|
|
|
|
|
|
|
,,Mali giganci 3" w jesiennej ramówce TVN
Telewizja TVN planuje wyemitować trzeci sezon dziecięcego reality-show „Mali giganci” w jesiennej ramówce 2017 roku, ale ostateczna decyzja w tej sprawie jeszcze nie zapadła. - Rozważaliśmy emisję w wakacje, ale to jednak jest za duży program na tę porę roku - mówi nam Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
Filip Chajzer testuje rzeczy na własnym kanale na YouTube. "Nie zamierzam się ograniczać"
Filip Chajzer uruchomił własny kanał na YouTube. Będzie testował rozmaite rzeczy, a filmy publikować chce raz na dwa tygodnie. - Jest tyle rzeczy na świecie do przetestowania, że szkoda byłoby się ograniczać - mówi Chajzer w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. Pierwszy odcinek poświęcony jest Finlandii.
więcej
|
Fokus TV liderem oglądalności. TVP Historia wyprzedziła Discovery Channel
W maju br. liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Na drugie miejsce awansowała TVP Historia, która wyprzedziła Discovery Channel. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Viasat Explore, a na przeciwnym biegunie znalazł się siostrzany Polsat Viasat Nature.
więcej
|
Prawie miliard ludzi płaci za cyfrową telewizję, mniej klientów tv analogowej
W latach 2010-2016 globalna liczba subskrybentów płacących za cyfrową telewizję zwiększyła się o 254 mln, do 969 mln - szacuje firma Digital TV Research.
więcej
|
Bożydar Iwanow znów prowadzi programy sportowe na antenach Polsatu
Dziennikarz Bożydar Iwanow, po rocznej przerwie, powrócił do prowadzenia programów sportowych na antenach Polsatu.
więcej
|
,,Mistrzowie remontu" - nowy program TLC z parą gejowską, która wychowuje dziecko
W niedzielę 25 czerwca br. stacja TLC rozpocznie emisję reality-show „Mistrzowie remontu”, w którym para gejów pomaga wyremontować domy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W programie pokazane zostanie ich życie prywatne, w tym wychowywanie dziecka.
więcej
|
Telewizja Polska: ,,Na dobre i na złe" nie znika z TVP2, pozwiemy Pudelka za kłamstwa
Telewizja Polska zdementowała podane przez Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) informacje, jakoby serial „Na dobre i na złe” miał zostać zakończony. Nadawca zapowiedział, że pozwie witrynę za nieprawdziwe doniesienia o jego produkcjach.
więcej
|
Polska premiera ,,Gry o tron 7" równolegle do premiery światowej. 17 lipca w HBO
Polscy widzowie HBO obejrzą premierowy odcinek siódmego sezonu „Gry o tron” w nocy z niedzieli na poniedziałek 17 lipca br. o godz. 3.00. Serial trafi także do HBO GO.
więcej
|
,,The Affair" z premierą telewizyjną w HBO Polska
We wtorek 18 lipca br. HBO3 rozpocznie emisję serialu „The Affair”. Będzie to polska premiera telewizyjna tej docenianej przez krytyków produkcji Showtime.
więcej
|
Lato w TVP ABC: festiwale piosenki dziecięcej, animacje i programy dla rodziców
Latem TVP ABC zaproponuje młodym widzom m.in. premierowe odcinki programu „Margolcia i Miś zapraszają dziś”, relacje z festiwali piosenek dziecięcych w Koninie, Kielcach, Suwałkach i Nowym Sączu, a także seriale i animacje.
więcej
|
Chylińska, Bednarek, C-BooL, Gromee i Margaret laureatami Eska Music Awards Szczecin 2017
W sobotę, 17 czerwca br. odbyła się gala Eska Music Awards Szczecin 2017. Laureatami 16. edycji zostali: Agnieszka Chylińska, Kamil Bednarek, C-BooL, Gromee i Margaret.
więcej
|
Partia Razem skarży do KRRiT antyislamski materiał ,,Wiadomości" ze skeczem komika pokazanym jako autentyczny incydent
Marcelina Zawisza w imieniu Partii Razem skierowała do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji skargę na materiał „Wiadomości” sprzed prawie dwóch tygodni, w którym jako autentyczne zdarzenie pokazano sytuację zaaranżowaną przez francuskiego youtubera. - Nagonka antyuchodźcza w TVP trwa w najlepsze. Mojej zgody na kłamliwą, nienawistną propagandę w mediach, zwłaszcza publicznych, nie będzie nigdy - skomentowała Zawisza.
więcej
|
Jacek Kurski: nie ulegnę fake newsom ws. ,,Jaka to melodia?" i seriali, TVP traci na oglądalności tak jak nadawcy komercyjni
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski uważa, że nieprawdziwe informacje krytykujące jego niektóre działania w firmie, dotyczące m.in. popularnych programów i seriali, to forma presji mającej odwieść go od reformowania TVP. - Podkreślam: to nie jest i nie będzie skuteczne. Pewnie gdybym nie miał stalowych nerwów, to bym uległ. Ale uznałem, że pewne rzeczy trzeba wreszcie w telewizji wyprostować i to zrobię - zapowiada.
więcej
|
O. Tadeusz Rydzyk: reklam od spółek państwowych mamy mniej niż kot napłakał, domy mediowe są z układu
Ojciec Tadeusz Rydzyk poskarżył się, że w Telewizji Trwam mało promują się spółki Skarbu Państwa, które za to dalej wykupują reklamy w mediach atakujących obecny rząd. Skrytykował też poprzedni skład Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji za nakładanie kar na Radio Maryja i Telewizję Trwam.
więcej
|
Startuje Eska TV Extra. Co w ramówce nowej stacji?
W piątek, 16 czerwca 2017 roku o godz. 6.00 rozpocznie nadawanie nowy kanał Eska TV Extra. Zajmie on miejsce Eski TV, która wróci do naziemnej telewizji cyfrowej w miejsce kończącej nadawanie 8TV.
więcej
|
Telewizja Polska szuka podmiotu, który będzie walczył z kradzieżą jej produkcji w internecie
Telewizja Polska szuka w przetargu firmy, która zajmie się na jej zlecenie wykrywaniem i przeciwdziałaniem nielegalnej eksploatacji i udostępnianiu w internecie produkcji tv, do których prawa autorskie przysługują TVP lub do których nadawca ten jest uprawniony. Zwycięska firma będzie pracować dla spółki przez rok.
więcej
|
190 tys. widzów programu ,,Skandaliści 2". Wojciech Cejrowski hitem
Drugi sezon programu „Skandaliści” gromadził średnio 189 tys. widzów. Polsat News w czasie jego emisji zajął trzecie miejsce wśród kanałów newsowych, a wpływy z reklam wyniosły 636 tys. zł. Największą popularnością cieszył się odcinek z Wojciechem Cejrowskim, który obejrzało 406 tys. osób.
więcej
|
Polsat na czele w DVB-T, Super Polsat zyskał najwięcej. Duży wzrost TVP ABC i TVP Info
Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w maju br. był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Super Polsat, a najwięcej straciła Stopklatka TV.
więcej
|
Rosną ceny reklam w TVN, najdrożej przy ,,Projekt Lady" i ,,Faktach"
Większość cen reklam w lipcowym cenniku TVN jest wyższa o co najmniej kilka procent niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za emisję spotu przy programie „Projekt Lady” i niedzielnych „Faktach”.
więcej
|
Nowa oferta dla klientów nc+: darmowe konto w Eurobanku, zwrot pieniędzy za płacenie abonamentu
Nawet dwa lata darmowego prowadzenia konta w Eurobanku i zwrot kosztów opłacania abonamentu otrzymają klienci platformy nc+. To efekt umowy podpisanej pomiędzy firmam ITI Neovision i Eurobank.
więcej
|
Ponad 40 premier w TVP1 i TVP2 latem. Seriale Jedynki i ,,Pytanie na śniadanie" bez wakacyjnej przerwy
Latem Jedynka pokaże premierowe odcinki zagranicznych seriali oraz nowy docu-crime „Komisariat” z Sebastianem Wątrobą. W TVP2 można będzie obejrzeć m.in. filmy w cyklu „Jak w czeskim filmie”, letnie festiwale oraz „Pytanie na śniadanie” i „Lajk!”.
więcej
|
Żużlowa PGE Ekstraliga w nc+ przez kolejne trzy lata, część meczów w Eleven Sports
Platforma nc+ przedłużyła prawa telewizyjne do pokazywania żużlowej PGE Ekstraligi na lata 2019-2021. W ramach sublicencji część meczów będzie emitowana w Eleven Sports.
więcej
|
Piotr Kudzia za Klaudiusza Pobudzina szefem ,,Teleexpressu"
Piotr Kudzia będzie nowym kierownikiem redakcji „Teleexpressu”. Zastąpi w tej funkcji Klaudiusza Pobudzina, który ponad miesiąc temu został dyrektorem Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
więcej
|
Telewizja Polska ukarała pracownika, który odrzucił spot ,,Naszego Dziennika" krytykujący gender i homoseksualizm
Biuro reklamy Telewizji Polskiej ukarało pracownika, który negatywnie zaopiniował spot „Naszego Dziennika” informujący o dodatku o gender w szkołach. Doprecyzowano też zasady oceny zgodności reklam z przepisami.
więcej
|
Publicyści ,,W Sieci" wśród autorów listu przeciw atakom polityków PO na dziennikarzy Telewizji Polskiej
W serwisie wPolityce.pl zamieszczono list otwarty sprzeciwiający się atakom, przede wszystkim ze strony polityków Platformy Obywatelskiej, na niezależnych dziennikarzy, głównie z Telewizji Polskiej. Wśród sygnatariuszy listu przeważają publicyści tygodnika „W Sieci”.
więcej
|
Cyfrowy Polsat z nowym oprogramowaniem dekoderów HD
Cyfrowy Polsat udostępnił nowe oprogramowanie dekoderów HD 5000 oraz HD 6000.| Użytkownicy mogą korzystać z nowej wersji oprogramowania i nowych możliwości, jakie wprowadziła aktualizacja.
więcej
|
Puchar Konfederacji, Tour de Pologne, MŚ w lekkiej atletyce oraz Eurobasket na żywo w TVP
Podczas tego lata odbędzie się kilka dużych imprez sportowych z udziałem Polaków, które będzie można śledzić w TVP1, TVP2, TVP Sport oraz na stronie sport.tvp.pl i w aplikacji mobilnej TVP Sport. Będą to m.in. Puchar Konfederacji, Tour de Pologne, MŚ w lekkiej atletyce oraz Eurobasket.
więcej
|
,,Gardeners' World 8" w Domo+
W czwartek, 6 lipca Domo+ rozpocznie emisję nowych odcinków ogrodniczego programu „Gardeners’ World”.
więcej
|
,,Egzorcysta" od 19 czerwca w Fox
19 czerwca 2017 roku Fox rozpocznie emisję nowego serialu „Egzorcysta”.
więcej
|
|
|
Jarosław Janiszewski stracił audycję w Radiu Gdańsk. ,,Przez zmianę ramówki, a nie piosenkę o San Escobar"
Radio Gdańsk zrezygnowało z emitowanej przez pięć lat audycji muzycznej Jarosława Janiszewskiego, wokalisty zespołów Bielizna i Czarno-Czarni. Prezes stacji zapewnia, że powodem jest zmiana ramówki na letnią, a nie to, że Janiszewski puścił niedawno piosenkę „Viva San Escobar” Big Cyca.
więcej
|
|
Andrzej Turkowski wiceszefem Polskieradio.pl
Od 12 czerwca br. Andrzej Turkowski pełni funkcję zastępcy dyrektora i wicenaczelnego portalu Polskieradio.pl.
więcej
|
|
Rafał Ziemkiewicz kontra Konrad Piasecki: ,,komentator w TVP wysługującej się władzy" i ,,moralista z burdelu"
Konrad Piasecki, zwracając uwagę na niesłuszne według niego sugestie, że nie jest apolityczny, wytknął Rafałowi Ziemkiewiczowi, że jest komentatorem w „wysługującej się władzy TVP”. - Jeśli dla Konrada Piaseckiego kryterium oceny dziennikarza nie jest to, co reprezentuje sam sobą, co pisze, mówi i czego uczy swych odbiorców, ale gdzie to robi - to albo jest skarnie obłudnym cynikiem, albo kompletnym idiotą - ocenił to Ziemkiewicz.
więcej
|
|
Chylińska, Bednarek, C-BooL, Gromee i Margaret laureatami Eska Music Awards Szczecin 2017
W sobotę, 17 czerwca br. odbyła się gala Eska Music Awards Szczecin 2017. Laureatami 16. edycji zostali: Agnieszka Chylińska, Kamil Bednarek, C-BooL, Gromee i Margaret.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Olsztynie. Radio ZET wyprzedziło Radio Olsztyn
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Trójka i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Janusz Kawecki z KRRiT: Jan Hartman nie licuje z Polskim Radiem, analizujemy jak media włączyły się w pucz sejmowy
Prof. Janusz Kawecki, członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, poinformował, że przekazał prezesowi Polskiego Radia swoją krytyczną opinię o udziale Jana Hartmana w audycji Polskiego Radia, po której na krótko zwolniono prowadzącego Filipa Memchesa. Ponadto KRRiT zleciła ekspertyzę dotyczącą tego, jak media relacjonowały zamieszanie w Sejmie w drugiej połowie grudnia ub.r.
więcej
|
|
KRRiT cofnie koncesje na nadawania dla Radia Bajka
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozpoczęła procedurę cofnięcia koncesji dla Radia Bajka - na nadawanie programu w Warszawie i Krakowie. Stacja, prowadzona przez Fundację na Rzecz Rozwoju Dzieci i Młodzieży Bajka, nie nadaje w tych miastach od grudnia 2015 roku.
więcej
|
|
|
|
,,Smart Bell" od agencji FCB Warsaw ze Srebrnym Lwem w Cannes Lions 2017 (wideo)
Projekt „Smart bell” przygotowany przez FCB Warsaw dla firmy ubezpieczeniowej Axa Polska zdobyła srebrnego Lwa na tegorocznym festiwalu reklamowym Cannes Lions 2017.
więcej
|
Stacje telewizyjne ocenzurowały spot OBI z wiertarką w tyłku (wideo)
W jednej z ostatnich kampanii marketów budowlanych OBI wykorzystano spot, w którym dziecko wkłada ojcu wiertarkę w pupę. Telewizje nie chciały emitować filmu przygotowanego w tej wersji przez agencję 180heartbeats+Jung v. Matt.
więcej
|
K2 i Just zajmą się obsługą reklamową Polskiej Grupy Energetycznej
Agencje K2 i Just wygrały przetarg grupy kapitałowej Polska Grupa Energetyczna na obsługę reklamową w zakresie ATL. Pokonały w nim agencje Havas Warsaw i FCB.
więcej
|
Trzy nominacje dla Agencji 2012 na Cannes Lions 2017
Pięć polskich agencji znalazło się na ogłoszonych dotychczas shortlistach na festiwalu reklamowym Cannes Lions 2017. Agencja 2012 ma trzy nominacje, po jednej otrzymały: FCB Warsaw, Grey Poland, Walk i DDB&Tribal.
więcej
|
McDonald's po ponad 40 latach rezygnuje ze sponsorowania igrzysk olimpijskich
Sieć McDonald's kończy sponsorowanie igrzysk olimpijskich trzy lata przed wygaśnięciem umowy. Z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim współpracowała od 1976 roku.
więcej
|
Agencja DDB&tribal Warszawa wśród zwycięzców Facebook Awards 2017
Agencja DDB&tribal Warszawa została wyróżniona w konkursie Facebook Awards 2017 za kampanię #IWelcome-Live dla Amnesty International. To jedyny przedstawiciel polskiego rynku reklamy dostrzeżony przez tegoroczne jury. W obecnej edycji Facebook Awards w znaczący sposób przebudowano kategorie konkursowe. - #IWelcome-Live to pierwsza globalna kampania społeczna Live wykorzystująca dostępne technologie i trendy w komunikacji - podkreśla w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Maciej Waligóra, executive creative director w DDB&tribal Warszawa.
więcej
|
,,#4Fathers" - reklama Mercedesa dla ojców inspirowana filmami przygodowymi (wideo)
Rozpoczęła się nowa kampania marki Mercedes-Benz skierowana do ojców pod hasłem „#4Fathers”.
więcej
|
Mały Głód bombardowany na plaży w letniej reklamie Danio (wideo)
Ruszyła letnia odsłona kampanii reklamowej serków Danio (produkowanych przez Danone Polska) pod hasłem „Danio - pozytywnie nastraja :)”. Akcję przygotowały Young&Rubicam Poland, VML Poland i MediaCom Warszawa.
więcej
|
Paweł Kowalewski dalej dyrektorem IAA w Europie
Paweł Kowalewski, obecny global vice president Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA, objął w organizacji dodatkowe stanowisko VP area director Europe.
więcej
|
Publicis Media uruchamia NextTechNow, współpracuje z ReaktorWarsaw
Sieć Publicis Media uruchomiła w departamencie Business Transformation Publicis Media zespół NextTechNow, który ma wspierać marketerów w nawiązywaniu współpracy ze startupami. Nowa komórka już współpracuje z ReaktorWarsaw.
więcej
|
Mniej zgłoszeń na Cannes Lions 2017, więcej od samych reklamodawców
Do tegorocznej edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions zgłoszono 41 170 prac. To 4,5 proc. mniej niż przed rokiem. O 69 proc. wzrosła liczba bezpośrednich zgłoszeń od klientów.
więcej
|
IKEA, Burger King, Coca-Cola, Samsung, Old Spice - faworyci Cannes Lions 2017 (TOP 25)
Płonące restauracje Burger Kinga, pergamin z przepisami od IKEA, strusie w reklamie Samsunga, kot poza grawitacją w spocie Sony PlayStation i wiele innych reklam trafiło do zestawienia 25 najlepszych reklam ub.r., które powinny zostać nagrodzone na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.
więcej
|
Reklamy tygodnia: Volvo XC60 i Finish (wideo)
W minionym tygodniu naszą uwagę przykuły niestety tylko dwie produkcje, obie zagraniczne. Są to spoty promujące Volvo XC60 i produkowany przez Reckitt Benckiser środek do zmywarek Finish.
więcej
|
Rosną ceny reklam w TVN, najdrożej przy ,,Projekt Lady" i ,,Faktach"
Większość cen reklam w lipcowym cenniku TVN jest wyższa o co najmniej kilka procent niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za emisję spotu przy programie „Projekt Lady” i niedzielnych „Faktach”.
więcej
|
YouTube: 11,8 mln godz. obejrzeń i 416 mln wyświetleń reklam od poprzedniego Cannes Lions, spot Nike z Ronaldo najpopularniejszy (Top 10)
Z okazji zbliżającego się festiwalu Cannes Lions 2017 zespół YouTube przygotował zestawienie reklam, które od ubiegłorocznej edycji tego wydarzenia zyskały największą popularność. Czas oglądania wszystkich spotów z rankingu wyniósł 11,8 milionów godzin, a liczba ich wyświetleń sięgnęła 416 milionów.
więcej
|
Huawei, T-Mobile, Haier, Tymbark i Lidl z najchętniej oglądanymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)
W maju br., podobnie jak miesiąc wcześniej, najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników serwisu YouTube był spot Huawei promujący smartfona P10. Kolejne miejsca zajęły klipy marketingowe T-Mobile, Haiera, Tymbarka i Lidla.
więcej
|
Marvipol Development nowym klientem Grey Group Poland
Agencja reklamowa Grey Group Poland wygrała przetarg na obsługę reklamową firmy deweloperskiej Marvipol Development.
więcej
|
Grandes Kochonos Digital i Grandes Kochonos pracują dla EnveloBanku
Agencja Grandes Kochonos Digital we współpracy z Grandes Kochonos wygrały przetarg na obsługę EnveloBanku - nowej platformy cyfrowej Banku Pocztowego.
więcej
|
,,Ruszaj po więcej" w reklamach nowej wersji Kia Picanto (wideo)
Do końca lipca potrwa kampania reklamowa nowego modelu Kia Picanto, który miał premierę w marcu podczas salonu samochodowego w Genewie. Działania reklamowe przygotowały i realizują Interactive Partners i Havas Media.
więcej
|
Julia Izmałkowa jedyną Polką z wykładem w Cannes Lions 2017
Julia Izmałkowa, psycholog, CEO agencji badawczej Izmałkowa jako jedyna Polka wystąpi na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2017, który rozpoczyna się w ten weekend.
więcej
|
,,Dodaj gazu swoim pasjom" - Nałęczowianka zachęca do picia wody
Nestle Waters przeprowadza loterię „Dodaj gazu swoim pasjom”, która ma zachęcać do picia wody marki Nałęczowianka. Organizatorem akcji jest Albedo Marketing.
więcej
|
,,Prawdziwe historie smakują lepiej" w kampanii Landliebe (wideo)
Niemiecka marka produktów mlecznych Landliebe debiutuje w Polsce. Jej launch wspiera kampania pod hasłem „Prawdziwe historie smakują lepiej” przygotowana przez agencje Sixtyone Yards, &Sons Strategic Consultants, Open Minded Group, Andiamo oraz Shootme Photographers& Production.
więcej
|
Michał Turczyk za Magdalenę Burnat-Mikosz liderem zespołu innowacji i zachęt inwestycyjnych w Deloitte
Michał Turczyk został nowym liderem zespołu ds. innowacji i zachęt inwestycyjnych w firmie doradczej Deloitte. Zastąpił na tym stanowisku Magdalenę Burnat-Mikosz.
więcej
|
Miasto Mercedes w Soho Factory promowane zamiast Stacji Mercedes
Od 23 do 28 czerwca br. Mercedes-Benz Polska i WWAA zorganizują w warszawskiej Soho Factory cykl bezpłatnych eventów Miasto Mercedes, obejmujący m.in. wystawę i pokazy kinowe. Za jego komunikację marketingową odpowiada agencja MullenLowe Warsaw. Poprzednio w sezonach letnich Mercedes-Benz Polska promował się w Stacji Mercedes.
więcej
|
|
|
Adrian Zandberg felietonistą "Super Expressu", odchodzi Leszek Miller
Adrian Zandberg, lider partii "Razem", dołączy od najbliższej środy do zespołu felietonistów "Super Expressu", zastępując Leszka Millera (SLD) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Miller przestaje pisać do dziennika po siedmiu latach goszczenia na jego łamach.
więcej
|
,,Moje Mieszkanie" zwiększyło przewagę nad konkurencją w I kwartale
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w pierwszym kwartale br. umocniło się „Moje Mieszkanie”, które zanotowało jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła „Weranda”.
więcej
|
PMPG Polskie Media przegrała proces dot. poręczenia wekslowego, ma zapłacić ponad 600 tys. euro
Sąd Okręgowy w Warszawie orzekł, że firma PMPG Polskie Media (właściciel m.in. „Wprost” i „Do Rzeczy”) ma zapłacić 563 tys. zł, odsetki od 1,3 mln euro i 107,2 tys. zł kosztów procesu w związku z poręczeniem wekslowym udzielonym spółce 3P Inwestycje Internetowe. PMPG nie zgadza się z tym orzeczeniem i złoży apelację.
więcej
|
Przemysław Rudzki: Postawimy na dobre okładki i zaktywizujemy autorów
- Na pewno nie zrobię rewolucji w newsroomie. Znam moich dziennikarzy i bardzo im ufam, niczego nie będę na razie tam przestawiał - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Przemysław Rudzki, nowy redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego”.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Echo Dnia" liderem sprzedaży e-wydań dzienników
W kwietniu br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych miała „Rzeczpospolita”. Z kolei wśród dzienników regionalnych i lokalnych pierwsze miejsce zajęło „Echo Dnia”.
więcej
|
,,Men's Health" liderem sprzedaży w I kwartale, wszystkie pisma na minusie
Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w pierwszym kwartale br. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił „Men’s Health”, który pozostał jednak liderem zestawienia - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Połowa dziennikarzy pracuje z domu, 18 proc. w kawiarni czy restauracji
Ponad 90 proc. dziennikarzy korzysta z przenośnego laptopa i telefonu w swojej bieżącej pracy. Prawie 50 proc. zapoznaje się z treścią nadsyłanych informacji na smartfonie - wynika z badania Mobile Journalism.
więcej
|
Nick Hugh zamiast Murdocha MacLennana szefem Telegraph Media Group
Murdoch MacLennan po 13 latach sprawowania funkcji dyrektora wykonawczego Telegraph Media Group opuszcza stanowisko i awansuje na fotel wiceprezesa koncernu. Funkcję CEO przejmuje po nim Nick Hugh, który przyszedł do firmy w styczniu 2017 roku.
więcej
|
Podwójne wydanie ,,Joy" na wakacje
W sprzedaży pojawiło się lipcowo-sierpniowe wydanie miesięcznika „Joy” (Marquard Media Polska) z wokalistką Mariną na okładce.
więcej
|
|
|
Kosztowny sprzęt, kłopoty z monetyzacją i słabej jakości treści barierami dla sukcesu VR w mediach newsowych. ,,Problem wieku dziecięcego"
Według raportu Reuters Institute for the Study of Journalism technologia wirtualnej rzeczywistości jeszcze przez wiele lat nie stanie się powszechnym narzędziem w dziennikarstwie newsowym. Na przeszkodzie szybkiej adaptacji VR stoją wysokie ceny sprzętu dobrej jakości, nudne i źle dobrane do platformy treści oraz brak właściwego modelu ich monetyzacji przez wydawców. - Na wydawców spada wina za przegrzewanie tej technologii w zastosowaniach, które zamiast pobudzenia wywołują senność i zniechęcenie. VR nie jest jeszcze gotowa do masowej dystrybucji, a w przyszłości sprawdzi się jedynie w wybranych gatunkach dziennikarstwa - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Aleksandra Przegalińska, Michał Brański, Artur Kurasiński i Andrzej Litewka.
więcej
|
Filip Chajzer testuje rzeczy na własnym kanale na YouTube. "Nie zamierzam się ograniczać"
Filip Chajzer uruchomił własny kanał na YouTube. Będzie testował rozmaite rzeczy, a filmy publikować chce raz na dwa tygodnie. - Jest tyle rzeczy na świecie do przetestowania, że szkoda byłoby się ograniczać - mówi Chajzer w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. Pierwszy odcinek poświęcony jest Finlandii.
więcej
|
Komisja Europejska chce rekordowej kary od Google za praktyki monopolistyczne
Według nieoficjalnych doniesień Komisja Europejska jest na końcowym etapie postępowania w sprawie monopolistycznych praktyk stosowanych przez Google na unijnym rynku. Jeśli zarzuty się potwierdzą to koncern może zapłacić karę w wysokości ponad 1,06 miliarda euro, najwyższą w historii Unii Europejskiej.
więcej
|
Allegro pozwala na więcej zdjęć w ofertach, rezygnuje z części opłat
Serwis Allegro.pl powiększy limit zdjęć w pojedynczej ofercie do 16 (dla profili firmowych) i 10 (dla zwykłych kont). Jednocześnie darmowe będzie zamieszczenie nie tylko pierwszej fotografii w ofercie, lecz także dziesiątej i kolejnych.
więcej
|
Agencja DDB&tribal Warszawa wśród zwycięzców Facebook Awards 2017
Agencja DDB&tribal Warszawa została wyróżniona w konkursie Facebook Awards 2017 za kampanię #IWelcome-Live dla Amnesty International. To jedyny przedstawiciel polskiego rynku reklamy dostrzeżony przez tegoroczne jury. W obecnej edycji Facebook Awards w znaczący sposób przebudowano kategorie konkursowe. - #IWelcome-Live to pierwsza globalna kampania społeczna Live wykorzystująca dostępne technologie i trendy w komunikacji - podkreśla w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Maciej Waligóra, executive creative director w DDB&tribal Warszawa.
więcej
|
Za 13,7 miliarda dolarów Amazon przejmuje sieć supermarketów Whole Foods Market
Amazon kupił Whole Foods Market - amerykańską sieć supermarketów ze zdrową żywnością. Wartość transakcji to 13,7 miliarda dolarów. Sieć będzie nadal działać pod własną marką, a jej dotychczasowy szef pozostanie na swoim stanowisku.
więcej
|
W USA więcej użytkowników ogląda Netflixa niż telewizje kablowe
Według danych firmy analitycznej Leichtman Research w I kwartale 2017 roku po raz pierwszy liczba użytkowników serwisu Netflix w USA przerosła liczbę odbiorców największych sieci kablowych w tym kraju. W ciągu ostatnich 5 lat baza subskrybentów Netflixa w Stanach Zjednoczonych wzrosła o 27 milionów.
więcej
|
Slack z rynkową wyceną 5 miliardów dolarów może zmienić właściciela, wśród potencjalnych kupców jest Amazon
Internetowy startup Slack oferujący platformę komunikacyjną dla biznesu chce pozyskać kolejne 500 milionów dolarów finansowania. To zwiększyłoby jego wycenę do kwoty 5 miliardów. Slack jest atrakcyjnym celem do przejęcia, a w kolejce potencjalnych kupców do Microsoftu, Google i Salesforce dołączył ostatnio Amazon.
więcej
|
Nowy Firefox z E10S dostępny na komputery i system Android
Mozilla udostępniła nowe wydanie przeglądarki internetowej Firefox, które działa w oparciu o wieloprocesowy system operacyjny.
więcej
|
Sheryl Sandberg: człowiek to nie towar, nie potrzebuje personal brandingu
Sheryl Sandberg, COO Facebooka, skrytykowała trend personal brandingu. - Kiedy słyszę, że ktoś buduje własną markę, wiem, że coś jest nie tak - stwierdziła Sandberg.
więcej
|
Katy Perry ze 100 milionami fanów na Twitterze
Katy Perry jest najpopularniejszą osobą na Twitterze. Piosenkarka została pierwszą osobą, której profil na Twitterze śledzi 100 milionów użytkowników.
więcej
|
YouTube: 11,8 mln godz. obejrzeń i 416 mln wyświetleń reklam od poprzedniego Cannes Lions, spot Nike z Ronaldo najpopularniejszy (Top 10)
Z okazji zbliżającego się festiwalu Cannes Lions 2017 zespół YouTube przygotował zestawienie reklam, które od ubiegłorocznej edycji tego wydarzenia zyskały największą popularność. Czas oglądania wszystkich spotów z rankingu wyniósł 11,8 milionów godzin, a liczba ich wyświetleń sięgnęła 416 milionów.
więcej
|
MobiRadar: aplikacja od Grupy Onet-RASP porównująca aplikacje na Androida (wideo)
Grupa Onet-RAS Polska udostępniła nową aplikację MobiRadar, która wskazuje najlepsze aplikacje na rynku oraz udostępnia testy, zestawienia i artykuły eksperckie, podpowiadające jak wykorzystać potencjał smartfonów z systemem Android.
więcej
|
Spotify z 3,3 mld dolarów przychodu i 390 mln straty, ma 140 mln użytkowników
Serwis Spotify ujawnił niektóre wyniki finansowe dotyczące 2016 roku. Okazuje się, że firma wypracowała przychody na poziomie 3,3 miliarda dolarów, jednocześnie jednak zanotowała stratę w wysokości 390 milionów. Obecnie z serwisu na całym świecie korzysta 140 milionów internautów.
więcej
|
Episkopat Polski promuje Boże Ciało hashtagiem #Procesja
Episkopat Polski zachęca wiernych do robienia zdjęć procesji Bożego Ciała w miastach Polski i wrzucania ich na media społecznościowe, po opatrzeniu hashtagiem #Procesja. - W jednym miejscu zobaczymy fotorelacje z całej Polski - przekonuje rzecznik Episkopatu ks. Paweł Rytel-Andrianik.
więcej
|
Mariusz Błaszczak nie chciał rozmawiać z Kamilem Sikorą z Wirtualnej Polski, bo ten pracował wcześniej u Tomasza Lisa (wideo)
Minister spraw wewnętrznych i administracji Mariusz Błaszczak odmawiając we wtorek odpowiedzi na pytania Kamila Sikory z Wirtualnej Polski, uzasadnił, że Tomasz Lis (Sikora pracował wcześniej w należącej do Lisa Grupie naTemat.pl) jest politykiem, a nie dziennikarzem.
więcej
|
Informacje o klientach pod specjalnym nadzorem. Firmy mają niecały rok na wprowadzenie nowych zasad ochrony danych osobowych
W maju 2018 roku zacznie obowiązywać GDPR/RODO – unijne przepisy o ochronie danych osobowych przyjęte w kwietniu 2016 roku. Nakładają one na firmy zbierające i analizujące dane obowiązek ochrony większej liczby danych konsumentów, a także udostępniania ich osobom, których dotyczą i kasowania na ich żądanie. Mimo że prace nad nowymi przepisami toczyły się od 2011 roku, jeszcze pod koniec ubiegłego roku większość polskich firm nie wiedziała nawet, że taka regulacja wejdzie w życie.
więcej
|
|
|
Złote Spinacze 2017: do 72 osób powiększono skład jury
Przewodniczącą jury tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze została Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektor komunikacji korporacyjnej oraz PR w Nationale-Nederlanden. Pracami poszczególnych grup jurorów pokierują Małgorzata Mejer (manager do spraw komunikacji korporacyjnej, Procter&Gamble), Marek Kosycarz (wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego) oraz Zbigniew Gajewski, niezależny doradca wizerunkowy. Skład jury liczy 72 osoby, o 15 więcej niż w roku ubiegłym.
więcej
|
Rzecznik rządu Rafał Bochenek podsekretarzem stanu w KPRM
Rafał Bochenek, od półtora roku rzecznik rządu premier Beaty Szydło, został powołany na stanowisko podsekretarza stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
więcej
|
|
|
Polska premiera ,,Gry o tron 7" równolegle do premiery światowej. 17 lipca w HBO
|
W USA więcej użytkowników ogląda Netflixa niż telewizje kablowe
|
,,The Affair" z premierą telewizyjną w HBO Polska
|
Powstanie drugi sezon programu "Bill Nye Saves The World"
|
Beyoncé urodziła bliźnięta
|
Chylińska, Bednarek, C-BooL, Gromee i Margaret laureatami Eska Music Awards Szczecin 2017
|
Katy Perry ze 100 milionami fanów na Twitterze
|
Nowa wersja serialu "Kacze opowieści". Premiera 23 sierpnia
|
Snoop Dogg i jego "Revolution"
|
"Set it Up" - nowy film Netfliksa. Zagra Lucy Liu
|
Sean "Diddy" Combs, Beyoncé i J.K. Rowling to najlepiej zarabiający celebryci 2017
|
"Blade Runner 2049" jak z lat 80.
|
,,Egzorcysta" od 19 czerwca w Fox
|
|
|