|
|
|
|
|
|
|
Polsat nowym liderem oglądalności w marcu, TVN na czele w 16-49. Mecz Czarnogóra-Polska ratingowym hitem
Nowym liderem oglądalności rynku telewizyjnego w marcu br. został Polsat. Wśród widzów w grupie 16-49 pierwszy był TVN. Ratingowymi hitami miesiąca okazały się mecz Czarnogóra-Polska, serial „M jak miłość” i konkursy skoków narciarskich - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN pokaże kolejną edycję ,,Kuchennych rewolucji". ,,Program bije rekordy oglądalności"
W jesiennej ramówce 2017 roku TVN pokaże 16. sezon „Kuchennych rewolucji” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Obecną serię programu Magdy Gessler ogląda średnio 2,6 mln widzów, a ostatni odcinek zanotował najlepszy wynik od 2012 roku.
więcej
|
UPC Polska wprowadza nową ofertę z usługą Replay TV
Sieć UPC Polska zaprezentowała nowe pakiety Horizon z usługą Replay TV, która pozwala abonentom na oglądanie programów telewizyjnych do siedmiu dni wstecz.
więcej
|
1,6 mln widzów ,,Sprawiedliwych". Serial zyskał 860 tys. oglądających
Drugi sezon serialu „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny” ogląda średnio 1,60 mln osób. Względem pierwszej edycji, emitowanej jesienią ub.r., produkcja zyskała 860 tys. widzów. Czwórka w czasie jej emisji wygrywa walkę o widza m.in. z TVP1 i Polsatem.
więcej
|
HGTV poszukuje uczestników do ,,Domowych rewolucji 2"
Stacja HGTV Home & Garden pokaże drugi sezon „Domowych rewolucji” z Dorotą Szelągowską - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie ruszyły poszukiwania bohaterów, którzy chcą wyremontować własne mieszkania.
więcej
|
Puls 2 pokaże polską animację ,,Przytul mnie"
15 kwietnia 2017 roku telewizja Puls 2 rozpocznie emisję „Przytul mnie” - nowego polskiego serialu animowanego dla dzieci.
więcej
|
Duży spadek oglądalności TVP1, seriale TVP hitami tygodnia
Ranking najchętniej oglądanych programów telewizyjnych w zeszłym tygodniu zdominowały seriale TVP: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe”, „Ojciec Mateusz” i „Barwy szczęścia”. Wśród stacji liderem był Polsat, a duży spadek oglądalności zanotowała TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Domo+ promuje się hasłem ,,Masz przemeblowane!"
Wystartowała kampania promująca kanału wnętrzarskiego Domo+ pod hasłem „Masz przemeblowane!”. Akcji towarzyszy konkurs z nagrodą finansową na metamorfozą pomieszczenia.
więcej
|
,,Fear the Walking Dead 3" w AMC
5 czerwca 2017 roku AMC rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „Fear the Walking Dead”.
więcej
|
|
|
Małgorzata Spór żegna się z Polskim Radiem, nie zaproponowano jej powrotu do Trójki
Po 16 lata pracy Małgorzata Spór rozstaje się z Polskim Radiem. Nie zaproponowano jej powrotu do czytania serwisów informacyjnych w Trójce, natomiast dziennikarka nie przyjęła propozycji dalszej pracy w Informacyjnej Agencji Radiowej.
więcej
|
|
Vox FM i Tok FM dużo więcej z reklam, liderem RMF FM (TOP 10)
Wpływy reklamowe stacji radiowych w pierwszych dwóch miesiącach br. wzrosły rok do roku o 11,8 proc. Największą dynamikę przychodów miały w tym okresie radia Vox FM i Tok FM. Radio Zet jako jedyna stacja z czołówki zarobiła na reklamach mniej niż rok temu.
więcej
|
|
Rafał Ziemkiewicz o mediach publicznych: Nie róbmy antytefałenu, antyagory i antyszpringera
Prawo i Sprawiedliwość zmarnowało swoją szansę jeśli chodzi o zagospodarowanie mediów publicznych - uważa Rafał Ziemkiewicz. - Gdybym został szefem jakiegoś państwowego medium nakazałbym: nie robimy antytefałenu, antyagory i antyszpringiera, tylko zaryzykujemy i postaramy się zasłużyć na miano medium rzetelnego i bezstronnego - konkluduje publicysta.
więcej
|
|
Agnieszka Pawlak dyrektorem agencji promocji Polskiego Radia, odchodzi Marek Matysek
Marek Matysek przestał kierować agencją promocji Polskiego Radia, z tej funkcji odwołał go zarząd publicznego radia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego obowiązku przejęła Agnieszka Pawlak.
więcej
|
|
Magdalena Lenart-Zalewska szefową biura zarządu Polskiego Radia
Magdalena Lenart-Zalewska została szefową biura zarządu Polskiego Radia. Zastąpiła na tym stanowisku Annę Niewodzką.
więcej
|
|
Wojciech Szymański trafił do redakcji polskiej Deutsche Welle w Berlinie
Wojciech Szymański, były korespondent Polskiego Radia w Berlinie, rozpoczął pracę w redakcji polskiej Deutsche Welle w Berlinie.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Kielcach. Duży wzrost słuchalności Trójki
Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach zajęło RMF FM. Drugie miejsce zajęła Trójka, która wyprzedziła Polskie Radio Kielce - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Vox FM i Tok FM dużo więcej z reklam, liderem RMF FM (TOP 10)
Wpływy reklamowe stacji radiowych w pierwszych dwóch miesiącach br. wzrosły rok do roku o 11,8 proc. Największą dynamikę przychodów miały w tym okresie radia Vox FM i Tok FM. Radio Zet jako jedyna stacja z czołówki zarobiła na reklamach mniej niż rok temu.
więcej
|
Państwowa Inspekcja Pracy szykuje kampanię promującą legalne zatrudnienie
Państwowa Inspekcja Pracy zaprasza agencje do składania ofert na przygotowanie strategii i kreacji kampanii informacyjno-edukacyjnej dotyczącej legalnego zatrudniania. Przeznaczy na to 45 tys. zł.
więcej
|
Michał Łukawski za Martę Piotrzkowską dyrektorem zarządzającym Syzygy Warsaw
Michał Łukawski awansował w agencji reklamowej Syzygy Warsaw na stanowisko dyrektora zarządzającego. Zastąpił na nim Martę Piotrzkowską, która została przewodniczącą rady nadzorczej w Ars Thanea.
więcej
|
Beata Kozidrak śpiewa z Szymonem Majewskim w reklamach Konta Plus w Plus Banku (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa Konta Plus w Plus Banku, w której wspólnie z Szymonem Majewskim występuje piosenkarka Beata Kozidrak. Akcję przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum.
więcej
|
,,Dobrze mieć w sobie coś z Leszka" w kampanii piwa Lech (wideo)
Startuje kolejna kampania reklamowa piwa Lech (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) oparta na nieobecnym bohaterze Leszku Chmielewskim. Akcję przygotowały firmy marketingowe GPD Agency, Zenith i Tailor Made PR.
więcej
|
Piwo Warka Radler reklamowane w wersji malina z cytryną (wideo)
Grupa Żywiec wprowadziła do sprzedaży nowy wariant smakowy piwa Warka Radler - malina z cytryną. Wspiera to kampania reklamowa, za którą odpowiadają firmy Lvov, Film Produkcja, Mediavest i Roots PR.
więcej
|
,,Szef i reszta" w reklamach aplikacji mobilnej Pracuj.pl (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa aplikacji mobilnej serwisu rekrutacyjnego Pracuj.pl. Jest oparta na serii spotów „Szef i reszta” pokazujących ekscentrycznego dyrektora i jego podopiecznych. Reklamy do kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa.
więcej
|
Suzuki promuje model Ignis w klipie Darii Zawiałow ,,Miłostki" (wideo)
Firma motoryzacyjna Suzuki Motor Poland we współpracy z agencją Communication Unlimited i Sony Music Poland promuje samochód Suzuki Ignis w teledysku „Miłostki” Darii Zawiałow.
więcej
|
Deloitte Digital i MuleSoft partnerami, będą razem realizować projekty API m.in. dla banków i branży fintech
Agencja interaktywno-konsultingowa Deloitte Digital i firma technologiczna MuleSoft zaczęły międzynarodową współpracę partnerską obejmującą usługi w zakresie zarządzania interfejsem programistycznym aplikacji (API) oraz integracji danych w oparciu o tę technologię. Zamierzają razem realizować projekty m.in. dla banków i firm z branży fintech.
więcej
|
Kawiarnia dla dwojga w reklamach pożyczki w Alior Banku (wideo)
Wystartowała kolejna kampania reklamująca pożyczkę gotówkową oferowaną przez Alior Bank. Akcję przygotowały firmy marketingowe PZL, Film Produkcja, Televisor, Juice i Maxus.
więcej
|
Robert Lewandowski i jego "perfekcyjny portret" w kampanii Huawei P10 (wideo)
W telewizji, kinie, na outdoorze, w internecie, social media i w punktach sprzedaży ruszyła kampania nowego smartfona firmy Huawei - modelu Huawei P10. Jednym z bohaterów akcji prowadzonej pod hasłem "Perfekcyjny portret" jest Robert Lewandowski.
więcej
|
"Klasa sama w sobie" w kampanii nowej Škody Octavia (wideo)
W telewizji, radiu, internecie, prasie i na outdoorze ruszyła kampania nowego modelu Škody Octavia. Akcję prowadzoną pod hasłem "Nowa Škoda Octavia - Klasa sama w sobie" przygotowała agencja Opcom.
więcej
|
"Przecier taki, że Łooo" w kampanii przecierów pomidorowych Łowicz (wideo)
W telewizji ruszyła kampania reklamująca przeciery pomidorowe Łowicz (Grupa Maspex). Akcję przygotowały firmy Brasil i Mindshare.
więcej
|
Wyszukiwarka turystyczna Kayak.pl reklamuje się w telewizji i internecie (wideo)
Wyszukiwarka ofert turystycznych Kayak.pl wystartowała z nowymi działaniami reklamowymi w Polsce. Prowadzone są w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz mediach społecznościowych.
więcej
|
Marcin Ruciński dyrektora ds. sprzedaży i marketingu w Tech Data Polska
Tech Data Polska, dystrybutor IT, powołał na stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i marketingu produktowego broadline Marcina Rucińskiego, dotychczasowego dyrektora ds. sprzedaży.
więcej
|
Porta stawia na otwartość w nowej reklamie
Wystartowała telewizyjna odsłona kampanii reklamowej „Otwórz się na…” firmy Porta KMI Poland, producenta drzwi.
więcej
|
Natur Produkt Zdrovit reklamuje kosmetyki Skrzypovita PRO
Firma Natur Produkt Zdrovit w rozpoczętej kampanii reklamowej promuje nowe produkty Skrzypovita PRO. Za realizację działań odpowiadają agencje Henyo Berendt i Havas Media.
więcej
|
Imagine: Magdalena Mazurkiewicz PR managerem, awanse Justyny Staszewskiej i Aleksandra Tryzny
Justyna Staszewska awansowała w agencji interaktywnej Imagine na stanowisko client service directora, a Aleksander Tryzna objął nowo utworzone stanowisko new business managera. Równocześnie do zespołu agencji dołączyła Magdalena Mazurkiewicz jako PR manager.
więcej
|
"Ready to remember?" w kampanii Lufthansy
Lufthansa uruchomiła internetową kampanię "Lufthansa Memory Network", której hasło przewodnie to "Ready to remember?".
więcej
|
NuOrder reklamuje ,,National Geographic Odkrywcę" w social media
Agencja NuOrder odpowiada za realizację kampanii reklamowej typu performance promującej magazyn „National Geographic Odkrywca” (Wydawnictwo Nowa Era) w mediach społecznościowych.
więcej
|
|
|
,,Party" liderem sprzedaży dwutygodników people w styczniu 2017
W styczniu 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Flesz”.
więcej
|
Elżbieta Turlej: z ,,Polityki" do ,,Newsweek Polska"
Elżbieta Turlej zaczęła pracę w redakcji tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska). Poprzednio pracowała w „Polityce”, a wcześniej m.in. w „Super Expressie”, „Życiu Warszawy”, „Tygodniku Zamojskim” i „Tygodniku Siedleckim”.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Echo Dnia" na czele sprzedaży e-wydań dzienników w styczniu
W styczniu br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych miała „Rzeczpospolita”. Z kolei wśród dzienników regionalnych i lokalnych pierwsze miejsce zajęło „Echo Dnia”.
więcej
|
,,Financial Times" z rosnącą liczbą subskrybentów, przychody cyfrowe wyższe niż z wydań drukowanych
Koncern Nikkei ujawnił częściowo wyniki biznesowe należącego do niego dziennika „Financial Times”. Według danych liczba subskrybentów internetowego serwisu wzrosła o 14 procent w 2016 roku, a przychody z segmentu cyfrowego są wyższe od tych pochodzących z wydań drukowanych.
więcej
|
|
|
Były prezes TVN Piotr Walter dołączy do rady nadzorczej Wirtualnej Polski
Piotr Walter, w przeszłości m.in. dyrektor generalny i prezes zarządu TVN oraz wiceprezes Grupy ITI, zostanie członkiem rady nadzorczej Wirtualnej Polski.
więcej
|
Kara finansowa dla mężczyzny nękającego redakcję Natemat.pl. ,,Walka z hejterami ma sens"
Radca prawny z Cieszyna - używając służbowego maila - przez 9 miesięcy 2015 roku obrażał dziennikarzy portalu Natemat.pl (Glob360). Teraz został ukarany przez Sąd Dyscyplinarny przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Katowicach.
więcej
|
Szef Answear.com: Nie będzie żadnych korzyści z wprowadzenia zakazu handlu w niedziele
- Niewinnie i prospołecznie brzmiący projekt zakazu handlu w niedziele może się okazać jednym z najbardziej nieodpowiedzialnych pomysłów rządu, który przyczyni się do spadku rentowności polskich firm handlowych i wszystkich z nimi współpracujących, spowoduje spadki wpływów do budżetu państwa z podatku VAT, CIT, ZUS i podatku od wynagrodzeń. Nie wiem dlaczego obecny polski rząd tak nie lubi handlu i koniecznie chce go pokarać, jak nie podatkiem handlowym, to zakazem handlu w niedzielę - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Krzysztof Bajołek, współzałożyciel i prezes Answear.com.
więcej
|
Bartosz Nowak: z Silesion.pl do Spider's Web
Bartosz Nowak objął nowo utworzone stanowisko szefa sprzedaży w serwisie Spider’s Web. Poprzednio pracował w Silesion.pl, a wcześniej m.in. w Intermedia, biurze reklamy TVN, Grupie Radiowej Agory i Ströer Polska.
więcej
|
|
|