|
|
|
|
|
|
|
Telewizja WP redukuje zespół. Odchodzą m.in. Igor Sokołowski, Magdalena Siemiątkowska i Michał Niepytalski
Kierownictwo telewizji WP (należącej do Wirtualnej Polski) podjęło decyzję o redukcji zespołu stacji naziemnej. Pracę stracili m.in. Igor Sokołowski, Magdalena Siemiątkowska i Michał Niepytalski - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Wczoraj z funkcji prezesa zrezygnował Wojciech Pawlak.
więcej
|
Poważne zmiany w ramówce telewizji WP: bez ,,#dziejesię" o 18:30, Maciej Orłoś z nowym programem ,,Infoteka"
W poniedziałek 10 kwietnia br. należąca do Wirtualnej Polski telewizja WP wprowadzi kolejne zmiany w ramówce oraz nowe programy i seriale. Z anteny zniknie wieczorne wydanie serwisu informacyjnego „#dziejesię”, a w jego miejsce stacja wprowadzi nowy program Macieja Orłosia „Infoteka”. Natomiast poranek zyska jedną stałą parę prowadzących.
więcej
|
Telewizyjna Czwórka z nową oprawą graficzną (wideo)
W czwartek, 30 marca br. o godz. 19.00 Czwórka po raz pierwszy zaprezentuje widzom nową oprawę graficzną, która tworzy odmienioną identyfikację wizualną stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jedynym niezmiennym elementem pozostaje dotychczasowy logotyp kanału.
więcej
|
Bartosz Kurek odpowiada teraz za treści internetowe w Polsacie
Bartosz Kurek - po tym jak przestał prowadzić programy „Nowy dzień z Polsat News” i „Śniadanie w Radiu ZET” w Polsat News - odpowiada za treści internetowe w Polsacie.
więcej
|
Polska Izba Komunikacji Elektronicznej: nowelizacja ustawy abonamentowej jest niezgodna z konstytucją
Jeśli przeszedłby projekt ustawy, zakładający, że tylko niektórzy konsumenci mają płacić abonament RTV, byłoby to niezgodne z konstytucją - uważa Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE).
więcej
|
,,Interwencja" hitem Polsatu. Magazyn zyskał widzów i dystansuje konkurencję
Popołudniowy magazyn „Interwencja” w sezonie telewizyjnym 2016/2017 śledzi średnio 1,55 mln widzów. Względem analogicznego okresu rok wcześniej widownia interwencyjnego programu wzrosła o 140 tys. osób. Polsat w czasie jego emisji jest zdecydowanym liderem rynku.
więcej
|
HBO Europe z nagrodami PromaxBDA dla spotów promocyjnych seriali ,,Pakt 2" i ,,Złote życie 2"
Organizacja PromaxBDA Europe przyznała HBO Europe dwie nagrody dla spotów promocyjnych polskiego serialu „Pakt 2” oraz węgierskiej produkcji „Złote życie 2”.
więcej
|
Wojciech Pawlak odchodzi z telewizji WP, Daniel Czarnecki dyrektorem operacyjnym
Wojciech Pawlak zrezygnował z funkcji prezesa stacji telewizyjnej WP (należącej do Wirtualnej Polski). Kanałem będą teraz zarządzali Barbara Bilińska, Tomasz Machała, Daniel Czarnecki, Marta Czartoryska-Żak i Jacek Amsterdamski.
więcej
|
Marcin Wikło: z ,,Czterech stron" w TVP Info do ,,Kwadransa politycznego" w TVP1
Dziennikarz „W Sieci” i wPolityce.pl Marcin Wikło nie będzie już prowadził programu „Cztery strony” w TVP Info. W kwietniu dołączy natomiast do gospodarzy „Kwadransa politycznego” w TVP1.
więcej
|
Węgierski serial ,,Złote życie 2" w HBO3 od 2 kwietnia
W niedzielę 2 kwietnia br. na antenie HBO3 zadebiutuje drugi sezon serialu „Złote życie”, wyprodukowanego przez HBO Europe.
więcej
|
|
|
Grupa Lotos zrezygnowała z reklamowania się w TVN
Grupa Lotos inwestując w ub.r. w reklamę telewizyjną nie wydała nawet złotówki na reklamy w TVN i kanałach tematycznych należących do Grupy TVN. - Nie było tam treści, którymi Lotos był zainteresowany - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Mateusz Cabak z biura komunikacji Grupy Lotos.
więcej
|
Krzysztof Mocek, Anna Jarosz-Badziak i Artur Malinowski na nowych stanowiskach w Dentsu Aegis Network Polska
W koncernie marketingowym Dentsu Aegis Network Polska Krzysztof Mocek objął funkcję chief operating officera, a Anna Jarosz-Badziak - chief client officera. Mocka na stanowisku dyrektora zarządzającego Carat Polska zastąpi Artur Malinowski.
więcej
|
Salony meblowe Agata diametralnie zmieniają komunikację marketingową
Salony meblowe Agata planują start kampanii reklamowej w oparciu o nową strategię komunikacji. W reklamach pojawi się celebrytka. Będzie nią prawdopodobnie aktorka Małgorzata Socha - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Havas Media Group uruchamia Havas Story Plantation
W maju oficjalnie rozpocznie działalność Havas Story Plantation, która w strukturze Havas Media Group zajmie się komunikacją contentową - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Piosenka śpiewana przez rzeźników i masarzy promuje Intermarche (wideo)
Sieć sklepów Intermarche prowadzi kampanię reklamową z grupą dwunastu mężczyzn śpiewających znany utwór Joe Dassina „Champs-Elysees”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Opus B, Film Produkcja i MediaCom Warszawa.
więcej
|
Program ,,Stresozaradni" w kanałach Discovery promuje Magne-B6 Active (wideo)
Pod hasłem „Przekuj stres w działanie” ruszyła kampania reklamująca suplement diety Magne-B6 Active (produkowany przez koncern Sanofi). Głównym elementem akcji jest program „Stresozaradni” emitowany w stacjach z portfolio Discovery. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy marketingowe Zenith, LiquidThread, Discovery Media Brand Partnership, Publicis Poland, AtomClick i Publicis DWL.
więcej
|
Monika Brzezińska i Łukasz Król awansowali w McCann & MRM
W agencji reklamowej McCann & MRM nowe funkcje objęli Monika Brzezińska i Łukasz Król. Brzezińska pracuje w niej od ponad roku, a Król - od ponad dwóch lat .
więcej
|
Leszek Sułek i Łukasz Wodnicki project directorami w White Paper Agency
Do zespołu agencji reklamowej White Paper Agency dołączyli Leszek Sułek i Łukasz Wodnicki, obejmując nowo utworzone funkcje project directorów. Sułek pracował wcześniej m.in. w Grupie Wirtualna Polska i MediaCom Warszawa, a Wodnicki - w MediaCom Warszawa, Media Direction i Brand Connection.
więcej
|
Timecode z nową identyfikacją wizualną i działem branded content
Dom produkcyjny Timecode uruchomił dział zajmujący się produkcją treści wideo typu branded content. Nowym zespołem kieruje Agnieszka Piłat. Jednocześnie firma zyskała nową identyfikację wizualną, przygotowaną przez studio projektowe Leniva.
więcej
|
UM dla WSP ,,Społem" zareklamuje musztardy i keczupy Kieleckie
Dom mediowy UM, należący do IPG Mediabrands, będzie odpowiedzialny za najbliższą kampanię musztard i keczupów marki Kieleckie, produkowanych przez WSP „Społem”.
więcej
|
Carlsberg reklamuje nowy smak piwa Somersby - Apple Secco Taste
Carlsberg Polska wprowadza w ofercie marki piwa Somersby nowy wariant smakowy Somersby Apple Secco Taste. Wesprze go kampanią przygotowaną przez agencje Red8 Digital, PHD Media Direction i Streetcom.
więcej
|
Adexon przejmuje od White Paper Agency obsługę budżetu reklamowego Telewizji Puls w internecie
Agencja Adexon (należąca do funduszu inwestycyjnego KnowledgeHub) wygrała konkurs ofert na kompleksową obsługę reklamową Telewizji Puls w internecie. Umowę podpisano do końca br.
więcej
|
K2 Media pracuje dla MEED z Dubaju
Agencja K2 Media zrealizuje dwie kampanie SEM dla międzynarodowego klienta MEED - Middle East Economic Digest z siedzibą w Dubaju.
więcej
|
|
|
Edipresse zawiesza wydawanie pisma ,,Przyjaciel Pies". ,,Szukamy inwestora"
Wydawnictwo Edipresse Polska po 19 latach zawiesza wydawanie miesięcznika „Przyjaciel Pies”. Z czteroosobowego zespołu przygotowującego magazyn zostanie jedna, która zajmie się serwisem internetowym pisma - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Radio ZET najczęściej cytowanym polskim medium, wysoko Wirtualnemedia.pl
W lutym br. najczęściej cytowanym polskim medium było Radio ZET. Wśród serwisów internetowych liderem był Onet.pl, a w czołówce tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
więcej
|
Piotr Kościelniak odchodzi z ,,Rzeczpospolitej", zastąpi Kazimierza Paska jako naczelny ,,Focusa"
Od kwietnia Piotr Kościelniak będzie redaktorem naczelnym miesięcznika „Focus” (Burda Publishing Polska), zastąpi na tym stanowisku odchodzącego na emeryturę Kazimierza Paska. Poprzednio Kościelniak pracował w „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
Adam ,,Nergal" Darski i John Porter na dwóch okładkach najnowszego numeru ,,Logo"
W piątek, 31 marca, ukaże się kwietniowy numer miesięcznika „Logo” (Agora). Wydanie będzie dostępne z dwiema okładkami do wyboru - w części nakładu będzie Adam „Nergal” Darski, a w części John Porter.
więcej
|
,,L'Officiel Polska" z Katarzyną Tusk i Larą Gessler. Większy nakład i kwartalny cykl wydawniczy
W sprzedaży ukazał się drugi numer magazynu o modzie „L’Officiel Polska” (Kustra Group) z grafiką René Gruau na okładce. Wydawca zwiększył nakład pisma do 50 tys. egzemplarzy, a autorkami tekstów zostały Katarzyna Tusk i Lara Gessler.
więcej
|
Tytuły z serii ,,Lego" na czele sprzedaży pism dziecięcych w 2016 roku
W ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci był magazyn „Lego Ninjago”, który pochwalić się mógł jedynym wzrostem w zestawieniu. Z kolei na czele spadków znalazło się „W Siodle”.
więcej
|
Johnston Press z 300 milionami funtów rocznej straty przez spadające przychody z reklam
Brytyjskie wydawnictwo Johnston Press, wydawca między innymi „The Scotsman” i „The Yorkshire Evening Post” zamknął 2016 rok ze stratą ponad 300 milionów funtów. Firma wyjaśnia, że słabe wyniki są efektem pikujących przychodów reklamowych oraz zapowiedzianego przez Wielką Brytanię Brexitu.
więcej
|
Wydanie specjalne ,,Dziennika Gazety Prawnej" w 20. rocznicę uchwalenia Konstytucji RP
Żółte strony „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) w czwartek, 30 marca, będą w całości poświęcone dwudziestej rocznicy uchwalenia Konstytucji RP. Na łamy zaproszono prawników, konstytucjonalistów i współtwórców ustawy zasadniczej.
więcej
|
|
|
Telewizja WP redukuje zespół. Odchodzą m.in. Igor Sokołowski, Magdalena Siemiątkowska i Michał Niepytalski
Kierownictwo telewizji WP (należącej do Wirtualnej Polski) podjęło decyzję o redukcji zespołu stacji naziemnej. Pracę stracili m.in. Igor Sokołowski, Magdalena Siemiątkowska i Michał Niepytalski - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Wczoraj z funkcji prezesa zrezygnował Wojciech Pawlak.
więcej
|
Poważne zmiany w ramówce telewizji WP: bez ,,#dziejesię" o 18:30, Maciej Orłoś z nowym programem ,,Infoteka"
W poniedziałek 10 kwietnia br. należąca do Wirtualnej Polski telewizja WP wprowadzi kolejne zmiany w ramówce oraz nowe programy i seriale. Z anteny zniknie wieczorne wydanie serwisu informacyjnego „#dziejesię”, a w jego miejsce stacja wprowadzi nowy program Macieja Orłosia „Infoteka”. Natomiast poranek zyska jedną stałą parę prowadzących.
więcej
|
Polski sektor e-commerce zmniejsza nakłady na reklamy. Liderem Allegro przed Zallando
Branża e-commerce przeznaczyła na promocję w 2016 r. prawie 222,2 mln zł, o ok. 16,9 mln zł mniej niż w 2015 r. - wynika z analizy Codemedia.
więcej
|
Allegro oferuje w promocji trzymiesięczny dostęp do konta premium na Tidalu
Allegro i Tidal zapowiedzieli wspólną promocję, w ramach której użytkownicy Allegro dokonując zakupów na tej platformie otrzymają darmowy dostęp do muzycznej biblioteki oferowanej przez serwis Tidal w ramach kont premium.
więcej
|
UOKiK ws. Creamfinance Poland: serwis internetowy nie jest trwałym nośnikiem informacji o pożyczce
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyraził istotny pogląd w sprawie spotu jednego z klientów firmy Creamfinance Poland, właściciela serwisów pożyczkowych Retino.pl, Lendon.pl, Extraportfel.pl i Finto.pl. Ocenił, że strona internetowa (ani założony na niej profil klienta) nie jest trwałym nośnikiem, na którym pożyczkodawca ma obowiązek przekazać klientom kluczowe informacje o udzielanych pożyczkach.
więcej
|
|
|