|
|
|
|
|
|
|
TVP przejęła licencję na ,,Jaka to melodia?". Kurski: złożyliśmy Janowskiemu propozycję, nikt go nie zwalnia
Telewizja Polska przejęła prawo do realizacji formatu „Name That Tune”, na podstawie którego powstaje teleturniej „Jaka to melodia?”. - To wielki sukces mojej prezesury, po blisko 20 latach pominęliśmy producenta i ograniczyliśmy koszty - tłumaczy w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
Nowy serial Tadeusza Lampki w jesiennej ramówce TV Puls
Telewizja Puls we współpracy z firmą Artrama produkuje nowy serial fabularny, do którego zdjęcia ruszą już pod koniec tego miesiąca - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Premiera produkcji na antenie TV Puls odbędzie się w jesienią br.
więcej
|
Posłowie PO rezygnują z udziału w programach Telewizji Polskiej. ,,Nie chcemy być mięsem armatnim"
Posłowie Platformy Obywatelskiej rezygnują z uczestnictwa w programach publicystycznych Telewizji Polskiej - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Nie mamy ochoty występować w charakterze mięsa armatniego, telewizja publiczna nie gra z nami fair - mówi nam Jan Grabiec, rzecznik prasowy PO.
więcej
|
140 tys. widzów ,,Brutalna prawda. Durczok ujawnia" w Polsat News. Co dalej z programem?
Nowy program „Brutalna prawda. Durczok ujawnia” gromadził średnio 141 tys. widzów. Polsat News w czasie jego emisji zajął trzecie miejsce wśród stacji newsowych, a wpływy z reklam wyniosły 401 tys. zł. Jeszcze nie zapadła decyzja w sprawie kontynuacji audycji.
więcej
|
Program Bronisława Wildsteina porażką TVP2. Audycję śledziło tylko 170 tys. widzów
Nowy autorski program publicystyczny Bronisława Wildsteina „Południk Wildsteina” oglądało średnio 170 tys. osób. TVP2 w czasie emisji formatu przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym, które pokazywały wówczas powtórki. Wpływy z reklam wyniosły 812 tys. zł.
więcej
|
16 czerwca Eska TV na MUX-1 zastąpi 8TV. Tego samego dnia ruszy Eska TV Extra
Grupa ZPR Media poinformowała, że w piątek, 16 czerwca br. Eska TV wróci do naziemnej telewizji cyfrowej. Tym samym 8TV zniknie z rynku, a obecne miejsce Eski TV u operatorów płatnej telewizji zajmie nowy kanał Eska TV Extra.
więcej
|
,,Barwy szczęścia" hitem TVP2. Serial zarobił 126,18 mln zł z reklam
Serial „Barwy szczęścia” w sezonie 2016/2017 śledziło 3,30 mln osób. Produkcja straciła 180 tys. widzów względem poprzedniego sezonu, ale i tak dała Dwójce pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 126,18 mln zł.
więcej
|
Telewizja Polska nie rezygnuje z Mazurskiej Nocy Kabaretowej. ,,Paka": transmisji w TVP nie będzie
Telewizja Polska podtrzymuje gotowość przeprowadzenia transmisji tegorocznej Mazurskiej Nocy Kabaretowej w Mrągowie. - Transmisji w TVP nie będzie - twierdzi Stowarzyszenie Promocji Sztuki Kabaretowej „Paka”, organizator imprezy, nie ujawniając powodów tej decyzji.
więcej
|
1,9 mln widzów wiosennych odcinków ,,Jakiej to melodii?". TVP1 liderem rynku
W wiosennym sezonie teleturniej „Jaka to melodia?” oglądało średnio 1,91 mln osób. Teleturniej Roberta Janowskiego dał TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów, ale w grupie 16-49 stacja była dopiero trzecia.
więcej
|
Udany tydzień Polsatu. 8 mln widzów meczu Polska-Rumunia
Najchętniej oglądanym programem telewizyjnym w zeszłym tygodniu był mecz Polska-Rumunia, a na podium znalazły się jeszcze „Barwy szczęścia” i „Fakty”. Wśród stacji liderem był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
VoD i kanały w internecie alternatywą dla widzów niechętnych abonamentowi rtv
Posłowie w sejmowej komisji kultury i środków przekazu pochylą się nad dwoma projektami nowelizacji ustawy o opłatach abonamentowych. Propozycja ministerstwa kultury nie uwzględnia jednak usług internetowych, dzięki którym można legalnie oglądać telewizję na żywo oraz filmy, seriale i programy telewizyjne na żądanie - bez rejestracji telewizora i bez domniemania o posiadaniu odbiornika.
więcej
|
TVP Info przez cały weekend ujawniało podsłuchane rozmowy z ks. Sową, TVN i Polsat o nich milczą
Od piątku do niedzieli TVP Info publikowało fragmenty podsłuchanych rozmów z udziałem ks. Kazimierza Sowy, polityków PO i PSL oraz biznesmena Jerzego Mazgaja. W niedzielę późnym wieczorem wyemitowało nagrania w całości. Za to w ogóle nie poinformowano o nich w TVN24 i Polsat News.
więcej
|
ZPR Media i PISF uruchamiają Centrum Premier Dokumentalnych
Wystartował wspólny projekt Grupy ZPR Media i Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej pod nazwą Centrum Premier Dokumentalnych. Podmioty chcą współpracować z polskim środowiskiem twórców form dokumentalnych i animacji.
więcej
|
Nuta.TV w ofercie platformy nc+
W poniedziałek, 12 czerwca 2017 roku muzyczny kanał Nuta.TV został udostępniony wszystkim abonentom platformy nc+.
więcej
|
|
|
VoD i kanały w internecie alternatywą dla widzów niechętnych abonamentowi rtv
Posłowie w sejmowej komisji kultury i środków przekazu pochylą się nad dwoma projektami nowelizacji ustawy o opłatach abonamentowych. Propozycja ministerstwa kultury nie uwzględnia jednak usług internetowych, dzięki którym można legalnie oglądać telewizję na żywo oraz filmy, seriale i programy telewizyjne na żądanie - bez rejestracji telewizora i bez domniemania o posiadaniu odbiornika.
więcej
|
|
|
|
Maciej Mitoraj po dwóch latach odchodzi z Żabka Polska
Maciej Mitoraj, który pełnił funkcję dyrektora marketingu i rozwoju po dwóch latach pracy odchodzi z sieci sklepów Żabka Polska.
więcej
|
Orlen przez trzy lata sponsorem Polskiego Związku Kolarskiego
PKN Orlen podpisał umowę, w ramach której do 2020 roku będzie sponsorem strategicznym Polskiego Związku Kolarskiego. Umowa obejmie m.in. igrzyska olimpijskie w 2020 roku, dotyczy również kolarstwa młodzieżowego.
więcej
|
Filip Chajzer podejmuje ,,Wyzwanie Smaku Pepsi"
PepsiCo Poland rusza z coroczną akcją „Wyzwanie Smaku Pepsi”. Ambasadorem tegorocznej edycji zabawy został prezenter telewizyjny Filip Chajzer.
więcej
|
,,Nasza wizja luksusu" - Arkadiusz Jakubik w reklamie Volvo S90 (wideo)
Trwa kampania reklamowa samochodu Volvo S90 pod hasłem „Nasza wizja luksusu”. Lektorem w spocie jest aktor Arkadiusz Jakubik. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Grey Worldwide, WhiteBits i Mindshare Polska.
więcej
|
Mateusz Gessler reklamuje blendery Bosch jako ,,wszechrobiące" (wideo)
Pod hasłem „Blender wszechrobiący. Dla bliskich zrobi wszystko” ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa blenderów Bosch (produkowanych przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) z udziałem Mateusza Gesslera. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają Walk, Prime Movers, OMD i Insignia.
więcej
|
Przelew na spływie kajakowym w kampanii aplikacji IKO od PKO BP (wideo)
PKO Bank Polski rozpoczął kampanię reklamującą jego usługi bankowości mobilnej oparte na aplikacji IKO, dostępne bezpłatnie z Kontem za Zero. Akcję przygotowały i realizują Agencja Warszawa i Havas Media.
więcej
|
Plushak z dziewczyną na skuterze promuje Plush na Kartę i Plush Abo (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa ofert Plush na Kartę i Plush Abo z udziałem Plushaka, brand hero marki Plush. Akcję przygotowały firmy marketingowe Scholz&Friends Warszawa, TFP i Vizeum.
więcej
|
Nałęczowianka zabiera w wirtualną podróż w czasie do uzdrowiska (wideo)
Marka wody mineralnej Nałęczowianka w nowej kampanii świętuje 200 rocznicę zbadania właściwości wody z Nałęczowa. W reklamie zabiera widzów w wirtualną podróż do tego uzdrowiska. Za realizację działań odpowiadają firmy Nairobia, Creativa Design, Dobro Platige, MEC, Publicis i Q&A Communication.
więcej
|
Nienawiść do zmywania naczyń w nowej globalnej kampanii marki Finish (wideo)
W nowej globalnej kampanii reklamowej marki Finish (środki do zmywarek) - „I love doing dishes” - firma Reckitt Benckiser opowiada w formie musicalu o nienawiści do zmywania naczyń. Autorem kreacji jest agencja Wieden+Kennedy z Londynu.
więcej
|
Rusza konkurs dla e-sportowców Intel Grand Slam. Do wygrania milion dolarów
Intel został globalnym partnerem technicznym ESL - największej na świecie firmy zajmującej się e-sportem. Współpraca zakłada dostarczenie technologii dla turniejów e-sportowych organizowanych przez ESL. Jej celem będzie zapewnienie najlepszych warunków technicznych zarówno graczom, jak i ich fanom e-sportu. Firmy ogłosiły także wspólny konkurs Intel Grand Slam, gdzie na zwycięzców czeka milion dolarów.
więcej
|
Kia promuje modele Sportage i Sorento w ofercie dla biznesu (wideo)
Kia Motors Polska w nowej kampanii promuje dwa modele SUV: Sportage i Sorento ze specjalną ofertą skierowaną do przedsiębiorców. Za realizację działań odpowiadają Interactive Partners i Havas Media.
więcej
|
Canon z FFW Communication w social media
Agencja FFW Communication wygrała przetarg na prowadzenie działań w social media i obsługę digital dla marki Canon.
więcej
|
|
|
Jesienią polska edycja "Vogue". Redaktorem naczelnym ma zostać Filip Niedenthal
Za kilka miesięcy na rynku pojawi się polska wersja magazynu "Vogue". Licencję na wydawanie go w Polsce miał kupić Sebastian Kulczyk. Redaktorem naczelnym zostanie najprawdopodobniej Filip Niedenthal - dowiaduje się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marcin Kowalczyk dyrektorem generalnym ds. komercyjnych w Gremi Media
Marcin Kowalczyk objął w Gremi Media (wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) nowo utworzoną funkcję dyrektora generalnego ds. komercyjnych. Z firmą jest związany od 10 lat.
więcej
|
,,Kobieta i Życie" liderem sprzedaży w I kwartale, ,,Claudia" z największym wzrostem
W pierwszym kwartale br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Claudia”, a na czele spadków znalazł się „Poradnik Domowy” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
PMPG Polskie Media kontra Media Works. "Wprowadzenie w błąd co do faktycznej kondycji finansowej"
Prokuratura Rejonowa w Warszawie sprawdzi, czy osoby zarządzające grupą spółek Media Works przywłaszczyły sobie pieniądze i zlecenia po tym, gdy ich firma została przejęta przez PMPG Polskie Media. Śledztwo wszczęto właśnie na wniosek PMPG.
więcej
|
,,The Guardian" szuka oszczędności: przejdzie na mniejszy format i zamknie własną drukarnię
Według nieoficjalnych informacji brytyjski dziennik „The Guardian” planuje zmianę formatu papierowego wydania gazety z berlinera na mniejszy tabloid. Wydawca zamierza też zamknąć własną drukarnię, a druk dziennika powierzyć zewnętrznemu partnerowi. Te działania mają przynieść Guardian News & Media oszczędności w obliczu słabnącej sprzedaży.
więcej
|
Piotr Łysek za Marcina Kowalczyka prezesem e-Kiosku
Piotr Łysek, poprzednio będący w radzie nadzorczej e-Kiosku, został powołany na stanowisko prezesa tej firmy. Zastąpił na nim Marcina Kowalczyka. Zdecydowała o tym Gremi Media, większościowy akcjonariusz e-Kiosku.
więcej
|
Julia Banaś na okładce "Viva! Moda"
We wtorek, 13 czerwca, do sprzedaży trafi nowy numer magazynu "Viva! Moda" (Edipresse Polska). Pismo ma 188 stron, a na okładce znalazła się modelka Julia Banaś w sesji z greckiej wyspy Santorini.
więcej
|
Specjalnie wydanie "Gazety Wyborczej" na Boże Ciało
"Gazeta Wyborcza" (Agora) przygotowuje na Boże Ciało specjalne, poszerzone o 16 stron wydanie dziennika. Będzie dostępne w sprzedaży od środy, 14 czerwca.
więcej
|
|
|
,,W Sieci" i wPolityce.pl uruchamiają telewizję internetową wPolsce.pl
W najbliższy poniedziałek wystartuje serwis w wPolsce.pl tworzony przez zespół tygodnika „W Sieci” i serwisu wPolityce.pl (oba należą do firmy Fratria). - To telewizja - na razie internetowa, ale mamy nadzieję, że z czasem: dalej, szerzej. Uważamy, że wśród stacji telewizyjnych jest miejsce, potencjał i przede wszystkim potrzeba, żeby ten przekaz był jak najbardziej prawdziwy - zapowiedział Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii ds. redakcyjnych.
więcej
|
Postawiono zarzuty za pirackie transmisje z KSW na Facebooku
Prokuratura Okręgowa w Warszawie skierowała akt oskarżenia przeciw Pawłowi K., który na Facebooku jesienią ub.r. nielegalnie udostępniał streamingi z dwóch gal KSW transmitowanych przez Cyfrowy Polsat w systemie pay-per view. Mężczyźnie grozi do dwóch lat więzienia.
więcej
|
UOKiK ostrzega przed oszukańczymi serwisami pożyczkowymi od IP Group, zablokował ponad 40 domen
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał ostrzeżenie przed firmą IP Group należącą do Roberta Kałuży, która wyłudza pieniądze osobom chcącym wziąć pożyczkę gotówkową w internecie. UOKiK zablokował już ponad 20 stron prowadzonych przez spółkę.
więcej
|
Facebook stawia na Grupy, będą lepiej widoczne i łatwiej dostępne dla użytkowników
Facebook rozpoczął testy związane z sekcją Grupy w swoim serwisie. W założeniach ten segment pojawi się w bardziej wyraźnym niż dotąd miejscu, a stworzenie własnej czy przystąpienie do istniejącej już Grupy będzie łatwiejsze niż dotąd. Budowanie facebookowych wspólnot użytkowników jest dla Marka Zuckerberga kolejnym krokiem w angażowaniu internautów w jego serwis.
więcej
|
Facebook planuje sprzedaż subskrypcji przez wydawców na platformie Instant Articles
Do końca 2017 roku Facebook udostępni wydawcom opcję pozwalającą na wykupienie subskrypcji w ich serwisach bezpośrednio z poziomu mobilnej aplikacji. Być może taka możliwość będzie dotyczyła jedynie mediów publikujących na platformie Instant Articles.
więcej
|
Cinkciarz.pl wprowadza międzynarodową markę Conotoxia (wideo)
Grupa kapitałowa Cinkciarz.pl, z myślą o klientach poza Polską, wprowadza na rynek markę Conotoxia. Wkrótce będą oni mogli korzystać z dedykowanej dla nich domeny Conotoxia.com.
więcej
|
Kolporter wprowadza do sprzedaży doładowania na Steam
W ofercie saloników prasowych Kolporter pojawiły się doładowania do platformy internetowej Steam skierowanej do użytkowników gier komputerowych.
więcej
|
Morizon startuje z emisją nowych akcji, chce wejść Główny Rynek GPW
Internetowa platforma Morizon zajmująca się pośrednictwem na rynku nieruchomości opublikował prospekt emisyjny związany z emisją nowych akcji i wejściem firmy na główny rynek GPW. Zapisy dla inwestorów indywidualnych potrwają od 13 do 21 czerwca 2017 roku.
więcej
|
|
|
Ludzie nie uwierzą bogatej korporacji jak Avon, niezależnie od tego jaka jest prawda (opinie)
W takich sytuacjach po prostu nie ma szans, by publiczność uwierzyła bogatej firmie, a nie osobie z rakiem. Jakakolwiek jest prawda. Nie warto forsować swojej wersji wydarzeń, bo już samo zasygnalizowanie przez korporację, że prawda może być inna - wywołuje furię i tsunami hejtu. Lepiej skupić się na próbie zbliżenia z osobą poszkodowaną, by uniknąć eskalacji konfliktu. Tego typu stratę wizerunkową da się odbudować, ale proces ten będzie rozciągnięty w czasie - wpływ informacji o zwolnionych, chorych na nowotwór kobietach na wizerunek firmy Avon komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji PR.
więcej
|
Agata Dorożuk rzecznikiem prasowym Nest Banku
Agata Dorożuk zaczęła pracę jako rzecznik prasowy Nest Banku. Wcześniej pracowała m.in. w Banku Gospodarstwa Krajowego, Partner of Promotion i MSL Group.
więcej
|
Roots PR wypromuje markę Saturn
Agencja Roots PR rozpoczęła współpracę z marką Saturn, która należy do grupy MediaMarktSaturn Polska. Będzie odpowiadać za działania PR marki.
więcej
|
Linkleaders rozszerza obsługę Capgemini i Fujitsu
Agencja Linkleaders poszerza współpracę ze swoimi dotychczasowymi klientami: Capgemini i Fujitsu. W przypadku pierwszej zajmie się dodatkowo prowadzeniem kanałów w social mediach, a dla drugiej będzie świadczyć usługi PR korporacyjnego.
więcej
|
|
|