Wśród stacji liderem był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Waldemar ,,Major" Fydrych i Cezary Krysztopa w nowym programie Telewizji Republika
Telewizja Republika zaczyna emisję programu „Major Krysztopa”, w którym Waldemar „Major” Fydrych i Cezary Krysztopa będą na żywo rozmawiać z telefonującymi do studia widzami.
więcej
|
Motowizja w ofercie Netii
23 czerwca 2017 do oferty Netii dołączył nowy kanał Motowizja.
więcej
|
|
|
Trójka rezygnuje z audycji ,,Kolonie francuskie" i ,,Płyta długo grająca"
Z ramówki radiowej Trójki znikają programy muzyczne „Kolonie francuskie” Jacka Hawryluka i „Płyta długo grająca” Przemysława Psikuty - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Hawryluk będzie teraz prowadził piątkowe wydania „W tonacji Trójki”.
więcej
|
|
Olgierd Wojtkowiak dyrektorem programowym sieci Radia Eska
Olgierd Wojtkowiak objął stanowisko dyrektora programowego sieci Radia Eska, zastępując oficjalnie Igę Mackiewicz, z którą Grupa ZPR Media rozstała się w kwietniu.
więcej
|
|
Rafał Królikowski "głosem" Radia Gdańsk, odchodzi Katarzyna Figura
Aktor Rafał Królikowski został od 26 czerwca br. nowym “głosem” Radia Gdańsk. Zastąpił w tej roli Katarzynę Figurę.
więcej
|
|
,,Letnia zabawa podróżnicza" i ,,Z kulturą po drodze" w RMF Classic
RMF Classic zmienia ramówkę na lato. Proponuje słuchaczom więcej literatury, spotkań z aktorami i specjalne bloki muzyczne. Będzie też wakacyjny konkurs - „Z kulturą po drodze”.
więcej
|
|
Robert Sowa i Wojciech Pijanowski w letniej ramówce Radia Pogoda
Radio Pogoda zaczyna letnią akcję - "Fundusz Wczasów Pogodowych". Grupa słuchaczy, wyłonionych w ramach tego konkursu, pojedzie na wspólny urlop do Doliny Charlotty. Oprócz tej akcji, radiowcy przygotowali wakacyjne audycje. Jedną z nich poprowadzi kucharz Robert Sowa.
więcej
|
|
RMF FM nowym liderem słuchalności w Poznaniu, Duży awans TOK FM
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Poznaniu zostało RMF FM. Na podium znalazły się takie stacje, jak: TOK FM i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Wystartowała siódma edycja ,,Eska Summer City"
Wystartowała siódma edycja letniej akcji „Eska Summer City”, w której ekipy Radia Eska oraz Eska TV przez całe lato pojawiają się w największych miastach Polski.
więcej
|
|
Radio Eska, Agora, Eurozet i Multimedia powalczą o koncesje w Trójmieście
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosiła przetarg o udzielenie koncesji na rozpowszechnianie programu radiowego w województwie pomorskim.
więcej
|
|
Radio Q z nową koncesją na 10 lat
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła uchwałę o udzieleniu nowej koncesji na okres 10 lat dla PPHU Fama Sp. z o.o. z siedzibą w Sochaczewie na program Radio Q o częstotliwości 100,7 MHz.
więcej
|
|
|
|
Dyrektorki kreatywne FCB Warsaw: ,,Smart Bell" wymagał od nas wyjścia poza swoje kompetencje
Agencja FCB Warsaw za projekt „Small Bell” dla Axa Polska została nagrodzona Srebrnym i Brązowym Lwem na tegorocznym festiwalu Cannes Lions. Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak, dyrektorki kreatywne, podkreślają, że projekt był trudny w realizacji, tym bardziej cieszy, że został doceniony na międzynarodowym konkursie. - Musieliśmy wychodzić sporo poza swoje kompetencje - przyznają w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marki rozczarowane wideo na Facebooku, tylko 20 procent oglądalności reklam
Według informacji zebranych przez serwis Digiday reklamodawcy są zawiedzeni wynikami oglądalności ich reklam na Facebooku, która obecnie nie przekracza 20 procent. Część marek rozważa rewizję swoich budżetów i skierowanie środków na inne niż Facebook kanały komunikacji z klientami.
więcej
|
Arthur Sadoun: Cannes jest tylko odbiciem naszej pracowitości. Decyzja o rocznej przerwie nie była łatwa
- Wierzymy, że jeśli jesteśmy w kreatywność zaangażowani, to musimy dokonać re-definicji narzędzi, którymi będziemy wyrażać ją i rozwijać jutro. Festiwal kreatywności w Cannes jest tylko odbiciem naszej pracowitości - powiedział chief executive officer Grupy Publicis Arthur Sadoun.
więcej
|
Ogilvy&Mather będzie reklamować piwo Książęce
Kompania Piwowarska wybrała do obsługi reklamowej marki piwa Książęce agencję Ogilvy&Mather.
więcej
|
Chuck Norris pojawi się w nowej globalnej kampanii Fiata
Aktor Chuck Norris, znany m.in. z serialu „Strażnik Teksasu” został twarzą samochodów marki Fiat (Fiat Professional). Pojawi się w ich reklamach także w Polsce, jeszcze w tym roku.
więcej
|
Mediacap ma już 90 proc. udziałów TalentMedia Balkans
Należąca od niedawna do koncernu Mediacap spółka TalentMedia kupiła 90 proc. udziałów firmy TalentMedia Balkans działającej przede wszystkim w Bułgarii. Pozostałe 10 proc. należy do jej szefa Marina Aganderova.
więcej
|
Pepsi z kampanią "Let's Get Together" z okazji ramadanu
Z okazji świętego miesiąca muzułmanów - ramadanu - w Egipcie Pepsi prowadzi kampanię pod hasłem “Let’s Get Together”. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Impact BBDO z Kairu.
więcej
|
Aforti Holding zamiast STS sponsorem strategicznym Lecha Poznań
Firma Aforti Holding ma zostać nowym sponsorem strategicznym Lecha Poznań, promowanym na koszulkach piłkarzy. Zastąpi firmę bukmacherską STS, która współpracowała w takim zakresie z klubem przez ponad trzy lata.
więcej
|
Franciszek Toeplitz zastępcą dyrektora kreatywnego w BBDO Warszawa
Franciszek Toeplitz objął funkcję zastępcy dyrektora kreatywnego w agencji BBDO Warszawa. Będzie zarządzał działem kreacji wspólnie z Kamilem Redestowiczem.
więcej
|
Value Media i SalesTube rozpoczynają obsługę G2A.com
Dom mediowy Value Media i SalesTube, firma zajmująca się e-commerce (należą do Group One) rozpoczynają długofalową współpracę z platformą gamingową G2A.com.
więcej
|
Reklama ,,Meet Graham" zbyt podobna do reklamy ,,First Natural Born Smoker" z 1985 roku
Jury Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions w kategoriach Integrated i Titanium wycofało z rywalizacji kampanię „Meet Graham”, przygotowaną przez Clemenger BBDO z Melbourne. Jurorzy stwierdzili, że kreacja jest zbyt podobna do reklamy telewizyjnej z 1985 roku "First Natural Born Smoker”.
więcej
|
Cadbury po 11 latach rezygnuje z usług agencji Fallon, do globalnej obsługi wybiera VCCP
Koncern spożywczy Cadbury (Kraft Foods) wybrał brytyjską agencję VCCP do globalnej obsługi reklamowej. Poprzednio przez 11 lat obsługą holdingu zajmował amerykański Fallon (Grupa Publicis). To ta agencja była odpowiedzialna za stworzenie rozpoznawalnych reklam z motywem „Gorilla".
więcej
|
,,Wolność łączy" - dzisiejsze losy powstańców w spotach Muzeum Powstania Warszawskiego (wideo)
Muzeum Powstania Warszawskiego rozpoczęło kampanię pod hasłem „Wolność łączy” przywołującą wartości istotne dla powstańców warszawskich i Armii Krajowej. Spoty na potrzeby akcji przygotowały Warszawska Szkoła Filmowa i Akcja.tv.
więcej
|
Platige Image: Arkadiusz Dorynek odchodzi z zarządu, Schmidt, Koński, Morali-Majkut i Żbikowski w radzie nadzorczej
Arkadiusz Dorynek po pięciu latach zasiadania w zarządzie studia produkcyjnego Platige Image zrezygnował z tej funkcji. W najbliższym czasie ma doradzać zarządowi. Członkami rady nadzorczej firmy zostali natomiast Przemysław Schmidt, Robert Koński, Monika Morali-Majkut i Karol Żbikowski.
więcej
|
Radosław Kotarski o parasolach plażowych w reklamie aplikacji mobilnej Banku Millennium (wideo)
Nowa kampania Banku Millennium z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego promuje aplikację mobilną. Akcję przygotowały i realizują firmy Change Serviceplan, Isobar Polska i Initiative Warszawa.
więcej
|
Michał Smajek i Krystian Kucharski w zarządzie PromoTraffic
Michał Smajek i Krystian Kucharski dołączyli do zarządu agencji digital performance marketingu PromoTraffic z Krakowa.
więcej
|
Hostessy i hości marki evr?e rozpylą nowy tonik Pure Neroli nad morzem i w stolicy
Marka evr?e (Basel Olten Pharm) uruchamia wakacyjną akcję marketingową związaną z wprowadzeniem nowej linii kosmetyków Pure Neroli. Będzie ją wspierać kampania w prasie, internecie i na outdoorze. Za działania odpowiadają firmy Quality Public Relations i Youngers.
więcej
|
|
|
Solorz-Żak z 11,5 mld zł majątku. Twórca Wish.com przed właścicielami CD Projekt, Wejchertami i Walterem
Zygmunt Solorz-Żak z majątkiem wycenianym na 11,5 mld zł, jest na drugim miejscu tegorocznej listy najbogatszych Polaków według „Wprost”. Na 7. pozycji pojawił się Piotr Szulczewski, współzałożyciel serwisu Wish.com, w zestawieniu zadebiutowali też udziałowcy CD Projekt: Marcin Iwiński, Michał Kiciński i Piotr Nielubowicz.
więcej
|
Tylko ,,Świat Wiedzy" ze wzrostem sprzedaży wśród pism popularnonaukowych i historycznych w I kwartale
W pierwszym kwartale br. liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Z kolei wśród tytułów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „W Sieci Historii”.
więcej
|
,,Gazeta Finansowa" i ,,W Sieci" publikują nagrania ws. Amber Gold, TVP i Polskie Radio omawiają je od niedzieli
„Gazeta Finansowa” i „W Sieci” ujawniły w weekend obszerne fragmenty stenogramów rozmów i SMS-ów oraz kopie maili wymienianych latem 2012 roku przez menedżerów Amber Gold i OLT Express m.in. z wydawcą i dziennikarzem „Wprost”. W stacjach Telewizji Polskiej i Polskiego Radia materiały są szeroko omawiane już od niedzieli w południe.
więcej
|
|
|
Iperfumy.pl z biurem w Warszawie, Dagmara Brzezińska-Marcu country managerem
Firma Notino, właściciel perfumerii internetowej Iperfumy.pl, otworzyła nowe biuro w Warszawie, odpowiadające za działania marketingowe i sprzedażowe w Polsce. Kieruje nim Dagmara Brzezińska-Marcu, wcześniej związana z Unilever Polska i L'Oréal Polska.
więcej
|
mBank wchodzi do Francji, licencja na bankowość elektroniczną dla La Banque Postale
Serwisy bankowości internetowej i mobilnej mBanku będę oferowane innym instytucjom finansowym poza Polską. Jako pierwszy na zakup licencji zdecydował się francuski La Banque Postale. Partnerem strategicznym mBanku, odpowiedzialnym za to wdrożenie, jest Accenture. mBank nie wyklucza, że licencja na systemy i własność intelektualną będzie w przyszłości udzielana kolejnym firmom.
więcej
|
Cloud Technologies z danymi od GfK o zainteresowaniach internautów
Koncern badawczy GfK rozpoczął współpracę z firmą Cloud Technologies. Dostarcza jej dane demograficzne internautów, co ma zwiększyć efektywność targetowania kampanii reklamowych.
więcej
|
|
|
Media Expert w ogniu krytyki klientów. ,,Stworzyli mechanizm gwarantowanego rozczarowania"
Media Expert z okazji zakończenia roku szkolnego ogłosiło promocję dla uczniów - najlepsze oceny na świadectwie były przez markę nagradzane pieniężnie. Ale był haczyk - w reklamach nie podano zasad promocji, o których część klientów dowiedziała się przy kasie - trzeba było wydać co najmniej 300 złotych. To oburzyło klientów, którzy oskarżają markę o manipulację. Eksperci oceniają, że choć koncepcja promocji była ciekawa, to powstała luka informacyjna zaprzepaściła jej marketingowy potencjał.
więcej
|
Karolina Cacko: z Unilever Polska do Notino Polska
Karolina Cacko objęła funkcję kierownika ds. PR w Notino Polska, właścicielu perfumerii internetowej Iperfumy.pl. Wcześniej pracowała w Unilever Polska i Johnson & Johnson Poland.
więcej
|
|
|
"Mordercza gra zaczyna się jesienią" - ,,Belfer 2" w Canal+ (grafiki)
|
Producenci objęci opłatą reprograficzną chcą ją zastąpić powszechną opłatą audiowizualną. ,,Skorzystają wszyscy artyści, nie tylko ci zrzeszeni"
|
"Wonderful Wonderful" - nowa płyta The Killers
|
Koniec serialu "Girlboss". Britt Robertson nie będzie już sprzedawać vintage'owych ubrań
|
Ricky Martin o homoseksualnej roli. ,,Serial o homofobii, o nienawiści, o obojętności"
|
"Law & Order True Crime: The Menendez Murders" - nowy serial NBC. Zagra Heather Graham
|
"Brother" - nowa piosenka Kodaline (wideo)
|
"The Incredible Jessica James" w Netflix
|
"Transformers: Ostatni Rycerz" nie jest hitem
|
Nine Inch Nails w serialu ,,Twin Peaks"
|
|
|