|
|
|
|
|
|
|
TVN24 liderem stacji newsowych w marcu. Superstacja z największym spadkiem
Liderem oglądalności kanałów informacyjnych w marcu br. był TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mógł TVN24 BiS, a liderem spadków była Superstacja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ruszyły prace na planie ,,Belfra 2". Krzysztof Łukaszewicz i Maciej Bochniak reżyserują
Platforma nc+ rozpoczęła zdjęcia do drugiego sezonu „Belfra”, który na antenę Canal+ trafi jesienią 2017 roku. W tytułową rolę ponownie wcieli się Maciej Stuhr, ale za kamerą stanie dwóch nowych reżyserów - Krzysztof Łukaszewicz i Maciej Bochniak. W obsadzie znalazła się m.in. Michalina Łabacz.
więcej
|
Kanały TVN objęte usługą Replay TV. UPC i TVN doszły do porozumienia
Abonenci sieci kablowej UPC Polska, posiadający dekoder Horizon z usługą Replay TV, będą mogli oglądać wyemitowane programy na kanałach Grupy TVN, bez konieczności ustawiania nagrywania. Operator i nadawca podpisali porozumienie w tej sprawie.
więcej
|
TVP1 pokaże polską wersję militarnego reality-show BBC ,,Special Forces: Ultimate Hell Week"
Telewizja Polska kupiła od BBC Worldwide licencję na realizację „Special Forces: Ultimate Hell Week” - reality-show o tematyce militarnej. Polska wersja programu zostanie pokazania jesienią br. w TVP1.
więcej
|
TVP2 z większymi wpływami reklamowymi niż TVP1 (raport za marzec)
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w marcu br. były o 12 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Nestle, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Vectra z otwartym oknem dla kanałów Eleven Sports Network
W najbliższy weekend, tj. od 7 do 9 kwietnia klienci Vectry w ramach otwartego okna będą mieli dostęp do kanałów z portfolio Eleven Sports Network. Stacje te będą również dostępne na TVOnline.
więcej
|
|
|
Marek Suski zwycięzcą plebiscytu Srebrne Usta 2016 radiowej Trójki
Zwycięzcą plebiscytu Srebrne Usta 2016 radiowej Trójki został Marek Suski. Drugie miejsce zajęła Beata Mazurek, a trzecie - Joanna Scheuring-Wielgus.
więcej
|
|
ZET Gold: Paweł Jawor w weekendowe popołudnia, Piotr Opoka prowadzi poranki
Do zespołu Radia ZET Gold (Eurozet) dołączył Paweł Jawor, który poprowadzi weekendowe pasmo między 15.00 a 20.00. Z kolei Piotr Opoka został przesunięty do poranka „Zawsze rano Radio ZET Gold”.
więcej
|
|
Rekord FM dominuje w Radomiu. Radio ZET wyprzedziło Radio Eska
Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w okresie od września ub.r. do lutego br. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło Radio ZET, które wyprzedziło Radio Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Polskie Radio 24: ,,Rządy pieniądza" zamiast ,,Pulsu gospodarki", ,,Debata poranka" wcześniej
W Polskim Radiu 24 zadebiutowała poranna audycja ekonomiczna „Rządy pieniądza”, która zastąpiła „Puls gospodarki”. Jednocześnie „Debata poranka” została przesunięta w ramówce o godzinę wcześniej.
więcej
|
|
|
|
JP Morgan chwalony za ograniczenie reklam do 4 tys. serwisów. ,,Targetowanie ważniejsze od skali"
Bank JP Morgan Chase zdecydował o znacznym ograniczeniu swojej reklamowej obecności w internecie: zamiast na 400 tys. stron reklamy koncernu pojawiają się jedynie na 5 tys. - To dobra decyzja w dobie coraz precyzyjniejszego targetowania reklam. Przypadek ten pokazuje że programmatic mimo automatyzacji nadal wymaga wkładu człowieka - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych i wykładowcy akademiccy.
więcej
|
Najmniejsza kobieta świata w reklamie rajstop Adrian. ,,Czy nie miałam prawa się urodzić?"
Fabryka rajstop Adrian rozpoczęła ogólnopolską kampanię wizerunkową. Na billboardach z logo marki pojawiła się Jyoti Amge, najmniejsza kobieta świata i zdanie: „Czy nie miałam prawa się urodzić?”.
więcej
|
Nowa reklama Pepsi z Kendall Jenner w ogniu krytyki. Wstrzymana kampania ,,Life For Now" (wideo)
Pepsi usuwa reklamę i wstrzymuje kolejną odsłonę nowej kampanii „Life For Now” po tym, jak spot z udziałem Kendall Jenner spotkał się z ostrą krytyką zarówno internautów, jak i mediów na świecie. Marketerowi zarzucono lekceważenie ważnych społecznych problemów.
więcej
|
Agnieszka Radwańska reklamuje Grupę Lotos
Grupa Lotos zaczęła współpracę marketingową z tenisistką Agnieszką Radwańską. Zawodniczka ma promować markę Lotos m.in. na swoim stroju.
więcej
|
Anna Lutek za Jowitę Twardowską dyrektorem ds. komunikacji w Grupie Lotos
Anna Lutek, poprzednio rzeczniczka prasowa Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, objęła funkcję dyrektora ds. komunikacji w Grupie Lotos. Zastąpiła na tym stanowisku Jowitę Twardowską.
więcej
|
Marcin Kalinowski: z Focus Media Group do Bardzo
Marcin Kalinowski został szefem nowo utworzonego działu business development w agencji reklamowej Bardzo. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Focus Media Group i Directors oraz w firmach Kimberly Clark, Philip Morris Polska Distribution i Scandinavian Tobacco.
więcej
|
TVP2 z większymi wpływami reklamowymi niż TVP1 (raport za marzec)
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w marcu br. były o 12 proc. wyższe, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Liderem przychodów z reklam był Nestle, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Paweł Wochowski: z Anwilu na szefa komunikacji korporacyjnej w Grupie Azoty
Paweł Wochowski objął funkcję dyrektora departamentu korporacyjnego komunikacji w Grupie Azoty. Poprzednio przez 18 lat był związany z Grupą Orlen, ostatnio jako dyrektor komunikacji i marketingu w Anwilu.
więcej
|
Artur Żmijewski w kampanii e-sklepu odzieżowego Gomez.pl (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa internetowego sklepu odzieżowego Gomez.pl, pozycjonującego się jako dom mody premium. Głównym bohaterem akcji, prowadzonej pod hasłem „#znaszgomez”, jest aktor Artur Żmijewski.
więcej
|
,,Ż jest za krótkie" w nowych reklamach piwa Żywiec z cyklu ,,Chce się Ż" (wideo)
Startuje kolejna kampania reklamowa piwa Żywiec (produkowanego przez Grupę Żywiec) oparta na koncepcji kreatywnej „Chce się Ż”. Nowe reklamy, pod hasłem „Ż jest za krótkie”, przygotowały firmy marketingowe Agencja 2012, VML Poland, Roots PR i MediaVest.
więcej
|
Ryszard Rembiszewski promuje loterię Vision Express ze zniżkami (wideo)
Sieć salonów optycznych Vision Express zaczęła promocję, w której można otrzymać zniżki na okulary. Akcję wspiera kampania reklamowa z udziałem Ryszarda Rembiszewskiego.
więcej
|
Anna Nowak-Ibisz w kampanii Winiary Pomysł na... Pieczone w sosie (wideo)
Anna Nowak-Ibisz znana z roli prowadzącej program „Pani Gadżet” w TVN Style w najnowszej kampanii marki Winiary (należy do Nestle) testuje produkty z nowej linii Winiary Pomysł na... Pieczone w sosie. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencje Publicis i MEC.
więcej
|
OS3 z internetową obsługą marki Opel
Agencja OS3 współpracuje z marką samochodową Opel w zakresie jej obsługi internetowej. Odpowiada m.in. kampanie reklamujące modele Zafira i Mokka.
więcej
|
Wystartowała trzecia edycja kampanii ,,Bądź kumplem, nie dokuczaj". Jakub Błaszczykowski ambasadorem akcji
Wystartowała trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej „Bądź kumplem, nie dokuczaj”, którą organizuje Cartoon Network. W tym roku twarzą akcji został piłkarz reprezentacji Polski - Jakub Błaszczykowski, który zachęca dzieci do gry fair play i propaguje koleżeńskie zachowania.
więcej
|
Katarzyna Bielecka za Adama Kołodziejczyka na czele Sephora Polska
Katarzyna Bielecka objęła stanowisko dyrektora generalnego sieci perfumerii Sephora Polska. Zastąpiła na nim Adama Kołodziejczyka.
więcej
|
Answear.com reklamuje na outdoorze odzież dla kobiet
Ruszyła outdoorowa kampania reklamowa odzieżowego sklepu internetowego Answear.com. Promowane w niej są ubrania i akcesoria dla kobiet.
więcej
|
Karolina Parzych awansowała w Mint Media
Karolina Parzych po dwóch latach pracy w dziale contentu agencji interaktywnej Mint Media awansowała na stanowisko content team leadera.
więcej
|
|
|
Piotr Kubiszewski: Przyczyną upadku ,,Chipa" był brak koncepcji co zrobić z pismem po jego przeprowadzce do Warszawy
Na rynku pojawił się ostatni numer magazynu komputerowego „Chip” wydawanego na polskim rynku od 1993 roku. Piotr Kubiszewski, były redaktor naczelny „Chipa” widzi przyczyny jego zamknięcia w mylnej strategii wydawcy. - Podnoszenie ceny i cięcie kosztów doprowadziło tytuł donikąd. Reklamodawcy przenieśli się do innego segmentu, a wydawcy zabrakło spójnej wizji rozwoju magazynu - ocenia dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" zanotowała spadek o 21 proc., ostro w dół także ,,GPC" i ,,Rzeczpospolita"
W lutym br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Na drugie miejsce awansował „Super Express”, który wyprzedził „Gazetę Wyborczą” notującą największy spadek - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Joanna Żero i Jarosław Machocki kierują BFPConceptLab w Gremi Media
BFPConcentLab to nowa struktura analityczna w Gremi Media, która łączy know-how i narzędzia analityczne. Zespół pod kierownictwem Jarosława Machockiego i Joanny Żero będzie obsługiwał partnerów biznesowych.
więcej
|
,,Charaktery" świętują 20-lecie. Wydanie jubileuszowe ,,Charakter Extra" z najlepszymi wywiadami
W sprzedaży ukazało się jubileuszowe wydanie miesięcznika „Charaktery” (Wydawnictwo Charaktery) - „Charaktery Extra”. Redakcja wybrała do numeru specjalnego najlepsze wywiady z ostatnich dwóch dekad.
więcej
|
Ismena Dąbrowska szefową serwisu Glamour.pl
Ismena Dąbrowska została nową redaktor prowadzącą serwisu Glamour.pl (Grupa Burda). Dotychczasowa szefowa portalu Martyna Wyrzykowska będzie odpowiadała za projekty specjalne dla serwisów luksusowych wydawnictwa.
więcej
|
|
|
JP Morgan chwalony za ograniczenie reklam do 4 tys. serwisów. ,,Targetowanie ważniejsze od skali"
Bank JP Morgan Chase zdecydował o znacznym ograniczeniu swojej reklamowej obecności w internecie: zamiast na 400 tys. stron reklamy koncernu pojawiają się jedynie na 5 tys. - To dobra decyzja w dobie coraz precyzyjniejszego targetowania reklam. Przypadek ten pokazuje że programmatic mimo automatyzacji nadal wymaga wkładu człowieka - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych i wykładowcy akademiccy.
więcej
|
Google musi usunąć z wyszukiwarki wynik naruszający dobra osobiste przedsiębiorcy z Olsztyna
Biznesmen z Olsztyna wygrał proces z firmą Google. Sąd Apelacyjny w Warszawie nakazał internetowemu gigantowi usunąć z wyszukiwarki wyniku wyszukiwania, które - kojarząc jego nazwisko z gangsterami - naruszały dobre imię przedsiębiorcy i zapłacić mu 10 tys. zł zadośćuczynienia.
więcej
|
Nauczyciel ma być ukarany za udostępnianie na Facebooku ,,Ucha Prezesa". ,,Mogą mnie za to zwolnić z pracy"
Bartłomiej Woś, nauczyciel z Żagania, trafi przed komisję dyscyplinarną przy wojewodzie lubuskim za udostępnianie na prywatnym koncie facebookowym m.in. „Ucha Prezesa” i rysunków satyrycznych w obronie WOŚP. Robert Górski w odmawia komentowania sprawy. Sprawą zajął się za to Rzecznik Praw Obywatelskich.
więcej
|
Niemcy chcą karać serwisy społecznościowe: do 50 mln euro za opieszałe usuwanie hejtu
Niemiecki rząd przedstawił projekt nowych przepisów zwalczających mowę nienawiści w internecie. Przewidują one, że działające w kraju platformy społecznościowe zapłacą nawet 50 milionów euro kary za zbyt opieszałe usuwanie hejterskich treści. Serwisy protestują wskazując, że projekt mylnie narzuca im rolę cenzorów internetu.
więcej
|
Amazon za 50 mln dolarów przejmuje prawa do NFL
Amazon zwyciężył przetarg na transmisję decydującej fazy tegorocznych rozgrywek ligi NFL w Stanach Zjednoczonych. Mecze będą dostępne dla użytkowników kont Prime. W walce o prawa do emisji NFL Amazon płacąc ponad 50 milionów dolarów pokonał Twittera i Facebooka.
więcej
|
Portal onkologiczny zwrotnikraka.pl już od 5 lat wspiera informacyjnie pacjentów
"Wiedzieć więcej, to bać się mniej" - Zwrotnikraka.pl to największy w sieci serwis internetowy poświęcony tematyce onkologicznej dedykowany Pacjentom chorym na nowotwór oraz ich rodzinom. Projekt aktualnie obchodzi pięciolecie swojej działalności. W marcu 2017 roku portal odwiedziło ponad 240 tyś. unikalnych użytkowników.
więcej
|
Netflix z nowym systemem ocen, kciuki zastępują gwiazdki
Netflix poinformował o zmianach w systemie ocen w serwisie. Zamiast gwiazdek przyznawanych przez użytkowników konkretnym tytułom serwis oferuje prostsze rozwiązanie w postaci graficznych kciuków oznaczających pochwałę lub dezaprobatę. Na tej podstawie Netflix będzie rekomendował użytkownikom określone gatunki i filmy.
więcej
|
Cena i wygoda najważniejsze przy zakupach online
Mieszkańcy naszego regionu średnio raz na miesiąc robią zakupy online, przy czym ponad 40% transakcji realizują w zagranicznych sklepach internetowych. Klienci najchętniej kupują przy pomocy komputera, a jedynie 11% z nich preferuje zakupy z wykorzystaniem urządzeń mobilnych. Ponad połowa korzysta ze sklepów online ze względu na wygodę, a 46% ze względu na atrakcyjne ceny - wynika z raportu KPMG International.
więcej
|
ShowMax udostępnia filmy i seriale w rozdzielczości Full HD. ,,Wsłuchujemy się w wasze opinie"
Serwis ShowMax wprowadził możliwość oglądania filmów i seriali w rozdzielczości 1080p (Full HD).
więcej
|
Yahoo i AOL będą jedną spółką Oath, jej szefem zostanie Tim Armstrong
Według zapowiedzi koncernu Verizon po zakończeniu przejmowania Yahoo firma zostanie połączona z AOL pod wspólną nazwą Oath. Szefem nowej spółki zostanie Tim Armstrong, obecny prezes AOL, a Marissa Meyer odejdzie ze stanowiska.
więcej
|
CNN uruchomiło nowy serwis Explore Parts Unknown
5 kwietnia 2017 roku CNN uruchomiło nowy serwis Explore Parts Unknown. Strona inspirowana jest programem Anthony'ego Bourdaina „Anthony Bourdain Parts Unknown”.
więcej
|
|
|
Cena i wygoda najważniejsze przy zakupach online
Mieszkańcy naszego regionu średnio raz na miesiąc robią zakupy online, przy czym ponad 40% transakcji realizują w zagranicznych sklepach internetowych. Klienci najchętniej kupują przy pomocy komputera, a jedynie 11% z nich preferuje zakupy z wykorzystaniem urządzeń mobilnych. Ponad połowa korzysta ze sklepów online ze względu na wygodę, a 46% ze względu na atrakcyjne ceny - wynika z raportu KPMG International.
więcej
|
|
|