|
|
|
|
|
|
|
Pięć nowych programów o tematyce religijnej trafi na anteny TVP
W wyniku przeprowadzonego naboru projektów audycji telewizyjnych o tematyce religijnej, Telewizja Polska wyłoniła zwycięskie propozycje. Dalszym ich rozwijaniem zajmie się teraz Redakcja Audycji Katolickich.
więcej
|
,,Posprzątane" z nagrodą główną Festiwalu ,,Dwa Teatry - Sopot 2017"
Spektakl Teatru TV „Posprzątane” w reż. Agnieszki Lipiec-Wróblewskiej otrzymał Grand Prix XVII Festiwalu Teatru Polskiego Radia i Teatru Telewizji Polskiej „Dwa Teatry - Sopot 2017”. Honorową nagrodę publiczności przyznano inscenizacji „Listy z Rosji” w reż. Wawrzyńca Kostrzewskiego, a Ewa Dałkowska i Olgierd Łukaszewicz zostali uhonorowani Wielką Nagrodą Festiwalu za wybitne kreacje aktorskie.
więcej
|
Sławomir Siezieniewski po 24 latach odchodzi z TVP3 Gdańsk
Sławomir Siezieniewski nie będzie już prowadzić programów w TVP3 Gdańsk, ale pozostaje pracownikiem Telewizji Polskiej - przechodzi do redakcji TVP Info w Warszawie.
więcej
|
Nadawcy telewizyjni krytycznie o nowelizacji ustawy abonamentowej. ,,To zagraża naszemu biznesowi"
Brak odpowiedniej ochrony danych osobowych - taki zarzut wobec projektu noweli ustawy abonamentowej postawili w środę nadawcy telewizyjni podczas obrad parlamentarnego zespołu ds. mediów publicznych. Ich zdaniem nowa ustawa spowoduje rezygnację abonentów z usług dystrybutorów telewizyjnych.
więcej
|
Adrian Harasim dyrektorem programowym Eska TV i Eska TV Extra
Adrian Harasim został dyrektorem programowym kanałów muzycznych Eska TV i Eska TV Extra (Grupa ZPR Media). Nowe obowiązki będzie łączył z funkcją szefa muzycznego Eski TV, którą pełni od momentu powstania stacji.
więcej
|
Telewizja Puls przejmuje po TVP transmisję Mazurskiej Noc Kabaretowej
Tegoroczna Mazurska Noc Kabaretowa będzie transmitowana w Telewizji Puls. Impreza, organizowana przez Stowarzyszenie Promocji Sztuki Kabaretowej „PAKA”, odbędzie się 8 lipca.
więcej
|
TVP2 i Rochstar rozpoczyna castingi do ,,The Voice Kids"
W dniach 26-27 czerwca oraz 1-2 lipca br. odbędą się castingi do pierwszej edycji talent-show „The Voice Kids”.
więcej
|
Disco Hit Festival i kabarety najdroższe w ofercie reklamowej Polsatu na lipiec
W lipcu tego roku reklamodawcy Polsatu zapłacą za reklamy nieco drożej niż rok temu. Najwięcej kosztują spoty przy transmisji Disco Hit Festival-Kobylnica 2017 oraz w pasmach, gdy pokazywane będą kabarety.
więcej
|
Jubileuszowy koncert Jana Pietrzaka w TVP1
W sobotę, 24 czerwca o godz. 20.20 TVP1 wyemituje na żywo jubileuszowy koncert „Imieniny Pana Janka”, który odbędzie się w Parku Praskim w Warszawie.
więcej
|
Kanały Viasat World w otwartym oknie dla abonentów UPC
Abonenci UPC Polska posiadający pakiet Select mogą oglądać kanały Polsat Viasat History HD, Polsat Viasat Explore HD i Polsat Viasat Nature w ramach otwartego okna.
więcej
|
|
|
,,Posprzątane" z nagrodą główną Festiwalu ,,Dwa Teatry - Sopot 2017"
Spektakl Teatru TV „Posprzątane” w reż. Agnieszki Lipiec-Wróblewskiej otrzymał Grand Prix XVII Festiwalu Teatru Polskiego Radia i Teatru Telewizji Polskiej „Dwa Teatry - Sopot 2017”. Honorową nagrodę publiczności przyznano inscenizacji „Listy z Rosji” w reż. Wawrzyńca Kostrzewskiego, a Ewa Dałkowska i Olgierd Łukaszewicz zostali uhonorowani Wielką Nagrodą Festiwalu za wybitne kreacje aktorskie.
więcej
|
|
Nadawcy telewizyjni krytycznie o nowelizacji ustawy abonamentowej. ,,To zagraża naszemu biznesowi"
Brak odpowiedniej ochrony danych osobowych - taki zarzut wobec projektu noweli ustawy abonamentowej postawili w środę nadawcy telewizyjni podczas obrad parlamentarnego zespołu ds. mediów publicznych. Ich zdaniem nowa ustawa spowoduje rezygnację abonentów z usług dystrybutorów telewizyjnych.
więcej
|
|
,,Wakacje z gwiazdami" w wakacyjnej ramówce Złotych Przebojów
W poniedziałek, 26 czerwca br. wystartuje wakacyjna ramówka Radia Złote Przeboje, w której m.in. znajdzie się audycja „Wakacje z gwiazdami”. Co jeszcze stacja zaprezentuje swoim słuchaczom?
więcej
|
|
Dominacja RMF FM w Aglomeracji Śląskiej. RMF Maxxx awansowało na podium
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i RMF Maxxx - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Radio Wawa w Rzeszowie, Trzebnicy i Jeleniej Górze z taką samą ofertą programową jak w pozostałych sieciach
Radio Wawa w Rzeszowie, Trzebnicy i Jeleniej Górze zmieniło swoją ofertę programową na taką, jaka jest w pozostałych sieciach.
więcej
|
|
|
|
Konkursowy knebel samobójczym ruchem Publicis Groupe? ,,Mentalność excela, uciekną kreatywni"
To, że jeden z największych holdingów reklamowych świata odwraca się bokiem do konkursów reklamowych na pewno jest złą wiadomością, bo wytnie część najlepszych zgłoszeń. A to trochę jak robić mundial bez udziału Francji - decyzję Publicis Groupe o wycofaniu się z branżowych imprez komentują dla Wirtualnemedia.pl Marcin Dec, Sebastian Hejnowski, Maciej Waligóra, Jacek Olechowski, Marek Staniszewski i Magdalena Brejnak-Kowalska.
więcej
|
Brązowy Lew dla Allegro i agencji Bardzo za kampanię "English for beginners"
Agencja reklamowa Bardzo zdobyła Brązowego Lwa na festiwalu reklamowym Cannes Lions 2017 za reklamę "English for beginners" dla serwisu Allegro.
więcej
|
Anna i Robert Lewandowscy otworzyli agencję Stor9_, na jej czele Anna Zielińska, Maciej Dutkowski i Jakub Zajdel
Robert Lewandowski razem ze swoim współpracownikiem Tomaszem Zawiślakiem uruchomili agencją marketingową Stor9_. Jej pierwszymi klientami jest sam Lewandowski i jego żona Anna. Szefową firmy została Anna Zielińska, dyrektorem kreatywnym - Maciej Dutkowski, a dyrektorem ds. PR - Jakub Zajdel.
więcej
|
,,Tymczasem" - piwo EB z nowym logo reklamowane dla młodych (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa piwa EB (produkowanego przez Grupę Żywiec) oparta na haśle „Tymczasem”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe VML Poland, Papaya Films, Miło, Głośno i MediaVest.
więcej
|
Marcin Hołyst prezesem Catvertiser, Grzegorz Berezowski skupi się na NapoleonCat
Marcin Hołyst objął funkcję prezesa firmy Catvertiser oferującej platformę do optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku. Jej poprzedni szef Grzegorz Berezowski zajmie się rozwojem siostrzanej spółki NapoleonCat.
więcej
|
Disco Hit Festival i kabarety najdroższe w ofercie reklamowej Polsatu na lipiec
W lipcu tego roku reklamodawcy Polsatu zapłacą za reklamy nieco drożej niż rok temu. Najwięcej kosztują spoty przy transmisji Disco Hit Festival-Kobylnica 2017 oraz w pasmach, gdy pokazywane będą kabarety.
więcej
|
Nie żyje Marek Janicki, były prezes McCann Ericsson i CEO grupy McCann
W środę, 21 czerwca br. zmarł Marek Janicki m.in. były prezes McCann Ericsson i CEO grupy McCann w Polsce.
więcej
|
Intel sponsorem igrzysk olimpijskich do 2024 roku
Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOl) i Intel ogłosiły długoterminowe partnerstwo technologiczne. Intel do 2024 r. będzie członkiem międzynarodowego programu sponsorskiego TOP (The Olympic Partner).
więcej
|
Agencja Mea Group z nową identyfikacją wizualną (wideo)
Agencja eventowa Mea Group wprowadziła nową identyfikację wizualną. Firma odświeżyła logo, w którym zawarto odwołania do zmysłów i emocji.
więcej
|
Golfista Adrian Meronk promuje odzież Bytom
Ruszyła kampania reklamowa letniej kolekcji odzieży Bytom z udziałem golfisty Adriana Meronka. Akcja potrwa do końca sierpnia.
więcej
|
Ilona Mika: z Carat Polska do Initiative
Ilona Mika rozpoczęła pracę w domu mediowym Initiative (należy do grupy IPG Mediabrands). Jako junior digital planner/buyer zajmuje się obsługą m.in. firma FfiL Śnieżka i PhytoPharm.
więcej
|
"Superowoce dla superwłosów" w kampanii zmienionej marki Garnier Fructis
Marka produktów do pielęgnacji włosów do włosów Garnier Fructis przechodzi przemianę, której towarzyszy kampania w telewizji, na outdoorze, w przestrzeni cyfrowej i punktach sprzedaży. Akcję pod hasłem "Superowoce dla superwłosów" przygotowały firmy Agencja Warszawa, Big Picture, Zenith i Value Media.
więcej
|
Klaudia Ptaszyńska: z Papaya Films do F25
Do zespołu domu produkcyjnego F25 dołączyła Klaudia Ptaszyńska, która objęła stanowisko koordynatora produkcji. Poprzednio pracowała w Papaya Films.
więcej
|
Reklama Burger Kinga żartująca z Asystenta Google z Grand Prix w Cannes Lions 2017 (wideo)
W kategorii Direct tegorocznego festiwalu Cannes Lions nagrodę Grand Prix otrzymała amerykańska agencja David za kampanię kanapki Whopper w sieci Burger King opartą na żartach z Asystenta Google i inteligentnego głośnika Google Home.
więcej
|
Hand Made będzie dalej promować Dermikę dla Orkla Care
Po roku współpracy firma Orkla Care (dawniej Cederroth), właściciel marki Dermika, podjęła decyzję o przedłużeniu umowy z agencją reklamową Hand Made.
więcej
|
Škoda w ramach promocji nowego modelu posadziła las w centrum Warszawy
W ramach promocji modelu Kodiaq, Dentsu Aegis Network Polska przygotowało dla Škody niestandardową aktywację. Przy warszawskim Placu Bankowym posadzono las i zorganizowano strefę relaksu dla mieszkańców. Akcja trwa od 17 do 25 czerwca.
więcej
|
Neon Shake poprowadzi social media Oranżady Hellena
Agencja Neon Shake wygrała przetarg na obsługę kanałów social media marki Oranżada Hellena (Colian).
więcej
|
|
|
Bartłomiej Łęczek redaktorem naczelnym serwisu ,,Super Expressu", Radosław Malinowski dyrektorem ds. rozwoju
Bartłomiej Łęczek objął funkcję redaktora naczelnego SE.pl, serwisu internetowego „Super Expressu” (ZPR Media). Zastąpił Radosława Malinowskiego, który został dyrektorem ds. rozwoju SE.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Agora wykupi akcje własne za 23,8 mln zł
Walne Zgromadzenie Agory upoważniło zarząd spółki do skupu akcji własnych do maksymalnej łącznej kwoty 23,8 mln zł, przy cenie nabycia w przedziale 15,50 zł - 20,00 zł za akcję - poinformowała spółka w komunikacie.
więcej
|
Nowe narzędzie monitorowania mediów: prasa drukowana i serwisy internetowe w jednym miejscu
Związek Kontroli Dystrybucji Prasy uruchomił w internecie zintegrowane narzędzie do monitorowania tytułów wydawnictw prasowych. Serwis Prasaplus.pl podaje dane zarówno na temat drukowanych tytułów, jak i serwisów internetowych im towarzyszących. - Zmieniający się rynek potrzebował takiego rozwiązania - mówi dla portalu Wirtualnemedia.pl Jerzy Janczak, prezes ZKDP.
więcej
|
,,Tygodnik Zamojski" liderem sprzedaży w kwietniu, tylko dwa tytuły na plusie
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w kwietniu br. był „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Kurier Internetowy”, a na czele spadków uplasował się „Tygodnik Człuchowski”.
więcej
|
Matthew Tyrmand pozwał Agorę i Tomasza Piątka za tekst w ,,Gazecie Wyborczej"
Ruszył proces o ochronę dóbr osobistych wytoczony przez publicystę „Do Rzeczy” Matthew Tyrmanda Agorze i Tomaszowi Piątkowi w związku z felietonem Piątka w „Gazecie Wyborczej”. Tyrmand domaga się przeprosin i 50 tys. zł na cele charytatywne.
więcej
|
Burda International Poland podpisała umowę z Lagard?re Global Advertising
Od czerwca br. biuro sprzedaży Burda International Polska obsługuje sprzedaż powierzchni reklamowej polskich firm w miesięcznikach „Elle”, „Elle Decoration”, „Paris Match” oraz magazynie francuskich linii lotniczych Air France.
więcej
|
Komisja ds. Amber Gold chce przesłuchać dziennikarzy ,,Gazety Wyborczej", ,,Rzeczpospolitej" i ,,Wprost"
Sejmowa komisja śledcza ds. afery Amber Gold być może przesłucha jako świadków redaktorów naczelnych „Gazety Wyborczej” i „Rzeczpospolitej” (którzy pojawili się w zeznaniach Marka Belki) oraz osoby z „Wprost” (przewijające się w materiałach niejawnych) - poinformowała posłanka PiS Małgorzata Wasserman, przewodnicząca komisji.
więcej
|
Subbotko, Rigamonti, Cieśla, Krzymowski i Parafianowicz z szansami na Nagrodę im. Dariusz Fikusa
W tegorocznej edycji Nagrody im. Dariusza Fikusa nominowani zostali Donata Subbotko z „Gazety Wyborczej”, Magdalena Rigamonti i Zbigniew Parafianowicz z „Dziennika Gazety Prawnej” oraz wspólnie Wojciech Cieśla i Michał Krzymowski z „Newsweek Polska”.
więcej
|
Dziennikarze ,,Gazety Wyborczej" i Bankier.pl w finale Nagrody Dziennikarstwa Ekonomicznego Press Club Polska
W finale drugiej edycji Nagrody Dziennikarstwa Ekonomicznego Press Club Polska znaleźli się Anna Popiołek, Leszek Baj, Vadim Makarenko i Piotr Skwirowski z „Gazety Wyborczej” oraz Mateusz Gawin z Bankier.pl.
więcej
|
|
|
Brązowy Lew dla Allegro i agencji Bardzo za kampanię "English for beginners"
Agencja reklamowa Bardzo zdobyła Brązowego Lwa na festiwalu reklamowym Cannes Lions 2017 za reklamę "English for beginners" dla serwisu Allegro.
więcej
|
Co drugi polski internauta korzysta z pirackich treści, 3 miliardy złotych strat gospodarki w 2016 roku
Według badań firmy Deloitte łączne straty polskiej gospodarki z tytułu piractwa internetowego w 2016 roku wyniosły ponad 3 miliardy złotych, a straty Skarbu Państwa to około 836 milionów złotych. Z nielegalnych źródeł treści korzysta co drugi polski internauta w wieku 15-75 lat.
więcej
|
Snapchat wprowadza Snap Map, narzędzie do lokalizowania znajomych w aplikacji
Spółka Snap, właściciel aplikacji Snapchat udostępniła na tę platformę narzędzie Snap Map. Jest to dodatek, dzięki któremu użytkownicy Snapchata mogą odnaleźć na mapie lokalizacje swoich znajomych, a także ujawnić im miejsce własnego pobytu. Snap wyjaśnia, że nowa funkcja ma ułatwiać spotkania użytkowników Snapchata w realnej, a nie tylko wirtualnej rzeczywistości.
więcej
|
Spotify wprowadza grupowe playlisty dla użytkowników Messengera
Serwis Spotify wprowadził nową funkcję pozwalającą zaprzyjaźnionym użytkownikom na wspólnie tworzenie playlist. Opcja jest dostępna jedynie z poziomu komunikatora Messenger.
więcej
|
Vivendi zapowiada nową wersję Dailymotion z treściami premium od zewnętrznych wydawców
Medialny koncern Vivendi zapowiedział wprowadzenie nowej wersji aplikacji Dailymotion. Platforma skupi się na treściach premium pochodzących od zewnętrznych wydawców wśród których są Universal Music Group, CNN i Vice. Start przewidziano na początek lipca 2017 roku.
więcej
|
Time Warner zainwestuje 100 milionów dolarów w programy i reklamy na Snapchacie
Time Warner i Snap, właściciel aplikacji Snapchat zawarli porozumienie zgodnie z którym medialny koncern zainwestuje kwotę 100 milionów dolarów w oryginalne treści oraz reklamy swoich marek publikowane w serwisie. W ciągu jednego roku Time Warner zamierza zamieścić na Snapchacie przynajmniej 10 oryginalnych programów, filmów i seriali.
więcej
|
2 miliony Polek wykluczonych cyfrowo, 38 proc. nie ma dostępu do internetu
2 miliony Polek między 45. a 70. rokiem życia bardzo rzadko lub wcale nie korzysta z internetu, a jako główny powód podaje brak takiej potrzeby. Z tej grupy, 70 proc. kobiet nie chce podnosić swoich kompetencji cyfrowych - wynika z badania Kantar Public.
więcej
|
Serwis fotograficzny Shuttout.com ma nowego inwestora
Butik inwestycyjny Tech Invest Group nabył 15,03% nowych udziałów w Shuttout Ltd - właściciela serwisu fotograficznego Shuttout.com.
więcej
|
|
|
Sklepowa kawa na wynos najpopularniejsza w Żabce
Co trzecia osoba pijąca kawę na mieście korzysta z oferty kawowej sklepów spożywczych i punktów sprzedaży. Najbardziej znaną i najczęściej odwiedzaną siecią sklepów oferujących kawę na wynos jest Żabka. Z oferty kawowej sklepów spożywczych najczęściej korzystają mężczyźni i osoby młode do 29 roku życia - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
2 miliony Polek wykluczonych cyfrowo, 38 proc. nie ma dostępu do internetu
2 miliony Polek między 45. a 70. rokiem życia bardzo rzadko lub wcale nie korzysta z internetu, a jako główny powód podaje brak takiej potrzeby. Z tej grupy, 70 proc. kobiet nie chce podnosić swoich kompetencji cyfrowych - wynika z badania Kantar Public.
więcej
|
Co piąty Polak pracował ,,na czarno", najliczniej sympatycy ruchu Kukiz'15
21 proc. dorosłych Polaków przyznaje się do pracy „na czarno”, najwięcej z nich sympatyzuje z ruchem Kukiz’15. Z kolei 44 proc. badanych jest zdania, że w naszym kraju nie ma sensu pracować uczciwie - wynika z badania dla Ciekaweliczby.pl na panelu Ariadna.
więcej
|
|
|
Konkursowy knebel samobójczym ruchem Publicis Groupe? ,,Mentalność excela, uciekną kreatywni"
To, że jeden z największych holdingów reklamowych świata odwraca się bokiem do konkursów reklamowych na pewno jest złą wiadomością, bo wytnie część najlepszych zgłoszeń. A to trochę jak robić mundial bez udziału Francji - decyzję Publicis Groupe o wycofaniu się z branżowych imprez komentują dla Wirtualnemedia.pl Marcin Dec, Sebastian Hejnowski, Maciej Waligóra, Jacek Olechowski, Marek Staniszewski i Magdalena Brejnak-Kowalska.
więcej
|
Martin Stysiak za Artura Koziołka rzecznikiem prasowym Urzędu Komunikacji Elektronicznej
Martin Stysiak zastąpił Artura Koziołka na stanowisku rzecznika prasowego Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Poprzednio pracował w agencji MSL Group, a wcześniej w „Gazecie Wyborczej”.
więcej
|
|
|