|
|
|
|
|
|
|
Zygmunt Solorz o ustawie abonamentowej: Prawo zabrania udostępniania danych klientów, państwo ma bazę PIT
Operatorzy płatnej telewizji skrytykowali proponowany przez MKiDN nowy system poboru abonamentu rtv. - W ten sposób trzeba byłoby żądać danych nie tylko od operatorów platform satelitarnych, ale i od wszystkich obywateli - zaznaczył Zygmunt Solorz, przewodniczący rady nadzorczej Telewizji Polsat podczas odbywającej się w Sopocie Ogólnopolskiej Konferencji Operatorów Komunikacji Elektronicznej PIKE.
więcej
|
Nadawcy chcą likwidacji reklam w TVP. ,,Można wykorzystać nowelizację ustawy abonamentowej"
Podczas wtorkowego panelu na Konferencji PIKE przedstawiciele nadawców komercyjnych poruszyli kwestię obecności telewizji publicznej na rynku reklamowym. - Skoro TVP ma dostać tak duże pieniądze z abonamentu to politycy powinni zdjąć reklamy z telewizji publicznej - uważają przedstawiciele TVN, Kino Polska i Telewizji Puls.
więcej
|
Krzysztof Czabański chce wyjaśnień Jacka Kurskiego w sprawie festiwalu w Opolu
Przewodniczący Rady Mediów Narodowych, Krzysztof Czabański, poprosił prezesa Jacka Kurskiego o „szybką i rzeczową” informację na temat realizacji festiwalu w Opolu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Nie mamy narzędzi, by ad hoc zwolnić prezesa TVP, lecz możemy zaznaczyć swoje stanowisko - mówi nam Joanna Lichocka z RMN.
więcej
|
TVN nie otrzymał propozycji od Opola na organizację 54. KFPP. Polsat negocjuje?
Do stacji TVN nie wpłynęła żadna oficjalna propozycja współpracy przy organizacji przesuniętego na jesień 54. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Druga szansa 3" zyskała 140 tys. widzów, serial hitem w Player.pl
Trzeci sezon „Drugiej szansy” oglądało średnio 1,86 mln osób, o 140 tys. więcej niż drugą serię pokazywaną jesienią ub.r. TVN w czasie jego emisji był liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 18,82 mln zł. Serial był również hitem w Player.pl.
więcej
|
Sieci komórkowe i kablówki lepiej traktują nowych klientów niż obecnych
Klienci sieci komórkowych oraz telewizji kablowych twierdzą, że firmy te dużo bardziej dbają o nowych klientów niż o tych już pozyskanych - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
2 mln widzów ,,Kocham Cię, Polsko!". Program wygrał z konkurencją
Dziesiąty sezon „Kocham Cię, Polsko!” oglądało średnio 1,96 mln osób. W porównaniu do dziewiątej edycji, emitowanej rok, format stracił 130 tys. widzów. TVP2 w paśmie jego emisji była liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 5,17 mln zł.
więcej
|
Nowy festiwal Telewizji Polskiej w Kielcach? Miasto chce go gościć przez kilka lat
Według nieoficjalnych informacji Telewizja Polska jako miasto, w którym zorganizuje swój nowy festiwal polskiej piosenki, rozpatruje m.in. Kielce, Koszalin i Stalową Wolę. Władze Kielc potwierdziły, że chętnie będą gospodarzem tej imprezy.
więcej
|
Ruszają zdjęcia do ,,Dziewczyn ze Lwowa 2". Emisja jesienią w TVP1
Ruszyły prace na planie drugiego sezonu serialu „Dziewczyny ze Lwowa”, który na antenę TVP1 trafi jesienią br.
więcej
|
,,Projekt Lady 2" od 12 czerwca w TVN. Emisja w poniedziałkowe wieczory
12 czerwca 2017 roku TVN rozpocznie emisję drugiego sezonu „Projektu Lady”, który został nagrany jesienią ub.r. Program ponownie prowadzi Małgorzata Rozenek-Majdan.
więcej
|
Festiwal w Opolu będzie jesienią. ,,Damy radę, festiwal TVP w innym mieście to jak Cannes w Mielnie"
Prezydent Opola Arkadiusz Wiśniewski zapowiedział, że tegoroczna edycja Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej odbędzie się jesienią. Nie wiadomo, czy zostanie zorganizowany z nadawcą telewizyjnym. Władze miasta zamierzają pozwać Telewizję Polską za niedotrzymanie warunków umowy i narażenie miasta na straty wizerunkowe.
więcej
|
Piotr Gliński o odwołaniu festiwalu w Opolu: to wygląda na zorganizowaną akcję polityczną, winna opozycja
To, co się dzieje wokół festiwalu w Opolu, wygląda na zorganizowaną akcję opozycji - powiedział w radiowej Trójce minister kultury, Piotr Gliński. - Ktoś chciał zniszczyć festiwal w Opolu, żeby podnieść temperaturę sporu politycznego - uważa.
więcej
|
Telewizja Republika z programem ,,10.04.2010. Fakty" o ustaleniach podkomisji smoleńskiej
TV Republika zaczyna emisję cotygodniowego programu „10.04.2010. Fakty”, w którym przedstawiane będą ustalenia powołanej przez Antoniego Macierewicza podkomisji ds. wyjaśnienia katastrofy smoleńskiej.
więcej
|
Przerwy w nadawaniu programów na MUX3
W ośmiu województwa w nocy ze środy na czwartek nastąpią przerwy w emisji programów TVP. Emitent informuje, że nie potrwają one dłużej, niż kilkanaście minut. Spowodowane są pracami serwisowymi na stacji czołowej MUX3.
więcej
|
,,Być człowiekiem" w BBC Earth (wideo)
12 czerwca 2017 roku BBC Earth rozpocznie emisję nowego cyklu „Być człowiekiem”.
więcej
|
|
|
T-Mobile zmienia reklamy: ,,Teraz możesz!" i rozrywki millenialsów zamiast celebrytów (wideo)
Sieć T-Mobile Polska zakończyła serię reklam z udziałem znanych osób. Nowa kampania, promująca usługę Supernet Video, jest oparta na haśle „Teraz możesz!” i dynamicznych spotach pokazujących młodych ludzi. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Bridge2Fun, Starcom Mediavest Group, LiquidThread, Agencja Warszawa i ARC Worldwide.
więcej
|
Natur Produkt Zdrovit i Volkswagen Group Polska z największymi wzrostami wydatków reklamowych, w dół Orange Polska (TOP 10)
Tradycyjne media przez cztery pierwsze miesiące br. zarobiły na reklamach 2,4 proc. więcej niż przed rokiem. Wydatki reklamowe w tym czasie najbardziej zwiększyli Natur Produkt Zdrovit i Volkswagen Group Polska, zaś Orange Polska jako jedyna firma z czołówki największych reklamodawców zmniejszyła swoje inwestycje reklamowe.
więcej
|
Koral natychmiast wycofał reklamy lodów Bracia Koral ze Zbigniewem Wodeckim
Firma PPL Koral, producent lodów Bracia Koral, wstrzymuje ich wszelkie działania reklamowe do czasu pogrzebu Zbigniewa Wodeckiego. Emisji spotów z wizerunkiem artysty już nie wznowi.
więcej
|
Pete Souza, były fotograf Baracka Obamy promuje ,,House of Cards" zdjęciami Franka Underwooda
Serwis Netflix zatrudnił Pete’a Souzę, byłego oficjalnego fotografa prezydenta Baracka Obamy to wykonania serii zdjęć którego bohaterem jest Frank Underwood, fikcyjny gospodarz Białego Domu w serialu „House of Cards”. Fotografie są częścią kampanii reklamowej nowego sezonu znanej serii.
więcej
|
Grupa Sare ze 100-procentowym wzrostem zysku i większymi przychodami
W I kwartale 2017 roku Grupa Sare osiągnęła zysk netto wynoszący 1,12 mln złotych, co oznacza wzrost o 100 procent rok do roku. Korzystne wyniki firma zapisała także po stronie przychodów. - To wynik wypracowanej wcześniej strategii - podkreśla Dariusz Piekarski, prezes zarządu Sare.
więcej
|
Grupa K2 z kapitału zapasowego wypłaci 2,48 mln zł dywidendy
Zarząd Grupy K2 zarekomendował walnemu zgromadzeniu akcjonariuszy spółki, żeby wypłaciła w tym roku w formie dywidendy 2,48 mln zł pochodzące z kapitału zapasowego. Firma ma też pokryć z tego kapitału swoją zeszłoroczną stratę.
więcej
|
4Frame: Piotr Zawałło dyrektorem kreatywnym, Emila Klepacka PR managerem
Do zespołu agencji reklamowej 4Frame dołączył nowy dyrektor kreatywny Piotr Zawałło, a Emilia Klepacka objęła w niej stanowisko PR managera. Ich zatrudnienie związane jest z wzmocnieniem kompetencji w obszarze działań 360.
więcej
|
Vikalp Tandon przeszedł z Publicis Groupe do Isobar
Vikalp Tandon dołączył do zespołu agencji Isobar (Dentsu Aegis Network) obejmując stanowisko senior vicepresident global data&technology. Poprzednio pracował w Publicis Groupe.
więcej
|
Małgorzata Socha wspiera rodziców w kampanii kosmetyków dla niemowląt Emolium (wideo)
Firma Sanofi, która jest właścicielem marki kosmetyków pielęgnacyjnych dla niemowląt Emolium, rozpoczęła kampanię „Wspieramy Was od 1. dnia”. Ambasadorką akcji została aktorka Małgorzata Socha.
więcej
|
Aleksandra Okuljar, Konrad Budek i Patryk Bugajski w Attention Marketing
Aleksandra Okuljar, Konrad Budek i Patryk Bugajski rozpoczęli pracę w Attention Marketing.
więcej
|
|
|
Ponad 40 proc. dziennikarzy spotyka się z fake news, prawie połowa uwierzyła
42 proc. dziennikarzy spotyka się z fake news: kilka razy dziennie, raz dziennie, kilka razy w tygodniu. Niemal połowa przyznała, że zdarzyło im się uwierzyć w nieprawdziwą informację w ciągu ostatniego miesiąca - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
Jarosław Chyła szefem sprzedaży agencji dpa w Europie Wschodniej
Jarosław Chyła został szefem sprzedaży na Europę Wschodnią w agencji informacyjnej dpa. Zastąpił na tym stanowisku Jolantę Myć, która przeszła na emeryturę.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" ma nową aplikację mobilną
„Gazeta Wyborcza” (Agora) udostępniła we wtorek nową odsłonę swojej aplikacji mobilnej. Można w niej spersonalizować treści, umieścić wybrany artykuł w schowku albo odsłuchać, dzięki wbudowanemu syntezatorowi mowy.
więcej
|
,,Men's Health" liderem sprzedaży wśród pism męskich (dane za luty)
Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w lutym br. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił „Men’s Health”, który pozostał jednak liderem zestawienia.
więcej
|
Nexto z nową aplikacją mobilną i usługą abonamentową Premium ze zniżkami
Internetowa księgarnia Nexto (należąca do spółki E-Kiosk) udostępniła nową aplikację mobilną na systemy iOS i Android. Jednocześnie wprowadziła ofertę abonamentową Premium, w ramach której otrzymuje się stałe duże rabaty.
więcej
|
|
|