|
|
|
|
|
|
|
,,Idol" obniżył widownię Polsatu. Muzyczny program przegrał z TVP2 i TVN
Reaktywowany „Idol” oglądało średnio 1,40 mln osób, o 70 tys. widzów mniej niż oglądało reality-show „Top Chef. Gwiazdy od kuchni” w analogicznym okresie ub.r. Polsat w czasie nadawania programu był trzeci w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVP2 i TVN. Wpływy reklamowe wyniosły 40,06 mln zł.
więcej
|
W czerwcu w TVP najdroższe reklamy przy finale Ligi Mistrzów i festiwalu w Opolu. Tańsze ,,Wiadomości"
Zdecydowanie mniej niż rok temu zapłacą w czerwcu br. marketerzy zainteresowani reklamą na antenach w TVP1 i TVP2. Najdroższe są spoty przy finałowym meczu Ligi Mistrzów i przy transmisji jubileuszowego koncertu Maryli Rodowicz na festiwalu w Opolu.
więcej
|
Edyta Herbuś, Rafał Patyra i Norbi poprowadzą na festiwalu opolskim koncert ,,Opole After Party"
W niedzielę 11 czerwca br. podczas Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki TVP1 pokaże transmisję koncertu „Opole After Party”, który poprowadzą Edyta Herbuś, Rafał Patyra i Norbi. Reżyserem widowiska jest Konrad Smuga.
więcej
|
Roger Ailes, były prezes Fox News zmarł w wieku 77 lat
Roger Ailes, który w ubiegłym roku opuścił w atmosferze skandalu stanowisko prezesa stacji Fox News zmarł w wieku 77 lat. Przyczyny śmierci menedżera nie podano. Ailes kierował Fox News od 1996 roku.
więcej
|
Telewizja Polska rusza z castingami do ,,Bake off - Ale ciacho! 3"
W sobotę, 20 maja 2017 roku rozpoczną się castingi do trzeciej edycji programu „Bake off - Ale ciacho!” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nowe odcinki kulinarnego formatu widzowie telewizyjnej Dwójki zobaczą w jesiennej ramówce 2017 roku.
więcej
|
MTV Polska rozpoczyna emisję serialu ,,Taki lajf"
W poniedziałek 22 maja br. kanał MTV Polska rozpocznie emisję serialu „Taki lajf”. Premierze towarzyszy kampania promocyjna prowadzona w internecie i telewizji.
więcej
|
,,Czy te oczy mogą kłamać? Wieczór z Janem Pietrzakiem" w TVP2. Prowadzącym Marcin Wolski
19 maja 2017 roku o godz. 22.20 telewizyjna Dwójka pokaże widowisko „Czy te oczy mogą kłamać? Wieczór z Janem Pietrzakiem”.
więcej
|
,,Walki robotów 2" w DTX
We wtorek, 23 maja 2017 roku DTX rozpocznie emisję drugiej edycji programu „Walki robotów”. Komentatorami produkcji są Piotr „Izak” Skowyrski i Damian „Nervarien” Ziaja.
więcej
|
TVP w Cannes pokaże koprodukcję ,,Dwie Korony"
22 maja 2017 roku na 70. Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Cannes odbędzie się światowa premiera koprodukowanego przez Telewizję Polską dokumentu fabularyzowanego „Dwie Korony" w reż. Michała Kondrata.
więcej
|
Ridley Scott autorem bloku programowego dla TNT
Stacja TNT nawiązała współpracę z Ridleyem Scottem. Znany reżyser dla kanału zrealizuje specjalny blok programowy wypełniony autorskimi formatami z gatunku science fiction.
więcej
|
,,My Little Pony: Przyjaźń to magia 7" w MiniMini+
1 czerwca 2017 roku, z okazji Dnia Dziecka, MiniMini+ rozpocznie emisję siódmego sezonu serialu „My Little Pony: Przyjaźń to magia”.
więcej
|
|
|
Eksperci wiążą nadzieje z nowym szefem Trójki. ,,Poznamy po owocach"
Zmianie na stanowisku dyrektora Trójki pytani przez nas eksperci przyglądają się z życzliwą uwagą i wiążąc spore nadzieje z nowym szefem Wiktorem Świetlikiem. - To bardzo dobry dziennikarz, zna zespół Trójki, może przywrócić stację do dawnego poziomu - mówi Wirtualnemedia.pl zwolniony przez poprzednie szefostwo Damian Kwiek.
więcej
|
|
Dziennikarze o odwołaniu wiceszefa Polskiego Radia 24: absurd i gruba przesada, Hartman nie jest persona non grata
Część dziennikarzy skrytykowała zwolnienie Krzysztofa Gottesmana z funkcji wicedyrektora Polskiego Radia 24 po tym, jak do stacji zaproszono Jana Hartmana, co krytykował prezes nadawcy. Wiceszef rozgłośni nie może odpowiadać za dobór gości do programów, a media publiczne powinny być otwarte dla przedstawicieli różnych środowisk i poglądów - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Wojciech Szacki, Piotr Zaremba, Bartosz Węglarczyk i Jacek Nizinkiewicz.
więcej
|
|
Tomasz Kowalczewski za Sylwię Krasnodębską wicedyrektorem radiowej Trójki
Tomasz Kowalczewski został powołany przez zarząd Polskiego Radio na stanowisko zastępcy dyrektora Trójki. Zastąpił w tej funkcji Sylwię Krasnodębską.
więcej
|
|
Radio ZET nowym liderem w Warszawie. TOK FM awansowało na podium
Nowym liderem rynku radiowego w Warszawie w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było Radio ZET, które wyprzedziło Trójkę. Na podium znalazło się jeszcze TOK FM, które awansowało z miejsca piątego - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Polskie Radio 24 zwalnia dziennikarza Macieja Kluczkę trzy dni po zatrudnieniu go
Dyrekcja Polskiego Radia 24 zdecydowała o rozwiązaniu umowy o pracę z reporterem Maciejem Kluczką, który dołączył do redakcji stacji z początkiem tego tygodnia. W lutym br. Kluczka rozstał się z Radiem Merkury, po tym jak dopytywał w wywiadzie europosła PiS Ryszarda Czarneckiego.
więcej
|
|
|
|
Orange reklamuje się jako jedyna sieć, która znosi roaming
Pod hasłem „Tylko Orange znosi roaming” ruszyła kampania reklamowa Orange Polska podkreślająca, że ta sieć jako jedyna w połowie czerwca przestanie pobierać dodatkowe opłaty za usługi w roamingu.
więcej
|
Kraków Airport z nowym logo i hasłem ,,ProstozKrakowa"
Lotnisko Kraków Airport im. Jana Pawła II zyskało nowy logotyp zaprojektowany przez studio graficzne 2 code. Ma on odzwierciedlać zmiany, które w ostatnich latach zaszły na lotnisko. Jednocześnie rusza jego kampania reklamowa pod hasłem „ProstozKrakowa”.
więcej
|
Personal PR zajmie się kampanią Gdańska na rynkach zagranicznych
Agencja Personal PR wygrała przetarg władz Gdańsk i na ich zlecenie zajmie się kampanią promocyjną miasta skierowaną do turystów w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech, Danii, Norwegii i Szwecji. Pokonała w nim agencję Partner of Promotion.
więcej
|
Ogilvy&Mather przygotuje nową strategię komunikacji marki Hit
Agencja reklamowa Ogilvy&Mather rozpoczyna obsługę marki ciastek Hit (produkowanych przez Bahlsen Polska). Przygotuje nową platformę komunikacji tego brandu.
więcej
|
Ewa Mikołajczak: z GPD na dyrektor kreatywną w ADnova
Ewa Mikołajczak, która przez ostatnie 15 lat pracowała w agencji reklamowej GPD, przeszła do agencji marketingu zintegrowanego ADnova. Pełni w niej funkcję dyrektor kreatywnej.
więcej
|
Kot Przybora wyreżyserował nowy spot Nationale-Nederlanden. ,,Zamiast martwić się o przyszłość dziecka, zabezpiecz je"
W piątek startuje kampania reklamowa Nationale-Nederlanden „Strażnik Przyszłości”. Jest to nowa odsłona polisy, która ma pozwalać oszczędzać na przyszłość dziecka i chronić siebie i rodzinę przed nieprzewidzianymi zdarzeniami. Kampanię przygotowały agencje PZL, MEC i PHD Media Direction.
więcej
|
Dawid Kaźmierczak: z K2 Internet do McCann&MRM
Do zespołu agencji McCann&MRM dołączył Dawid Kaźmierczak, wcześniej związany m.in. z agencjami K2, Ogilvy&Mather i DDB&Tribal.
więcej
|
Monika Jaworska, Ewa Paradowska, Łukasz Kołtunowicz i Piotr Gerke w Foszer Sawicki
Foszer Sawicki powiększa swój zespół o nowe osoby. Do domu produkcyjnego dołączyli Monika Jaworska, Ewa Paradowska, Łukasz Tomasz Kołtunowicz i Piotr Gerke.
więcej
|
,,Głową bólu nie przebijesz" i inne przysłowia reklamują Ibuprom
W największych miastach w Polsce pojawiła się kolejna odsłona kampanii outdoorowej marki Ibuprom z portfolio USP Zdrowie. Walka z bólem jest oparta na zabawie polskimi przysłowiami. Za realizację działań odpowiadają Agencja 2012 i Mets (MEC).
więcej
|
Honorata Skarbek reklamuje kosmetyki C-Thru Glamorous (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca Glamorous - nową serię kosmetyków C-Thru (produkowanych przez firmę Sarantis Polska). Akcja jest oparta na wizerunku piosenkarki Honoraty Skarbek, która od kilku lat promuje markę C-Thru.
więcej
|
L'Oreal Paris z Jessiką Mercedes w kampanii ,,Wszystkiego, co najlepsze w Cannes"
Firma kosmetyczna L'Oreal rozpoczyna kampanię „Wszystkiego, co najlepsze w Cannes” nawiązującą do festiwalu filmowego w Cannes, na którym jest oficjalnym makijażystą gwiazd.
więcej
|
,,Smak jest w centrum" w reklamach Delikatesów Centrum (wideo)
Rozpoczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa sieci sklepów Delikatesy Centrum. Akcję przygotowały agencja MullenLowe Warsaw i dom mediowy Mindshare Polska.
więcej
|
Dawid Zając wrócił do Neon Shake jako community manager
Dawid Zając po dwóch latach przerwy wrócił do pracy w agencji reklamowej Neon Shake, obejmując funkcję community managera. Pracował również w agencjach Brand Garden, Max Arpp, PND Futura oraz Effectica.
więcej
|
Ewa Przyborowska: z Deloitte Digital do Kamikaze
Do zespołu agencji Kamikaze dołącza Ewa Przyborowska, obejmując stanowisko senior account manager. Wcześniej pracowała w Deloitte Digital.
więcej
|
"Pełne mleko energii" w kampanii mleka Łaciate Junior
W telewizji i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa mleka Łaciate Junior (SM Mlekpol). Akcję prowadzoną pod hasłem "Pełne mleko energii" przygotowały firmy M5 i Creativa Design.
więcej
|
Synergic sprzedaje reklamy na ekranach bankomatów Planet Cash i SKOK
Firma Synergic, która zajmuje się niestandardową reklamą outdoorową, wprowadziła do oferty reklamy na ekranach bankomatów Planet Cash i SKOK. Jej pierwszym klientem jest Grupa Żywiec.
więcej
|
|
|
Frans Timmermans Człowiekiem Roku ,,Gazety Wyborczej". Podczas gali zaśpiewa Kayah jako ,,gest solidarności"
W piątek, 19 maja, „Gazeta Wyborcza” (Agora) po raz dziewiętnasty wręczy tytuł swojego „Człowieka Roku”. Tym razem redakcja przyznała go wiceszefowi Komisji Europejskiej, Fransowi Timmermansowi. - Nagradzamy obrońcę wartości, na których zbudowano Unię Europejską - mówi dla Wirtualnemedia.pl Jarosław Kurski, zastępca redaktora naczelnego dziennika.
więcej
|
Wszystkie tygodniki lokalne ze spadkiem sprzedaży w I kwartale. ,,Tygodnik Zamojski" najchętniej kupowany
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w pierwszym kwartale br. był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie pisma zanotowały spadki sprzedaży, a zdecydowanie najwięcej stracił „Tygodnik Człuchowski”.
więcej
|
W I kw. 2017 r. spadły przychody i EBITDA PMPG Polskie Media. Spółka stawia na internet i wideo
PMPG Polskie Media w I kwartale 2017 roku odnotowały zysk netto w wysokości 1,4 mln zł i przychód na poziomie 11,8 mln zł - podała spółka w raporcie.
więcej
|
20 książek nominowanych do Nagrody Nike 2017
Już po raz 21. jury Nagrody Literackiej Nike wybierze polską książkę roku. W czwartek ogłoszono listę 20 tytułów nominowanych w tegorocznej edycji najważniejszej nagrody literackiej w Polsce. Laureata Nike poznamy w październiku br.
więcej
|
,,Dziecko & Psychologia" - wydanie specjalne miesięcznika ,,Dziecko"
W piątek 19 maja br. w sprzedaży ukaże się magazyn „Dziecko & Psychologia” - wydanie specjalne miesięcznika „Dziecko” (Agora).
więcej
|
|
|
Facebook modyfikuje algorytm by skuteczniej walczyć z clickbaitem
Facebook zapowiada, że zamierza skuteczniej zwalczać clickbait jako stosowaną przez wydawców metodę zwiększania ruchu na ich stronach. Nowy algorytm ma działać podobnie jak filtry antyspamowe i analizować pojedyncze nagłówki za pomocą zestawień konkretnych słów. Serwis chce też ograniczać clickbait w językach innych niż angielski.
więcej
|
Sąd skazał hejtera. "Internet to nie jest szambo, do którego można wylewać wulgaryzmy"
Na 10 miesięcy więzienia w zawieszeniu na 2 lata, 10 tys. zł grzywny oraz publiczne przeprosiny w prasie skazał w czwartek Sąd Rejonowy w Gryfinie (Zachodniopomorskie) skazał Mariusza F. za groźby karalne i obraźliwe listy adresowane do posłanki PO Agnieszki Pomaskiej.
więcej
|
Twitter kończy wsparcie dla Do Not Track i wprowadza nowe opcje prywatności
Twitter zapowiedział, że odda użytkownikom więcej możliwości decydowania o wyświetlanych im reklamach. Jednocześnie jednak serwis zamierza dłużej przechowywać dane o zachowaniach internautów i zakończyć wsparcie dla mechanizmu Do Not Track zapobiegającego śledzeniu użytkowników w sieci.
więcej
|
Spotify z 300 - 400 milionami euro rocznej straty i 50-procentowym wzrostem przychodów
Serwis Spotify ujawnił, że w 2016 roku zanotował stratę operacyjną, która zamknie się kwotą pomiędzy 300 a 400 milionów euro. W tym samym czasie przychody firmy wzrosły o 50 procent. Nieoficjalnie Spotify planuje wejście na Wall Street na przełomie roku.
więcej
|
Komisja Europejska chce od Facebooka 110 milionów euro za manipulacje przy zakupie WhatsApp
Komisja Europejska nałożyła na Facebook grzywnę w wysokości 110 milionów euro. Jest to kara za nieprecyzyjne informacje, które serwis dostarczył unijnym instytucjom starając się o pozwolenie na zakup aplikacji WhatsApp. Facebook przyznaje się do błędu, ale nie do świadomego wprowadzania Komisji Europejskiej w błąd.
więcej
|
,,Star Trek: Discovery" nowym serialem CBS. Pokaże go również Netflix (wideo)
Jesienią 2017 roku odbędzie się premiera nowego serialu „Star Trek: Discovery”, który jest nową produkcją CBS. Cykl będzie można oglądać również w Netflixie. W sieci pojawił się właśnie pierwszy zwiastun serialu.
więcej
|
|
|