|
|
|
|
|
|
|
900 tys. widzów ,,Historii Roja" w TVP1. Oglądalność serialu spada z odcinka na odcinek
Nowy serial TVP1 „Historia Roja, czyli w ziemi lepiej słychać” ogląda średnio 903 tys. osób. Stacja w czasie emisji formatu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Canal+ w 2018 roku pokaże serial ,,Nielegalni" i całkiem nowy projekt
Platforma nc+ chce, aby w 2018 roku na antenie Canal+ miały premierę dwie polskie produkcje serialowe - „Nielegalni” na podstawie książek Vincenta V. Severskiego oraz całkiem nowy serial, nad którym trwają prace - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Maciej Stec: zarzuty prezesa Telewizji Puls są absurdalne
- Zarzuty prezesa Telewizji Puls pod adresem Cyfrowego Polsatu są absurdalne - tak Maciej Stec, członek zarządu Cyfrowego Polsatu ocenił starania o unieważnienie koncesji Super Polsatu. Negatywnie ocenił także pretensje o przesunięcie TV Puls na dalekie miejsce w ofercie Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
Operatorzy kablowi chcą od KRRiT zwiększonej kontroli nadawców TV. ,,Często są podmiotami zagranicznymi"
Mediakom (Związek Pracodawców Mediów Elektronicznych i Telekomunikacji) opublikował swoje stanowisko w ramach konsultacji społecznych projektu kierunku strategii KRRiT na lata 2017-2022. Związek zwraca uwagę na konieczność wprowadzenia rozwiązań prawnych, regulujących udzielane przez nadawców licencje.
więcej
|
,,Przybliżenie" nowym talk-show TVP2. Gospodarzami Piotr Gociek i Rafał Ziemkiewicz
W piątek, 17 marca br. TVP2 rozpocznie emisję nowego talk-show „Przybliżenie”. Gospodarzami programu będą Piotr Gociek i Rafał Ziemkiewicz.
więcej
|
TVP będzie promować aktywność seniorów w programach i serialach
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski podpisał wczoraj list intencyjny w sprawie realizacji rządowej kampanii Bezpieczny i Aktywny Senior. Pod listem podpis złożyła także Elżbieta Rafalska, minister rodziny, pracy i polityki społecznej.
więcej
|
Cyfrowy Polsat: 6,5 mln zł na pensje zarządu, 16,7 mln zł na premie w 2016 roku
Wynagrodzenia członków zarządu Cyfrowego Polsatu w 2016 roku pozostały na poziomie sprzed roku. Znacząco natomiast zwiększyła się łączna kwota premii zarządzających spółką.
więcej
|
Podziękowania w ,,Wiadomościach" dla państwowych sponsorów sylwestra TVP to nie kryptoreklama, tylko informacja
Telewizja Polska i Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji oddaliły zarzut posła Nowoczesnej, że podziękowania w „Wiadomościach” dla państwowych firm, które sponsorowały koncert sylwestrowy w TVP2, były niedozwoloną reklamą.
więcej
|
Ceny reklam w TVN w górę. Najdrożej przy ,,Masterchef Junior" i ,,Kuchennych Rewolucjach"
W opublikowanym na kwiecień cenniku reklam w TVN ceny reklam są średnio od kilku do kilkunastu procent wyższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba tradycyjnie już zapłacić za spoty przy kulinarnych show „Masterchef Junior” i „Kuchennych Rewolucjach”.
więcej
|
Ofcom zbada wpływ połączenia 21st Century Fox i Sky na brytyjski rynek mediów
Ofcom, brytyjski regulator rynku mediów i telekomunikacji ma zbadać czy planowane przejęcie Sky przez 21st Century Fox nie zachwieje segmentem medialnym w Wielkiej Brytanii. - Interes publiczny wymaga przeprowadzenia dokładnego dochodzenia w tej sprawie - argumentuje Karen Bradley, minister ds. kultury, mediów i sportu.
więcej
|
,,Warsaw Shore - Winter Camp" ogląda 119 tys. widzów w MTV Polska
Siódmą edycję „Warsaw Shore” zatytułowaną „Winter Camp” ogląda 119 tys. widzów. Względem piątej edycji reality-show emitowanej wiosną ub.r., program zyskał 35 tys. oglądających.
więcej
|
Cyfrowy Polsat z 9,7 mld zł wpływów i 1 mld zł zysku. Więcej abonentów, mniej klientów prepaidowych
W ub.r. Grupa Cyfrowy Polsat zanotowała 9,73 mld zł wpływów ze sprzedaży, 8,07 mld zł kosztów operacyjnych i 1,02 mld zł zysku netto. Liczba sprzedanych jednostkowych usług abonamentowych firmy wzrosła o 5,1 proc. do 13,25 mln, a liczba usług prepaidowych - zmalała o 15,2 proc. do 3,27 mld zł.
więcej
|
Telewizja Polska: współpraca z WOŚP nie zawsze łatwa, Jerzy Owsiak wymagający, nasze finanse ograniczone
W odpowiedzi na interpelację poselską Telewizja Polska wyjaśniła ministrowi kultury, że nie odmówiła współpracy z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, tylko ta wcześniej porozumiała się z Grupą TVN co do obsługi finału akcji. TVP zaznaczyła, że przez ponad 20 lat była współtwórcą sukcesu WOŚP. - Współpraca z Fundacją WOŚP nie zawsze należała do łatwych. Pan Jerzy Owsiak w odniesieniu do mediów publicznych zawsze był bardzo wymagający, co wg TVP S.A. jest atutem - ocenił nadawca.
więcej
|
Motowizja w ofercie Player.pl
Do oferty Player.pl dołączył kanał Motowizja. W serwisie oglądać można również wybrane programy tej stacji.
więcej
|
Drugi sezon serialu ,,Magiczne magiimiecze" w Cartoon Network
Cartoon Network podjął decyzję o produkcji drugiego sezonu „Magicznych magiimieczy”. Na razie nie jest znana data premiery nowych odcinków animacji.
więcej
|
Fox pokaże drugi sezon serialu ,,Legion". Premiera w 2018 roku
Kanał Fox zamówił drugi sezon głośnego serialu „Legion”, którego premiera zaplanowana została na 2018 rok. Obecnie stacja pokazuje odcinki pierwszego sezonu produkcji.
więcej
|
|
|
Agencje OS3 i H2O Creative przejmują obsługę reklamową Frugo
Firma FoodCare wybrała do kompleksowej obsługi reklamowej marki Frugo agencje OS3 i H2). Zadaniem agencji będzie rewitalizacja całego portfela produktowego marki oraz umocnienie jej pozycji na rynku napojów.
więcej
|
Ceny reklam w TVN w górę. Najdrożej przy ,,Masterchef Junior" i ,,Kuchennych Rewolucjach"
W opublikowanym na kwiecień cenniku reklam w TVN ceny reklam są średnio od kilku do kilkunastu procent wyższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba tradycyjnie już zapłacić za spoty przy kulinarnych show „Masterchef Junior” i „Kuchennych Rewolucjach”.
więcej
|
Tauron wybiera dom mediowy do obsługi 8 mln zł budżetu
Spółka Tauron Sprzedaż wybiera w przetargu dom mediowy, z którym będzie pracować rok od momentu zawarcia umowy. Wybrana agencja zajmie się obsługą 8 mln zł budżetu.
więcej
|
Grzegorz Kita angażuje się w Runmageddon, ogranicza działalność w Sport Management Polska
Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska, został wiceprezesem i współwłaścicielem Runmageddonu - cyklu biegów z przeszkodami. Tym samym ogranicza do minimum swoją dotychczasową działalność w agencji.
więcej
|
Initiative po rocznej przerwie znów obsłuży mediowo FFiL Śnieżka
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka zakończyła przetarg na obsługę mediową swoich działań reklamowych. Wybrała w nim dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands), wracając tym samym do współpracy z nim po rocznej przerwie.
więcej
|
Burger King otrzyma tytuł Marketera Roku na tegorocznym Cannes Lions
Amerykańska sieć fast food Burger King na tegorocznym festiwalu reklamowym Cannes Lions otrzyma tytuł Kreatywnego Marketera Roku, m.in. za odważną kreatywność.
więcej
|
Maksymalnie 2 mln zł wynagrodzenia zapłaci BGK domowi mediowemu za dwuletnią obsługę
Bank Gospodarstwa Krajowego rozpoczął przetarg na obsługę mediową. Wybrana w nim firma będzie pracować dla BGK przez dwa lata od momentu zawarcia umowy. Wynagrodzenie dla niej ma się zmieścić w kwocie nieco ponad 2 mln zł brutto.
więcej
|
Koncern PSA rozpoczął globalny przetarg mediowy
Francuski koncern motoryzacyjny PSA, do którego należą marki Peugeot, Citroen i DS prowadzi przetarg na globalną obsługę mediową. Budżet mediowy chce skonsolidować w jednej grupie reklamowej.
więcej
|
Dom produkcyjny Mumin's Interactive zmienił się w Foszer Sawicki
Dom produkcyjny Mumin’s Interactive zmienił nazwę na Foszer Sawicki i zyskał nową identyfikację wizualną. - Rośniemy, pracujemy dla nowych brandów. Chcemy wykorzystać nasze mocne strony i być ważnym graczem na rynku ATL - uzasadnia te zmiany Bartłomiej Foszer, dyrektor zarządzający firmy.
więcej
|
,,#Thank you for being you" w kampanii odzieży House (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa odzieży House (produkowanej przez LPP) pod hasłem „#Thank you for being you”. Akcja, powadzona w internecie, prasie i sklepach, obejmuje m.in. konkurs „House x Instax”.
więcej
|
Polsat Media będzie sprzedawał czas reklamowy w Golf Channel Polska
Biuro reklamy Polsat Media (należące do Grupy Cyfrowy Polsat) zaczyna obsługę stacji Golf Channel Polska w zakresie sprzedaży czasu reklamowego.
więcej
|
Rodzinna książka kulinarna w promocji sklepów Lidl (wideo)
Sieć sklepów Lidl zaczyna promocję, w ramach której do zdobycia jest książka „Rodzinna Kuchnia Lidla” z przepisami do rodzinnego gotowania razem z dziećmi. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem ambasadorów marketingowych Lidla: Karola Okrasy, Darii Ładochy i Pawła Małeckiego.
więcej
|
Asus zwraca do 500 zł za zakup płyt głównych i kart graficznych
Ruszyłą promocja firmy Asus, w ramach której przy zakupie dowolnej płyty głównej z serii Z270, X99 i Z170 lub karty graficznej GeForce GTX z serii 1080, 1070 lub 1060 można otrzymać gotówkę.
więcej
|
,,Szczęśliwy traf" w promocji weekendowych zakupów w Makro
Makro Cash and Carry Polska rozpoczęło promocję pod hasłem „Szczęśliwy traf”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Unique One.
więcej
|
Pandora w nowej kampanii inspiruje kobiety, by były wierne sobie
Firma Pandora Jewelry CEE rozpoczęła działania promujące jej nową kolekcję. Kampania pod hasłem „Bądź wierna sobie” ma inspirować kobiety, by były wierne sobie i swoim przekonaniom.
więcej
|
Agencja Digital Kingdom wypromuje Randstad w social media
Interaktywna agencja strategiczno-kreatywna Digital Kingdom rozpoczęła obsługę social media międzynarodowej agencji zatrudnienia Randstad. Współpraca ma charakter długoterminowy.
więcej
|
|
|
Szef Ringier Axel Springer Media pisze pracownikom o wygranej Tuska z Kaczyńskim i radzi: podpowiedzmy czytelnikom, jak zostać w UE
Mark Dekan, prezes Ringier Axel Springer Media AG, w liście do pracowników polskiego oddziału firmy ocenił, że reelekcja Donalda Tuska na szefa Rady Europejskiej wbrew stanowisku polskiego rządu to przegrana Jarosława Kaczyńskiego oraz „ideologii i prymitywnych manipulacji”. - Pamiętajmy, że większość naszych czytelników i użytkowników należy do tej miażdżącej większości, która popiera członkostwo Polski w UE. Podpowiedzmy im co zrobić, żeby pozostać na pasie szybkiego ruchu i nie skończyć na parkingu - stwierdził.
więcej
|
Bogumił Łoziński i Jacek Moskwa w nowej radzie programowej PAP. Odrzucono Jacka Rakowieckiego
Rada Mediów Narodowych wybrała nową, dziewięcioosobową radę programową Polskiej Agencji Prasowej. Weszły do niej cztery osoby zgłoszone przez Prawo i Sprawiedliwość, a dodatkowo kandydat zgłoszony przez Stowarzyszenie Pisarzy Polskich i NSZZ „Solidarność”.
więcej
|
Miesięcznik ,,Focus" po relauchu z nową makietą, logiem i rubrykami
W piątek 17 marca br. w sprzedaży ukaże się kwietniowe wydanie „Focusa” (Grupa Burda) w całkiem nowej odsłonie - z makietą, logotypem i claimem „Focus. Nauka zmienia świat”.
więcej
|
,,National Geographic" liderem sprzedaży miesięczników podróżniczych w 2016 roku, tylko ,,Podróże" na plusie
W 2016 roku większość tytułów w segmencie miesięczników podróżniczych zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Voyage”. Jedyny wzrost odnotowały „Podróże”, a na pozycji lidera sprzedaży znalazł się „National Geographic”.
więcej
|
Vienio i Małgorzata Halber wśród felietonistów odnowionego magazynu ,,Aktivist"
Bezpłatny magazyn „Aktivist” (Valkea Media) zyskał nową szatę graficzną i nowe działy redakcyjne. Wśród felietonistów znaleźli się m.in. Małgorzata Halber i raper Vienio.
więcej
|
Drugi numer ,,Przekroju": więcej stron, 130 tys. egz. nakładu, reklamy z Raczkowskim i bohaterami rysunków
W najbliższy poniedziałek ukaże się drugie wydania kwartalnika „Przekrój”. Będzie miało 164 strony, pojawi się w nakładzie 130 tys. egz. Wspierać je będzie kampania reklamowa z udziałem m.in. rysownika Marka Raczkowskiego.
więcej
|
Dodatek o Łódzkim Klubie Sportowym i Widzewie Łódź w ,,Przeglądzie Sportowym"
W sobotę 18 marca do „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) w województwie łódzkim zostanie dołączony dodatek poświęcony Łódzkiemu Klubowi Sportowemu i Widzewowi Łódź.
więcej
|
Kwietniowe ,,Zwierciadło" z Olgą Bołądź na okładce
Do sprzedaży trafiło kwietniowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) wraz z książką z przepisami na koktajle. Okładkę pisma zdobi aktorka Olga Bołądź.
więcej
|
|
|