|
|
|
|
|
|
|
Festiwal w Opolu odbędzie się 15-17 września. Kurski: nie ma ,,czarnej listy TVP"
Podpisane w poniedziałek wieczorem porozumienie zakłada organizację przez Telewizję Polską Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. Nadawca chce powtórzyć program zaplanowany na czerwcową odsłonę wydarzenia. - Podpisaliśmy porozumienie, które otwiera drogę do organizacji 54. KFPP w Opolu w dniach 15-17 września - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
Przekazanie danych osobowych Poczcie Polskiej nie pozwala na zerwanie umowy z kablówką, ratunkiem zmiana oferty operatora (opinie)
Planowana ustawa abonamentowa ma pozwolić na przekazanie informacji o użytkownikach platform kablowych i satelitarnych Poczcie Polskiej. To jednak według UOKiK i prawników nie wystarczy by zerwać umowę z dostawcą telewizji bez ponoszenia kar umownych - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl. Wątpliwości w tym zakresie wyraża jedynie Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych. Ratunkiem dla użytkowników pozostaje perspektywa wycofania przez operatorów gwarantowanych kanałów lub interwencja Unii Europejskiej.
więcej
|
TVP Info promowało nowy portal braci Karnowskich. ,,Nie mieliśmy żadnej umowy z publicznym nadawcą"
Wczoraj ruszyło studio telewizyjne wPolsce.pl (Fratria). W ramach inauguracji działalności pokazano rozmowę z premier Beatą Szydło, którą na żywo transmitowała TVP Info. Zdaniem publicznego nadawcy nie ma w tym niczego nadzwyczajnego. - Nie zabiegaliśmy oto - odpowiada Wirtualnemedia.pl Michał Karnowski.
więcej
|
,,Discopoland" oglądało 520 tys. widzów. TVP2 przegrała z konkurencją
Nowy cykl „Discopoland” oglądało średnio 520 tys. osób. TVP2 w czasie emisji programu wypadła najsłabiej w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 2,39 mln zł.
więcej
|
Tomasz Sakiewicz: powszechny abonament rtv zrodzi bunt społeczny, rząd ratuje TVP, a nie zrobił nic dla TV Republika
Zdaniem Tomasz Sakiewicza, członka zarządu Telewizji Republika, zamiast powszechnego poboru abonamentu radiowo-telewizyjnego powinno się wprowadzić stałą dotację budżetową na media publiczne. - Będziecie ratować miliardami telewizję publiczną, a macie Telewizję Republika, która może mieć nawet dziesięć kanałów za jedną setną tych pieniędzy - nic nie zrobiliście w tej sprawie - powiedział pod adresem rządzących.
więcej
|
Eurosport 1 wyprzedził Polsat Sport w maju, Canal+ Sport 2 zyskał najwięcej
W maju br. nowym liderem oglądalności wśród stacji sportowych został Eurosport 1. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Canal+ Sport 2, a na czele wśród spadków był Polsat Sport - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Disney, Time Warner i A+E Networks inwestują 30 milionów dolarów w Samba TV. ,,To środki na międzynarodowy rozwój"
W rundzie B finansowania platforma Samba TV uzyskała w sumie 30 milionów dolarów. Wcześniej Samba TV kupiła założony przez Borysa Musielaka polski startup Filmaster. - Zdobyte obecnie pieniądze zostaną przeznaczone na międzynarodowy rozwój, głównie w Zachodniej Europie i Japonii - zdradza w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Borys Musielak, dyrektor ds. operacji w Europie w Samba TV.
więcej
|
Zmieniła się formuła weekendowych ,,Wydarzeń", Polsat zrezygnował z ,,Gościa Wydarzeń"
Od 16 września br. zmieniła się formuła weekendowych i świątecznych „Wydarzeń”, które zostały wydłużone o 15 minut. W zamian w te dni Telewizja Polsat zrezygnowała z emisji „Gościa Wydarzeń”.
więcej
|
Telewizja Polska chce pokazać Mazurską Noc Kabaretową, ale bez żartów ze Smoleńska i Matki Boskiej
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski zadeklarował, że nadawca nadal jest zainteresowany transmitowaniem tegorocznej Mazurskiej Nocy Kabaretowej. - Jedyny warunek, jaki stawiam, dotyczy tego, by nie było żartów ze Smoleńska, by nie było kpin z Matki Boskiej, by nie obrażać tych wartości, które są dla większości naszych widzów święte - zaznaczył Kurski.
więcej
|
Henryk Gołębiewski w obsadzie serialu ,,Lombard. Życie pod zastaw"
Aktor Henryk Gołębiewski dołączył do obsady nowego polskiego serialu „Lombard. Życie pod zastaw”, który dla TV Puls przygotowuje Studio A.
więcej
|
54. Festiwal w Opolu odbędzie się we wrześniu. Kurski i prezydent Opola podpisali porozumienie
Telewizja Polska i Miasto Opole podpisały porozumienie w sprawie organizacji 54. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. Wydarzenie odbędzie się we wrześniu tego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Wielka czwórka" z najniższym udziałem w historii. Mecz Polska-Słowacja hitem tygodnia
Najchętniej oglądanym programem telewizyjnym w zeszłym tygodniu był mecz Polska-Słowacja, a na podium znalazły się jeszcze „Fakty” i „Wrocław w Rytmie Disco”. Wśród stacji liderem był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jacek Kurski: jeśli dziennikarze TVP bronią PiS, to równoważą proopozycyjny przechył większości mediów
Zdaniem prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego zmiany w firmie, które zaszły przez półtora roku pod jego kierownictwem, przyczyniły się do wzrostu pluralizmu na rynku mediów. Jeśli dziennikarze TVP próbują bronić partii rządzącej, to według Kurskiego tylko po to, żeby zrównoważyć „ten straszliwy proopozycyjny przechył, to bicie Prawa i Sprawiedliwości po głowie każdego dnia za byle co” w większości mediów.
więcej
|
TVP Info pokazało wywiad z Beatą Szydło na start wPolsce.pl. Dziennikarze krytykują: to przesada
W poniedziałek rano inauguracyjny wywiad telewizji internetowej wPolsce.pl, uruchomionej przez Fratrię, był transmitowany także w TVP Info. Wielu dziennikarzy było zdziwionych, że publiczny nadawca poinformował w ten sposób o starcie prywatnego serwisu.
więcej
|
Paulina Sykut-Jeżyna znów prowadzi ,,Prognozę pogody" w Telewizji Polsat
W niedzielę, 18 czerwca br. w porannym programie Polsatu i Polsatu News „Nowy dzień z Polsat News” do prezentowania prognozy pogody powróciła Paulina Sykut-Jeżyna. Prezenterka wróciła do pracy po urlopie macierzyńskim.
więcej
|
,,Cicciolina, skandal to ja!" w Canal+ Discovery
25 czerwca 2017 roku Canal+ Discovery wyemituje dokument „Cicciolina, skandal to ja!”.
więcej
|
|
|
Rynek reklamowy w Polsce 2,2 proc. w górę, globalnie - 4,2 proc. Internet zyskuje kosztem prasy i telewizji
W br. wartość wydatków reklamowych w Polsce wzrośnie o 2,2 proc., a na całym świecie - o 4,2 proc. - prognozuje Zenith Dużo zyska reklama internetowa (głównie dzięki wzrostom w wideo i mobile’u), a spadki zanotuje reklama prasowa. W najbliższych latach reklama internetowa wyprzedzi telewizyjną.
więcej
|
Agencja 2012, Papaya Films i Sztengreber z Brązowym Lwem za ,,Godzinę jazdy na wózku"
Agencja 2012 wspólnie z Papaya Films i Sztengreber zdobyła statuetkę Brązowego Lwa w kategorii PR za kampanię „Godzina jazdy na wózku” dla Akademii Auto Świat.
więcej
|
K2, GoldenSubmarine, Digital Brothers i The Digitals w przetargu PGE na agencję interaktywną
W kolejnym etapie trwającego od stycznia br. przetargu na agencję interaktywną dla PGE Polskiej Grupy Energetycznej znalazły się agencje K2, GoldenSubmarine, The Digitals i Digital Brothers. Walczą o obsługę budżetu oszacowanego na 4,92 mln zł.
więcej
|
Bohdan Łazuka i Michał Milowicz w rolach z ,,Chłopaki nie płaczą" w kampanii OLX.pl (wideo)
Ruszyła kampania edukacyjna serwisu ogłoszeniowego OLX.pl (należącego do Naspers Classifieds), oparta na miniserialu „Szef Internetów” z udziałem Bohdana Łazuki i Michała Milowicza. Akcję przygotowały firmy 23heroes i F25.
więcej
|
Robert Górski w bitwie pod Grunwaldem reklamuje 1410 GB w Orange Free na Kartę (wideo)
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa oferty prepaidowej Orange z udziałem Roberta Górskiego. Akcja, przygotowana przez Publicis Poland i Initiative Media, promuje pakiet internetowy z 1410 GB.
więcej
|
Meetrics wchodzi do Polski, na czele Tomasz Piątkowski
Na polskim rynku rozpoczyna działalność firma Meetrics, dostawca rozwiązań do weryfikacji kampanii reklamowych. Jej oddziałem pokieruje, jako country manager, Tomasz Piątkowski, dotychczasowy członek zarządu i chief digital officer GroupM.
więcej
|
Janusz Włodarski nowym członkiem zarządu Platige Image
Janusz Włodarski, dyrektor produkcji w studiu Platige Image, został powołany do zarządu firmy. Jest z nią związany od sześciu lat.
więcej
|
Magdalena Różczka opowiada o emocjach młodych rodziców w nowej reklamie Murapolu
Agencja Whizz Ninja zaprezentowała trzeci spot telewizyjny z udziałem Magdaleny Różczki, stworzony dla deweloperskiej Grupy Murapol na potrzeby kampanii „bo wszędzie dobrze, ale u siebie najlepiej”. Reklama promująca posiadanie własnego mieszkania emitowana jest m.in. w stacjach TVN, TVN Style, Comedy Central, DOMO+, HGTV czy Nat Geo People.
więcej
|
Sektor farmaceutyczny zwiększył nakłady reklamowe, liderem Aflofarm
W I kwartale 2017 r. branża farmaceutyczna przeznaczyła na promocję ponad 311 mln zł, czyli o 10% więcej niż rok temu. Niekwestionowanym liderem wydatków na reklamę w tym sektorze jest Aflofarm - wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
więcej
|
,,19 to mało" w reklamach Virgin Mobile (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa sieci telekomunikacyjnej Virgin Mobile pod hasłem „19 to mało”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Gong, iProspect i Mindshare Polska.
więcej
|
,,Jak skoczyć, to na Żubra" - Kompania Piwowarska rusza z nową kampanią (wideo)
Kompania Piwowarska przygotowała na sezon letni nową kampanię dla marki Żubr. W akcji pod hasłem „Jak skoczyć, to na Żubra” pokazano „wyskoki” na grzyby, ryby, grilla itp. Działania realizują firmy: PZL, OTO Film, Platige Image, Juice, Tailor Made PR, Huta 19 i Zenith.
więcej
|
Monika Salamon i Andrzej Krok group account directorami w Deloitte Digital
Pracę jako group account directorzy w agencji reklamowej Deloitte Digital zaczęli Monika Salamon i Andrzej Krok. Salamon wcześniej pracowała m.in. w Grey Group Poland, a Krok był związany z DDB&Tribal i Hypermedia/Isobar.
więcej
|
iProspect globalną agencją mediową sieci hoteli Accor, także w Polsce
Sieć hoteli Accor wybrała agencję iProspect należącą do Dentsu Aegis Network do obsługi globalnego budżetu mediowego w internecie.
więcej
|
"#WoodsKreuje" w kampanii Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi
Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi uruchomiła kampanię #WoodsKreuje, której głównym bohaterem jest drewno. Akcję realizuje agencja Heroes Brand Communication.
więcej
|
Adrianna Borkowska head of SEO w FinAi, Janusz Wróblewski head of communications
Adrianna Borkowska objęła funkcję head of SEO w agencji FinAi, a Janusz Wróblewski head of communications. Na czele ośmioosobowego działu marketingu firmy stoi Paweł Ostrowski.
więcej
|
WPP tworzy Mindshare Performance Group
Działający dotychczas w ramach grupy Ogilvy dom mediowy Neo@Ogilvy decyzją kierownictwa holdingu reklamowego WPP zostaje włączony w struktury nowo powstałej Mindshare Performance Group.
więcej
|
Ostecx Créative wprowadza napój z chmielem Hopsoda
Na rynku zadebiutowała Hopsoda - bezalkoholowy napój, który łączy egzotyczne owoce z chmielem. Producentem napoju i pomysłodawcą marki jest agencja Ostecx Créative.
więcej
|
|
|
,,CD-Action" liderem sprzedaży w I kwartale. Tylko ,,Komputer Świat" na plusie
W pierwszym kwartale 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród magazyny komputerowych i o grach był miesięcznik „CD-Action”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Komputer Świat”, a na czele spadków znalazł się „Chip”.
więcej
|
Główny udziałowiec Ringier Axel Springer Media: wskutek braku reklam państwowych tracimy miliony, ale nie wycofamy się z Polski
Marc Walder, CEO koncernu Ringier, większościowego udziałowca Ringier Axel Springer Media, zapowiedział, że firma nie wycofa się z polskiego rynku. Zaznaczył jednak, że z powodu wycofania z jej tytułów reklam przez duże firmy państwowe zanotowała miliony euro strat.
więcej
|
|
|
Onet zamyka serwis Digart, jego twórca rozważa reaktywację
Najpóźniej do końca 2017 roku przeznaczony dla grafików i innych twórców serwis Digart zostanie zamknięty - potwierdził oficjalnie portalowi Wirtualnemedia.pl Onet, właściciel platformy. Przyczyny decyzji nie są znane, zaś Piotr Kaczor, twórca Digartu rozważa jego ponowne uruchomienie, być może w drodze crowdfundingu.
więcej
|
K2, GoldenSubmarine, Digital Brothers i The Digitals w przetargu PGE na agencję interaktywną
W kolejnym etapie trwającego od stycznia br. przetargu na agencję interaktywną dla PGE Polskiej Grupy Energetycznej znalazły się agencje K2, GoldenSubmarine, The Digitals i Digital Brothers. Walczą o obsługę budżetu oszacowanego na 4,92 mln zł.
więcej
|
YouTube wprowadza nowe narzędzia do walki z treściami wspierającymi terroryzm
Koncern Google wprowadził w należącym do niego serwisie YouTube nowe rozwiązania, które mają za zadanie ograniczenie dostępu do materiałów wspierających i propagujących terroryzm. Ekstremistyczne treści mają być lepiej niż dotąd identyfikowane i usuwane, a twórcy kontrowersyjnych wideo zostaną pozbawieni możliwości zarabiania na nich.
więcej
|
Vice Media dostanie 450 milionów dolarów inwestycji, wartość nadawcy wzrośnie do 5,7 miliarda
Cyfrowa platforma wideo Vice Media otrzymała 450 milionów dolarów od funduszu TPG w kolejnej rundzie finansowania. Wycena firmy wzrosła do 5,7 miliarda, w planach jest budowa nowego studia do produkcji autorskich programów.
więcej
|
Ipla udostępnia mecze Mistrzostw Europy UEFA Euro U21 od 14,90 zł
Finałowy turniej Mistrzostw Europy UEFA Euro U21 dostępny jest w telewizji internetowej Ipla, w specjalnie dedykowanym pakiecie - za 14,90 zł. Mecze można oglądać do 30 czerwca.
więcej
|
|
|