|
|
|
|
|
|
|
Polacy coraz mniej ufają TVP i Polskiemu Radiu. Na czele Polsat i RMF FM
Telewizja Polsat i RMF FM są najlepiej oceniane przez Polaków, na przeciwnym biegunie TVP i Polskie Radio - wynika z najnowszego sondażu CBOS.
więcej
|
Cyfrowy Polsat chce wypłacić 204,65 mln zł dywidendy
Zarząd spółki Cyfrowy Polsat zarekomendował radzie nadzorczej wypłatę akcjonariuszom dywidendy z zysku netto uzyskanego w 2016 roku.
więcej
|
Zysk ATM Grupy wzrósł w ub.r. do 23,4 mln zł, mniej wpływów od Telewizji Polskiej
Grupa kapitałowa ATM Grupa zanotowała w ub.r. minimalnie niższe wpływy ze sprzedaży niż rok wcześniej i o 16,8 proc. wyższy zysk netto. Firma miała niższe przychody ze współpracy z Telewizją Polską, więcej zarobiła natomiast na swoim kanale ATM Rozrywka.
więcej
|
Ewa Latkowska zarządza kanałami telewizyjnymi w ZPR Media, odchodzi Małgorzata Golińska
Ewa Latkowska przejęła zarządzanie wszystkimi kanałami telewizyjnymi, należącymi do Grupy ZPR Media. Ewa Lampart koncentruje się teraz wyłącznie na marce „Super Express”, zaś Małgorzata Golińska rozstaje się z firmą.
więcej
|
,,Discopoland" i ,,Głodne kawałki" w TVP2
W niedzielę, 23 kwietnia br. TVP2 rozpocznie emisję muzyczno-dokumentalny cyklu „Discopoland”. Dzień wcześniej na antenie stacji zadebiutuje nowy talk-show z udziałem youtuberów i blogerów zatytułowany „Głodne kawałki”.
więcej
|
1,1 mln widzów ,,Sułtanki Kosem 2". TVP1 przegrywa z konkurencją
Drugi sezon serialu „Wspaniałe stulecie: Sułtanka Kosem” śledzi 1,1 mln widzów, o 150 tys. osób mniej niż całą premierową osłonę. TVP1 w czasie emisji tureckiej produkcji jest czwarta w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Europa Wschodnia będzie tracić subskrybentów płatnej TV, Polska liderem
W latach 2016-2022 w 18 z 22 krajów Europy Wschodniej zmaleje liczba gospodarstw domowych z telewizorem. W całym regionie ma nastąpić spadek o 2 miliony, a w przypadku usług płatnych o 1 milion - prognozuje firma badawcza Digital TV Research.
więcej
|
Bill O'Reilly na urlopie, nie wiadomo czy wróci do Fox News
Oskarżony o molestowanie seksualne Bill O’Reilly, znany prezenter i komentator Fox News wyjechał na urlop. Dziennikarz i stacja utrzymują, że przerwa w pracy nie ma nic wspólnego z oskarżeniami i była wcześniej planowana. Jednak według niektórych źródeł O’Reilly może już nie powrócić na swoje stanowisko, a jego los leży w rękach rodziny Murdochów.
więcej
|
Serial ,,4 Blocks" w TNT
8 maja 2017 roku TNT rozpocznie emisję nowego serialu „4 Blocks”.
więcej
|
Nowy serial ,,Guerrilla" w HBO GO
14 kwietnia 2017 roku w serwisie HBO GO pojawi się pierwszy odcinek nowego serialu „Guerrilla”. Od 17 maja br. produkcję będzie można oglądać również na antenie HBO3.
więcej
|
,,Oddbods 2" w Boomerangu
18 kwietnia 2017 roku Boomerang rozpocznie emisję drugiej serii animacji „Oddbods”.
więcej
|
|
|
Starcom Polska przejmuje od UM obsługę mediową Allegro
Dom mediowy Starcom Polska (należący do Publicis Media) wygrał przetarg na obsługę mediową Allegro - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Poprzednio Allegro współpracowało w tym zakresie z UM (należącym do IPG Mediabrands).
więcej
|
Kaufland z nową kampanią reklamową, już bez ,,naszych rodzimych produktów" (wideo)
Sieć marketów Kaufland Polska rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową, opartą na nowym formacie kreatywnym. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje Schulz Brand Friendly i Maxus.
więcej
|
Agnieszka Radwańska będzie promować Grupę Lotos przez trzy lata
Grupa Lotos podpisała trzyletnią umowę marketingową z Agnieszką Radwańską. Tenisistka będzie promować firmę na swoim stroju podczas turnieju z cyklu WTA Tour oraz weźmie udział w organizowanych przez nią wydarzeniach specjalnych.
więcej
|
Value Media i Synerise partnerami strategicznymi
Dom mediowy Value Media (należący do Group One) zaczął partnerstwo strategiczne z firmą Synerise analizującą dane o zachowaniach zakupowych i wpływie na nie działań marketingowych.
więcej
|
Arkadiusz Urban: z Kalicińscy.com do Blue 449
Arkadiusz Urban objął nowo utworzone stanowisko dyrektora strategii i innowacji w agencji mediowej Blue 449 (należącej do Publicis Media). Poprzednio pracował w grupie Kalicińscy.com, a wcześniej m.in. w ZooM Advertising i Hint Intermedia.
więcej
|
Piotr Bożek: z Dentsu Aegis Network Polska na szefa marketingu w Prowly
Piotr Bożek zaczął pracę w firmie Prowly, gdzie objął nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu. Poprzednio pracował w Dentsu Aegis Network Polska, a wcześniej m.in. w DaWanda Polska, Grupie Docplanner, Trader.com i Gratka.pl.
więcej
|
Kraków zachęca do płacenia podatków w "naszym mieście"
W kampanii pod hasłem „Bądź bohaterem Krakowa! Płać podatki w naszym mieście” władze Krakowa zachęcają do rozliczania podatku PIT na terenie tego miasta. Kampanię realizuje agencja Opus B.
więcej
|
Jogobella w nowych opakowania "fan edition" wsparta kampanią
Firma Zott wprowadziła nowe opakowania jogurtów Jogobella w butelce. Ich rynkowy debiut wspiera kampanią autorstwa agencji Carat Polska, Posterscope, Amnet Polska, Isobar i Brainbox.
więcej
|
,,Malujesz Zyskujesz" w urodzinowej loterii farb Nobiles
Firma Akzo Nobel Decorative Paints wspiera farby Nobiles ogólnopolską loterią promocyjną pod hasłem „Malujesz Zyskujesz Świętuj z nami 120 urodziny”. Realizuje ją dla marketera agencja First Line Polska.
więcej
|
Agnieszka Sadowska account directorem w Fat Baby
Do zespołu agencji reklamowej Fat Baby dołączyła Agnieszka Sadowska, obejmując stanowisko account directora.
więcej
|
|
|
Rada Etyki PR o marketingowych tekstach, udających dziennikarskie: ,,To wprowadzanie w błąd, będziemy informować o tym UOKiK"
Teksty marketingowe, stylizowane na materiały dziennikarskie, wprowadzają odbiorców w błąd, a ponadto łamią zasady rzetelnego dziennikarstwa oraz mają zły wpływ na komunikację społeczną - alarmują członkowie Rady Etyki Public Relations. - Największą konkurencja dla agencji PR są teraz redakcje - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Leszek Kraskowski, były dziennikarz, obecnie pracujący w public relations.
więcej
|
,,Daily Mail" przeprasza Melanię Trump za kłamliwy artykuł, zapłaci 2,9 miliona dolarów odszkodowania
Dziennik „Daily Mail” w ramach ugody przeprosił Melanię Trump, żonę prezydenta USA za artykuł sugerujący, że Pierwsza Dama była w przeszłości dziewczyną do towarzystwa. Brytyjski wydawca zapłaci jednak o wiele mniejsze odszkodowanie od żądanego przez prezydentową - 2,9 zamiast 150 mln dolarów.
więcej
|
,,Tele Tydzień" i ,,Tele Świat" liderami sprzedaży. Tylko ,,TV 14" na plusie
W pierwszym miesiącu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wiertualnemedia.pl.
więcej
|
Zmiany w Prawie prasowym: maksymalnie 24 godz. na autoryzację, nie są nią duże zmiany w tekście
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego po konsultacjach społecznych przedstawiło zmienioną wersję nowelizacji Prawa prasowego dotyczącej przepisów o autoryzacji. Według proponowanych zasad nie trzeba już będzie autoryzować stwierdzeń z konferencji prasowych, udzielający wypowiedzi będzie miał maksymalnie dobę na autoryzację, a jeśli wprowadzi w tekście duże zmiany - nie będzie to uznawane za autoryzację.
więcej
|
Ludwik Krakowiak redaktorem naczelnym ,,PC World"
Ludwik Krakowiak ponownie został redaktorem naczelnym magazynu komputerowego „PC World” (IDG Poland). Szefował temu miesięcznikowi przez dwa lata - do 2015 roku, kiedy to odszedł do agencji PR. Począwszy od bieżącego, majowego numeru pismo otrzymało odświeżone logo i nowe działy.
więcej
|
,,Life In. Łódzkie" - nowy bezpłatny dwumiesięcznik w Łodzi
W Łodzi ukazał się pierwszy numer bezpłatnego magazynu lifestylowego „Life In. Łódzkie” (Łódzka Agencja Medialna), który jest dostępny m.in. w restauracjach i kawiarniach. Na okładce znalazł się aktor Ireneusz Czop.
więcej
|
Jan Szyszko w ogłoszeniu w ,,Gazecie Polskiej Codziennie" podziękował odbiorcom Radia Maryja, TV Trwam i ,,GP"
We wtorek w „Gazecie Polskiej Codziennie” ukazało się płatne ogłoszenie, w którym minister środowiska prof. Jan Szyszko podziękował za popieranie jego działań m.in. członkom klubów „Gazety Polskiej”, słuchaczom Radia Maryja i widzom Telewizji Trwam. Publikacja komunikatu kosztowała 1,9 tys. zł.
więcej
|
,,Wielka Wielkanocna" - specjalne wydanie ,,Gazety Wyborczej" na święta w większym formacie
W sobotę, 15 kwietnia, ukaże się świąteczne wydanie „Gazety Wyborczej” (Agora) - „Wielka Wielkanocna” w formacie 410x560. Z tym wydaniem pojawi się „Duży Format” oraz jubileuszowy numer „Wysokich Obcasów”.
więcej
|
|
|
Wydawcy odchodzą z Instant Articles. ,,Zaczynają rozumieć, że oddają czytelników Facebookowi" (opinie)
Według analiz centrum Tow Center for Digital Journalism na Uniwersytecie Columbia wydawcy coraz bardziej sceptycznie traktują wprowadzoną przez Facebook platformę Instant Articles. Niektórzy znacznie ograniczyli na niej swoją obecność, inni całkowicie wycofali się z tej formy przekazu. - Wydawcy zaczęli dostrzegać zagrożenie utraty czytelników i znacznej części przychodów. Obecny exodus mediów z Instant Articles może oznaczać marginalizację tej platformy, ale nie stanie się to prędko - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci mediów i serwisów społecznościowych.
więcej
|
Allegro, Cyfrowy Polsat i OLX z dużymi wzrostami, w dół Grupa Gazeta.pl, Ceneo.pl i Cda.pl (dane Gemius/PBI z marca)
W marcu duże wzrosty liczby użytkowników w skali miesiąca osiągnęły Allegro.pl i OLX, natomiast spadki zanotowały m.in. strony Grupy Gazeta.pl, Ceneo.pl, Filmweb.pl i Cda.pl. Grupa Onet-RASP tak samo jak w poprzednich miesiącach miała nieco więcej użytkowników i mniej odsłon niż Grupa Wirtualna Polska.
więcej
|
Roszady wśród wydawców w Wirtualnej Polsce, odchodzi Tomasz Pstrągowski
Z redakcją Wirtualnej Polski żegna się Tomasz Pstrągowski, wydawca serwisu Książki.wp.pl. Nowym wydawcami strony głównej WP zostali natomiast Katarzyna Socha, Michał Gąsior i Justyna Olszówka - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Aleksander Wilewski kandydatem do rady nadzorczej Wirtualnej Polski
Aleksander Wilewski - założyciel agencji Clickad, obecnie związany z firmami Guldbrev, Total Fitness i Egain Systems - będzie kandydatem do rady nadzorczej Wirtualnej Polski.
więcej
|
6 miliardów dolarów na nowe studia Netflixa, serwis przeprowadza się do Kalifornii
Netflix zapowiada, że przeniesie w całości do Kalifornii realizowanie własnych produkcji filmowych. Firma zamierza przeznaczyć 6 miliardów dolarów na rozbudowę studiów i całej infrastruktury związanej z realizowaniem oryginalnych treści.
więcej
|
Karina Hertel rozstaje się z Grupą Onet-RASP
Karina Hertel zdecydowała się odejść z Grupy Onet-RAS Polska, w której pełniła funkcję dyrektor zarządzającej segmentu lifestylowego. Jest związana z firmą przez niecałe dwa lata.
więcej
|
Reklama internetowa w Wielkiej Brytanii 17 proc. w górę, o połowię więcej na reklamę mobilną
Według szacunków brytyjskiego oddziału IAB w 2016 r. wydatki na reklamę cyfrową w Wielkiej Brytanii zamknęły się kwotą 10,3 miliarda funtów. Motorem napędowym segmentu była reklama mobilna, w której wydatki wzrosły o 50 procent osiągając poziom 3,9 miliarda funtów.
więcej
|
Agencja K2 partnerem systemu Sitefinity z samoobsługowym CMS
Agencja interaktywna K2 (należąca do Grupy K2) została pierwszym polskim partnerem Sitefinity, systemu Web CMS do zarządzania treścią.
więcej
|
|
|
Rada Etyki PR o marketingowych tekstach, udających dziennikarskie: ,,To wprowadzanie w błąd, będziemy informować o tym UOKiK"
Teksty marketingowe, stylizowane na materiały dziennikarskie, wprowadzają odbiorców w błąd, a ponadto łamią zasady rzetelnego dziennikarstwa oraz mają zły wpływ na komunikację społeczną - alarmują członkowie Rady Etyki Public Relations. - Największą konkurencja dla agencji PR są teraz redakcje - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Leszek Kraskowski, były dziennikarz, obecnie pracujący w public relations.
więcej
|
Łukasz Świerżewski po dwóch miesiącach odszedł z rady nadzorczej PZU
Rzecznik prasowy Ministerstwa Finansów Łukasz Świerżewski zrezygnował z funkcji członka rady nadzorczej PZU. Zajmował to stanowisko przez niecałe dwa miesiące.
więcej
|
Rachel Whetstone rezygnuje z funkcji global head of communications Ubera
Rachel Whetstone, global head of communications w firmie Uber złożyła rezygnację z zajmowanego stanowiska. Jej obowiązki przejmuje Jill Hazelbaker.
więcej
|
Maciej Babczyński za Gabrielę Bar kierownikiem ds. korporacyjnych w Provident Polska
Maciej Babczyński objął stanowisko kierownika ds. korporacyjnych w Provident Polska. Zastąpił na nim Gabrielę Bar.
więcej
|
Dominika Kozłowska PR managerem w Schulz Brand Friendly
Dominika Kozłowska została nowym PR managerem w agencji Schulz Brand Friendly. Poprzednio pracowała w agencji Insignia.
więcej
|
Bartłomiej Misiewicz ma zarabiać w PGZ 50 tys. zł? Firma dementuje, dziennikarze żartują
„Rzeczpospolita” i „Fakt” podały, że Bartłomiej Misiewicz jako pełnomocnik zarządu Polskiej Grupy Zbrojeniowej będzie zarabiał 50 tys. zł miesięcznie. Firma i Misiewicz zdementowali te informacje. Wielu z komentujących sprawę dziennikarzy żartowało z tak wysokiej pensji. Późnym popołudniem poinformowano, że umowa o pracę Bartłomieja Misiewicza w PGZ została rozwiązana.
więcej
|
Good One PR wypromuje Faktoramę
Agencja Good One PR wraz z początkiem kwietnia rozpoczęła współpracę z Faktoramą, platformą oferującą możliwość inwestowania w faktury.
więcej
|
Grupa FLPR dla .NET Developer Days
Grupa FLPR rozpoczęła współpracę z organizatorem międzynarodowej konferencji .NET Developer Days, która odbędzie się 18-20 października w Warszawie.
więcej
|
Profeina będzie pracować dla SMSAPI
Agencja Profeina rozpoczęła współpracę z SMSAPI, platformą do masowej wysyłki SMS, MMS i VMS. Będzie dla niej pracować do końca tego roku.
więcej
|
|
|