|
|
|
|
|
|
|
TVP1 i TVP2 straciły w maju najwięcej widzów, Polsat i TVN liderami oglądalności
Liderem oglądalności rynku telewizyjnego w maju br. był Polsat, a wśród widzów w grupie 16-49 pierwszy był TVN. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się seriale „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” oraz Polsat SuperHit Festiwal - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
MKiDN: nowelizacja abonamentu zgodna z prawem UE, nie może być podstawą wypowiedzenia umowy na płatną tv
Wiceminister kultury i dziedzictwa narodowego Paweł Lewandowski jest przekonany, że złożony właśnie w sejmie projekt nowelizacji ustawy o abonamencie jest zgodny z prawem unijnym, więc nie wymaga notyfikacji przez Komisję Europejską. Jego zdaniem przekazanie Poczcie Polskiej danych klientów płatnej telewizji nie może być podstawą do wypowiadania umów operatorom tej usługi.
więcej
|
TVP nakręci drugi sezon serialu ,,Wojenne dziewczyny"
Telewizja Polska podjęła decyzję o kontynuacji serialu „Wojenne dziewczyny” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na razie jednak nie wiadomo, kiedy drugi sezon produkcji trafi na antenę Jedynki.
więcej
|
Dziennikarz poznańskiego ośrodka TVP stracił posadę po opublikowaniu testu prezerwatyw
Reporter TVP Poznań, Dymitr Błaszczyk, stracił pracę po tym, jak opublikował na YouTube film z testem prezerwatyw. - Takie informacje uzyskałem na temat mojego zwolnienia - mówi Błaszczyk w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
UPC Polska ostrzega swoich klientów przed pracownikami Telekomunikacji Cyfrowej. ,,Mogą narażać na straty finansowe"
Sieć kablowa UPC Polska ostrzega swoich klientów, że pod jej przedstawicieli podszywają się pracownicy Telekomunikacji Cyfrowej, o których nieuczciwym postępowaniu alarmował niedawno Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
więcej
|
Anna Świątczak twarzą kanału religijnego TBN Polska. Poprowadzi talk-show ,,Punkt zwrotny"
Kanał religijny TBN Polska wprowadza letnią ramówkę, w której jedną z nowości jest talk-show „Punkt zwrotny”, prowadzony przez Annę Świątczak. Wokalistka spotka się z ludźmi, których życie zmieniło się pod wpływem wiary w Boga.
więcej
|
Rekordowa oglądalność ,,Policjantek i policjantów". Jesienią siódma seria
Szósty sezon „Policjantek i policjantów” oglądało średnio 1,71 mln widzów, o 210 tys. osób więcej niż czwarta seria pokazywana rok temu. Czwórka w czasie jego emisji m.in. wygrała walkę o widza z Polsatem i TVP2, a wpływy z reklam wyniosły 28,29 mln zł. Nowe odcinki produkcji widzowie zobaczą jesienią br.
więcej
|
Eleven Extra, Eleven i Eleven Sport dostępne w Play Now
Grupa Eleven Sports podpisała umowę ze spółką P4 - operatorem sieci Play. W myśl jej zapisów od czerwca kanały sportowe Grupy - Eleven Extra, Eleven i Eleven Sport - dostępne są w ramach telewizji Play Now.
więcej
|
Ekipa ,,Magazynu śledczego Anity Gargas" zaatakowana na spotkaniu KOD-u z Adamem Michnikiem (wideo)
Reporter i operator „Magazynu śledczego Anity Gargas” zostali zaatakowani przez uczestników spotkania Komitetu Obrony Demokracji w Gorzowie Wielkopolskim, kiedy próbowali zadać pytanie redaktorowi naczelnemu „Gazety Wyborczej” Adamowi Michnikowi. Organizatorzy tłumaczą, że dziennikarze mogli nagrywać całe wydarzenie i przekazywać pytania na kartkach, a na wywiad po spotkaniu Michnik się nie zgodził.
więcej
|
Serial ,,Absentia" jesienią w AXN
Jesienią stacja AXN pokaże serial kryminalny „Absentia” ze Staną Katic w roli głównej, wyprodukowany dla SPT Networks.
więcej
|
ATM Grupa ze wzrostem wpływów i spadkiem zysku. Więcej z produkcji tv, mniej z reklam w ATM Rozrywka
W pierwszym kwartale br. ATM Grupa zanotowała wzrost wpływów do 45,47 mln zł i spadek zysku netto do 3,68 mln zł. Wyższe przychody i zysk osiągnęła w segmencie produkcji telewizyjnej, natomiast zmalały wpływy z reklam w kanale ATM Rozrywka.
więcej
|
"The Deuce" - nowy serial HBO. Stacja zaprasza do pornograficznego półświatka
Do sieci trafiła zapowiedź nowego serialu HBO, "The Deuce", który odkrywa tajemnice pornobiznesu w latach 70. i 80.
więcej
|
,,Hinterland 3" w Ale Kino+
W środę, 7 czerwca 2017 roku Ale Kino+ rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „Hinterland”.
więcej
|
|
|
MKiDN: nowelizacja abonamentu zgodna z prawem UE, nie może być podstawą wypowiedzenia umowy na płatną tv
Wiceminister kultury i dziedzictwa narodowego Paweł Lewandowski jest przekonany, że złożony właśnie w sejmie projekt nowelizacji ustawy o abonamencie jest zgodny z prawem unijnym, więc nie wymaga notyfikacji przez Komisję Europejską. Jego zdaniem przekazanie Poczcie Polskiej danych klientów płatnej telewizji nie może być podstawą do wypowiadania umów operatorom tej usługi.
więcej
|
|
Agencja reklamowa zarzuca Krzysztofowi Czabańskiemu, że nie zapłacił za jej usługi
Toruńska agencja reklamowa twierdzi, że Krzysztof Czabański - poseł PiS i przewodniczący Rady Mediów Narodowych - winien jest jej 30 tys. zł za kampanię wyborczą. - Nic nie jestem winien, a jeśli ta firma nadal będzie mnie atakowała, sprawa znajdzie finał w sądzie - zapowiada w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Krzysztof Czabański.
więcej
|
|
Mławski ,,Radio 7" wchodzi na cyfrowy multipleks DAB+
W czwartek, 1 czerwca, „Radio 7” (Fundacja Ananke) z Mławy rozpocznie próbną emisję na cyfrowym multipleksie DAB+. Radio będzie nadawało w Rzeszowie i okolicach.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Kielcach. Trójka wyprzedziła Radio Kielce
Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach zajęło RMF FM. Na drugie miejsce awansowała Trójka, która wyprzedziła Radio Kielce - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Audi na tle Pomnika Powstania Warszawskiego. ,,Bezmyślność i komunikacyjna nonszalancja"
Po tym, jak na Facebooku pojawiło się zdjęcie Audi na tle Pomnika Powstania Warszawskiego, w sieci zawrzało, a internauci nie kryli oburzenia. Eksperci od wizerunku w rozmowie z Wirtualnemedia.pl są mniej krytyczni twierdząc, że marka na tym nie ucierpi, ale z drugiej strony przyznają też, że zaistniała sytuacja jest wyrazem bezmyślności, komunikacyjnej nonszalancji i braku wyczucia.
więcej
|
WPP łączy sieci Maxus i MEC, również w Polsce
Należąca do grupy reklamowej WPP sieć GroupM zdecydowała, że połączy globalne zasoby i teamy domów mediowych MEC i Maxus w jedną, nową agencję. Jej nazwy na obecnym etapie nie podano. Proces ten obejmie także Polskę - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sebastian Górski szefem Polsat Media AdScreen
Z początkiem czerwca Sebastian Górski objął stanowisko group account managera/dooh w biurze reklamy Polsat Media. Został także szefem nowego projektu Polsat Media AdScreen, łączącego ekrany DOOH należące do Screen Network oraz sieć PRN.
więcej
|
IAA Polska: Jacek Olechowski ponownie prezesem, Jakub Potrzebowski znów na czele rady nadzorczej
Jacek Olechowski po raz trzeci prezesem, Jakub Potrzebowski ponownie na czele rady nadzorczej a Jerzy Minorczyk po raz kolejny dyrektorem generalnym IAA - zdecydowało walne zgromadzenie członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy wybierając władze na kadencję 2017-2019.
więcej
|
,,Zacznij marzyć" - kobieta na deskorolce w reklamie Lotto (wideo)
Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa gry losowej Lotto (organizowanej przez Totalizator Sportowy). Za obsługę marketingową firmy odpowiadają agencje DDB&Tribal, digital Brothers, Saatchi&Saatchi Interactive Solutions i Apella.
więcej
|
,,Swoją drogą" w nowej kampanii piwa Łomża (wideo)
Startuje kampania reklamowa piwa Łomża (produkowanego przez Van Pur) pod hasłem „Swoją drogą”. Akcja będzie realizowana m.in. w telewizji oraz internecie.
więcej
|
,,Kredyt Niskich Rat" w kampanii Škody (wideo)
W telewizji, internecie, prasie, radiu i na outdoorze ruszyła nowa kampania marki Škoda. Akcję prowadzoną pod hasłem „Nowości Škody w ofercie Škoda Kredyt Niskich Rat” przygotowały firmy Opcom i PHD.
więcej
|
,,Otwórz się na wygrywanie!" - milion piw i koszulki Legii w promocji Królewskiego
W województwie mazowieckim i lubelskim ruszyła loteria „Otwórz się na wygrywanie!” marki piwa Królewskie (Grupa Żywiec), w której do wygrania jest ponad milion nagród - piw i koszulek meczowych Legii Warszawa. Wspiera ją kampania w punktach sprzedaży, internecie i na outdoorze. Akcję realizują firmy G3 Group, Just, Twin .digital collective., Mediavest i Roots PR.
więcej
|
Gabriela Barnat: z Publicis Media do LifeTube'a
Gabriela Barnat przechodzi do sieci partnerskiej LifeTube, w której obejmie funkcję senior strategy manager. Wcześniej pracowała m.in. w Publicis Media, K2, Socializer i Hey You!.
więcej
|
Electrolux szuka agencji reklamowej w Europie
Firma Electrolux, producent sprzętu AGD, właściciel także takich marek, jak Zanussi czy AEG rozpoczęła przetarg na obsługę reklamową. Po latach współpracy z agencją DDB z Nowego Jorku firma szuka agencji w Europie. Marketer chce zmienić strategię komunikacji i bardziej niż dotychczas skoncentrować się na konsumentach.
więcej
|
Małgorzata Mikina: z Tarsago Polska do Synergic
Małgorzata Mikina dołączyła do zespołu firmy Synergic zajmującej się reklamą zewnętrzną. Przeszła z wydawnictwa Tarsago Polska.
więcej
|
Agencja Dziadek do Orzechów będzie reklamowała Lumiko
Agencja Dziadek do Orzechów po wygranym przetargu rozpoczęła współpracę z Zakładem Mleczarskim Lumiko w Łukowie. Zajmie się działaniami promocyjnymi marki Lumiko.
więcej
|
CreativeHarder Group wypromuje Zieloną Budkę w social media
Zielona Budka rozpoczęła współpracę z agencją CreativeHarder Group, która będzie odpowiadać za obsługę marketingową w zakresie działań w mediach społecznościowych.
więcej
|
Szymon Majewski jako kominiarz reklamuje Dwupak w Plusie dla klientów Cyfrowego Polsatu (wideo)
Rozpoczęła się kampania z udziałem Szymona Majewskiego reklamująca ofertę Dwupak obejmującą zniżki na abonament w Plusie dla klientów Cyfrowego Polsatu. Akcję przygotowały firmy marketingowe Scholz&Friends Warszawa, TFP i Vizeum.
więcej
|
|
|
PAP pozywa Agorę za bezprawne wykorzystywanie jej treści
Zarząd Polskiej Agencji Prasowej podjął decyzję o pozwaniu do sądu spółki Agora za bezprawne wykorzystywanie treści PAP przez serwisy internetowe spółki.
więcej
|
,,Party" liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w pierwszym kwartale
W pierwszym kwartale 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala”.
więcej
|
Beata Modzelewska redaktor naczelną ,,Tygodnika Ostrołęckiego", odchodzi Magdalena Mrozek-Rawa
Beata Modzelewska została nową redaktor naczelną „Tygodnika Ostrołęckiego" (Polska Press Grupa). Zastąpiła na tym stanowisku Magdalenę Mrozek-Rawę, która rozstała się z firmą.
więcej
|
,,Fakt" liderem sprzedaży kioskowej w pierwszym kwartale, ,,Gazeta Wyborcza" straciła najwięcej
Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w pierwszym kwartale br. był „Fakt”. Prawie wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Gazeta Giełdy Parkiet” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wydanie specjalne ,,Newsweeka" o Wojciechu Młynarskim
W sprzedaży pojawiło się wydanie specjalne tygodnika „Newsweek” (Ringier Axel Springer Polska) w całości poświęcone zmarłemu niedawno Wojciechowi Młynarskiemu.
więcej
|
Zmarł publicysta historyczny ,,Gazety Polskiej" Andrzej Wroński
W wielu 61 zmarł historyk Andrzej Wroński, wieloletni współpracownik „Gazety Polskiej”.
więcej
|
Krzysztof Leski nie przyjmie Krzyża Wolności i Solidarności. ,,Andrzej Duda dzieli nagradzanych na lepszy i gorszy sort"
Dziennikarz Krzysztof Leski, przez wiele lat związany m.in. z Polskim Radiem i Telewizją Polską, poinformował, że nie przyjmie Krzyża Wolności i Solidarności za działalność w Niezależnym Zrzeszeniu Studentów. - Pan prezydent Andrzej Duda dzieli więc na lepszy i gorszy sort nawet tych, których nagradza medalami. Są tacy, którym sam przypnie order w blasku jupiterów, oraz tacy, którym musi starczyć niższy urzędnik z niemal półrocznym poślizgiem. To żałosne, żenujące, podłe - uzasadnił.
więcej
|
|
|
Grupa Onet-RASP, MCI i Dirlango wśród założycieli fundacji Digital Poland wspierającej cyfrową transformację
Firmy Dirlango, Ghelamco, MCI Capital, Grupa Onet-RAS Polska i Polpharma to założyciele fundacji Digital Poland, która ma wspierać polskie przedsiębiorstwa w procesie cyfrowej transformacji i tworzyć własne projekty wspierające krajową gospodarkę. Na czele Digital Poland stanął Aleksander Kutela, prezes Grupy Onet.
więcej
|
Internet i rynek smartfonów tracą impet. ,,Czas walki o użytkownika"
Według raportu „Internet Trends 2017” przygotowanego przez Mary Meeker przyrost użytkowników internetu zaczyna tracić tempo, podobnie jak dynamika wzrostu smartfonów na globalnym rynku. Z kolei reklama internetowa niebawem przerośnie wartością segment telewizyjny. - Biznesy internetowe nie będą rosły dlatego, że więcej osób będzie korzystało z internetu, ale dlatego że będą sobie wyrywały użytkowników. Nadchodzi czas walki o zaangażowanie użytkowników, których uwaga na dzień dzisiejszy jest bardzo rozproszona - takie wnioski z raportu wyciąga w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Bartłomiej Gola, partner generalny w SpeedUp Group.
więcej
|
Facebook i Twitter coraz skuteczniejsze w walce z hejtem, YouTube z gorszym wynikiem
Według danych Komisji Europejskiej serwisy Facebook i Twitter zaczęły skuteczniej walczyć z mową nienawiści usuwając coraz więcej hejterskich treści w czasie 24 godzin. Gorzej jest w wypadku platformy YouTube, która zanotowała spadek skuteczności w usuwaniu agresywnych materiałów.
więcej
|
Globalny internet o 15 proc. szybszy niż rok temu. Liderem Korea Płd., Polska na 41. miejscu
Mieszkańcy Korei Południowej mają najszybszy szerokopasmowy dostęp do internetu na świecie - wynika z najnowszego raportu firmy Akamai "The State of the Internet".
więcej
|
Anna Streżyńska: integracja wszystkich usług on-line na jednym portalu od 2018 r.
Od przyszłego roku zacznie działać portal, który zintegruje wszystkie usługi on-line, oferowane obecnie w różnych miejscach przez poszczególne ministerstwa i urzędy administracji publicznej - zapowiedziała w czwartek minister cyfryzacji Anna Streżyńska.
więcej
|
Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone przed Play oraz Sercem i Rozumem
Facebook for Every Phone to niezmiennie najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wyprzedza ona Play oraz Serce i Rozum. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska.
więcej
|
Komisja Europejska wyda 120 mln euro na WiFi4EU, bezpłatne punkty dostępu do internetu
Parlament Europejski, Rada i Komisja osiągnęły porozumienie polityczne dotyczące inicjatywy WiFi4EU i jej finansowania. Celem tej inicjatywy jest wspieranie tworzenia publicznych bezpłatnych punktów dostępu do Wi-Fi dla społeczności lokalnych w całej UE: na rynkach, placach, w parkach, szpitalach i innych przestrzeniach publicznych.
więcej
|
|
|
Audi na tle Pomnika Powstania Warszawskiego. ,,Bezmyślność i komunikacyjna nonszalancja"
Po tym, jak na Facebooku pojawiło się zdjęcie Audi na tle Pomnika Powstania Warszawskiego, w sieci zawrzało, a internauci nie kryli oburzenia. Eksperci od wizerunku w rozmowie z Wirtualnemedia.pl są mniej krytyczni twierdząc, że marka na tym nie ucierpi, ale z drugiej strony przyznają też, że zaistniała sytuacja jest wyrazem bezmyślności, komunikacyjnej nonszalancji i braku wyczucia.
więcej
|
Gomez.pl nowy klientem Aliganza Fashion Agency
Sklep internetowy Gomez.pl dołączył do klientów Aliganza Fashion Agency.
więcej
|
F&F Tesco w Aliganza Fashion Agency
F&F Tesco, brytyjska marka odzieżowa, oferująca ubrania i dodatki dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci, w wyniku przetargu dołączyła do grona klientów Aliganza Fashion Agency.
więcej
|
|
|