|
|
|
|
|
|
|
180 mln zł straty TVP w 2016 roku, zwiększyło się zatrudnienie
Telewizja Polska miała 180 mln zł straty w 2016 roku - tak wynika ze sprawozdania finansowego TVP, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Spadła też oglądalność, ale za to zwiększyło się zatrudnienie - mimo programu dobrowolnych odejść.
więcej
|
Polsat wyprzedził TVP1 w DVB-T w marcu. Super Polsat zyskał najwięcej
Nowym liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w marcu br. został Polsat, który wyprzedził TVP1. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Super Polsat, a najwięcej straciła TVP Kultura.
więcej
|
Koniec Muzo.tv. Kanał zastąpi Polsat Music z muzyką pop
Telewizja Polsat zdecydowała zakończyć nadawanie kanału Muzo.tv. Stację ma zastąpić Polsat Music, który będzie prezentować muzykę pop.
więcej
|
Agata Biały-Cholewińska prowadzącą ,,Teleexpress"
Agata Biały-Cholewińska zadebiutowała jako gospodyni w „Teleexpressie” w TVP1 i „Teleexpressie Extra” w TVP Info. To kolejna nowa osoba prowadząca programy.
więcej
|
58 tys. widzów ,,Mistrzów podrywu". TVN Style na czele stacji lifestylowych
Nowy kontrowersyjny program „Mistrzowie podrywu” ogląda średnio 58 tys. widzów, co się przekłada na 0,55 proc. udziału w rynku w 4+ i 1,02 proc. w 16-49. TVN Style w czasie jego emisji jest liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych. - Być może zrealizujemy podobny program tylko o kobietach - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego Grupy TVN.
więcej
|
,,Gry małżeńskie" - nowy randkowy reality-show dla małżonków w Polsat Cafe
Stacja Polsat Cafe rozpoczęła emisję nowego reality-show „Gry małżeńskie”, w którym singielka randkuje z żonatymi mężczyznami.
więcej
|
Kanał MTV Polska przeszedł na nadawanie w HD
We wtorek, 4 kwietnia 2017 roku kanał MTV Polska rozpoczął nadawanie w wysokiej jakości HD. Dotychczas stacja była dostępna w standardowej rozdzielczości SD.
więcej
|
Odkodowane Eleven i Eleven Sports w Cyfrowym Polsacie
W najbliższy weekend, od 7 - 9 kwietnia, Cyfrowy Polsat umożliwia swoim abonentom darmowy dostęp do kanałów Eleven i Eleven Sports. W ramach otwartego okna będzie można oglądać je na dekoderze i w serwisie Cyfrowy Polsat GO.
więcej
|
Ania Wendzikowska prowadzącą ,,Dziewczyn z Hollywood" w TVN Fabuła
Stacja TVN Fabuła rozpoczęła emisję cyklu pt. „Dziewczyny z Hollywood”, w którym Ania Wendzikowska opowiada o amerykańskich gwiazdach.
więcej
|
|
|
Juliusz Braun: informacja o działalności Rady Mediów Narodowych to dokument propagandowy
- Informacja o działalności Rady Mediów Narodowych to polityczna propaganda - uważa członek RMN Juliusz Braun, głosuje przeciw jej przyjęciu i składa głos odrębny. O sprawie poinformował pisemnie prezydenta Andrzeja Dudę. - Na pewne rzeczy po prostu nie mogę się zgodzić - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Paweł Piszczek szefem Informacyjnej Agencji Radiowej, Celina Witas wicedyrektorem
Paweł Piszczek zastąpił Tomasza Kowalczewskiego na stanowisku dyrektora i redaktora naczelnego Informacyjnej Agencji Radiowej. Jego zastępca została Celina Witas, która zastąpiła Wincentego Pipkę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Jolanta Fudala dyrektorem agencji promocji Polskiego Radia
Jolanta Fudala zostanie dyrektorem agencji promocji Polskiego Radia. Ostatnio kierowała biurem marketingu i PR w Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Małgorzata Kaczmarczyk nowym rzecznikiem prasowym Polskiego Radia
Małgorzata Kaczmarczyk od poniedziałku zostanie nowym rzecznikiem prasowym Polskiego Radia. Zastąpi na tym stanowisku Łukasza Kubiaka, który żegna się z radiem.
więcej
|
|
Krystian Krawiel z TVP Info współpracuje z Polskim Radiem 24
Krystian Krawiel, wydawca programów publicystycznych w TVP Info, zaczął współpracę z Polskim Radiem 24.
więcej
|
|
Wiktor Świetlik, Dorota Kania i Grzegorz Jankowski prowadzącymi poranne pasmo w Polskim Radiu 24
Do grona gospodarzy porannego pasma w Polskim Radiu 24 dołączają publicyści Wiktor Świetlik, Dorota Kania i Grzegorz Jankowski. Będą prowadzili „Debatę poranka” oraz wywiady z cyklu „Rozmowa poranka”, za które do tej pory odpowiadał Piotr Wąż.
więcej
|
|
Radio ZET nowym liderem w Częstochowie, Radio Jura wypadło z podium
W okresie od września ub.r. do lutego br. nowym liderem rynku radiowego w Częstochowie zostało Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze: RMF FM i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Wycofana reklama Pepsi oderwana od rzeczywistości, marka wpadła w pułapkę poprawności politycznej (opinie)
Marka Pepsi od lat wpisująca się w nurt politycznej poprawności, pogubiła się w meandrach obowiązującej na Zachodzie ideologii. Nachalnym wciskaniem politycznej poprawności weszła w sam środek stada baranów i teraz ma za swoje - spot reklamowy Pepsi z Kendall Jenner oceniają i jego krytykę komentują dla Wirtualnemedia.pl Witold Koroblewski, Michał Nowosielski, Dariusz Kubuj, Sebastian Stępak, Marek Staniszewski i Michał Pawłowski.
więcej
|
Marcin Dorociński w kampanii nowej wersji Opla Insignii (wideo)
Startuje kampania reklamująca nową wersję samochodu Opel Insignia. W akcji występuje aktor Marcin Dorociński.
więcej
|
Effie Awards z dwoma nowymi kategoriami, zgłoszenia do 22 maja
W tegorocznej 18. edycji konkursu Effie Awards zostaną przyznane nagrody w dwóch nowych kategoriach. Są to: performance marketing / e-commerce oraz turystyka i podróże.
więcej
|
UOKiK szuka agencji do kampanii o pozasądowym rozwiązywaniu sporów
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów planuje miesięczną kampanię promującą pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich. Akcja ma wystartować najpóźniej w maju br., a jej budżet wynosi 400 tys. zł brutto.
więcej
|
,,Legenda Północy" - historyczne komiksy w kampanii piwa Specjal
Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię reklamową piwa Specjal pod hasłem „Legenda Północy”. Akcja jest oparta na komiksach o tematyce historycznej, za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy GoldenSubmarine, Mediavest, Roots PR i Wilk Studio.
więcej
|
Totalizator Sportowy chce zatrudnić firmę do badań marketingowych
Totalizator Sportowy rozpoczął przetarg na wybór firm do realizacji na zlecenie spółki badań marketingowych. Przewiduje nawiązanie współpracy z maksymalnie trzema instytutami badawczymi na okres roku.
więcej
|
Tauron szuka firmy do produkcji multimediów
Spółka Tauron Dystrybucja, należąca do Grupy Tauron chce zatrudnić firmę, która zajmie się na jej zlecenie produkcją szeroko pojętych materiałów multimedialnych. Będzie z nią pracować dwa lata.
więcej
|
Agencja FaceAd zmieniła się w BrandAhead, szefową Katarzyna Malinowska
Agencja reklamowa Facead zmieniła nazwę na BrandAhead i zyskała nową identyfikację wizualną. Nowym dyrektorem zarządzającym firmy została Katarzyna Malinowska, która zastąpiła Krzysztofa Starzeckiego.
więcej
|
,,Born social in 1895" w kampanii kawy Lavazza (wideo)
Pod hasłem „Born social in 1895” rozpoczęła się globalna kampania reklamowa kawy Lavazza. Działania przygotowane przez agencję Y&R podkreślają rolę tej włoskiej kawy w życiu codziennym różnych osób.
więcej
|
Małgorzata Mechanisz na czele marketingu i promocji Collegium Civitas
Małgorzata Mechanisz została nowym pełnomocnikiem rektora ds. marketingu i promocji warszawskiej uczelni Collegium Civitas. Zastąpiła Michała Przymusińskiego.
więcej
|
"Rusz się z Kubusiem!" w kampanii napojów Kubuś (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania marki Kubuś (Grupa Maspex), zachęcająca dzieci do wspólnej zabawy i ruchu. Akcję przygotowały firmy Brasil i Mindshare.
więcej
|
McCann&MRM będzie reklamować Less Mess Storage
Agencja McCann & MRM rozpoczyna współpracę z Less Mess Storage, siecią samoobsługowych magazynów do wynajęcia, typu self storage, działającą w Polsce i Czechach.
więcej
|
Adriana Misiorska przeszła z GroupM do SalesTube
Do zespołu agencji Sales Tube (należącej do Group One) dołączyła Adriana Misiorska. Będzie odpowiadała za rozwój ekspertyzy w zakresie strategii SEM dla polskich i międzynarodowych klientów.
więcej
|
,,Dotacje na kreacje" w promocji piwa Desperados z wykorzystaniem Messenger Bota
Pod hasłem „Dotacje na kreacje” Grupa Żywiec rozpoczęła promocję konsumencką piwa Desperados. Wykorzystuje w niej Messenger Bota. Akcję wspiera kampania przygotowana we współpracy z agencjami K2, Roots PR, Brave i MediaVest.
więcej
|
Katarzyna Knecht: z MobileB2B do MoBehave
Katarzyna Knecht zaczęła pracę jako account manager w agencji reklamy mobilnej MoBehave. Poprzednio była związana z MobileB2B, a wcześniej m.in. z Look TV, „Kropka TV” i Wydawnictwem Murator.
więcej
|
Katarzyna Wengerek: z AMS do Silesion.pl
Katarzyna Wengerek objęła stanowisko menadżera ds. sprzedaży agencyjnej w redakcji Silesion.pl. Wcześniej pracowała w AMS i Grupie Agora.
więcej
|
"Dotacje na kreacje" - bot w promocji Desperadosa
Ruszyła promocja konsumencka marki piwa Desperados, wykorzystująca Messenger bota. Wspiera ją kampania pod hasłem "Dotacje na kreacje", którą przygotowały firmy K2, Media Vest, Roots PR, Hash.fm i Brave.
więcej
|
|
|
Rafał Ziemkiewicz zapowiada bojkot W. Kruk, firma w odpowiedzi grozi procesem. ,,Nie ugnę się"
Firma W. Kruk (Vistula Group) grozi pozwem Rafałowi Ziemkiewiczowi za wpis na Twitterze, informujący o bojkocie konsumenckim jej wyrobów. Publicysta mówi nam, że nie ugnie się pod presją procesu. Przyczyną bojkotu jest sponsorowanie przez firmę gali „Wysokich Obcasów”, podczas której „Superbohaterką” ogłoszono Natalię Przybysz.
więcej
|
Zaakceptowano 6 mln zł dotacji dla Fundacji Media Niezależne na Puszcza.tv. Szefową Katarzyna Gójska-Hejke, 1,4 mln zł na promocję
Ministerstwo Środowiska zatwierdziło wyniki konkursu, w którym Fundacja Media Niezależne otrzymała 6 mln zł dotacji od Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na serwis Puszcza.tv. Szefową projektu ma być Katarzyna Gójska-Hejke, publicystka „Gazety Polskiej” i Telewizji Republika.
więcej
|
W USA coraz mniej tradycyjnych dziennikarzy, 174 zamiast 412 tysięcy
Według danych departamentu pracy USA w ciągu 15 lat liczba dziennikarzy pracujących w tradycyjnej prasie zmniejszyła się drastycznie z 412 do 174 tysięcy. W tym samym okresie o 18 procent spadła liczba drukowanych tytułów i wydawnictw, jednocześnie dynamicznie rośnie zatrudnienie dziennikarzy w internecie.
więcej
|
,,Gazeta Pomorska", ,,Dziennik Zachodni" i ,,Głos Wielkopolski" na czele sprzedaży w lutym
W drugim miesiącu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Codzienna Nowiny”.
więcej
|
Julita Ziółkowska odpowiada za sprzedaż internetu w Grupie ZPR Media
Grupa ZPR Media utworzyła nowe stanowisko dyrektor handlowy ds. internetu, która objęła Julita Ziółkowska. Będzie koordynowała sprzedaż internetu we wszystkich spółkach Grupy. Podlega Marcinowi Dobrzynieckiemu, który od połowy stycznia 2017 pełni funkcję dyrektora generalnego ds. internetu.
więcej
|
W PAP powstała nowa Redakcja Multimediów. Szefem Grzegorz Paluch
Zadaniem utworzonej w PAP Redakcji Multimediów jest poszerzenie oferty Agencji o treści multimedialne - głównie w postaci wideo, zdjęć i dynamicznej infografiki. Szefem Multimediów został Grzegorz Paluch, wcześniej związany m.in. z TVP, Carolina News i BBC w Londynie.
więcej
|
Polska Agencja Prasowa ma nową strukturę organizacyjną
1 kwietnia wchodzi w życie nowy regulamin Polskiej Agencji Prasowej, który zmienia jej strukturę organizacyjną.
więcej
|
|
|
Twitter wprowadza serwis w wersji Lite do wolniejszych połączeń internetowych
Twitter zaktualizował mobilną wersję swojego serwisu internetowego. Platforma o nazwie Twitter Lite ma zapewniać sprawne działanie przy powolnych połączeniach z siecią oraz ograniczać pobieranie danych podczas przeglądania serwisu.
więcej
|
mBank przekazywał dane klientów do Gemiusa, firma przeprasza i wyjaśnia wątpliwości
Według ujawnionych danych mBank przekazywał informacje o kontach wybranych klientów zewnętrznej firmie analitycznej Gemius. - Informacje wysyłane były w formie anonimowej, nie pozwalającej na powiązanie z rzeczywistym klientem - wyjaśnia mBank serwisowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Za ponad miliard dolarów MGM kupuje filmową stację Epix
Amerykańska wytwórnia MGM wykupi większościowe udziały w stacji Epix oferującej dostęp do kilku kanałów zawierających głównie filmy fabularne i dokumentalne. Wartość transakcji wynosi 1,03 miliarda dolarów, umowa ma zostać sfinalizowana w przeciągu miesiąc
więcej
|
Sieć youtube'owa z roszczeniami do wideo Pyta.pl zacytowanego przez TV Republika. ,,Jaok": to złodziejstwo
Agencja Independent Digital Movies, obsługująca youtube’owy kanał Telewizji Republika, zgłosiła roszczenia do jednego z klipów z kanału Pyta.pl, którego fragmenty znalazły się w programie TV Republika umieszczonym na YouTubie. Powód? Klip został opublikowany jeszcze raz już po emisji programu. Po opisaniu tej sprawy Independent Digital Movies wycofała roszczenie.
więcej
|
Nowa wersja aplikacji mobilnej Plotek.pl. Zmieniony układ treści i możliwość przeglądania komentarzy
Serwis Plotek.pl (Grupa Gazeta.pl) zaprezentował nową odsłonę swojej aplikacji. Wzbogacono ją o ulepszoną nawigację, nowy układ treści oraz możliwość dodawania i przeglądania komentarzy.
więcej
|
|
|