|
|
|
|
|
|
|
UOKiK pyta firmy mediowe i marketingowe o oceny badania oglądalności przez Nielsena
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w ramach postępowania dotyczącego badania oglądalności realizowanego przez AGB Nielsen Media Reasearch wysłał pytania do grupy firm z branży mediowej i marketingowej. Pytania otrzymał też Nielsen. - Udzieliliśmy na zadane pytania wyczerpujących, szczegółowych odpowiedzi - informuje nas firma.
więcej
|
Nie będzie nowych kanałów Polsatu. ,,Udany start Polsat Doku. Budowanie prestiżu"
Telewizja Polsat nie uruchomi w tym roku nowych kanałów Polsat Reality i Polsat X. Nadawca jest zadowolony natomiast ze startu kanału Polsat Doku. - W nim tak naprawdę nie chodzi o oglądalność, a budowanie prestiżu - wyjaśnia Maciej Stec, członek zarządu Polsatu.
więcej
|
Lifetime z dwoma polskimi programami jesienią. ,,Jesteśmy na etapie przedprodukcyjnym"
Koncern A+E Networks Poland pracuje nad trzema polskimi programami dla kanału Lifetime, z czego dwa trafią do jesiennej ramówki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Wierzymy, że uda nam się osiągnąć wzrost oglądalności dzięki lokalnym produkcjom, które planujemy - wyjaśnia nam Izabella Wiley, dyrektor generalna A+E Networks UK w Europie Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
Sławomir Siezieniewski krytykowany za odczytanie apelu dyrekcji TVP Gdańsk. "Miałem dyżur, wziąłem to na klatę"
Sławomir Siezieniewski został skrytykowany przez kolegów po fachu po tym, jak odczytał na antenie apel dyrekcji TVP Gdańsk o bojkot prezydenta Sopotu. - Przeczytałem oświadczenie moich szefów, utrzymałem się w stylistyce, wziąłem to na klatę - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl prezenter.
więcej
|
225 tys. zł na nagrody dla 19 dziennikarzy i menedżerów Telewizji Polskiej (lista)
Na wniosek prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego nagrody z Funduszu Popierania Twórczości za ub.r. otrzymało 19 osób z TVP, głównie dziennikarze „Wiadomości” i TVP Info. Odręczną notatkę Kurskiego w tej sprawie ujawnił Leszek Kraskowski.
więcej
|
Eurosport 1 liderem oglądalności kanałów sportowych, Eurosport 2 zyskał najwięcej
W kwietniu br. nowym liderem oglądalności wśród stacji sportowych został Eurosport 1. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł siostrzany Eurosport 2, a na czele wśród spadków był kanał nSport+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Trzecia edycja Polsat SuperHit Festiwal w Polsacie
Od 26 do 28 maja br. w Operze Leśnej w Sopocie odbywać się będzie Polsat SuperHit Festiwal. Podczas trzeciej edycji imprezy wystąpi zespół T.Love obchodzący jubileusz 35-lecia działalności, a także m.in: Agnieszka Chylińska, Ania Dąbrowska, Sylwia Grzeszczak, Sarsa, Michał Szpak i Margaret. Widowisko na żywo pokaże Telewizja Polsat.
więcej
|
Fox News wypłacił 45 milionów dolarów ofiarom molestowanym przez Rogera Ailesa
Według oficjalnych informacji podanych przez koncern 21st Century Fox należąca do niego stacja Fox News od połowy 2016 roku wydała około 45 milionów dolarów na ugody z ofiarami molestowanymi przez Rogera Ailesa, byłego prezesa Fox News. Koszty seks skandalu w stacji mogą w przyszłości wzrosnąć, bowiem w przygotowaniu są pozwy przeciwko komentatorowi Billowi O’Reilly, który również miał się dopuszczać molestowania współpracownic.
więcej
|
Grupa Cyfrowy Polsat z wyższym zyskiem. Mniej abonentów ma więcej usług, o 24 proc. mniej numerów na kartę
W pierwszym kwartale br. Grupa Cyfrowy Polsat zanotowała minimalnie wyższe wpływy ze sprzedaży i znacznie wyższy zysk netto niż rok wcześniej. Liczba jednostkowych usług sprzedanych przez firmę spadła o 1,9 proc., a aż o 24 proc. zmalała liczba aktywnych numerów telefonicznych na kartę.
więcej
|
,,Jeżdżąca szafa Kasi" - nowy program TLC. Prowadzi Katarzyna Grabowska
W piątek 12 maja stacja TLC rozpocznie emisję nowego programu „Jeżdżąca szafa Kasi”, w którym Katarzyna Grabowska podpowie Polkom, jak się ubierać.
więcej
|
|
|
Statoil oficjalnie zmienia się w Polsce w Circle K
W Polsce oficjalnie ruszył proces zmiany marki sieci stacji Statoil na Circle K. Wspierany jest kampanią reklamową pod hasłem „Nowa nazwa. Ci sami ludzie”, za którą odpowiadają firmy SMFB i SMG Polska.
więcej
|
SAR uściślił zasady uczestnictwa swoich pracowników w przetargach marketingowych
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR doprecyzowało zasady udziału swoich pracowników w przetargach publicznych - po tym jak w przetargu na organizację ceremonii otwarcia The World Games 2017 w komisji przetargowej był Paweł Tyszkiewicz, a wygrała agencja, w której pracuje jego córka.
więcej
|
Marcin Mroczek i Andrzej Błachut: z Ogilvy&Mather do Havas Warsaw
Pracujący jako team kreatywny Marcin Mroczek Andrzej Błachut dołączyli do zespołu agencji reklamowej Havas Warsaw. Wcześniej byli związani m.in. z agencjami Ogilvy&Mather, Scholz&Friends Warszawa, 303, Team One i G7.
więcej
|
Paweł Matwiejczuk: z Saatchi&Saatchi Interactive Solutions do GetResponse
Paweł Matwiejczuk objął funkcję wicedyrektora marketingu w firmie GetResponse zajmującej się e-mail marketingiem. Wcześniej pracował m.in. w Saatchi&Saatchi Interactive Solutions i eg+ Worldwide.
więcej
|
Gong przejmuje od Lubię to - linked by Isobar obsługę reklamową Virgin Mobile
Agencja Gong (należąca do Group One) wygrała przetarg na obsługę reklamową sieci telekomunikacyjnej Virgin Mobile. Poprzednio za jej reklamy odpowiadała agencja Lubię to - linked by Isobar.
więcej
|
Natalia Przybysz ambasadorką Kampanii Przeciw Homofobii (wideo)
Natalia Przybysz została ambasadorką akcji społecznej Kampanii Przeciw Homofobii "Ramię w ramię po równość". Do sieci trafiło wideo z wokalistką, w którym dzieli się ona historią o swojej przyjaciółce - lesbijce.
więcej
|
Sylwia Plakut i Łukasz Choroń w Makata Creative Group
Zespół domu produkcyjnego Makata Creative Group powiększył się o dwie nowe osoby. Stanowisko business development managera objęła Sylwia Plakut, a creative managera Łukasz Choroń.
więcej
|
Zenith z nową metodologią pracy i identyfikacją marki
Agencja mediowa Zenith wprowadza globalnie nową metodologię pracy. Zmianę podkreśla odświeżona identyfikacja wizualna marki i jej platform komunikacji.
więcej
|
McCann & MRM będzie w siedmiu krajach promować Starbucks w social media
Agencja kreatywno-strategiczna McCann & MRM wygrała przetarg na obsługę komunikacji sieci kawiarni Starbucks (należącej do koncernu AmRest) w mediach społecznościowych w siedmiu krajach europejskich.
więcej
|
Mediaplus odpowiada za budżet mediowy Capri Sun w Polsce
Dom mediowy Mediaplus (Group One) w ramach współpracy z niemieckim Mediaplus (Serviceplan Group) odpowiada za budżet mediowy marki Capri Sun (The Kraft Heinz Company), która po raz pierwszy prowadzi działania reklamowe na polskim rynku.
więcej
|
Alicja Leśniak marketing managerem w Eveline Cosmetics, Beata Kwaśny odpowiada za PR
Do zespołu marketingu Eveline Cosmetics dołączyły trzy nowe osoby odpowiedzialne za działania marketingowe firmy: Alicja Leśniak, Maria Pazio i Beata Kwaśny.
więcej
|
Paulina Sobolewska: z iProspect do Up&More
Paulina Sobolewska objęła stanowisko SEM specialist w agencji interaktywnej Up&More. Ostatnio pracowała w agencji iProspect.
więcej
|
|
|
,,Twój Styl" liderem sprzedaży w lutym. ,,Wysokie Obcasy Extra" zyskały najwięcej
W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogły „Wysokie Obcasy Extra”, a na czele spadków znalazła się „Uroda Życia”.
więcej
|
Blogerka Deynn hitem miesięcznika "Joy". W kilka dni sprzedano połowę nakładu, będzie dodruk
Magazyn "Joy" (Marquard Media Polska) zdecydował o dodruku czerwcowego numeru po tym, jak czytelnicy w ciągu pięciu dni wykupili ponad połowę nakładu. Na okładce znalazła się blogerka fitness - Deynn.
więcej
|
Agora nie wypłaci dywidendy, skupi własne akcje za 23,8 mln zł
Władze Agory rekomendują, żeby spółka nie wypłacała w br. dywidendy akcjonariuszom. Firma chce przeznaczyć 52,75 mln zł z kapitału zapasowego na pokrycie jej straty w minionym roku obrotowym oraz wydać do końca br. maksymalnie 23,83 mln zł na skup własnych akcji.
więcej
|
Metamorfoza miesięcznika "M jak Mieszkanie". Nowa szata graficzna i nowa zawartość
Miesięcznik "M jak Mieszkanie" (ZPR Media) zmienił layout i okładkę oraz dodał nowe rubryki. Redakcja stawia na bliższy kontakt z czytelnikiem.
więcej
|
,,Fakt": Jacek Kurski może wylecieć z TVP. Rzeczniczka PiS: tekst jest atakiem niepolskich mediów
We wtorek „Fakt” w okładkowym tekście napisał, że Jacek Kurski może w najbliższych tygodniach stracić funkcję prezesa Telewizji Polskiej. Publikację skrytykowała rzeczniczka prasowa PiS Beata Mazurek. - Atak niepolskich mediów na J.Kurskiego udowadnia, że TVP w końcu mówi głosem Polaków - stwierdziła.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska z większym spadkiem niż Onet-RASP, w górę YouTube i Interia (wyniki Gemius/PBI z kwietnia)
W kwietniu br. większość najpopularniejszych wydawców i serwisów internetowych w Polsce miała mniej użytkowników niż rok wcześniej. Największe spadki zanotowały strony Grupy OLX i ZPR Media, Gazeta.pl i Allegro.pl, a duże wzrosty osiągnęły YouTube i Interia.pl.
więcej
|
Smartfon najważniejszy od 6 do 18, wieczorem rządzi telewizor
45% gospodarstw domowych posiada dwa telewizory lub więcej, w prawie 1/3 można znaleźć co najmniej 2 laptopy, a w ponad połowie znajduje się więcej niż jeden smartfon - wynika z badania MullenLowe MediaHub przygotowanego dla portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Obraźliwe treści to margines polskiego internetu, większość dotyczy polityki
Według najnowszego badania „Internetowa kultura obrażania?” przeprowadzonego przez IAB Polska odsetek wypowiedzi przekraczających granice kultury jest w polskim internecie marginalny. Większość obraźliwych wpisów dotyczy polityki, spada natomiast liczba osób która uważają że internet zapewnia anonimowość.
więcej
|
,,Ucho Prezesa" nie ociepla wizerunku PiS-u, Kaczyńskiego ani Szydło
Prawie połowa badanych (47%) uważa, że serial satyryczny "Ucho Prezesa" nie ociepla wizerunku partii Prawo i Sprawiedliwość, a tylko 18% jest przeciwnego zdania. Pozostałe osoby (35%) nie są w stanie określić swojej opinii na ten temat - wynika z badania na panelu Ariadna.
więcej
|
Samochody Google Street View wracają na polskie drogi, będą obecne w 37 miastach (lista)
Koncern Google zapowiedział, że jego samochody ponownie pojawią się w Polsce. Specjalnie wyposażone auta będą robić dodatkowe zdjęcia do usług Google Maps oraz Street View. W okresie od maja do października pojazdy odwiedzą w sumie 37 polskich miast.
więcej
|
Polacy szukają informacji w internecie w Onet, WP, Interia.pl i Gazeta.pl. Na ocenę wiarygodności mają wpływ poglądy polityczne badanych
Większość użytkowników internetu szuka informacji o bieżących wydarzeniach i polityce z takich portali jak Onet, WP, Interia i Gazeta.pl - wynika z najnowszego badania CBOS. Jak podkreślono w raporcie, na ocenę wiarygodności tych portali mają wpływ poglądy polityczne badanych.
więcej
|
Crowdfunding zyskuje na popularności w Polsce
41% Polaków wyraża zainteresowanie wspieraniem projektów crowdfundingowych w przyszłości, mimo iż obecnie tylko co dziesiąty badany deklaruje rzeczywiste zaangażowanie w tego typu akcje - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
,,Global" - nowy cykl Gazeta.pl o wydarzeniach na świecie. Piszą Ewart, Domosławski, Bukalska i Szczerek
W portalu Gazeta.pl (Agora) wystartował nowy cykl redakcyjny pt. „Global”, w ramach którego publikują Ewa Ewart, Artur Domosławski, Patrycja Bukalska i Ziemowit Szczerek. Autorzy będą opisywać najważniejsze wydarzenia na świecie.
więcej
|
|
|
UOKiK pyta firmy mediowe i marketingowe o oceny badania oglądalności przez Nielsena
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w ramach postępowania dotyczącego badania oglądalności realizowanego przez AGB Nielsen Media Reasearch wysłał pytania do grupy firm z branży mediowej i marketingowej. Pytania otrzymał też Nielsen. - Udzieliliśmy na zadane pytania wyczerpujących, szczegółowych odpowiedzi - informuje nas firma.
więcej
|
Smartfon najważniejszy od 6 do 18, wieczorem rządzi telewizor
45% gospodarstw domowych posiada dwa telewizory lub więcej, w prawie 1/3 można znaleźć co najmniej 2 laptopy, a w ponad połowie znajduje się więcej niż jeden smartfon - wynika z badania MullenLowe MediaHub przygotowanego dla portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Obraźliwe treści to margines polskiego internetu, większość dotyczy polityki
Według najnowszego badania „Internetowa kultura obrażania?” przeprowadzonego przez IAB Polska odsetek wypowiedzi przekraczających granice kultury jest w polskim internecie marginalny. Większość obraźliwych wpisów dotyczy polityki, spada natomiast liczba osób która uważają że internet zapewnia anonimowość.
więcej
|
Polacy szukają informacji w internecie w Onet, WP, Interia.pl i Gazeta.pl. Na ocenę wiarygodności mają wpływ poglądy polityczne badanych
Większość użytkowników internetu szuka informacji o bieżących wydarzeniach i polityce z takich portali jak Onet, WP, Interia i Gazeta.pl - wynika z najnowszego badania CBOS. Jak podkreślono w raporcie, na ocenę wiarygodności tych portali mają wpływ poglądy polityczne badanych.
więcej
|
Crowdfunding zyskuje na popularności w Polsce
41% Polaków wyraża zainteresowanie wspieraniem projektów crowdfundingowych w przyszłości, mimo iż obecnie tylko co dziesiąty badany deklaruje rzeczywiste zaangażowanie w tego typu akcje - wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
|