|
|
|
|
|
|
|
Telewizja WP skróci o połowę poranne pasmo ,,#dzień dobry WP"
Od połowy kwietnia „#dzień dobry WP”, poranny program telewizji WP (Grupa Wirtualna Polska), trwający obecnie dwie godzinny, będzie o połowę krótszy. Stacja zakończy współpracę z m.in. Małgorzatą Ohme i Katarzyną Krupą - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Cyfrowy Polsat oczekuje od KRRiT deregulacji i walki z piractwem. ,,Obecne przepisy już uniemożliwiają rozwój polskim nadawcom"
Grupa Cyfrowy Polsat w opinii przesłanej do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji ocenia, że polscy nadawcy muszą spełniać dużo bardziej restrykcyjne wymogi prawne niż zagraniczne firmy obecne na polskim rynku. Postuluje też, żeby KRRiT włączyła się w działania przeciw piractwu internetowemu.
więcej
|
Dziennikarka Nowej TV po nieudanej prowokacji dostała wezwanie do sądu. ,,Przygotowujemy kroki prawne"
Dwa zarzuty postawiono reporterce Nowej TV, która w styczniu przeprowadziła nieudaną prowokację, udając urzędniczkę MSWiA. Prokuratura w Zambrowie oskarżyła ja o wprowadzenie w błąd co do własnej tożsamości oraz miejsca zatrudnienia i wywołanie niepotrzebnej czynności. - Nie zostawimy naszej dziennikarki bez pomocy prawnej - deklaruje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Monika Polewska, rzecznik prasowy Grupy ZPR Media.
więcej
|
,,Gogglebox" przez kolejne lata w TTV
Telewizja TTV przedłużyła licencję na produkcję i emisję polskiej wersji popularnego w Wielkiej Brytanii reality-show „Gogglebox”. Jesienią stacja pokaże siódmy sezon programu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,1 mln widzów ,,Rodzinki.pl". TVP2 zajmuje trzecie miejsce w rynku
Dziesiąty sezon „Rodzinki.pl” ogląda średnio 1,12 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. widownia serialu niemal się nie zmieniła. TVP2 w paśmie jego emisji zajmuje trzecie miejsce w rynku w grupie 4+ i drugie w 16-49.
więcej
|
Bohaterowie reality show ,,Eden" nie wiedzieli, że od pół roku są poza anteną. ,,Zamierzony eksperyment"
Do niezwykłej sytuacji doszło podczas kręcenia widowiska z gatunku reality show „Eden” nadawanego przez Channel 4. Po zakończeniu trwającej rok realizacji bohaterowie programu dowiedzieli się, że „Eden” nie jest emitowany na antenie brytyjskiego kanału od 6 miesięcy. Nadawca tłumaczy, że to zamierzone działanie i efekt zakładanego wcześniej eksperymentu.
więcej
|
585 tys. widzów wiosennych odcinków ,,Sondy 2"
Trzeci sezon edukacyjnej „Sondy 2” śledzi średnio 585 tys. widzów. TVP2 w czasie nadawania misyjnej produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
80 tys. widzów ,,Walki o piersi". Polsat Cafe na czele stacji lifestylowych
Nowy program „Walka o piersi” ogląda średnio 80 tys. widzów. Polsat Cafe w czasie jego emisji jest liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych.
więcej
|
National Geographic pracuje nad adaptacją książki ,,The Long Road Home"
Kanał National Geographic rozpoczął prace nad serią fabularną, która jest adaptacją książki Marthy Raddatz „The Long Road Home”. W produkcji wystąpią m.in. Michael Kelly, Jason Ritter i E.J. Bonilla.
więcej
|
,,Cioteczka Mick" w FOX Comedy
2 kwietnia 2017 roku FOX Comedy rozpocznie emisję nowego serialu „Cioteczka Mick”.
więcej
|
|
|
Praca z domu i zakupy w internecie coraz modniejsze wśród Polaków. 25 trendów konsumenckich
Antysystemowość połączona z działaniem na rzecz drugiego człowieka, praca z domu i kupno aplikacji na telefon to wiodące trendy, którym w najbliższym czasie poddadzą się konsumenci. Tak wynika z badania „25 trendów konsumenckich na 25-lecie” przeprowadzonego przez instytut ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
Aleksander Śmigielski przeszedł z Boehringer Ingelheim do Sanofi
Aleksander Śmigielski objął stanowisko global media lead w centrali firmy farmaceutycznej Sanofi w Paryżu - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Ostatnio pracował jako media director regionów CEE i CIS w Boehringer Ingelheim.
więcej
|
Michał Pazdan, Kamil Grosicki i Bartosz Kapustka na butelkach wody Kubuś Waterrr Sport i w akcji ,,Rusz się z Kubusiem"
Maspex Wadowice wprowadza do sprzedaży funkcjonalną wodę smakową Kubuś Waterrr Sport, której ambasadorami marketingowymi są piłkarze Michał Pazdan, Kamil Grosicki i Bartosz Kapustka. Ich wizerunki znalazły się na butelkach wody i będą wykorzystywane w kampanii pod hasłem „Rusz się z Kubusiem”.
więcej
|
,,Pasja napędzana niemiecką technologią" w piłkarskiej kampanii opon Continental
Firma Continental Opony Polska rozpoczęła kampanię „Pasja napędzana niemiecką technologią” obejmującą m.in. wsparcie piłkarskich mistrzostw Polski dzieci z domów dziecka. Działania są prowadzone wspólnie z firmami marketingowymi Initiative Warszawa, Craft i ConTrust Communication.
więcej
|
Michelin z kampanią w Czechach od agencji Weber Shandwick i McCann & MRM
W Czechach ruszyła kampania reklamowa pod hasłem „Tlak pod kontrolou” przypominająca kierowcom o konieczności utrzymywania prawidłowego ciśnienia w oponach. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają polskie agencje Weber Shandwick i McCann & MRM.
więcej
|
20 nominacji w polskiej edycji Young Creatives Cannes
W tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Cannes, skierowanego do młodych pracowników agencji i działów marketingu jury nominowało 20 zespołów.
więcej
|
Karolina Kulig communication managerem w agencji RiverWood
Karolina Kulig objęła w agencji marketingu zintegrowanego RiverWood stanowisko communication managera. To nowa funkcja w firmie związana z utworzeniem w niej działu public relations.
więcej
|
Dariusz Stolarz: z Comarchu do agencji Abanana
Do zespołu agencji Abanana dołączył Dariusz Stolarz obejmując stanowisko senior copywritera. Wcześniej pracował m.in. w Comarchu oraz agencjach Beloud Creative Agency i Versa Group.
więcej
|
Windomatic od Viledy w reklamach ,,czyści 2x więcej okien!" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa elektrycznej ściągaczki do szyb Windomatic marki Vileda. Akcja jest prowadzona w telewizji, internecie oraz punktach sprzedaży.
więcej
|
|
|
Zarząd Agory zarobił o 5,7 mln zł więcej dzięki premiom i planowi motywacyjnemu
W 2016 roku członkowie zarządu Agory zarobili 8,57 mln zł, niemal o 5,7 mln zł więcej niż w roku poprzednim dzięki premiom otrzymanym m.in. w ramach trzyletniego planu motywacyjnego.
więcej
|
Przemysław Bator odchodzi z ,,Faktu" i ,,Przeglądu Sportowego" do agencji PR
Z końcem marca Przemysław Bator rozstanie się z redakcjami „Faktu” i „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska). Przejdzie do agencji public relations zajmującej się tematyką gospodarczą.
więcej
|
,,Bravo" liderem sprzedaży w segmencie pism młodzieżowych w 2016 roku
W ub.r. wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Fun Club”. Zdecydowanym liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.
więcej
|
Michał Krukowski dyrektorem sprzedaży w Infor Biznes
Michał Krukowski objął stanowisko dyrektora ds. sprzedaży w centrum reklamy Infor Biznes. Przejmuje obowiązki Katarzyny Jasińskiej-Szulc, która przechodzi na urlop macierzyński. Natomiast Artur Skiba będzie odpowiedzialny za sprzedaż produktów digitalowych do domów mediowych.
więcej
|
Naczelny ,,Faktu": artykuł ,,W Sieci" to manipulacja na potrzeby walki politycznej i nieuczciwej konkurencji
- Artykuł „W Sieci” to manipulacja stworzona na potrzeby walki politycznej i nieuczciwej konkurencji. Do wyborów w październiku 2015 roku „Fakt” nie przeszkadzał opozycji, bo krytykował PO-PSL i prezydenta Bronisława Komorowskiego - w taki sposób redaktor naczelny „Faktu” Robert Feluś skomentował publikację tygodnika „W Sieci”.
więcej
|
,,Anti Aging" - wydanie specjalne miesięcznika ,,Zwierciadło"
W sprzedaży ukazało się wydanie specjalne miesięcznika „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) - „Anti Aging”. Magazyn jest skierowany do osób, które chcą dbać o urodę i czuć się młodziej.
więcej
|
|
|
Facebook wprowadza funkcję Town Hall do kontaktów obywateli z politykami. ,,Nowe źródło danych o użytkownikach"
Facebook udostępnił użytkownikom nową funkcję o nazwie Town Hall, która ma ułatwiać kontakty na linii obywatel - politycy i instytucje państwowe, a także przypominać o wyborach i innych politycznych wydarzeniach. - Town Hall może skrócić formalności związane na przykład ze złożeniem petycji. Rodzi jednak pytania o poufność danych i o to jak Facebook będzie chciał wykorzystać dodatkowe, nowe informacje na temat użytkowników - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Krzysztof Majkowski, szef działu consultingu w firmie Gemius.
więcej
|
LifeTube i Muse w strategicznym sojuszu i z nowym narzędziem do oceny kampanii
Sieć MCN LifeTube zawarła strategiczne porozumienie z prowadzoną przez Artura Kurasińskiego firmą Gunhed, producentem platformy Muse. Opracowane wspólnie przez obu partnerów nowe narzędzie analityczne ma dostarczać profesjonalne raportowanie wyników kampanii. - Za chwilę twórca, klient jak i sama sieć będzie mogła w prosty a jednocześnie pewny sposób przygotować dowolny raport z kampanii opierając się o prawdziwe dane, które są pobierane z konta twórcy - zapowiada w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Artur Kurasiński.
więcej
|
Admassive Group powołuje Merlin Publishing, chce wydawać książki, pisma i gry
Firma Admassive Group, kontrolująca poprzez Topmall sklep internetowy Merlin.pl, utworzyła nową spółkę o nazwie Merlin Publishing, która ma się zajmować działalnością wydawniczą oraz produkować gry i zabawki. Powołanie nowej firmy wynika ze strategii Admassive Group na lata 2017-2018.
więcej
|
Agata Krynicka dyrektorem sprzedaży pionu content marketing w Grupie Netsprint
Agata Krynicka dołączyła do Grupy Netsprint i objęła stanowisko dyrektora sprzedaży ds. content marketingu.
więcej
|
Orange podłączy do internetu 4,5 tys. szkół w całej Polsce. Do 2019 roku wspólna sieć połączy wszystkie placówki edukacyjne
Orange Polska na mocy umowy z resortem cyfryzacji w ciągu najbliższych trzech lat nieodpłatnie podłączy do światłowodu 4,5 tys. polskich szkół, dzięki czemu placówki zyskają dostęp do szybkiego internetu. To część większego planu Ministerstwa Cyfryzacji, który zakłada połączenie wszystkich 30 tys. polskich placówek edukacyjnych wspólną siecią. Ma to nastąpić w roku szkolnym 2018/2019 i umożliwić wykorzystanie cyfrowych narzędzi w edukacji na szeroką skalę.
więcej
|
eholiday.pl z nowym logo promuje ,,dobre noclegi"
Grupa eholiday.pl wprowadza nową identyfikacje wizualną swojego najważniejszego projektu - serwisu turystyczno-noclegowego eholiday. Jest to jeden z elementów procesu, jaki firma rozpoczęła, wprowadzając system rezerwacji online.
więcej
|
|
|
Witold Tomaszewski przeszedł z Telepolis.pl do Play, zajmuje się public affairs
Witold Tomaszewski, poprzednio przez wiele lat redaktor naczelny serwisu Telepolis.pl (a wcześniej także jego współwłaściciel), zaczął pracę w firmie P4, właścicielu sieci telekomunikacyjnej Play. Zajmuje się w niej działaniami public affairs.
więcej
|
Piotr Baczyński na czele kreacji w agencji 24/7 Communication
Do zespołu agencji 24/7 Communication dołączył Piotr Baczyński, obejmują nowo utworzone stanowisko head of creation. Agencja wzmacnia tym samym kompetencje w zakresie tworzenia rozwiązań 360 i internetowych.
więcej
|
Anna Szepke-Krzyżaniak uruchomiła agencję Heroes Brand Communication
Działalność rozpoczęła agencja public relations Heroes Brand Communication. Jej założycielką i szefową jest Anna Szepke-Krzyżaniak, a w zespole pracują też Marta Byczkowska-Nowak, Ewa Soboń-Kosacz oraz Aneta Krauze.
więcej
|
Andrzej Dunajski i Adam Kasprzyk na czele biura prasowego Grupy Energa, odchodzi Krzysztof M. Załuski
Andrzej Dunajski został dyrektorem biura prasowego Grupy Energa, a Adam Kasprzyk - rzecznikiem prasowym firmy. Zastąpili na tych stanowiskach, odpowiednio Krzysztofa M. Załuskiego i Urszulę Drukort-Matiaszuk.
więcej
|
Big Picture zajmie się komunikacją marek Herbapolu Lublin
Agencja Big Picture będzie odpowiadała za działania w obszarze PR produktowego marek Herbapol i Big-Active, w tym za współpracę z mediami oraz influencerami, a także za komunikację korporacyjną Herbapolu Lublin.
więcej
|
|
|