|
|
|
|
|
|
|
TVP zwróci Opolu 400 tys. zł dofinansowania festiwalu. Zapłaci 160 tys. za organizację, dostanie 200 tys. zł za reklamy
W ramach nowego porozumienia dotyczącego organizacji Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu Telewizja Polska zwróci miastu 400 tys. zł pierwszej transzy dofinansowania wynikającego z poprzedniej umowy. Nadawca zapłaci też 160 tys. zł za korzystanie z marki festiwalu i wynajem opolskiego amfiteatru. Miasto nie ma żadnego wpływu na program artystyczny imprezy.
więcej
|
nc+ promuje ofertę dla seniorów. Zgodne z prawem ominięcie abonamentu RTV
Na fali toczącej się dyskusji o planowanej przez PiS nowelizacji ustawy abonamentowej, platforma nc+ przygotowała promocję dla 75-latków, zwolnionych z płacenia abonamentu radiowo-telewizyjnego. W ten sposób można ominąć obowiązek płacenia daniny, bo przedstawiona nowela nie wprowadza powszechności ani żadnych skutecznych narzędzi do kontroli rejestracji telewizorów.
więcej
|
Dziennikarka Nowa TV uniewinniona. W ramach prowokacji udawała urzędniczkę MSWiA
Sąd Rejonowy w Zambrowie uniewinnił dziennikarkę stacji Nowa TV (ZPR Media), która w styczniu dopuściła się prowokacji dziennikarskiej, od zarzutu nieuzasadnionego wezwania policji. Jednocześnie uznał jej winę w sprawie podawania policjantom nieprawdziwych danych. Odstąpił jednak od wymierzenia za to kary.
więcej
|
120 tys. widzów ,,Dzień dobry Polsko". 2,79 mln zł z reklam
Morning-show „Dzień dobry Polsko” śledziło średnio 124 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji magazynu zajęła drugie miejsce wśród stacji z tzw. „wielkiej czwórki”, przegrywając z Polsatem. Wpływy z reklam wyniosły 2,79 mln zł.
więcej
|
Sebastian Fabijański, Marek Kalita i Michał Żurawski w obsadzie serialu AXN ,,Ultraviolet" (zdjęcia)
W szykowanym na jesień nowym polskim serialu AXN pt. „Ultraviolet” wystąpią Sebastian Fabijański, Bartłomiej Topa, Marek Kalita, Michał Żurawski i Magdalena Czerwińska.
więcej
|
Prezenter prognozy pogody TVP podejrzany w ,,aferze spółdzielczej"
Prokuratur Okręgowa w Warszawie postawiła Jackowi S., prezenterowi prognozy pogody w TVP, zarzuty karne o niegospodarność oraz działanie na szkodę majątkową Śródmiejskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Warszawie. Pogodynek został zawieszony w obowiązkach pracownika TVP.
więcej
|
Jacek Kurski: oglądalność TVP Info zaniżona w pomiarze Nielsena, politycy PO nie mogą sobie pozwolić na bojkot
Według Jacka Kurskiego politycy Platformy Obywatelskiej nie zdecydują się na bojkot Telewizji Polskiej, ponieważ zapewnia ona dużo większy odzew niż stacje komercyjne. Prezes TVP podkreśla, że oglądalność TVP Info jest mocno niedoszacowana w pomiarze Nielsen Audience Measurement. - W rzeczywistości w szczytowym momencie ogląda ten kanał jednocześnie 1,3-1,5 mln widzów - informuje Kurski.
więcej
|
FIM Speedway Grand Prix i Monster Energy FIM Drużynowego PŚ na żużlu do 2021 roku w nc+
Platforma nc+ przedłużyła umowę z BSI Speedway Limited na prawa telewizyjne do pokazywania cyklu FIM Speedway Grand Prix oraz Monster Energy FIM Drużynowego Pucharu Świata na żużlu do 2021 roku.
więcej
|
Wszystkie etapy Tour de France na żywo w Eurosporcie
Eurosport rozszerzył swoją umowę z Europejską Unią Nadawców oraz Amaury Sport Organisation dotyczącą transmisji z Tour de France. W 2017, 2018 i 2019 roku nadawca w każdym z 54 krajów będzie pokazywać wszystkie etapy wyścigów kolarskich od startu do mety.
więcej
|
Agnieszka Dejneka za Piotra Gursztyna szefem programowym TVP
Zarząd TVP zdecydował o powierzeniu Agnieszce Dejnece obowiązków dyrektora biura koordynacji programowej. Dotychczasowy szef programowy Piotr Gursztyn przebywa na urlopie.
więcej
|
Kanał E-Sport dostępny w sieci Inea
Stacja E-Sport została włączona do ofert sieci kablowej Inea. Do końca września w ramach promocji będzie dostępna dla wszystkich klientów telewizji cyfrowej operatora.
więcej
|
Inea z ofertą dla graczy
Sieć Inea wprowadziła nową ofertę, kierowana do fanów gier multiplayerowych.
więcej
|
|
|
Publicis Groupe zakazuje swoim agencjom udziału w konkursach reklamowych
Arthur Sadoun, nowy chief executive officer Publicis Groupe zakazał wszystkim agencjom należącym do tego holdingu na całym świecie udziału w jakichkolwiek festiwalach i konkursach reklamowych, targach oraz innych płatnych promocyjnych wydarzeniach branżowych.
więcej
|
Kampania ,,English for beginners" Allegro powalczy o nagrodę na Cannes Lions 2017
Agencja Bardzo otrzymała nominację na tegorocznym festiwalu reklamowym Cannes Lions. Jej kampania dla Allegro powalczy w kategorii Lions Entertainment.
więcej
|
CN Group, El Padre i ICP Group zajmą się obsługą eventowo-marketingową PGE
Agencje CN Group, El Padre i ICP Group wygrały przetarg Polskiej Grupy Energetycznej na jej obsługę eventowo-marketingową. Wartość budżetu wynosi ponad 10 mln zł.
więcej
|
Publicis Groupe uruchomi platformę Marcel. Czas na AI i machine learning
Publicis Groupe planuje w 2018 roku uruchomić platformę Marcel, która ma ułatwić współpracę pomiędzy blisko 80 tys. pracownikami jej 200 biur w 30 krajach na całym świecie.
więcej
|
Jacek Karolak: z K2 na szefa strategii w 180heartbeats+ Jung v Matt
Jacek Karolak z początkiem lipca dołączy do zespołu agencji 180heartbeats + Jung v Matt, gdzie obejmie nowe utworzone stanowisko szefa działu strategii. Przez ostatnie trzy lata taką samą funkcję pełnił w K2.
więcej
|
Cyber Marian w parodii ,,wielkiego mixu YouTube'a" promuje drugą edycję kampanii społecznej ,,łap za jaja"
Wystartowała druga edycja akcji „łap jaja”, zachęcająca mężczyzn do samobadania jąder. Za przygotowanie akcji - w której bierze udział m.in. youtuber Cyber Marian - odpowiedzialne są Melting Pot Brand Consultants i agencja Twin.
więcej
|
Blowek i Ajgor Ignacy promują kartę debetową w mBanku (wideo)
Pod hasłem „Starcie w karcie” ruszyła kampania reklamująca kartę debetową oferowaną młodym użytkownikom przez mBank. W akcji biorą udział popularni youtuberzy Blowek i Ajgor Ignacy.
więcej
|
Kamil Grosicki w kampanii reklamowej Sport.pl
Piłkarz reprezentacji Polski Kamil Grosicki będzie bohaterem kolejnej odsłony kampanii reklamowej serwisu Sport.pl (Agora) realizowanej pod hasłem „Sport.pl to jest Twój live”. W poprzednich etapach akcji wystąpili Joanna Jędrzejczyk i Grzegorz Krychowiak.
więcej
|
Agnieszka Wichracka za Marcina Godlewskiego na czele FCB Warsaw
Agnieszka Wichracka, poprzednio związana z McCann & MRM, objęła funkcję dyrektora zarządzającego agencji reklamowej FCB Warszawa. Zastąpiła na tym stanowisku Marcina Godlewskiego, który rozstaje się z firmą i na pewien czas odchodzi z branży reklamowej.
więcej
|
Złoty i Brązowy Lew dla reklamy polskiej marki Kiwi (wideo)
Agencja Ogilvy z Chicago zdobyła Złotego i Brązowego Lwa na festiwalu reklamowym Cannes Lions 2017 za reklamę polskiej marki pasty do butów Kiwi. Eksperci uznali reklamę za jedną z najbardziej zachwycających na tegorocznym festiwalu.
więcej
|
Toyota nadal najcenniejszą marką motoryzacyjną świata, najszybciej zyskuje Tesla (Top 10)
Toyota zachowała miano lidera rankingu najcenniejszych marek motoryzacyjnych świata w rankingu BrandZ Top 100 za rok 2017 według Millward Brown. Najszybszy wzrost odnotowała Tesla.
więcej
|
,,Miliony piw, tysiące nagród" w promocji piwa Specjal
Marka piwa Specjal (produkowanego przez Grupę Żywiec) uruchomiła "Legendarną Loterię Specjal 2017", w której do wygrania są miliony piw i tysiące nagród w postaci kufli i bluz. Akcję, realizowaną przez agencję G3 Loyalty&Lottery Solutions, wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Golden Submarine, MediaVest i Roots PR.
więcej
|
Martyna Grzesiak account directorem w H2O Creative
Agencja H2O Creative wzmacnia dział client service, zatrudniając na nowo utworzonym stanowisku account directora Martynę Grzesiak. Ostatnio pracowała w Nestle Waters.
więcej
|
Dzieciaki przejmują kontrolę w kuchni w nowej kampanii Lubelli (wideo)
Bohaterami nowej odsłony kampanii reklamowej makaronów Lubella, produkowanych przez Maspex są dzieci. Wcielając się w role kucharzy przygotowują swój ulubiony deser. Za realizację akcji odpowiadają agencje GPD i Mindshare.
więcej
|
Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba awansowali w agencji VML Poland
Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba, dotychczas zajmujący stanowisko creative group heads awansowali na stanowiska associate creative directors w agencji VML Poland.
więcej
|
Małgorzata Walendziewska szefową marketingu Sotrendera
Małgorzata Walendziewska awansowała ze stanowiska content marketing managera na szefową działu marketingu Sotrendera. W dziale sprzedaży funkcje key accountów objęli Sylwia Szczepańska oraz Jacek Rzepka. Aleksander Zawalich awansował w zespole data science na stanowisko team leadera.
więcej
|
Ala Moderska: z Pomarańczowi.pl do Mint Media
Ala Moderska objęła stanowisko account managera w agencji interaktywnej Mint Media. Wcześniej była związana z agencją Pomarańczowi.pl.
więcej
|
,,SOR-owe rewolucje" w kampanii Philips Health Systems
Ruszyła pierwsza w Polsce kampania reklamowa usług konsultingowych Philips Health Systems skierowanych do kadry zarządzającej szpitalnych oddziałów ratunkowych. Akcję przygotowały i realizują Ogilvy & Mather i Havas Media.
więcej
|
Andrzej Kowalski: z Agencji Allegro do Goodfellas Group
Andrzej Kowalski dołączył do zespołu agencji marketingowej Goodfellas Group. Poprzednio był związany z Agencją Allegro.
więcej
|
|
|
"Vogue Polska" wejdzie na rynek w I kwartale 2018. Naczelnym Filip Niedenthal
W I kwartale 2018 roku na rynku pojawi się polska wersja magazynu "Vogue". Redaktorem naczelnym będzie Filip Niedenthal, ambasadorem marki modelka Małgorzata Bela, a wydawcą pisma Katarzyna Kulczyk.
więcej
|
,,Do Rzeczy" i ,,Wprost" z największymi spadkami, zyskuje ,,Tygodnik Powszechny"
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w kwietniu br. był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na czele spadków znalazło się „Do Rzeczy” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polska ambasada w Szwajcarii ucieszyła się, że Ringier Axel Springer Polska traci reklamy państwowe
Na profilu twitterowym ambasady Polski w Szwajcarii wyrażono radość ze stwierdzenia szefa szwajcarskiego koncernu Ringier, że Ringier Axel Springer Polska stracił wiele budżetów reklamowych firm państwowych. Zaznaczono, że nie jest to stanowisko Ministerstwa Spraw Zagranicznych. - O, jak miło. Dyplomacja na najwyższym poziomie. Nie jestem przekonany, czy się spodoba Szwajcarom, ale #WhoCares, prawda? - skomentował Bartosz Węglarczyk, dyrektor programowy Onetu.
więcej
|
Rzecznik Białego Domu szuka następcy na swoje stanowisko
Według nieoficjalnych informacji Sean Spicer, obecny rzecznik prasowy Białego Domu poszukuje odpowiedniego kandydata na swoje stanowisko, które zamierza opuścić. Spicer ma się przygotowywać do objęcia bardziej znaczącej funkcji w bezpośrednim otoczeniu prezydenta Donalda Trumpa.
więcej
|
|
|
Netflix wprowadza historie interaktywne, zdecydujemy o losach bohaterów
W serwisie Netflix pojawił się „Kot w butach: Uwięziony w baśni” - pierwszy film dla dzieci stworzony w ramach projektu historie interaktywne. Od innych bajek odróżnia go fakt, że widzowie mogą wybrać kilka wariantów przebiegu akcji i decydować o losie bohaterów. Na razie film jest dostępny w aplikacji na iOS i wybranych urządzeniach, w kolejce czekają kolejne tytuły.
więcej
|
Kampania ,,English for beginners" Allegro powalczy o nagrodę na Cannes Lions 2017
Agencja Bardzo otrzymała nominację na tegorocznym festiwalu reklamowym Cannes Lions. Jej kampania dla Allegro powalczy w kategorii Lions Entertainment.
więcej
|
Kamil Grosicki w kampanii reklamowej Sport.pl
Piłkarz reprezentacji Polski Kamil Grosicki będzie bohaterem kolejnej odsłony kampanii reklamowej serwisu Sport.pl (Agora) realizowanej pod hasłem „Sport.pl to jest Twój live”. W poprzednich etapach akcji wystąpili Joanna Jędrzejczyk i Grzegorz Krychowiak.
więcej
|
Startuje platforma modowa Modile.pl, w ofercie produkty Answear, Zalando i Wittchen
W internecie uruchomiono nową platformę e-commerce Modile.pl, która pozwala na przeglądanie ofert z wielu internetowych sklepów sprzedających odzież, obuwie i akcesoria. W serwisie można znaleźć prawie 200 tysięcy produktów takich marek jak Zalando, Answear i Wittchen. W akcji promocyjnej twarzami Modile.pl są Izabella Krzan oraz Robert Kapica.
więcej
|
YouTube zmienia swoją politykę bezpieczeństwa po wykryciu ograniczeń widoczności treści LGBTQ
Google zmienia politykę bezpieczeństwa w należącym do niego serwisie YouTube, po niedawnym skandalu dotyczącym ograniczania widoczności materiałów mniejszości seksualnych. Firma oficjalnie przeprosiła za niedoskonałe działanie filtra odpowiedzialnego za cenzurę potencjalnie szkodliwych treści (tzw. restricted mode) i ogłosiła zmiany w mechanizmie jego funkcjonowania.
więcej
|
Google dodaje oferty pracy do wyników w wyszukiwarce
Google dodał do swojej wyszukiwarki oparty na sztucznej inteligencji mechanizm ułatwiający internautom znalezienie pracy. Oferty zatrudnienia zamieszczane w sieci przez pracodawców pojawiają się w wynikach wyszukiwania po wpisaniu odpowiednich haseł.
więcej
|
|
|
Nastroje społeczne Polaków na rekordowo wysokim poziomie
W czerwcu nastroje społeczne Polaków wciąż utrzymywały się na historycznie wysokim poziomie. Wskaźnik Optymizmu Konsumentów (WOK) wyniósł 105,8 punktu - to o 2 punkty więcej niż w maju. O prawie 3 punkty polepszył się w porównaniu z majem klimat gospodarczy - w czerwcu jego poziom wyniósł 100,13 punktu - wynika z badania Ipsos.
więcej
|
|
|