|
|
|
|
|
|
|
,,Klan" stracił 490 tys. widzów, ale TVP1 pozostała liderem pasma. 59 mln zł z reklam
Właśnie zakończony sezon „Klanu” śledziło średnio 1,81 mln widzów, o 490 tys. osób mniej niż rok wcześniej. Serial jednak nadal dał TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów, a wpływy z reklam wyniosły 59 mln zł. Najprawdopodobniej jesienią br. stacja pokaże nowe odcinki.
więcej
|
,,The Voice Kids" trafi do zimowej ramówki TVP2. Start w styczniu 2018 r.
Pierwsza polska wersja dziecięcego talent-show „The Voice Kids” będzie pokazywana w Dwójce zimą w sobotnie wieczory, po zakończeniu „The Voice of Poland 8”. Emisja odcinków wystartuje prawdopodobnie od stycznia 2018 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Discovery Channel zabierze Polaków na bezludną wyspę. ,,Ekspedycja - odkrywcy drugiej natury" od 13 lipca
W czwartek 13 lipca br. na antenie Discovery Channel zadebiutuje „Ekspedycja - odkrywcy drugiej natury” - nowa lokalna produkcja Discovery Networks, w której uczestnicy przejdą szkolenie pod okiem ekspertów, a potem wyjadą na bezludną wyspę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Wiadomości", ,,Sport" i ,,Pogoda" najdroższe w cenniku reklamowym TVP na lipiec
Za spoty na antenach TVP reklamodawcy w lipcu br. zapłacą średnio kilka procent mniej niż rok temu o tej porze. Najwięcej trzeba będzie wydać za reklamy przy „Wiadomościach” i nadawanych zaraz po nich serwisach: sportowym i prognozie pogody.
więcej
|
Jacek Kurski tłumaczy przewagę rządzących w ,,Gościu Wiadomości": to oni inicjują najważniejsze wydarzenia
W odpowiedzi na interpelację poselską, w której zwrócono uwagę, że większość osób zapraszanych do „Gościa Wiadomości” stanową przedstawiciele obozu rządzącego, prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski wyjaśnił, że to oni inicjują większość wydarzeń relacjonowanych w „Wiadomościach”, więc muszą przeważać wśród gości programu.
więcej
|
550 tys. widzów wiosennego sezonu ,,Sondy 2". TVP2 zamierza kontynuować program
Trzeci sezon „Sondy 2” śledziło średnio 550 tys. widzów, o 51 tys. osób mniej niż drugą odsłonę audycji. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 3,65 mln zł. Najprawdopodobniej jesienią br. stacja pokaże nowe odcinki programu.
więcej
|
HBO, Netflix i Canal+ tworzą organizację do walki z piractwem
Grupa 30 firm związanych ze światowym przemysłem filmowym i rozrywkowym podpisała porozumienie, w ramach którego chce skuteczniej niż dotąd walczyć ze zjawiskiem internetowego piractwa i kradzieży intelektualnej. W grupie sojuszników znaleźli się między innymi HBO, Netflix, NBCUniversal, Canal+ Group i Metro-Goldwyn-Mayer.
więcej
|
,,Dwa Teatry - Sopot 2017" w TVP i Polskim Radiu
Od 19 do 21 czerwca br. w Sopocie odbędzie się XVII edycja Festiwalu Teatru Polskiego Radia i Teatru Telewizji Polskiej „Dwa Teatry”.
więcej
|
Monika Szot na czele projektów niestandardowych w Discovery
Monika Szot dołączyła do warszawskiego zespołu Discovery Media Brand Partnership, gdzie objęła stanowisko brand partnership product development and project managera.
więcej
|
TV Republika odpowiada na wPolsce.pl: wakacyjne trasa i programy tylko do internetu, jesteśmy najlepszą telewizją po prawej stronie
Telewizja Republika zapowiedziała, że w ramach wakacyjnej trasy odwiedzi wiele polskich miast, a niebawem wprowadzi całkowicie nową ramówkę obejmującą także programy tylko do internetu. Komunikat o tym przekazała kilka godzin po tym, jak kierownictwo „W Sieci” i wPolityce.pl zapowiedziało start telewizji internetowej wPolsce.pl.
więcej
|
17 czerwca odbędzie się gala Eska Music Awards 2017. Transmisja w TVP1 i na antenie radia Eski
W sobotę, 17 czerwca 2017 roku odbędzie się gala Eska Music Awards Szczecin 2017. Relacje z koncertu będzie można obejrzeć w TVP1, a usłyszeć w Radiu Eska. Wydarzenie poprowadzą Paulina Chylewska oraz Krzysztof „Jankes” Jankowski.
więcej
|
Prokuratura nie miała nagrania podsłuchanej rozmowy z ks. Sową, które ujawniło TVP Info
Warszawska prokuratura prowadząca śledztwo w tzw. aferze taśmowej na znała wcześniej nagrań rozmów z udziałem m.in. Pawła Grasia i Włodzimierza Karpińskiego z PO, ks. Kazimierza Sowy i Jerzego Mazgaja, które w weekend opublikowało TVP Info.
więcej
|
,,Grantchester 3" w Ale Kino+
5 lipca 2017 roku Ale Kino+ rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „Grantchester”.
więcej
|
|
|
,,Wiadomości", ,,Sport" i ,,Pogoda" najdroższe w cenniku reklamowym TVP na lipiec
Za spoty na antenach TVP reklamodawcy w lipcu br. zapłacą średnio kilka procent mniej niż rok temu o tej porze. Najwięcej trzeba będzie wydać za reklamy przy „Wiadomościach” i nadawanych zaraz po nich serwisach: sportowym i prognozie pogody.
więcej
|
Warszawski ZTM chce mieć nowe logo za 70 tys. zł
Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie wspólnie ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej prowadzi konkurs na nowy logotyp ZTM. Nagrodą w nim jest 70 tys. zł.
więcej
|
Iwona Skalska po 21 latach odchodzi z Cushman&Wakefield
Iwona Skalska, dyrektor marketingu CEE firmy Cushman&Wakefield, odchodzi z niej z końcem czerwca br. Pracowała tam 21 lat.
więcej
|
Play tak jak Orange i T-Mobile znosi opłaty za roaming w UE, w reklamach Martyna Wojciechowska
Play zaprezentował nową ofertę roamingową, która będzie obowiązywać u tego operatora po 15 czerwca br. Abonenci oraz użytkownicy kart pre-paid będą rozliczani za połączenia w Unii Europejskich w taki sam sposób jak w kraju.
więcej
|
Stadion Śląski z nowym logo od agencji Creogram (wideo)
Stadion Śląski w Chorzowie zyskał nową identyfikację wizualną, przygotowaną przez agencję Creogram. Logo obiektu nawiązuje do kształtu boiska.
więcej
|
Media Group zajmie się obsługą mediową Banku Gospodarstwa Krajowego
Dom mediowy Media Group wygrał przetarg na świadczenie usług pośrednictwa w zakupie powierzchni reklamowej i czasu antenowego dla Banku Gospodarstwa Krajowego. Pokonał w nim sześciu konkurentów: Value Media, Mediacom, Mastermind Media, Codemedia, MullenLowe Mediahub i Effective Media Solutions.
więcej
|
Michał Pol ze sportowcami, blogerami i youtuberami w akcji ,,Lubię ludzi" Szlachetnej Paczki (wideo)
Stowarzyszenie Wiosna, organizator akcji charytatywnej Szlachetna Paczka, rozpoczęło kampanię społeczną „Lubię ludzi”. Jednym z jej głównych ambasadorów jest Michał Pol, dyrektor pionu sportowego Grupy Onet-RAS Polska.
więcej
|
Magdalena Brejnak-Kowalska: z hyperCrew na dyrektora w Walk
Magdalena Brejnak-Kowalska objęła stanowisko new business directora w agencji Walk. Wcześniej przez 5 lat pracowała w hyperCrew.
więcej
|
Marcin Godlewski odchodzi z FCB Warsaw i branży reklamowej
Marcin Godlewski zrezygnował z funkcji dyrektora zarządzającego FCB Warsaw. Wyjeżdża do Berlina i na razie odchodzi z branży reklamowej.
więcej
|
Natalia Makowska i Maciej Hilt na nowych stanowiskach w OS3
Natalia Makowska awansowała na stanowisko account directora, a Maciej Hilt objął nowo utworzone stanowisko business development directora w OS3. Agencja tymi awansami wzmacnia dział client service.
więcej
|
Nest Bank reklamuje kredyt z zerowym oprocentowaniem na fotelik samochodowy dla dzieci (wideo)
Startuje kampania reklamowa Nest Banku promująca kredyt gotówkowy na zakup dziecięcego fotelika samochodowego. Akcję przygotowały firmy Unlimited, MEC i Made in PR.
więcej
|
Black Red White promuje ,,meble, kuchnie i dodatki taniej o VAT" (wideo)
Firma Black Red White, producent mebli i artykułów wyposażenia wnętrz prowadzi równolegle dwie nowe kampanie: „Meble i dodatki taniej o VAT ” oraz „Kuchnie taniej o VAT”. Za ich przygotowanie odpowiadają Deloitte Digital, Postprodukcja oraz studia Głośno i Miło.
więcej
|
Traficar wchodzi do Warszawy, w reklamach przekonuje o wyższości wynajmu nad posiadaniem samochodu
Traficar, po debiucie w Krakowie, rozpoczyna działalność w Warszawie. Możliwość wynajmu samochodów na minuty promowana jest kampanią przygotowaną przez firmy Brilliant Group, Fog Production, Infinity Media, Kalicińscy.com, Walk Creative, Walk PR i Walk Social Media.
więcej
|
Clear Channel ponownie sponsorem Cannes Lions
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel będzie po raz ósmy sponsorem Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.
więcej
|
|
|
100 tys. sprzedanych egz. pierwszego wydania ,,Przekroju", nowy numer w nakładzie 120 tys. egz.
Pierwszy numer „Przekroju” w formie kwartalnika sprzedał się w 100 tys. egz. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nowe wydanie pisma ukaże się w nakładzie 120 tys. egz., o 10 tys. niższym niż poprzednie.
więcej
|
Dorota Wysocka-Schnepf pozwie "Super Express". ,,Mam świadomość, że nie powstrzyma to fali nienawiści"
Będzie pozew Doroty Wysockiej-Schnepf przeciwko gazecie "Super Express". - Mam świadomość, że nie powstrzyma to fali nienawiści, jaka wylała się na moją rodzinę po publikacji kłamliwego artykułu - mówi dla Wirtualnemedia.pl dziennikarka.
więcej
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży w I kwartale, ,,Classic Auto" zyskało najwięcej
W pierwszym kwartale br. w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycji lidera utrzymał się magazyn „Auto-Moto” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dorota Wysocka-Schnepf odpowiada ,,Super Expressowi": dodatek z MSZ należny mimo że pracowałam w TVP, do zobaczenia w sądzie
Dorota Wysocka-Schnepf chce pozwać do sądu "Super Express" za tekst, w którym opisano, iż jej mąż jako ambasador pobierał bezprawnie dodatek na pokrycie kosztów utrzymania rodziny, mimo że dziennikarka pracowała wtedy w Telewizji Polskiej. Wysocka-Schnepf wysłała wyjaśnienia gazecie (że dodatek przysługuje na wszystkich małżonków niezatrudnionych w placówkach MSZ), lecz ta ich nie opublikowała. - Były przysłane zbyt późno i niczego nie wniosły do tekstu - informuje Wirtualnemedia.pl redaktor naczelny dziennika, Sławomir Jastrzębowski.
więcej
|
Lipcowe ,,Zwierciadło" ze Scarlett Johansson na okładce
W sprzedaży ukazał się lipcowy numer miesięcznika „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Bohaterką okładki jest aktorka Scarlett Johansson.
więcej
|
|
|
Przychody z reklam mid-roll na Facebooku niewielkie, ale to format z przyszłością (opinie)
Po trzymiesięcznym okresie testów reklam mid-roll w materiałach wideo na Facebooku zaangażowani w nie wydawcy przyznają, że na razie format nie przynosi dużych przychodów, ale powoli się rozkręca. Podobnie na facebookowe mid-rolle patrzą eksperci poproszeni o opinię przez serwis Wirtualnemedia.pl. – Na formacie da się zarobić, jednak niskie na razie kwoty wynikają z właściwości reklam mid-roll. To dopiero początek wprowadzania kolejnego ekosystemu reklamowego, który stanie się coraz atrakcyjniejszy dla wydawców - oceniają Anna Robotycka, Paweł Ważyński, Daniel Biegaj, Marcin Hołyst i Piotr Łopucki.
więcej
|
Michał Karnowski o wPolsce.pl: na razie poranna publicystyka, za rok-dwa będziemy w sieciach kablowych
Telewizja internetowa wPolsce.pl, tworzona przez redakcje mediów Fratrii, w początkowym okresie będzie nadawać głównie poranne pasmo publicystyczne. - Docelowo chcemy mieć dużo programów na żywo. To ma być telewizja publicystyczno-informacyjna. Chciałbym, żebyśmy za rok-dwa byli taką stacją w pełnym wymiarze. Wystąpiliśmy już o koncesję na nadawanie w sieciach kablowych - informuje nas Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii.
więcej
|
Przynajmniej raz w miesiącu 57 proc. polskich internautów robi zakupy online
Ponad połowa polskich internautów dokonuje zakupów online przynajmniej raz w miesiącu, przy czym 23% - co tydzień, a 4% - codziennie, wynika z raportu PwC "Total retail 2017". Wyniki zbliżone są do zachowań globalnych - tj. 4% respondentów dokonuje zakupów codziennie, 23% co tydzień, 38% co miesiąc.
więcej
|
Ranking mediów społecznościowych w Polsce w maju 2017
Raz w miesiącu tworzymy ranking polskich mediów internetowych jak i również artykuły stworzone dzięki informacjom, które otrzymamy poprzez Storyclash (program, który analizuje media społecznościowe np. Facebook, Twitter). Analizowane będę społeczne interakcje - takie jak polubienia, udostępnienia i komentarze.
więcej
|
Verizon przejął Yahoo, Marissa Mayer odchodzi ze stanowiska z odprawą 189 milionów dolarów
Koncern Verizon zakończył proces akwizycji Yahoo rozpoczęty w 2016 roku. W wyniku przejęcia powstanie nowa spółka Oath będąca połączeniem Yahoo i AOL, na czele której stanie Tim Armstrong. Dotychczasowa szefowa Yahoo Marissa Mayer opuści swoje stanowisko z odprawą na poziomie 186 milionów dolarów.
więcej
|
HBO, Netflix i Canal+ tworzą organizację do walki z piractwem
Grupa 30 firm związanych ze światowym przemysłem filmowym i rozrywkowym podpisała porozumienie, w ramach którego chce skuteczniej niż dotąd walczyć ze zjawiskiem internetowego piractwa i kradzieży intelektualnej. W grupie sojuszników znaleźli się między innymi HBO, Netflix, NBCUniversal, Canal+ Group i Metro-Goldwyn-Mayer.
więcej
|
Maciej Biniek dyrektorem ds. płatności w Allegro
Z początkiem czerwca Maciej Biniek objął funkcję dyrektora ds. płatności w Allegro. Wcześniej pracował m.in. w PayU, BZ WBK, Visa Europe i eCard.
więcej
|
|
|