|
|
|
|
|
|
|
,,Wiadomości" TVP1 na celowniku skarżących do KRRiT. ,,Wszystkie wnioski uważnie rozpatrzymy"
14 skarg na programy emitowane przez TVP, wpłynęło w marcu i kwietniu do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, z czego najwięcej dotyczyło „Wiadomości” TVP1. - Rada na pewno wszystkim uważnie się przyjrzy - zapewnia Teresa Brykczyńska, rzecznik KRRiT.
więcej
|
,,MasterChef Junior 2" wygrał z konkurencją. Będzie kolejna edycja
Drugi sezon talent-show „MasterChef Junior” oglądało średnio 2,45 mln osób. W porównaniu do pierwszej edycji, emitowanej wiosną ub.r., produkcja straciła 450 tys. widzów. TVN w czasie nadawania programu był liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 30,23 mln zł.
więcej
|
,,Zaskocz mnie!" jesienną nowością TVN Style. Stacja szuka uczestników
W jesiennej ramówce TVN Style pojawi się nowy program „Zaskocz mnie!”, w którym bohaterowie będą szykować niespodzianki dla swoich bliskich - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Discopoland" ogląda 730 tys. widzów. TVP2 przegrywa z konkurencją
Trzy pierwsze odcinki nowego cyklu „Discopoland” oglądało średnio 734 tys. osób. TVP2 w czasie emisji programu wypada najsłabiej w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
więcej
|
UPC Polska ma mniej abonentów, ale wzrasta liczba sprzedanych usług
W I kwartale br. sieć UPC Polska zanotowała wzrost liczby użytkowników telewizji cyfrowej, telefonii stacjonarnej oraz abonentów usług internetowych. Łączna liczba klientów operatora spadła jednak w ciągu roku o blisko 7 tys. - wynika z raportu opublikowanego przez Liberty Global, właściciela operatora.
więcej
|
Martyna Wojciechowska: z pobytu w Pakistanie powstanie odcinek ,,Kobiety na krańcu świata" oraz dokument
- Jako ekipa telewizyjna nie mamy w zwyczaju informować MSZ o każdym naszym wyjeździe. TVN stara się odzyskać zatrzymany sprzęt. Z pobytu w Pakistanie powstanie odcinek programu „Kobieta na krańcu świata” oraz dłuższa forma dokumentalna - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Martyna Wojciechowska.
więcej
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo 7" zdecydowanym liderem rynku. 25,38 mln zł z reklam
Siódmą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało średnio 1,86 mln widzów, o 200 tys. mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Program jednak nadal dał Polsatowi pozycję zdecydowanego lidera w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 25,38 mln zł.
więcej
|
Dorota Kania redaktor naczelną Telewizji Republika, Tomasz Terlikowski zostaje w zarządzie
Dziennikarka „Gazety Polskiej” Dorota Kania zastąpi Tomasza Terlikowskiego na stanowisku redaktora naczelnego Telewizji Republika. Terlikowski pozostaje członkiem zarządu stacji ds. programowych.
więcej
|
Włochy, Szwecja i Bułgaria z największymi szansami na zwycięstwo w Eurowizji, Polska daleko w tyle
Według prognoz należącego do Microsoftu zespołu analityków Bing Predictions w tegorocznym konkursie Eurowizji największe szanse na wygraną ma reprezentant Włoch Francesco Gabbani. Na kolejnych miejscach znajdą się Szwecja i Bułgaria, a szanse Polski na zwycięstwo oceniono na 0,3 procent.
więcej
|
Sinclair Broadcast Group przejmuje Tribune Media za 3,9 mld dolarów
Koncern Sinclair Broadcast Group, największy nadawca telewizyjny w USA zawarł umowę przejęcia swojego konkurenta - Tribune Media. Transakcja ma wartość 3,9 miliarda dolarów, a po jej zakończeniu Sinclair Broadcast stanie się właścicielem ponad 200 stacji telewizyjnych w USA.
więcej
|
Paul Welling za Kevina Dickie szefem programowym w Scripps Networks Interactive
Paul Welling, były dyrektor do spraw treści w Discovery Networks International przeszedł do Scripps Networks Interactive. Zastąpi tam Kevina Dickie i będzie odpowiadał za kwestie programowe w HGTV, Food Network, Travel Channel oraz Fine Living Network.
więcej
|
UPC Polska promuje usługę Replay TV
Wystartowała telewizyjna odsłona kampanii reklamowej UPC Polska, w której operator promuje wprowadzoną niedawno usługę Replay TV.
więcej
|
Duży spadek oglądalności Polsatu i TVP2, ,,Ojciec Mateusz" hitem tygodnia
Najchętniej oglądaną stacją telewizyjną wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu był Polsat, a w grupie 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN. W czołówce najchętniej oglądanych programów znalazły się: „Ojciec Mateusz”, „Fakty” i „Wiadomości” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Jedenastka" nowym serialem Disney XD
W poniedziałek, 15 maja 2017 roku Disney XD rozpocznie emisję nowego serialu młodzieżowego „Jedenastka”.
więcej
|
|
|
Urodzinowy ,,Dzień Otwarty" PR III. Słuchacze zwołują się na wspólne zwiedzanie radia i zapowiadają ,,niespodzianki"
Wbrew obawom słuchaczy, Program 3 Polskiego Radia organizuje w najbliższą sobotę (13 maja) kolejny „Dzień Otwarty”. Słuchacze skupieni wokół fanpage’a „Ratujmy Trójkę” mobilizują się szczególnie na ten dzień. - Chcemy pokazać dziennikarzom i prezenterom, że jesteśmy z nimi - mówią Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Radio ZET nowym liderem w Częstochowie. Duży spadek Radia Jura
W okresie od października ub.r. do marca br. nowym liderem rynku radiowego w Częstochowie zostało Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze: RMF FM i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Radio Wrocław rusza z kampanią ,,Radio Wrocław Najlepsze w 2017"
W styczniu br. jury paryskiej imprezy „Salon de la Radio” zdecydowało, że Radio Wrocław zostaje najlepszą międzynarodową stacją radiową roku. Teraz radiowcy z Wrocławia startują z kampanią wizerunkową, wykorzystującą ten tytuł.
więcej
|
|
,,Radiowe AMA" nowym programem Radia Kampus. Prowadzącym Wojciech Kardyś
Radio Kampus rozpoczęło emisję nowej audycji „Radiowe AMA”. Program prowadzi Wojciech Kardyś.
więcej
|
|
|
|
IQS kupiła platformę do monitoringu social media BrandSpy, Mediacap ze spadkiem wpływów i zysku
Firma badawcza IQS (należąca do holdingu Medicap) przejęła platformę do monitoringu mediów społecznościowych BrandSpy wraz z jej dotychczasowymi klientami. Medicap zamierza zintegrować ją ze swoim serwisem Opinie.pl.
więcej
|
Bartosz Gąsiorowski: z Grupy Żywiec do Syzygy Warsaw
Bartosz Gąsiorowski objął funkcję strategy directora w agencji reklamowej Syzygy Warsaw. Wcześniej pracował m.in. w Grupie Żywiec i MediaCom Warszawa.
więcej
|
Paweł Heinze i Krzysztof Iwiński jako team kreatywny w Ogilvy & Mather
Pracę w agencji reklamowej Ogilvy & Mather zaczęli Paweł Heinze (jako senior copywriter) i Krzysztof Iwiński (jako senior art director). Wcześniej pracował razem m.in. w Leo Burnett Warsaw, Heinze był też związany z McCann Worldgroup i Lowe, a Iwiński - z Good i Change Serviceplan.
więcej
|
Wadowice mają nową identyfikację wizualną (wideo)
Władze Wadowic wprowadzając nową identyfikację miasta rozpoczynają prace nad uporządkowaniem przestrzeni publicznej w mieście. Zamiast logo, Wadowice będą posługiwać się dawnym miejskim herbem. Autorem projektu jest Studio Otwarte.
więcej
|
Cztery światy marek własnych w kampanii reklamowej Polomarketu (wideo)
Sieć sklepów Polomarket rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową, w której promuje cztery kategorie produktów jej własnych marek: pieczywo, owoce i warzywa, wyroby mleczne oraz mięso i wędliny.
więcej
|
Jacek Braciak jako Napoleon zarządza powrót promocji 20-dniowej w Carrefourze (wideo)
W telewizji, radiu, internecie, w kanale mobile i punktach sprzedaży ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej z Jackiem Braciakiem jako Napoleonem, promująca powrót "Genialnej Promocji 20-dniowej" w hipermarketach Carrefour. Akcję przygotowały firmy Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, Dobro, Platige Image i Arena Media.
więcej
|
Łódź szykuje kampanię w mediach społecznościowych za 290 tys. zł. Szuka influencerów
Władze Łodzi planują przeprowadzić w tym roku kampanię komunikacyjno-reklamową promującą miasto w mediach społecznościowych, m.in. na Instagramie, Facebooku, YouTube i Snapchacie. Przeznaczą na to ok. 290 tys. zł netto.
więcej
|
Dominik Strzelec wykonuje ,,zadania specjalne" w kampanii farb Dekoral (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa farb Dekoral (produkowanych przez PPG Deco Polska) z udziałem Dominika Strzelca, gospodarza programu „Usterka” w TTV. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Zadania specjalne”, a spot nawiązuje do stylistyki czołówek filmów o Jamesie Bondzie.
więcej
|
Magdalena Socha damą i kucharką w nowych reklamach sklepów Agata (wideo)
Sieć salonów Agata rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii telewizyjnej z udziałem Małgorzaty Sochy. Aktorka tym razem wciela się w role damy i kucharki. Za realizację działań reklamowych odpowiadają Opus B i Vizeum Polska.
więcej
|
Anja Rubik reklamuje Samsung Galaxy S8 w Orange Love (wideo)
Rusza kampania promująca dostępność smartfona Samsung Galaxy S8 w taryfach Orange Love oferowanych przez Orange Polska. W reklamach - przygotowanych przez firmy Leo Burnett, Selfish 3, Lunapark i Initiative Media - występuje modelka Anja Rubik.
więcej
|
Bohaterowie filmu ,,Smerfy: Poszukiwacze zaginionej wioski" w promocji Mlekołaków
Grupa Maspex Wadowice prowadzi akcję promocyjną marki płatków śniadaniowych Lubella Mlekołaki opartą na licencji filmu „Smerfy: Poszukiwacze zaginionej wioski”. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez agencję Afekt.
więcej
|
Kamil Bednarek zachęca do wyrażania siebie w kampanii HP (wideo)
Firma HP wystartowała z nową kampanią promocyjną "Wyraź siebie z HP i przeżyj wielkie emocje!", w której można wygrać zaproszenie na zamknięty koncert Kamila Bednarka. Akcję i towarzyszący jej wideoklip przygotowała Grupa Media Plus.
więcej
|
Matka Natura i Matkobus w nowej reklamie napojów Hortex (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa napojów Hortex z Matką Naturą. Akcję przygotowały firmy Opus B, Papaya Films, Film Garden i OMD.
więcej
|
Piotr Adamczyk czarno na białym reklamuje Wypożyczkę w eurobanku (wideo)
Ruszyła kolejna kampania z udziałem Piotra Adamczyka reklamująca kredyt gotówkowy Wypożyczka oferowany przez eurobank. Nowe reklamy podkreślają, że bank przedstawia tę ofertę czarno na białym.
więcej
|
UPC Polska promuje usługę Replay TV
Wystartowała telewizyjna odsłona kampanii reklamowej UPC Polska, w której operator promuje wprowadzoną niedawno usługę Replay TV.
więcej
|
,,#mamswojegoeksperta" w kampanii Open Finance
Pod hasłem „#mamswojegoeksperta” rozpoczęła się kampania wizerunkowa Open Finance, mająca na celu podkreślenie zmiany wizerunku firmy oraz zwraca uwagę wsparcie profesjonalnego doradcy. Za realizację działań odpowiada agencja Sales&More.
więcej
|
Tomasz Schmidt i Andrzej Wierzbicki ambasadorami Moment.pl
Tomasz Schmidt i Andrzej Wierzbicki, fryzjerzy znani z programu stacji TTV „Ostre cięcie” zostali ambasadorami Moment.pl - aplikacji i portalu do rezerwacji wizyt hair&beauty.
więcej
|
Towarzystwo Handlowe od Bulleit Bourbon ma promować marki rzemieślnicze
We współpracy z Bulleit, należącą do Diageo marką amerykańskiego bourbonu, agencja albo/albo zrealizuje w maju br. specjalny projekt pod nazwą Towarzystwo Handlowe. Będzie on wspierać działalność przedstawicieli “nowego rzemiosła” - nowych, niewielkich marek tworzących produkty i usługi korzystając z pracochłonnych, tradycyjnych metod.
więcej
|
|
|
Wszystkie dzienniki ze spadkiem sprzedaży w I kwartale, ,,Fakt" najchętniej kupowany
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w pierwszym kwartale br. był „Fakt”. Na drugie miejsce awansował „Super Express”. Największy spadek zanotowały „Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mariusz Pilis redaktorem naczelnym redakcji opinii i komentarzy PAP
Od 8 maja Mariusz Pilis, który ostatnio pracował w TVP, został szefem redakcji opinii i komentarzy PAP. To nowa jednostka w strukturze Polskiej Agencji Prasowej - codziennie będzie publikować komentarze publicystów i ekspertów.
więcej
|
Rusza jubileuszowa XV edycja Konkursu im. Władysława Grabskiego. Zgłoś swój udział
Dziennikarzy przygotowujących publikacje i materiały o tematyce ekonomicznej zapraszamy do udziału w jubileuszowej edycji konkursu na najlepszego dziennikarza ekonomicznego 2017 roku. Zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 30 tys. zł. Osoby wyróżnione w poszczególnych kategoriach otrzymają po 10 tys. zł.
więcej
|
Dominik Zdort felietonistą ,,W Sieci", Filip Memches współpracownikiem ,,Do Rzeczy"
Dominik Zdort, redaktor naczelny serwisu TVP.info, został felietonistą tygodnika „W Sieci” (Fratria), natomiast Filip Memches zaczął współpracę z „Do Rzeczy” (Orle Pióro). Wcześniej obaj pracowali w „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
Adam Wilk na czele departamentu content tailors w Grupie Onet-RASP, Agnieszka Keller za Joannę Chlebną
W Grupie Onet-RAS Polska utworzono departament content tailors, który będzie zajmował się działaniami content marketingowymi. Do nowej struktury, którą zarządza Adam Wilk, włączono dział eventów i projektów specjalnych kierowany przez Agnieszkę Keller, która zastąpiła Joannę Chlebną - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" z największym spadkiem, ,,Fakt" liderem sprzedaży w marcu
W marcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Na drugie miejsce awansował „Super Express”. Największy spadek zanotowały „Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Koniec darmowych odcinków serialu ,,Ucho Prezesa". Czas na płatne epizody
11 i 18 maja br. ukażą się dwa dodatkowe odcinki, pierwszego sezonu serialu „Ucho Prezesa”. Będą dostępne tylko za opłatą na serwisie ShowMax. Po nich twórcy robią wakacyjną przerwę i jesienią wrócą z nowym sezonem.
więcej
|
Facebook dołączył do brytyjskich gazet poradnik, jak rozpoznawać fake news
Facebook opublikował w największych brytyjskich dziennikach reklamy zawierające poradnik rozpoznawania fake news. Akcja jest związana z nadchodzącymi wyborami w Wielkiej Brytanii i zagrożeniem ze strony fałszywych informacji, z którymi Facebook deklaruje zdecydowaną walkę.
więcej
|
Facebook planuje własne produkcje wideo z udziałem celebrytów
Według nieoficjalnych informacji Facebook chce zaoferować użytkownikom produkowane przez siebie filmy, seriale i programy. Część z nich będą stanowić treści przypominające formaty telewizyjne, pojawią się też krótkie formy oparte na pomyśle Snapchata znikające po określonym czasie.
więcej
|
Marta Pawłowska z Wirtualnej Polski wróciła do Gazeta.pl, jest szefową strony głównej
Z początkiem maja Marta Pawłowska objęła funkcję szefowej strony głównej portalu Gazeta.pl, wracając do niego po półrocznej przerwie, w czasie której pracowała w Wirtualnej Polsce. Wcześniej była związana m.in. z naTemat.pl.
więcej
|
,,Stuff" z odświeżoną stroną internetową
Firma Arskom Group, wydawca magazynu „Stuff”, uruchomiła nową wersję portalu Stuffpolska.tv.
więcej
|
VoD.pl: do 50 proc. rabatu na filmy przy płatnościach Masterpass
W serwisie VoD.pl (Grupa Onet-RAS Polska) ruszyła promocja, w ramach której dla osób korzystających z płatności internetowych Masterpass kartami Mastercard lub Maestro, filmy są dostępne z rabatem do 50 proc.
więcej
|
|
|