|
|
|
|
|
|
|
Discovery ułatwi transmisje dużych imprez sportowych w Eurosport Player. Na razie bez SVoD w Polsce
- Najpóźniej w październiku br. wprowadzimy na polski rynek playera sportowego z nową konfiguracją technologiczną. Dzięki temu zapewnimy kibicom najwyższą jakość transmisji wydarzeń, które są oglądane przez dużą liczbę widzów w tym samym czasie - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Dorota Żurkowska-Bytner, senior vicepresident i country manager Discovery Networks w Polsce.
więcej
|
Polsat SuperHit Festiwal zyskał 200 tys. widzów. Hitem kabarety
Trzecią edycję Polsat SuperHit Festiwalu oglądało średnio 2,43 mln widzów, o 190 tys. więcej niż zeszłoroczną odsłonę widowiska. Polsat w czasie transmisji imprezy był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 19,53 mln zł. - Jesteśmy bardzo zadowoleni z tych wyników - mówi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew. Kolejna edycja muzycznego widowiska odbędzie się za rok.
więcej
|
Skarbówka chce od Cyfrowego Polsatu 40 mln zł więcej podatku za 2011 rok
Mazowiecki Urząd Celno-Skarbowy zdecydował, że Cyfrowy Polsat ma zapłacić 40,6 mln zł więcej podatku dochodowego (plus odsetki od zaległości podatkowych) za 2011 rok. Zakwestionowano zaliczenie przez firmę niektórych wydatków do kosztów uzyskania przychodów, mimo że we wcześniejszej interpretacji oceniono to jako prawidłowe działanie.
więcej
|
,,Wojenne dziewczyny" wygrały z konkurencją. 6,55 mln zł z reklam
Nowy historyczny serial „Wojenne dziewczyny” oglądało średnio 2,53 mln osób, o 170 tys. widzów mniej niż „Bodo” pokazywane rok temu. Produkcja dała TVP1 pozycję lidera całego rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej stacja była trzecia. Wpływy z reklam wyniosły 6,55 mln zł.
więcej
|
Ewa Bugała prowadzącą i szefową codziennego programu TVP Info ,,Nie da się ukryć"
Od początku czerwca TVP Info będzie pokazywać o godz. 21:10 nowy program publicystyczny „Nie da się ukryć”. Jego szefową gospodynią będzie Ewa Bugała, poprzednio reporterka „Wiadomości” TVP1.
więcej
|
,,Rodzina sama w domu" porażką TVP2. Reality-show oglądało tylko 200 tys. widzów
Nowy program „Rodzina sama w domu” oglądało średnio tylko 196 tys. osób. TVP2 w czasie emisji reality-show wypadła najsłabiej w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 946 tys. zł.
więcej
|
AXN kręci w Łodzi serial kryminalny z Agatą Kuleszą. Premiera ,,Ultraviolet" jesienią
W Łodzi wystartowały zdjęcia do nowego polskiego serialu kryminalnego „Ultraviolet”, w którym wystąpią m.in. Marta Nieradkiewicz, Agata Kulesza i Bartłomiej Topa. Za reżyserię odpowiedzialni są Jan Komasa i Sławomir Fabicki, a producentami wykonawczymi zostali Wendy West i Barry Josephson.
więcej
|
Jednak nie będzie koncertu TVP w Kielcach zamiast odwołanego festiwalu w Opolu
Zapowiadany na 10 czerwca koncert Telewizji Polskiej w Amfiteatrze Kadzielnia w Kielcach, mający zastąpić przełożony na jesień festiwal w Opolu, nie odbędzie się - poinformował wiceprezydent Kielc Andrzej Sygut.
więcej
|
TV Puls kręci serial ,,Lombard. Życie pod zastaw". Premiera jesienią
Wystartowały prace na planie serialu obyczajowego „Lombard. Życie pod zastaw”, które dla TV Puls przygotowuje Studio A. W każdym odcinku opowiedziana zostanie historia klienta, który trafia do tytułowego miejsca.
więcej
|
4fun Media pożycza 1,7 mln zł swojemu większościowemu udziałowcy
Grupa 4fun Media zawarła umowę, na mocy której pożyczyła na rok 1,7 mln zł cypryjskiej firmie Nova Group Limited, mającej 53,7 proc. akcji 4fun Media.
więcej
|
Udany tydzień Polsatu i stacji newsowych, hitami seriale TVP2
Ranking najchętniej oglądanych programów telewizyjnych w zeszłym tygodniu zdominowały seriale TVP2: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” i „Barwy szczęścia”. W czołówce znalazła się również jedna z części tegorocznego Polsatu SuperHit Festiwal. Wśród stacji liderem był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Paweł Kukiz poprzez Macieja Staneckiego próbował obsadzać redakcję TVP Info. ,,Błędnie łudziłem się, że będziemy mieć wpływ na TVP"
Według tygodnika „Newsweek” ugrupowanie Kukiz’15 za pośrednictwem wiceprezesa Telewizji Polskiej Macieja Staneckiego, dobrego znajomego Pawła Kukiza, bezskutecznie próbowało wytypować kilka osób do pracy w redakcji portalu TVP.info. Potwierdza to Kukiz, który rozmawiał o tym ze Staneckim pod koniec ubiegłego roku.
więcej
|
Mecz Legia Warszawa-Lechia Gdańsk w TVP2
W najbliższy weekend odbędzie się ostatnia kolejka Lotto Ekstraklasy 2016/2017. Jeden z dwóch najważniejszych meczów finału rozgrywek - spotkanie Legia Warszawa-Lechia Gdańsk - będą transmitować publiczna Dwójka i Canal+.
więcej
|
,,Bear Grylls: Szkoła przetrwania", ,,Szyfry i spiski", ,,Reakcja niełańcuchowa" i ,,Grubi i grubsi" w Metro
W czerwcu 2017 roku Metro rozpocznie emisję takich programów jak: „Bear Grylls: Szkoła przetrwania”, „Szyfry i spiski”, „Reakcja niełańcuchowa” i „Grubi i grubsi”. Stacja pokaże też produkcje filmowe.
więcej
|
|
|
Magdalena Rzepnicka-Wyglądała: z Sony Music Entertainment Poland do Samsung Polska
Magdalena Rzepnicka-Wyglądała objęła stanowisko senior marketing managera kategorii AGD w Samsung Electronics Polska. Wcześniej pracowała w Sony Music Entertainment Poland, Wydawnictwie Bauer i Hachette Filipacchi Burda Polska.
więcej
|
Media Strategy oceni kampanie telewizyjne Totalizatora Sportowego
Totalizator Sportowy wybrał firmę Media Strategy do cyklicznej oceny telewizyjnych kampanii reklamowych tej spółki w tym roku.
więcej
|
,,Żebyś w lodach mleko miau" w kampanii lodów Big Milk (wideo)
Nowa kampania reklamowa lodów Big Milk (produkowanych przez Unilever Polska) podkreśla, że są one produkowane są ze świeżego mleka. Za realizację działań odpowiadają firmy DDB&tribal, Papaya Films.
więcej
|
Pięć projektów w konkursie na nową identyfikację wizualną Senatu
W finale konkursu na nową identyfikację wizualną Senatu Rzeczypospolitej Polskiej i Kancelarii Senatu walczą projekty zgłoszone przez Type2, Marian Misiak, Headmade Studio, Podpunkt i PodwysockiDesign. Zwycięzca zostanie wybrany 12 czerwca.
więcej
|
Youtuberzy Stuu i Izak promują 1Konto w Credit Agricole Bank Polska
Credit Agricole Bank Polska rozpoczął kampanię promującą 1Konto skierowane do młodych osób. Bohaterami akcji są znani youtuberzy zajmujący się grami wideo: Stuu i Piotr „Izak” Skowyrski.
więcej
|
,,Doradca Smaku Express" z Robertem Sową promuje Prymat w TVN i TTV (wideo)
Firma Prymat, producent m.in. przypraw promuje swoje produkty serią mini programów o tematyce kulinarnej w TVN i TTV. Gospodarzem audycji „Doradca Smaku Express” jest Robert Sowa, ambasador marki.
więcej
|
Nike wprowadza linię odzieży nawiązującą do idei homoseksualnych
W czwartek, 1 czerwca do sprzedaży w Stanach Zjednoczonych trafi nowa kolekcja odzieży i obuwia sportowego firmy Nike nawiązująca do idei homoseksualnych. Linia „Be True” wykorzystująca m.in. tęczę obejmie buty, odzież i dodatki.
więcej
|
Młody reporter sprawdza wiedzę młodszego brata w reklamie Kubuś Waterrr (wideo)
W nowej reklamie z serii „Jaki jest Waterrr” Maspex promuje wodę Kubuś Waterrr jako czystą i bez gazu. Jej bohaterami są ponownie dzieci, które zaskakują wiedzą i sprytem. Akcję zrealizowały agencje Brasil i Mindshare.
więcej
|
Lody Ballino Lidla już w nowych opakowaniach
Sieć sklepów Lidl Polska sprzedaje już lody Ballino w nowych, zmienionych opakowaniach. Lodziarnie Firmowe, producent marki lodów Grycan nie ma już do nich zastrzeżeń.
więcej
|
Dominik Strzelec w jubileuszowej kampanii Sevroll-System
Ruszyła kampania reklamowa z okazji 20-lecia marki systemów do drzwi przesuwnych, szaf i garderób Sevroll-System. W akcji bierze udział Dominik Strzelec, gospodarz programów „Usterka” i „Odlotowy Ogród” w TTV.
więcej
|
Ikea proponuje nowe zastosowania dla swoich toreb na zakupy
W nowej akcji promującej markę Ikea wprowadziła do sklepów w Dubaju specjalną serię swoich kultowych toreb Frakta. Opakowania posiadają specjalne zaznaczenia pozwalające na zmianę ich roli oraz odpowiednią instrukcję. Dzięki temu torbę można w kilku prostych ruchach przerobić na fartuch, śliniak dla dziecka, pelerynę lub okrycie chroniące psa przed deszczem.
więcej
|
Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych sponsorem Polskiego Związku Zapaśniczego
Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych podpisała umowę sponsorską z Polskim Związkiem Zapaśniczym. W ramach porozumienia firma będzie m.in. sponsorem tytularnym utworzonej niedawno Krajowej Ligi Zapaśniczej.
więcej
|
|
|
Małgorzata Domagalik odchodzi z miesięcznika ,,Pani". ,,Jak nie teraz, to kiedy?"
Odchodzi silna osobowość, którą trudno będzie zastąpić na stanowisku naczelnej „Pani”. Rezygnuje w momencie, gdy pismo ma się dobrze, co jest szczególnie zaskakujące - tak eksperci komentują odejście Małgorzaty Domagalik z miesięcznika „Pani”. Sama zainteresowana mówi dla Wirtualnemedia.pl, że we wrześniu zaprezentuje nowy projekt.
więcej
|
Rafał Romaniuk: z Grupy Onet-RASP do Arskom Group, będzie zarządzał ,,FourFourTwo" i ,,Stuffem"
Rafał Romaniuk przeszedł z Grupy Onet-RAS Polska do agencji marketingu sportowego Arskom Group. Jako dyrektor zarządzający będzie w niej odpowiadał m.in. za polskie edycje magazynów „FourFourTwo” i „Stuff”.
więcej
|
,,Działkowiec" liderem sprzedaży wśród pism ogrodniczych, ,,Magnolia" straciła najwięcej
W lutym br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie uplasował się „Działkowiec”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazła się „Magnolia”.
więcej
|
Małgorzata Domagalik po 14 latach odchodzi z funkcji redaktor naczelnej ,,Pani"
Małgorzata Domagalik zrezygnowała z funkcji redaktor naczelnej miesięcznika „Pani” (Wydawnictwo Bauer), z którym jest związana od 14 lat. Tymczasowo pracę redakcji koordynować będzie Izabela Komendołowicz-Lemańska, zastępczyni redaktor naczelnej.
więcej
|
|
|
Exsite.pl nie działa od kilku dni. Zostanie zamknięty jak Ebookgigs.pl, Precyl.pl i Torrenty.org?
Serwis Exsite.pl, na którym zamieszczano linki do różnych materiałów (w większości publikowanych nielegalnie) od paru dni jest niedostępny. Jego administracja nie wyjaśniła przyczyn tej przerwy w działaniu.
więcej
|
Sebastian Kulczyk uruchamia InCredibles, zainwestuje 60 mln dol. w polskie startupy
Sebastian Kulczyk, najbogatszy polski przedsiębiorca na liście „Forbes’a” uruchomił we współpracy ze Startup Poland i Campus Warsaw program InCredibles, w ramach którego będzie inwestował w obiecujące polskie startupy. Jak dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl łączna kwota inwestycji to przynajmniej ok. 60 mln dolarów. Młode firmy mogą aplikować do programu do połowy lipca br.
więcej
|
Nauczyciel udostępniający na Facebooku ,,Ucho Prezesa" nie stracił pracy. ,,Nie uchybił godności zawodu"
Sprawa Bartłomieja Wosia - nauczyciela z Żagania, który miał być zwolniony z pracy za udostępnianie „Ucha Prezesa”, zakończyła się umorzeniem. W uzasadnieniu rzecznik dyscyplinarny przy wojewodzie lubelskim napisał, że zainteresowany nie uchybił godności ani obowiązkom nauczyciela. - Nie mogło być inaczej - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Woś.
więcej
|
Google wesprze polskie startupy, na liście między innymi Autenti, DrOmnibus i Anna, Photo & Picture
Prowadzony przez Google Campus Warsaw ogłosił listę startupów, które przez najbliższe 6 miesięcy będą korzystać z bezpośredniego wsparcia i przestrzeni w ramach programu Campus Residency. Ujawniono także listę firm, które wezmą udział w programach Launchpad Accelerator i Launchpad Start.
więcej
|
Paulina Plenkiewicz dyrektorem strategii i rozwoju sprzedaży w Grupie naTemat
Paulina Plenkiewicz objęła w Grupie naTemat nowo utworzoną funkcję dyrektora strategii i rozwoju sprzedaży. Pracuje w firmie od ponad czterech lat, wcześniej była związana m.in. ze Starcomem i Marquard Media.
więcej
|
2,1 mln Polaków korzysta z LinkedIn, najczęściej w środku tygodnia
W Polsce ze strony internetowej Linkedin.com korzysta 2,1 mln osób, czyli co trzynasty użytkownik sieci. To o ponad 250 tys. więcej niż rok temu, dzięki przyrostowi liczby internautów korzystających z serwisu na urządzeniach mobilnych - wynika z danych Gemiusa.
więcej
|
Paweł Kukiz poprzez Macieja Staneckiego próbował obsadzać redakcję TVP Info. ,,Błędnie łudziłem się, że będziemy mieć wpływ na TVP"
Według tygodnika „Newsweek” ugrupowanie Kukiz’15 za pośrednictwem wiceprezesa Telewizji Polskiej Macieja Staneckiego, dobrego znajomego Pawła Kukiza, bezskutecznie próbowało wytypować kilka osób do pracy w redakcji portalu TVP.info. Potwierdza to Kukiz, który rozmawiał o tym ze Staneckim pod koniec ubiegłego roku.
więcej
|
Polecony eCommerce ponownie w ofercie Poczty Polskiej
Poczta Polska ponownie uruchamia usługę Polecony eCommerce. Nowa oferta dedykowana jest klientom sprzedającym online.
więcej
|
|
|